Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.01.2024 №3-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 11.01.2024 №3-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19.UA-2023-11-27-015056-a 27.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 01 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон), внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунальної установи «Одеська обласна база спеціального медичного постачання» (далі - Замовник), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 27 листопада 2023 року, звіт про результати проведення процедури закупівлі ID: UA-2023-11-13-007109-а, оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-11-13-007109-а, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13 листопада 2023 року, договір про закупівлю товару від 27 листопада 2023 року №33/23 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткову угоду від 04 грудня 2023 року №1, пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 19 та 29 січня 2024 року через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником 27 листопада 2023 року укладено Договір із ТОВ «Мілсел» на постачання товару (медичного обладнання та виробів медичного призначення різних) на загальну суму 4 033 770,00 грн.
Пунктом 12.2 розділу 12. Договору визначено, що його істотними умовами є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії.
На дату укладання Договору сторони погодили усі його умови, в тому числі й істотні, зокрема щодо взятих ТОВ «Мілсел» зобов’язань на поставку та передачу у власність Замовника товару в асортименті, кількості та за цінами, які зазначені у специфікації (додаток №1 до Договору) (пункт 1.1. розділу 1. та підпункт 5.3.2 пункту 5.3. розділу 5. Договору), у строк до 31 грудня 2023 року (пункт 3.1. розділу 3. Договору), а також термін дії Договору – 31 грудня 2023 року (пункт 7.1. розділу 7. Договору).
При цьому в пункті 8.8. розділу 8. Договору передбачено, що на дату його укладення існує форс-мажорна обставина (військова агресія російської федерації, що стала підставою введення воєнного стану в Україні), яка не звільняє ТОВ «Мілсел» від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за Договором.
Водночас пунктом 8.5. розділу 8. Договору визначено, що якщо обставини непереборної сили та (або) їх наслідки тимчасово перешкоджають повному або частковому виконанню зобов’язань за Договором, час виконання зобов’язань продовжується на час дії таких обставин або усунення їх наслідків, але не більш ніж до кінця поточного, бюджетного року.
При цьому пунктом 6.1. розділу 6. Договору визначено, що сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання взятих на себе зобов’язань за Договором, згідно з умовами Договору та чинним законодавством України.
Отже, усвідомлюючи наявність форс-мажорної обставини (введення воєнного стану в Україні внаслідок військової агресії російської федерації) з можливістю її наслідків та виконання своїх зобов’язань до кінця поточного (бюджетного) року, а також передбачену чинним законодавством України і умовами Договору відповідальність за невиконання або неналежне виконання взятих на себе зобов’язань, ТОВ «Мілсел» укладено Договір на поставку й передачу у власність Замовника товар (згідно з додатком №1) у строк з 27 листопада 2023 року (дата Договору) до 31 грудня 2023 року.
Додатковою угодою від 04 грудня 2023 року №1 до Договору Замовником до його істотних умов внесені зміни, посилаючись на воєнний стан та складні погодні умови, а саме в новій редакції викладені пункт 3.1. розділу 3. Договору та пункт 7.1 розділу 7. Договору, згідно з якими поставка товару та дія Договору продовжується до 15 лютого 2024 року.
Згідно з поясненням (інформацією та документами), наданими Замовником на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління), підставою для укладання додаткової угоди від 04 грудня 2023 року №1 до Договору є лист ТОВ «МІЛСЕЛ» (від 01 грудня 2023 року №01122023-01) щодо продовження строків виконання умов договору внаслідок неможливості здійснити поставку товару у визначені в договорі строки через активні бойові дії, що в свою чергу впливає на логістику, розмитнення, доставку товару до кінцевого місця призначення, а також через погані погодні умови.
Відповідно до норм підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім виключного переліку випадків, зокрема продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Водночас зазначена норма Постанови №1178 передбачена в підпункті 4 пункту 12.3. розділу 12. Договору, в якому також визначено, що форма документального підтвердження об’єктивних обставин визначатиметься Замовником під час їх виникнення (з огляду на їхні особливості) з дотриманням чинного законодавства.
При цьому пунктом 8.1. розділу 8. Договору визначено, що сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань у разі виникнення обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин в розумінні вказаному у зазначеному пункті Договору, в тому числі війни, воєнних дій), які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею сторін.
З огляду на вищевказане та взяті ТОВ «МІЛСЕЛ» зобов’язання на поставку товару (згідно з додатком №1 до Договору) до 31 грудня 2023 року, то лист зазначеного постачальника не є документальним підтвердженням виникнення об’єктивних обставин, у тому числі обставин непереборної сили, що спричинили продовження строків дії Договору та виконання зобов’язань щодо передачі товару.
Зважаючи на зазначене додаткова угода від 04 грудня 2023 року №1 до Договору, в частині продовження строків дії Договору та виконання зобов’язань щодо передачі товару до 15 лютого 2024 року, укладена з порушенням вимог підпункту 4 пункту 19 Постанови №1178.
Поряд із цим умовами Договору визначено термін його дії до 31 грудня 2023 року або до повного виконання сторонами узятих на себе зобов’язань, а також передбачено, що закінчення строку дії Договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час його дії у (пункти 7.1. та 7.2. розділу 7.).
Зокрема умовами Договору передбачено, що Замовник у разі невиконання ТОВ «МІЛСЕЛ» взятих на себе зобов'язань та порушення ним умов щодо постачання товару має право достроково розірвати Договір (підпункт 5.2.1. пункту 5.2. розділу 5.) та застосувати протягом строку дії Договору та впродовж одного року після його спливу оперативно-господарську санкцію (пункт 10.3. розділу 10.).
За даними пошуково – аналітичної системи (https://spending.gov.ua/new/transactions) Замовником 27 грудня 2023 року, згідно з умовами пункту 2.3. розділу 2 Договору, проведено попередню оплату у розмірі 100 % від ціни Договору (з урахуванням її зменшення додатковою угодою від 04 грудня 2023 року №1) на загальну суму 2 503 770,00 грн.
Згідно з поясненням (інформацією та документами), наданими Замовником на запит Управління, ТОВ «МІЛСЕЛ» здійснено поставку товару за умовами Договору на загальну суму 2 503 770,00 грн, в тому числі 03 січня 2023 року, згідно з видатковими накладними №1, 2, поставлено медичних виробів на суму 149 770,00 грн та 24 січня 2023 року по видатковій накладній №3 поставлено медичного обладнання на суму 2 354 000,00 грн.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо внесення змін до договору установлено порушення вимог підпункту 4 пункту 19 Постанови 1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
У межах проведення моніторингу закупівлі медичного обладнання та виробів медичного призначення різних (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-27-015056-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості?
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників предмета закупівлі, та вибрано для їх постачання саме ТОВ «Мілсел», з яким укладений договір про закупівлю товару від 27 листопада 2023 року №33/23 без використання електронної системи закупівель?
3. Яким чином Замовником дотримано норми підпункту 6 пункту 13 Постанови №1178, в частині відповідності технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, проекту договору про закупівлю, а також вимог до ТОВ «Мілсел», з яким укладено договір про закупівлю товару, вимогам, визначеним у тендерній документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель під час проведення відкритих торгів за номером UA-2023-11-13-007109-a?
4. З яких підстав додатковою угодою від 04 грудня 2023 року №1 до договору про закупівлю товару від 27 листопада 2023 року №33/23 внесені зміни щодо продовження строку виконання зобов’язань з передачі товару та строку дії договору до 15 лютого 2024 року та виникнення яких документально підтверджених об’єктивних обставин спричинили таке продовження (надайте відповідні документальні підтвердження щодо внесення змін до договору)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Дякуємо за запитання! На Ваш запит про надання пояснень з приводу питань по закупівлі за номером ІD:UA-2023-11-27-015056-a, повідомляємо.
По-першому питанню щодо надання інформації та розрахунків з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Департаментом охорони здоров’я Одеської обласної державної (військової) адміністрації, для забезпечення максимальної ефективності використання та економії бюджетних коштів, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, було доручено (лист вих. 1049-ВС від 30.10.2023 року) (далі-Доручення) Комунальній установі «Одеська обласна база спеціального медичного постачання» (далі-Установа) проведення закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (процедура закупівлі UA-2023-11-27-015056-a).
На виконання даного Доручення Установою було здійснено аналіз ринку для обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Аналіз ринку Замовником проведено шляхом моніторингу цін мережі інтернет, моніторингу цін через систему «Прозорро», запиту ціни.
Листом Департаменту охорони здоров’я, вх. № 142 від 24.10.2023 року, Установі було доведено Розпорядження Одеської обласної державної адміністрації № 13/од-2021 від 13.01.2021 року щодо зобов’язання Замовників погоджувати з Департаментом економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість.
На виконання Розпорядження Одеської обласної державної адміністрації № 13/од-2021 від 13.01.2021 року та з метою ефективного використання коштів бюджету, Установою було направлено до Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної (військової) адміністрації лист, вих. № 235 від 30.10.2023 року, щодо погодження ціни на товари, перелік яких вказаний в додатку до цінової пропозиції. Листом Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної (військової) адміністрації Установі було погоджено очікувану вартість предмету закупівлі.
По-другому питанню щодо критеріїв оцінки потенційних постачальників предмета закупівлі та відбору для їх постачання ТОВ «МІЛСЕЛ».
Відповідно до пункту 13 Постанови Кабінету міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Враховуючи те, що процедура закупівлі за номером UA-2023-11-13-007109-a Замовником було здійснено відбір потенційних постачальників предмету закупівлі. При розгляді отриманих пропозицій, було встановлено, що цінова пропозиція ТОВ «МІЛСЕЛ» відповідає технічним та якісним характеристикам. Ціна зазначена в ціновій пропозиції ТОВ «МІЛСЕЛ» була найбільш економічно вигідною.
По-третьому питанню щодо дотримання норми підпункту 6 пункту 13 Постанови 1178 в частині відповідності технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, проекту договору про закупівлю, а також вимог до ТОВ «Мілсел», з яким укладено договір про закупівлю товару, вимогам, визначеним у тендерній документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель під час проведення відкритих торгів за номером UA-2023-11-13-007109-a.
Пунктом 13 Постанови 1178 передбачено що придбання замовниками товарів і послуг може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару. Підпунктом 6 пункту 13 Постанови 1178 встановлено, якщо відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі.
Процедуру закупівлі, яка була здійснена Установою без використання електронної системи закупівель- UA-2023-11-27-015056-a, було проведено відповідно до підпункту 6 пункту 13 Постанови 1178. В «Запиті цінової пропозиції», яка була надіслана Установою потенційним постачальникам, було зазначено технічні, кількісні та якісні характеристики щодо предмета закупівлі, тотожні тим, які були зазначені в тендерній документації при проведенні процедури закупівлі UA-2023-11-13-007109-a. Договір 33/23 від 27.11.2023 року, який був укладений за результатами проведення процедури закупівлі UA-2023-11-27-015056-a, повністю відповідає умовам договору проект якого був опублікований в системі закупівель під час здійснення процедури закупівлі UA-2023-11-13-007109-a. Сума Договору 33/23 від 27.11.2023 року не перевищує суми очікуваної вартості яка була зазначена під час оголошення процедури закупівлі UA-2023-11-13-007109-a.
Також повідомляємо, що відповідно до пункту 12.3 Договору 33/23 від 27.11.2023 року, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. Сторони можуть внести зміни до договору про закупівлю у разі зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, а також у випадку зменшення обсягу споживчої потреби товару. У такому випадку ціна договору про закупівлю зменшується залежно від зміни таких обсягів.
Листом Департаменту охорони здоров’я Одеської обласної державної (військової) адміністрації вих. № 1185-ВС від 03.12.2023 року Установу було проінформовано про відсутність потреби в закупівлі товару, а саме: гематологічний аналізатор, біохімічний аналізатор. На підставі даного листа Установою було прийняте рішення про зменшення обсягів закупівлі, на підставі чого було підписано Додаткову угоду №1 від 04.12.2023 року до Договору 33/23 від 27.11.2023 року.
По-четвертому питанню щодо підстав з яких додатковою угодою від 04 грудня 2023 року №1 до договору про закупівлю товару від 27 листопада 2023 року №33/23 внесені зміни щодо продовження строку виконання зобов’язань з передачі товару та строку дії договору до 15 лютого 2024 року та виникнення яких документально підтверджених об’єктивних обставин спричинили таке продовження.
Підпунктом 4 пункту 12.3 Договору 33/23 від 27.11.2023 року передбачена можливість продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Листом ТОВ «МІЛСЕЛ», вих. №01122023-01 від 01.12.2023 року, Установу було повідомлено про необхідність підписання додаткової угоди до договору 33/23 від 27.11.2023 року щодо продовження строків виконання умов договору, через неможливість здійснити поставку товару в визначені в договорі строки через активні бойові дії, що в свою чергу впливає на логістику, розмитнення, доставку товару до кінцевого місця призначення, а також через погані погодні умови. На підставі даної інформації сторонами Договору 33/23 від 27.11.2023 року було прийнято рішення про укладення Додаткової угоди №1 до 04.12.2023 року Договору 33/23 від 27.11.2023 року про продовження строку поставки товару.
Для підтвердження вищезазначеної інформації направляємо скан-копії наступних документів: цінова пропозиція з додатками, доручення ДОЗ (лист вих. 1049-ВС від 30.10.2023 року) щодо проведення процедури закупівлі, лист до Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної (військової) адміністрації лист, вих. № 235 від 30.10.2023 року, щодо погодження ціни на товари, перелік яких вказаний в додатку до цінової пропозиції, лист ТОВ « МІЛСЕЛ», вих. №01122023-01 від 01.12.2023 року щодо підписання додаткової угоди до Договору 33/23 від 27.11.2023 року, лист Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної (військової) адміністрації щодо погодження очікуваної вартості предмету закупівлі, лист ДОЗ ,вих. № 1185-ВС від 03.12.2023 року, про відсутність потреби в закупівлі товару, Розпорядження Одеської обласної державної адміністрації № 13/од-2021 від 13.01.2021 року.
У межах проведення моніторингу закупівлі медичного обладнання та виробів медичного призначення різних (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-27-015056-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питання:
Надати інформацію та документальні підтвердження виконання ТОВ «Мілсел» умов договору про закупівлю товару від 27 листопада 2023 року №33/23, в частині поставки медичного обладнання та виробів медичного призначення різних станом на дату надання відповіді ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Дякуємо за запитання! На Ваш запит про надання інформації та документальне підтвердження виконання ТОВ «Мілсел» умов договору про закупівлю товару від 27 листопада 2023 року №33/23, в частині поставки медичного обладнання та виробів медичного призначення різних станом на дату надання відповіді, повідомляємо.
На виконання умов договору ТОВ «МІЛСЕЛ» повністю здійснило поставку товару по Договору про закупівлю товару від 27 листопада 2023 року №33/23. Для підтвердження зазначеної інформації направляємо Вам скан-копії відповідних документів.
Додаток: - скан-копії видаткових накладних;
- скан копії актів прийому-передачі товару.