Відповідно до положень п. 54 Постанови, Вимога щодо змісту вимог тендерної документації повинна бути сформована у вигляді звернення через електронну систему закупівель до замовника. Зі змісту та форми звернення, опублікованого в електронній системі закупівель 01-12-23, о 14:22:13 щодо закупівлі UA-2023-11-27-013140-a очевидним є те, що дана вимога була адресована іншому замовнику, а саме: Департаменту охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а не Комунальному підприємства «Луцька міська дитяча поліклініка». Окрім того, інформації про вказану в тексті Вимоги закупівлю з № UA-2023-11-27-013140-a, яка, відповідно до змісту Вимоги, проводилася Департаментом охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відсутня в електронній системі закупівель. Більше того, за своїм змістом вищезазначена вимога є точною копією вимоги на закупівлю UA-2023-07-20-009923-a, яка проводилася Департаментом охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а також сформована з описом обставин, які стосуються Департаменту охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а не КП «Луцька міська дитяча поліклініка». В тексті вимоги, з-поміж іншого, наявні посилання на реалізацію пункту 3.14 "Профілактика розвитку цервікального раку шийки матки" Міської цільової програми "Громадське здоров'я" на 2022 - 2025 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 07.10.2021 № 2722/2763, а також практики проведення публічних закупівель Департаментом охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), які не мають жодного відношення до закупівлі UA-2023-11-27-013140-a, яка була оголошена 27 листопада 2023 року замовником КП «Луцька міська дитяча поліклініка.
Посилання на вимоги тендерної документації, які викладені у Зверненні також не підлягають зміні, оскільки вони були відсутні у тендерній документації до закупівлі UA-2023-11-27-013140-a. У своїй вимозі Учасник посилається на технічні вимоги до предмета закупівлі, які викладені у Додатку №2 до тендерної документації, тоді як у Додатку №2 до тендерної документації закупівлі UA-2023-11-27-013140-a взагалі відсутні технічні вимоги до предмету закупівлі, натомість даним додатком встановлюються та регулюються кваліфікаційні вимоги до Учасників закупівлі.
Таким чином, вимога Учасника надана з порушеннями чинного законодавства до змісту, оскільки адресована іншому замовнику, а також не містить належного обгрунтування наявності порушень у сфері публічних закупівель щодо вимог до предмету закупівлі. З огляду на вищезазначене вимога не підлягає задоволенню.