Показати схожі тендери

Закупівля Антидронні комплекси по захисту від дронів від ЛКП "Ратуша-сервіс".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-11-28-007377-a
Id Tender 133ad6dda9f247b6851b453594ce0443
План UA-P-2023-11-28-002606-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 26.12.2023 13:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 080 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
15 400 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.11.2023 12:56 до 06.12.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.11.2023 12:56
до 03.12.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.11.2023 12:56
до 03.12.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.12.2023 14:02
до 14.12.2023 14:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.12.2023 15:37
до 20.12.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.12.2023 14:31
до 26.12.2023 13:27
Період уточнень
з 28.11.2023 12:56 до 03.12.2023 00:00
Період оскарження
з 28.11.2023 12:56 до 03.12.2023 00:00
Період кваліфікації
з 06.12.2023 14:02 до 14.12.2023 14:31
Період кваліфікації
з 06.12.2023 14:02 до 14.12.2023 14:31
Основні параметри
Антидронні комплекси по захисту від дронів
На виконання рішення виконавчого комітету від 24.11.2023року №1293, ухвали Львівської міської ради від 17.02.2022 № 1981 “Про затвердження Програми заходів щодо підготовки Львівської міської територіальної громади до національного спротиву на 2022-2024 роки". Забезпечення тендерних пропозицій не вимагається. Основний критерій оцінки - ціна. Забезпечення виконання договору - не вимагається . Мова документів тендерної пропозиції - виключно українська.Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладена у Додатку 2 до тендерної документації . Учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію, яка підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, установленим замовником, та інші документи передбачені тендерною документацією. Питома вага критерію «Ціна» становить 100%. Для передачі ЗСУ
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 080 000 грн.
Антидронні комплекси по захисту від дронів
Назва предмета закупівлі
Антидронні комплекси по захисту від дронів
Примітки
На виконання рішення виконавчого комітету від 24.11.2023року №1293, ухвали Львівської міської ради від 17.02.2022 № 1981 “Про затвердження Програми заходів щодо підготовки Львівської міської територіальної громади до національного спротиву на 2022-2024 роки". Забезпечення тендерних пропозицій не вимагається. Основний критерій оцінки - ціна. Забезпечення виконання договору - не вимагається . Мова документів тендерної пропозиції - виключно українська.Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладена у Додатку 2 до тендерної документації . Учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію, яка підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, установленим замовником, та інші документи передбачені тендерною документацією. Питома вага критерію «Ціна» становить 100%. Для передачі ЗСУ
Очікувана вартість
3 080 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15400,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.12.2023 13:39
Закінчення аукціону
06.12.2023 14:02
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
Антидронний мобільний, п’яти діапазонний переносний комплекс по купольному та спрямованому захисту «Piranha HAD 5(R) AL» або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Антидронний мобільний, п’яти діапазонний переносний комплекс по купольному та спрямованому захисту «Piranha HAD 5(R) AL» або еквівалент
Код ДК 021:2015
35730000-0 - Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, пл.Ринок, 1
Дата постачання по
31.01.2024 13:01
Позиція : №2 5 (штуки)
П’яти канальний стаціонарний антидрон комплекс направленої дії «PIRANHA–5Т» або еквівалент
Опис предмета закупівлі
П’яти канальний стаціонарний антидрон комплекс направленої дії «PIRANHA–5Т» або еквівалент
Код ДК 021:2015
35730000-0 - Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, пл.Ринок, 1
Дата постачання по
31.01.2024 13:01
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка товару відбувається партіями, за попередніми Заявками Замовника. Оплата буде здійснена після поставки товару. Підтвердженням поставки товару може бути підписана видаткова накладна чи ін., згідно умов договору. Розрахунки за реалізований товар здійснюється у безготівковій формі.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІРАНЬЯ ТЕХ"
Пропозиція:
3 080 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Пропозиція:
2 950 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.12.2023 13:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.11.2023 13:34
-
-
-
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії оцінки
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дуда Ігор Іванович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380962925149
Замовник
ЄДРПОУ
23949155
Назва (англійською мовою)
Lviv municipal enterprise "Ratusha-service"
Повна назва
ЛКП "Ратуша-сервіс"
Повна назва (англійською мовою)
Lviv municipal enterprise "Ratusha-service"
Поштовий індекс
79006
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
пл.Ринок,1,326
Кваліфікація
Лот № 1 Антидронні комплекси по захисту від дронів
Період вимог/скарг з 08.12.2023 15:37 по 14.12.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені зам-ом після розкриття тп невідпов. в інф-ції та/або док-х, що под. ним у складі своєї тп, та/або змінив пз під час випр-ння виявлених зам. нев-ей, протягом 24г. з моменту розм. зам. в есз пов-ння з вимогою про усунення таких нев-ей;
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 06 грудня 2023р Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД" відправлено повідомлення про усунення невідповідностей до 07.12.2023 до 17:26год . Учасник відповідь на вимогу надав вчасно та долучив певні документи, однак невідповідності не виправив. 1. Відповідно до п.4 Додатку 2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ зазначається, що технічні характеристики товару, запропонованого учасником, повинні відповідати технічним характеристикам, які зазначені на офіційному сайті виробника товару. Однак Учасником не належним чином не надано інформацію, яка б підтвердила інформацію щодо виробника Так, Учасником долучено технічні паспорти виробника ФОП Плющ Денис Валерійович , що є власне виробником даних товарів. Відповідно до п.42 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. З власної ініціативи було проведено дослідження, і виявлено, що згідно відкритих даних Міністерства юстиції України з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, «виробник» ФОП Плющ Денис Валерійович не має діяльності з виробництва засобів РЕБ Виділена курсивом діяльність КВЕД включає в себе : Також, на жаль, в жодному з інтернет-ресурсів немає інформації про запропоновані товари «Завада» - ні в системі Прозоро, ні в пошукових інформаційних системах. 2. В долучених паспортах на запропоновані товари також є невідповідності : паспорт файл «5КК» датований 17.11.2023року під серійним номером №0004К, а паспорт файл «5КС» датований 24.11.2023року під серійним номером №0003К, що насторожує, так як серійний номер має збільшуватись На підставі п.1 Додатку 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям Тендерної документації, Учасники На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: досвід у виконанні аналогічних (мінімум 2 договори) договорів за предметом закупівлі, зазначеного в технічній специфікації Замовника, у формі нижченаведеної таблиці , в яку внести дані щодо таких договорів. Також Учасники надають Копії договорів зазначених учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено вище та накладних (не менше 2 накладних) до даних договорів або листи відгуки, що підтверджують виконання договорів. (У разі наявності інформації, що згідно чинного законодавства вважається конфіденційною, учасник має право не показувати її (затерти коректором, маркером, тощо)). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надав оновлену довідку про виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, та накладні, однак, у інформації щодо виконання аналогічних договорів є невідповідності: - на вимогу замовника про надання копій договорів та накладних учасник надав договори файли «1611» та «2111» з ФОП Левітовським М.І., договір укладено з ФОП Левітовським М.І., а кінцевий отримувач товарів ПО ДВОХ договорах – Левітовський М.І. , але не ФОП, у двох накладних, що не підпадає під визначення формальної помилки. На підставі вищенаведеного, Учасник не виправив виявлені замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення. На підставі п.44 Особливостей , за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, коли учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ВИРІШЕНО: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД" у процедурі відкритих торгах з особливостями на закупівлю Антидронні комплекси по захисту від дронів (ДК 021:2015: 35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту ) (Антидронний мобільний, п’яти діапазонний переносний комплекс по купольному та спрямованому захисту «Piranha HAD 5(R) AL» або еквівалент ДК 021:2015: 35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту), П’яти канальний стаціонарний антидрон комплекс направленої дії «PIRANHA–5Т» або еквівалент (ДК 021:2015: 35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-28-007377-a ? 133ad6dda9f247b6851b453594ce044 ) на підставі п.44 Особливостей та оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідне повідомлення.
Документи кваліфікації
08.12.2023 15:37
-
08.12.2023 15:36
-
06.12.2023 14:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2023 12:56
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2023 12:56
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Додаток до протоколу у № 306/УО від 06 грудня 2023 року Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: І. 1) перелік виявлених невідповідностей – учасник у складі пропозиції не надав : - у одному з випадків видаткової накладної , у другому випадку - надана інформація не у повній мірі відповідає інформації, вказаній у довідці. Слід зазначити, що у довідці Учасник вказав виконані договори, які мали б підтвердити досвід у виконанні аналогічних (мінімум 2 договори) договорів за предметом закупівлі, зазначеного в технічній специфікації Замовника, однак з наданих договорів не до кінця зрозуміло їх відповідність саме предмету закупівлі Замовника у відповідності до технічної специфікації до Тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – п.1 Додатку 1 Тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей : - подати довідку, яка повинна містити інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: досвід у виконанні аналогічних (мінімум 2 договори) договорів за предметом закупівлі, зазначеного в технічній специфікації Замовника, у формі нижченаведеної таблиці , в яку внести дані щодо таких договорів: № Предмет договору Ціна договору Назва замовника, код ЄДРПОУ Терміни виконання Відсоток виконання Учасники надають Копії договорів зазначених учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено вище та накладних (не менше 2 накладних) до даних договорів або листи відгуки, що підтверджують виконання договорів. (У разі наявності інформації, що згідно чинного законодавства вважається конфіденційною, учасник має право не показувати її (затерти коректором, маркером, тощо)). ІІ. 1) перелік виявлених невідповідностей – учасник у складі пропозиції надав файли «Технічний паспорт АМППК «Завада 5КС».pdf» та «Технічний паспорт ПСАКНД «Завада 5КК».pdf» без підписів, печаток, завірення тощо, тобто учасник не підтвердив «Технічні характеристики товару, запропонованого учасником, повинні відповідати технічним характеристикам, які зазначені на офіційному сайті виробника товару. Для підтвердження відповідності пропонованого Учасником товару технічним вимогам до предмета закупівлі, Учасник подає у складі пропозиції будь-який з наступних документів: документи від виробника /паспорт товару /сертифікат, які повинні містити опис технічних характеристик товару» 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – п.4 Додатку 2 Тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей : - Учасник має подати інформацію, яка б підтвердила «Технічні характеристики товару, запропонованого учасником, повинні відповідати технічним характеристикам, які зазначені на офіційному сайті виробника товару. Для підтвердження відповідності пропонованого Учасником товару технічним вимогам до предмета закупівлі, Учасник подає у складі пропозиції будь-який з наступних документів: документи від виробника /паспорт товару /сертифікат, які повинні містити опис технічних характеристик товару»
Створено
06.12.2023 17:26
Надати до
07.12.2023 17:26
Період вимог/скарг з 14.12.2023 14:31 по 20.12.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.12.2023 14:31
Довідка НАЗК
14.12.2023 14:31
-
14.12.2023 14:30
-
08.12.2023 15:38
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-11-28-007377-a-a1
Підписаний і діє
Номер
25/12-23
3 080 000 грн.
2 566 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
25.12.2023
Строк дії договору з
25.12.2023
по
15.01.2024
Номенклатура
1 (штуки)
Антидронний мобільний, п’яти діапазонний переносний комплекс по купольному та спрямованому захисту «Piranha HAD 5(R) AL» або еквівалент
Номенклатура
Антидронний мобільний, п’яти діапазонний переносний комплекс по купольному та спрямованому захисту «Piranha HAD 5(R) AL» або еквівалент
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
580 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 січня 2024 р.
Номенклатура
5 (штуки)
П’яти канальний стаціонарний антидрон комплекс направленої дії «PIRANHA–5Т» або еквівалент
Номенклатура
П’яти канальний стаціонарний антидрон комплекс направленої дії «PIRANHA–5Т» або еквівалент
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
500 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 січня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІРАНЬЯ ТЕХ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІРАНЬЯ ТЕХ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43260234

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.12.2023 13:27
-
26.12.2023 13:23
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 080 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.12.2023 00:00
Замовник:
ЛКП "Ратуша-сервіс"
Контактний телефон:
+380962925149
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 080 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.12.2023 00:00
Замовник:
ЛКП "Ратуша-сервіс"
Контактний телефон:
+380962925149
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності