Показати схожі тендери

Закупівля «Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька,94, м. Трускавець, Львівської обл.» Коригування. (код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція») від Відділ освіти Трускавецької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-11-28-008605-a
План UA-P-2023-11-28-004303-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 18.04.2024 16:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
15 739 084 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
78 695.42 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.11.2023 13:44 до 11.12.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.11.2023 13:44
до 08.12.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.11.2023 13:44
до 08.12.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.12.2023 14:03
до 05.04.2024 11:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.01.2024 09:42
до 11.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.04.2024 11:34
до 18.04.2024 16:34
Період уточнень
з 28.11.2023 13:44 до 08.12.2023 00:00
Період оскарження
з 28.11.2023 13:44 до 08.12.2023 00:00
Період кваліфікації
з 11.12.2023 14:03 до 05.04.2024 11:34
Період кваліфікації
з 11.12.2023 14:03 до 05.04.2024 11:34
Основні параметри
«Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька,94, м. Трускавець, Львівської обл.» Коригування. (код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція»)
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
15 739 084 грн.
«Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька,94, м. Трускавець, Львівської обл.» Коригування. (код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція»)
Назва предмета закупівлі
«Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька,94, м. Трускавець, Львівської обл.» Коригування. (код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція»)
Очікувана вартість
15 739 084 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
78695,42
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
78 000
Аукціон
Cтарт аукціону
11.12.2023 13:34
Закінчення аукціону
11.12.2023 14:03
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька,94, м. Трускавець, Львівської обл.» Коригування.
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Стебницька,94
Дата постачання по
31.10.2024 00:00
Умова оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строки оплати рахунку – 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати випуску рахунку, за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження, визначених Угодою про передачу коштів позики від 20 листопада 2023 року № 13110-05/201.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД"
Пропозиція:
14 158 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
Пропозиція:
14 130 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС"
Пропозиція:
14 081 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.12.2023 13:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.12.2023 11:48
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Скасування
01.02.2024 09:49
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: 1. 10.01.2024 р. уповноваженою особою замовника було виявлено механічну помилку, а саме в п.5.5.3. Тендерної документації у вимозі про надання «довідки в довільній формі, що учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи – учасника процедури закупівлі НЕ є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, а також до такої особи НЕ застосовані чинні санкції будь-якою з таких організацій» після двокрапки відсутній список яких саме організацій мається на увазі; 2. У розрахунку «Кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами» допущена помилка у вихідних даних. А саме, завищене значення прогнозованого рівня інфляції року дати кошторисних цін, зазначеного для «Зведеного кошторисного розрахунку…». Допущена помилка призвела до збільшення очікуваної вартості предмету закупівлі. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. У зв’язку з вище викладеним, було прийняте рішення скасувати відкриті торги та провести експертну оцінку кошторисної вартості об’єкта «Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька,94, м. Трускавець, Львівської обл.» Коригування. (код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція») з врахуванням прогнозних рівнів інфляції, наданих у листі Мінекономіки від 29.06.2023 №3011-05/31540-03. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
01.02.2024 09:50
-
01.02.2024 09:49
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лотицька Ірина Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380324751785
Сайт:
http://tmr.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02144513
Повна назва
Відділ освіти Трускавецької міської ради
Поштовий індекс
82200
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Трускавець
Адреса
Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1
Кваліфікація
Лот № 1 «Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька,94, м. Трускавець, Львівської обл.» Коригування. (код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція»)
Період вимог/скарг з 05.01.2024 9:42 по 11.01.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
обрати переможцем, відсутні підстави для відмови в участі згідно п. 47 Особливостей
Документи кваліфікації
05.01.2024 09:42
Довідка НАЗК
05.01.2024 09:42
-
11.12.2023 14:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2023 13:44
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2023 13:44
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ВІДДІЛ ОСВІТИ ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 02.01.2024 року м. Трускавець № 1 уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька,94, м. Трускавець, Львівської обл.» Коригування. (код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція») за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-11-28-008605-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: п.3. Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації було передбачено: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надав не весь обсяг документів, що вимагались у тендерній документації. Для усунення зазначеної невідповідності ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" необхідно надати у строк, визначений Особливостями та виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Список документів, що необхідно подати: 1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації. (Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (з урахуванням періоду дії військового стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі.) – Оскільки з трьох поданих договорів під даний критерій підпадає лише один договір, учаснику потрібно добавити ще один такий договір, відповідно оновити довідку. 2. Завірену копію підтверджуючих документів, а саме: аналогічний договір з додатковими угодами та актами виконаних робіт на всю суму договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. 3. Оригінал листа-відгуку від контрагента, зазначений в новій довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. * Для підтвердження введення/прийняття в експлуатацію об’єкта будівництва можна долучити довідку з переліком введених/прийнятих об’єктів, з контактними даними Замовників, які підтвердять дану інформацію. 4. Довідки в довільній формі, що учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи – учасника процедури закупівлі НЕ є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, а також до такої особи НЕ застосовані чинні санкції будь-якою з таких організацій: - Організація Об’єднаних Націй та будь-яка установа чи особа, яка належним чином призначена, уповноважена або уповноважена Організацією Об’єднаних Націй запроваджувати, керувати, впроваджувати та/або застосовувати санкції; - Європейський Союз та будь-яке агентство чи особа, яка належним чином призначена, уповноважена чи уповноважена Європейським Союзом вводити, адмініструвати, впроваджувати та/або застосовувати санкції; - Управління контролю за іноземними активами Міністерства фінансів США (OFAC), Державний департамент США та/або Міністерство торгівлі Сполучених Штатів." 5. У файлах локальний кошторис та календарний графік виконання робіт виправити механічну помилку у назві «Реконструкція школи» на «Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" щодо Закупівлі «Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька,94, м. Трускавець, Львівської обл.» Коригування. (код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція»). 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Провідний фахівець з публічних закупівель м.п. ________________ підпис Ірина ЛОТИЦЬКА
Створено
02.01.2024 13:14
Надати до
03.01.2024 13:14
Період вимог/скарг з 25.01.2024 15:15 по 31.01.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей,Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
25.01.2024 15:15
-
25.01.2024 14:29
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 07.03.2024 14:26 по 13.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
У п.110, п.124 – «Ґрунтування поверхонь бітумною гідроізоляційною емульсією: основа з низькою абсорбуючою здатністю [бетон, силікатна цегла, бетонна стяжка» локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 ТзОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» застосував шифр норми ХБ4-2-2. У п.111, п.125 – «Улаштування обмазувальної гідроізоляції двокомпонентною бітумно-полімерною еластичною мастикою в два шари, загальною товщиною сухого шару 3 мм по підготовленій вертикальній поверхні для захисту конструкцій від періодичного та постійного впливу води без тиску» локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 ТзОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» застосував шифр норми ХБ4-3-1. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав документу чи будь-якої довідки щодо згоди на застосування стандарту від ТОВ з ІІ «Хенкель Баутехнік (Україна)». Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
07.03.2024 14:26
-
25.01.2024 15:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2023 13:44
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2023 13:44
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ВІДДІЛ ОСВІТИ ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 29.02.2024 року м. Трускавець № 83 уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо «Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька,94, м. Трускавець, Львівської обл.» Коригування. (код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція») за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-11-28-008605-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: п.3. Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації було передбачено: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надав не весь обсяг документів, що вимагались у тендерній документації. Для усунення зазначеної невідповідності Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" необхідно надати у строк, визначений Особливостями та виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Список документів, що необхідно подати: 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 5.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 5 (та сканами підтвердних документів – якщо вони вимагались замовником) . Учасником у файлі МТБ відскановано зовсім інший документ. 2. Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів: 5.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації. ( Учасник надав один договір по капітальному ремонту опалення. Аналогічним буде прийматися договір по фасадних роботах.) 5.3.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. (Надати виправлений договір згідно інформаційної довідки) 5.3.3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. (Надати виправлений відгук згідно оновленого договору). 3. Для підтвердження введення/прийняття в експлуатацію об’єкта будівництва долучити довідку з переліком введених/прийнятих об’єктів, з контактними даними Замовників, які підтвердять дану інформацію. (З поданих учасником документів не зрозуміло чи об’єкти введені/прийняті в експлуатаію). 4. Довідки в довільній формі, що учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи – учасника процедури закупівлі НЕ є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, а також до такої особи НЕ застосовані чинні санкції будь-якою з таких організацій: - Організація Об’єднаних Націй та будь-яка установа чи особа, яка належним чином призначена, уповноважена або уповноважена Організацією Об’єднаних Націй запроваджувати, керувати, впроваджувати та/або застосовувати санкції; - Європейський Союз та будь-яке агентство чи особа, яка належним чином призначена, уповноважена чи уповноважена Європейським Союзом вводити, адмініструвати, впроваджувати та/або застосовувати санкції; - Управління контролю за іноземними активами Міністерства фінансів США (OFAC), Державний департамент США та/або Міністерство торгівлі Сполучених Штатів." 5. Щодо договору № 679-к від 17.11.2021 року, укладеного на суму 11 227 800,00 грн. Не сходиться сума 5-ти дод. угод з сумою договору. (Довантажити правильні файли чи надати пояснення). Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" щодо Закупівлі «Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька,94, м. Трускавець, Львівської обл.» Коригування. (код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція»). 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Провідний фахівець з публічних закупівель ________________ підпис Ірина ЛОТИЦЬКА
Створено
29.02.2024 14:41
Надати до
01.03.2024 14:41
Період вимог/скарг з 07.03.2024 16:15 по 13.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав документу чи будь-якої довідки щодо згоди на застосування стандарту від ТОВ з ІІ «Хенкель Баутехнік (Україна)», визначив договірну ціну як тверду. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
07.03.2024 16:15
-
07.03.2024 14:26
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 05.04.2024 10:03 по 11.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей,Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію
Документи кваліфікації
05.04.2024 10:03
-
05.04.2024 08:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2023 13:44
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2023 13:44
Період вимог/скарг з 05.04.2024 11:34 по 11.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
обрати переможцем, відсутні підстави для відмови в участі згідно п. 47 Особливостей
Документи кваліфікації
05.04.2024 11:34
Довідка НАЗК
05.04.2024 11:34
-
05.04.2024 10:03
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2023-11-28-008605-a-c2
Підписаний і діє
Номер
LV04A_07_W
14 130 000 грн.
11 775 000 грн.
З ПДВ
Підписано
16.04.2024
Строк дії договору з
16.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька,94, м. Трускавець, Львівської обл.» Коригування.
Номенклатура
Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька,94, м. Трускавець, Львівської обл.» Коригування.
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
14 130 000
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 жовтня 2024 р.
Документи договору
18.04.2024 16:34
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 739 084 грн.
Період подання пропозицій
до 11.12.2023 00:00
Замовник:
Відділ освіти Трускавецької міської ради
Контактний телефон:
380324751785
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 739 084 грн.
Період подання пропозицій
до 11.12.2023 00:00
Замовник:
Відділ освіти Трускавецької міської ради
Контактний телефон:
380324751785
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності