Показати схожі тендери
Закупівля «Капітальний ремонт частини приміщення підвалу будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 228 «Срібне копитце» Запорізької міської ради, з метою можливого використання як найпростішого укриття, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Героїв 93-ї бригади, 17А». Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (ДК 021:2015 - 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) від Департамент освіти і науки Запорізької міської ради.
Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2023-11-27-013570-a
Id Tender 030e64c3feaa4e72b459356dc67852d6
План UA-P-2023-11-27-004270-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 27.11.2023 16:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 498 064 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
«Капітальний ремонт частини приміщення підвалу будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 228 «Срібне копитце» Запорізької міської ради, з метою можливого використання як найпростішого укриття, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Героїв 93-ї бригади, 17А». Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (ДК 021:2015 - 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт частини приміщення підвалу будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 228 «Срібне копитце» Запорізької міської ради, з метою можливого використання як найпростішого укриття, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Героїв 93-ї бригади, 17А». Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021
Код ДК 021:2015
45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
69076, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Героїв 93-ї бригади, буд. 17-А
Дата постачання по
29.02.2024 00:00
Документи закупівлі
27.11.2023 16:07
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Надія Шевцова
Електронна пошта
Телефон
+380617086970
Замовник
ЄДРПОУ
37573094
Повна назва
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Поштовий індекс
69037
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м. Запоріжжя
Адреса
вул. Незалежної України, 39-Б
Кваліфікація
Договір
UA-2023-11-27-013570-a-c1
Підписаний і діє
Номер
452/228
1 498 064 грн.
1 248 386.67 грн.
З ПДВ
Підписано
27.11.2023
Строк дії договору з
27.11.2023
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт частини приміщення підвалу будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 228 «Срібне копитце» Запорізької міської ради, з метою можливого використання як найпростішого укриття, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Героїв 93-ї бригади, 17А». Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021
Номенклатура
«Капітальний ремонт частини приміщення підвалу будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 228 «Срібне копитце» Запорізької міської ради, з метою можливого використання як найпростішого укриття, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Героїв 93-ї бригади, 17А». Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 29 лютого 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФРА-БУД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФРА-БУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43214696

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-12-07-000006
Дата створення проекту
07.12.2023 09:26
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
07.12.2023 10:45
Дата публікації висновку про результати
21.12.2023 14:23
Дата завершення усунення порушень
27.12.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
29.12.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 140-96-88
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.12.2023 №33-З Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 05.12.2023 № 33-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8.UA-2023-11-27-013570-a 27.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальникаУправління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.12.2023 00:00
Документи рішення
07.12.2023 10:45
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель; відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості); оприлюднення договору про закупівлю; відповідності укладеного договору вимогам законодавства; своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону та Особливостям, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності укладеного договору вимогам законодавства – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
21.12.2023 00:00
Дата публікації
21.12.2023 14:23
Документи висновку
21.12.2023 14:23
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщення підвалу будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 228 «Срібне копитце» Запорізької міської ради, з метою можливого використання як найпростішого укриття, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Героїв 93-ї бригади, 17А». Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (ДК 021:2015 - 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-27-013570-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. 3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. 4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, а саме: ТОВ «ІНФРА-БУД» (код ЄДРПОУ 43214696), з яким укладений договір від 27.11.2023 № 452/228 без використання електронної системи закупівель? 5. Прошу пояснити причини не оприлюднення в електронній системі закупівель договору від 27.11.2023 № 452/228, укладеного з ТОВ «ІНФРА-БУД »? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
11.12.2023 08:30
Орган перевірки
15.12.2023 00:00
Документи повідомлення
11.12.2023 08:31
-
Відповідь
Відповідь на звернення
Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради в межах проведеного моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщення підвалу будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 228 «Срібне копитце» Запорізької міської ради, з метою можливого використання як найпростішого укриття, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Героїв 93-ї бригади, 17А». Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (ДК 021:2015 - 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) номер ID: UA-2023-11-27-013570-a, з приводу наведених питань надає наступні пояснення. 1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості здійснено на підставі дефектного акту, проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу проекту та отримала позитивний експертний звіт від ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» від 06 грудня 2022 № 14-2311-22/К, назва об’єкта будівництва «Капітальний ремонт частини приміщення підвалу будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 228 «Срібне копитце» Запорізької міської ради, з метою можливого використання як найпростішого укриття, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Героїв 93-ї бригади, 17А». На підтвердження інформації надаємо: дефектний акт з обсягами робіт відповідно до проектно-кошторисної документації та експертний звіт від ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» від 06 грудня 2022 № 14-2311-22/К. 2. Надаємо посилання на сторінку весайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка доступна для перегляду: https://osvita.city/documents/obgruntuvanna-sodo-provedenna-zakupivli2 3. Відповідно до п. 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Постанова 1178) для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Враховуючи те, що очікувана вартість закупівлі є меншою ніж 1,5 млн. гривень, Замовником здійснено таку закупівлю без використання електронної системи закупівель із внесенням інформації про таку закупівлю до річного плану та оприлюденно відповідно до 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю. 4. Вибір виконавця робіт за вказаною закупівлею обрано за єдиним ціновим критерієм згідно запропонованої найменшої ціни. Відповідно до отриманих комерційних пропозицій найбільш економічно вигідну пропозицію надано ТОВ «ІНФРА-БУД», з яким і було укладено договір без використання електронної системи закупівель (комерційні пропозиції надаються). 5. З приводу відсутності оприлюдненого договору про закупівлю від 27.11.2023 № 452/228 в електронній системі закупівель, повідомляємо, що відповідно до п. 11 Постанови 1178 та пункту 3-8 «Прикінцевих положень» Закону України «Про публічні закупівлі» у закупівлях що здійснюються без використання електронної системи закупівель Замовником оприлюднюється лише зміни до річного плану та звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Отже, оприлюднення договору про закупівлю в даному випадку діючим законодавством не передбачено.
Рішеня
14.12.2023 20:44
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 498 064 грн.
Замовник:
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380617086970
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 498 064 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380617086970
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності