Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт дорожнього покриття по вул.Сучкова (від вул.Гетьманська до вул.Зіни Бєлої), м.Новомосковськ,Дніпропетровської області від КП "Рідне місто" НМР.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2023-11-29-001701-a
Id Tender 498a4ae689b1431c9249b34afc3d3346
План UA-P-2023-11-29-000648-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 29.11.2023 09:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 842 503.91 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул.Сучкова (від вул.Гетьманська до вул.Зіни Бєлої), м.Новомосковськ,Дніпропетровської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул.Сучкова (від вул.Гетьманська до вул.Зіни Бєлої), м.Новомосковськ,Дніпропетровської області
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, м.Новомосковськ, вул. Сучкова (від вул.Гетьманська до вул.Зіни Бєлої)
Дата постачання по
15.12.2023 00:00
Документи закупівлі
29.11.2023 09:32
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Юдіна
Електронна пошта
Телефон
+380986211747
Замовник
ЄДРПОУ
44712128
Повна назва
КП "Рідне місто" НМР
Поштовий індекс
51200
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м.Новомосковськ
Адреса
вул.Бєлої З., будинок 156-Б
Кваліфікація
Договір
UA-2023-11-29-001701-a-c1
Підписаний і діє
Номер
29/11-1
2 842 503.91 грн.
2 842 503.91 грн.
Без ПДВ
Підписано
29.11.2023
Строк дії договору з
29.11.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул.Сучкова (від вул.Гетьманська до вул.Зіни Бєлої), м.Новомосковськ,Дніпропетровської області
Номенклатура
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул.Сучкова (від вул.Гетьманська до вул.Зіни Бєлої), м.Новомосковськ,Дніпропетровської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Мартиросян Карен
Повна назва
ФОП Мартиросян Карен
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3337121579

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-12-01-000001
Дата створення проекту
01.12.2023 12:41
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
13.12.2023 16:38
Дата публікації висновку про результати
27.12.2023 19:05
Дата завершення усунення порушень
11.01.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
04.01.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
12.12.2023 № 225 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/13979-2023 від 04.12.2023 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби Від 12 /12/2023 № 225 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 34 UA-2023-11-29-001701-a 29.11.2023 КП "Рідне місто" НМР Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
12.12.2023 00:00
Документи рішення
13.12.2023 16:38
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: наявність підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель (інформація, документи щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі). визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Рідне місто» Новомосковської міської ради (далі – Замовник) UA-P-2023-11-29-000648-a, підстави для здійснення закупівлі (обґрунтування закупівлі послуг без використання електронної системи);, , протокол розкриття тендерної пропозиції, договір про надання послуг з поточного ремонту, укладений з фізичною особою – підприємцем Мартиросян Карен (далі – ФОП Мартиросян Карен) від 29.11.2023 №29/11-1 на суму 2 842 503,91 гривень без ПДВ (далі - Договір), додаткову угоду №1 від 24.12.2023 до договору від 29.11.2023 №29/11-1 пояснення та документи Замовника надані 19.12.2023, 2.12.2023 на запити Східного офісу Держаудитслужби від 14.12.2023, 18.12.2023 через електронну систему закупівель. На запит Східного офісу Держаудитслужби від 18.12.2023 Замовником надане пояснення на 1 день пізніше, чим порушено норми частини 5 статті 8 Закону №922. Дослідженням питання наявності підстав для здійснення закупівлі без застосування електронної системи закупівель встановлено наступне. Згідно пояснень Замовника та копій документів, отриманих через електронну систему закупівель 22.12.2023 закупівля UA-2023-11-29-001701-a здійснена Замовником без застосування електронної системи закупівель на підставі підпункту 6 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості). З урахуванням норми підпункту 6 пункту 13 Особливостей предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Аналізом інформації в електронній системі закупівель щодо оголошеної Замовником процедури закупівлі UA-2023-11-09-016225-а, яку було відмінено через відсутність пропозицій, встановлено, що сума договору, укладеного з ФОП Мартиросян Карен від 29.11.2023 №29/11-1 на суму 2 842 503,91 гривень без ПДВ не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та яка складає 2 842 503,91 гривень. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації у процедурі закупівлі UA-2023-11-09-016225-а Замовником зазначалися вимоги до учасників, які викладені у Додатку 1 до тендерної документації, а саме: 1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідне для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі. Зазначається транспортні засоби, машини механізми обладнання, асфальтобетонні заводи тощо, необхідні для проведення робіт, визначених технічним завданням. Для підтвердження тендерної пропозиції іншим умовам тендерної документації учаснику необхідно надати довідку в довільній формі з документальним підтвердженням про наявність/ відсутність атестованого асфальтобетонного заводу. 2.1. Довідка, що містить інформацію про працівників, що підтверджує наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучати до виконання умов договору та з підтвердженням можливості учасника виконати роботи власними силами та/або із залученням співвиконавця. 3.1. Довідка, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договору (зразок довідки додається). 3.2. На підтвердження інформації, зазначеної у п 3.1., подається копія договору про виконання аналогічних робіт (сканований оригінал (-и)) Моніторингом установлено, що будь-які відомості та документи, які б свідчили про наявність у ФОП Мартиросян Карен матеріально-технічної бази, працівників відповідної кваліфікації та досвіду виконання аналогічного виду послуг, робіт, що давало б підстави стверджувати про можливість виконання ним умов договору з поточного ремонту дорожнього покриття по вул. Сучкова у м.Новомосковську № 29/11-1 від 29.11.2023, відсутні. У поясненнях Замовника надано файл «Довідки», в якому всі документи стосуються ФОП Мартиросян Жирайр, який не є учасником закупівлі. З огляду на викладене, Замовником документально не підтверджено наявність підстав для укладення без застосування відкритих торгів з ФОП Мартиросян Карен договору надання послуг з поточного ремонту дорожнього покриття по вул.Сучкова (від вул.Гетьманська до вул.Зіни Бєлої), м.Новомосковськ, Дніпропетровської області. Таким чином, КП «Рідне місто» НМР у порушення вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 без застосування відкритих торгів укладено з ФОП Мартиросян Карен договір від 09.11.2023 № 09/11-2 на суму 2 842 503,91 гривень без ПДВ.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення частини 5 статті 8 Закону №922. За результатами аналізу питання наявності підстав укладання договору без застосування електронної системи закупівель та обґрунтування здійснення закупівлі встановлено порушення підпункту 6 пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону №922, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договору про надання послуг з поточного ремонту від 09.11.2023 № 09/11-2 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
26.12.2023 00:00
Дата публікації
27.12.2023 19:05
Документи висновку
27.12.2023 19:05
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Питання у фалі
Рішеня
14.12.2023 17:53
Орган перевірки
20.12.2023 00:00
Документи повідомлення
14.12.2023 17:54
-
Запит
Про надання пояснення
Питання у файлі
Рішеня
18.12.2023 16:32
Орган перевірки
22.12.2023 00:00
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на запит
За запитом про надання пояснень моніторингу процедури повідомляємо наступне, Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі здійснено відповідно до потреб замовника та відповідають технічним вимогам до таких послуг на ринку. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі акту огляду об’єкту від 01.11.2023р та затвердженої в установленому порядку кошторисної документації на Поточний ремонт дорожнього покриття по вул.Сучкова (від вул.Гетьманська до вул.Зіни Бєлої), м.Новомосковськ,Дніпропетровської області. Послуги повинні бути якісними, надаватись відповідно до встановлених норм та стандартів та правил, зокрема НАКАЗОМ 14.02.2012 № 54 Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 5 березня 2012 р. за № 365/20678 ТЕХНІЧНІ ПРАВИЛА ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, ДБН В.2.3-4:2015 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ Частина І. ПроектуванняЧастина II. Будівництво ДБН В.2.3-4:2015, ДСТУ Б Д 2.2-27:2012. Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Автомобільні дороги, та Кошторисихі норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» Затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”. Обгрунтування розміру бюджетного призначення: кошти міського бюджету – 2 843 000,00 грн. Новомосковської міської ради від 11.10.2023 року №1307. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі робіт визначається з урахуванням НАКАЗА 14.02.2012 № 54 Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 5 березня 2012 р. за № 365/20678 ТЕХНІЧНІ ПРАВИЛА ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, ДБН В.2.3-4:2015 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ Частина І. ПроектуванняЧастина II. Будівництво ДБН В.2.3-4:2015, ДСТУ Б Д 2.2-27:2012. Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Автомобільні дороги, та Кошторисихі норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» Затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”. Данне обгрунтування розміщене на сторінці майданчику за відсутності власного веб-сайту надаємо посилання на сторінку закупівлі: https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_contracting/view/ 18354986 . На підставі Закону України "Про публічні закупівлі" та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», згідно п.13. пп 6. Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: 6) відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Замовником проведено опитування потенційних підрядників, з якими на протязі тривалого часу у Замовника були підписанні та виконані договори на послуги з поточного ремонту, а саме ТОВ «Ландшафт», ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016», ТОВ «БУДІВЕЛОР ГРУП», ТОВ «ВІНКАСТ». Але враховуючі терміни надання послуг, жоден з підрядників не надав свою пропозицію щодо надання послуг з поточного ремонту дорожнього покриття по Сучкова (від вул.Гетьманська до вул.Зіни Бєлої), м.Новомосковськ. Договір з ФОП Мартиросян Карен оприлюднено у системі https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_contracting/view/18354986 (додатково надаємо скановану копію договору у складі відповіді на питання. Доцільність проведення даної закупівлі полягає в тому, що вулиця є однією з центральних вулиць міста, яка є найбільш завантажнішою в місті та районі, через яку щоденно проходить велика кількість автотранспортних засобів. Дана мережа є єдиним та ключовим сполученням з обласним містом. Вище зазначена вулиця має значні пошкодження дорожнього покриття, через незадовільний стан якої неодноразово надходять звернення місцевих громадян як на гарячу лінію, письмові звернення до Новомосковської міської ради та Комунального підприємства «Рідне місто» НМР
Рішеня
19.12.2023 15:46
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь питання 2
Замовником проведено опитування потенційних підрядників, з якими на протязі тривалого часу у Замовника були підписанні та виконані договори на послуги з поточного ремонту, а саме ТОВ «Ландшафт», ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016», ТОВ «БУДІВЕЛОР ГРУП», ТОВ «ВІНКАСТ». Але враховуючі терміни надання послуг, жоден з підрядників не надав свою пропозицію щодо надання послуг з поточного ремонту дорожнього покриття по Сучкова (від вул.Гетьманська до вул.Зіни Бєлої), м.Новомосковськ. Договір з ФОП Мартиросян Карен оприлюднено у системі
Рішеня
22.12.2023 16:29
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 842 503.91 грн.
Замовник:
КП "Рідне місто" НМР
Контактний телефон:
+380986211747
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 842 503.91 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КП "Рідне місто" НМР
Контактний телефон:
+380986211747
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності