Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015:16700000-2 Трактори ( Трактор Solis 105 4WD або (еквівалент)) від Комунальне підприємство "БЛАГОСЕРВІС" Немовицької сільської ради Сарненського району Рівненської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-11-24-015096-a
Id Tender 0cee6037d66a4d58bf049ee2d31ba600
План UA-P-2023-11-23-006241-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 13.12.2023 15:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 300 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.11.2023 16:08 до 03.12.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.11.2023 16:08
до 30.11.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.11.2023 16:08
до 30.11.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.12.2023 15:55
до 07.12.2023 15:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.12.2023 14:23
до 13.12.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.12.2023 15:14
до 13.12.2023 15:41
Період уточнень
з 24.11.2023 16:08 до 30.11.2023 00:00
Період оскарження
з 24.11.2023 16:08 до 30.11.2023 00:00
Період кваліфікації
з 04.12.2023 15:55 до 07.12.2023 15:14
Період кваліфікації
з 04.12.2023 15:55 до 07.12.2023 15:14
Основні параметри
ДК 021:2015:16700000-2 Трактори ( Трактор Solis 105 4WD або (еквівалент))
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 300 000 грн.
ДК 021:2015:16700000-2 Трактори ( Трактор Solis 105 4WD або (еквівалент))
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015:16700000-2 Трактори ( Трактор Solis 105 4WD або (еквівалент))
Очікувана вартість
1 300 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.12.2023 15:32
Закінчення аукціону
04.12.2023 15:55
Позиція
Опис предмета закупівлі
Трактор SOLIS 105 4WD або еквівалент
Код ДК 021:2015
16700000-2 - Трактори
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
34540, Україна, Рівненська область, с.Немовичі, вул.Центральна,4
Дата постачання по
30.12.2023 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за поставку Товару у безготівковій формі, шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання видаткової накладної.
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОТОН"
Пропозиція:
1 299 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Техноторг"
Пропозиція:
1 237 600 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.12.2023 15:32
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.11.2023 10:45
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юрій Пацьола
Електронна пошта
Телефон
+380973308424
Сайт:
http://nemovycka-gromada.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
44997886
Повна назва
Комунальне підприємство "БЛАГОСЕРВІС" Немовицької сільської ради Сарненського району Рівненської області
Поштовий індекс
34540
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
с. Немовичі
Адреса
вул. Центральна, будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015:16700000-2 Трактори ( Трактор Solis 105 4WD або (еквівалент))
Період вимог/скарг з 06.12.2023 14:23 по 12.12.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
06.12.2023 14:23
-
06.12.2023 14:22
Звіт про оцінку
04.12.2023 15:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2023 16:08
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2023 16:08
Період вимог/скарг з 07.12.2023 15:14 по 13.12.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.12.2023 15:14
Довідка НАЗК
07.12.2023 15:14
-
07.12.2023 15:12
Звіт про оцінку
06.12.2023 14:24
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-11-24-015096-a-b1
Підписаний і діє
Номер
29
1 299 600 грн.
1 083 000 грн.
З ПДВ
Підписано
13.12.2023
Строк дії договору з
13.12.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
1 (штуки)
Трактор SOLIS 105 4WD або еквівалент
Номенклатура
Трактор SOLIS 105 4WD або еквівалент
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОТОН"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОТОН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31516418

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.12.2023 15:41
-
13.12.2023 15:36
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-01-19-000033
Дата створення проекту
19.01.2024 12:14
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
19.01.2024 14:54
Дата публікації висновку про результати
09.02.2024 16:30
Дата завершення усунення порушень
24.02.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
10.02.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 554-51-87
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.01.2024 № 3-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 19.01.2024 № 3-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-11-24-015096-a від 24.11.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.01.2024 00:00
Документи рішення
19.01.2024 14:54
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунального підприємство «Благосервіс» Немовицької сільської ради Сарненського району Рівненської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.11.2023 №8 (далі – тендерна документація); зміни до тендерної документації, затверджені протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.11.2023 №9; тендерні пропозиції Товариства з обмеженої відповідальністю «Техноторг» та Приватного підприємства «ПРОТОН» (далі – ПП «Протон»); протоколи уповноваженої особи Замовника від 06.12.2023 №11 та від 07.12.2023 №13; повідомлення про намір укласти договір від 07.12.2023; договір про закупівлю товарів від 13.12.2023 №29 на суму 1 299 600,00 гривень; звіт про виконання договору про закупівлю від 24.01.2024; відповіді Замовника від 25.01.2024, від 08.02.2024 та від 09.02.2024 на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі установлено, що Замовником визначено предмет закупівлі в оголошенні та тендерній документації, а саме: код ДК 021:2015: 16700000-2: Трактори, за показником третьої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), тоді як згідно пункту 3 розділу І наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі – Порядок) предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри. Таким чином, Замовником визначено предмет закупівлі в порушення вимог пункту 3 розділу І Порядку. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено, що на порушення пункту 6-1 Розділу X «Прикінцевих та перехідних положень» Закону, Замовником у тендерній документації не встановлено вимогу щодо ступеня локалізації виробництва, який мав становити 15% у 2023 році. Законом України від 16.12.2021 № 1977-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості» (далі – Закон № 1977) запроваджена вимога щодо ступеня локалізації в Україні для закупівлі визначених Законом № 1977 товарів, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. грн, який у 2023 році становить 15%. Згідно з визначенням пункту 29-1 частини першої статті 1 Закону ступінь локалізації виробництва – показник місцевої складової у питомій вазі вартості сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, що є предметом закупівлі. Ступінь локалізації застосовується до товарів, перелік яких міститься у підпункті 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, Уповноважений орган. Такий перелік оприлюднюється на офіційному вебсайті Мінекономіки. Пункт 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не застосовується до закупівель, зокрема, які підпадають під дію положень Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України. Тобто, дані норми законодавства мають імперативний характер та обов`язково застосовуються Замовником при закупівлі зазначених в переліку товарів. Згідно з пунктом 1) частини 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, Уповноважений орган здійснює моніторинг дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 затверджено «Порядок підтвердження ступеня локалізації виробників товарів» (далі – Порядок № 861). На запит Держаудитслужби про надання пояснень від 06.02.2024 щодо, зокрема, встановленого в тендерній документації способу підтвердження ступеня локалізації товару, що є предметом закупівлі, Замовник у відповіді від 08.02.2024 повідомив, що предмет закупівлі не відноситься до переліку товарів, за якими замовник визначає умову щодо підтвердження ступеня локалізації в тендерній документації, а постачальники не зобов'язаний підтверджувати ступінь локалізації товару. Дане твердження є помилковим з наступних підстав. Замовником в оголошенні та Додатку №2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено придбання трактору SOLIS 105 4WD (або еквівалент). Також, пунктом 2 Додатку №2 до тендерної документації передбачено, що якість товару повинна відповідати державним стандартам, технічним умовам та законодавству України щодо показників якості такого виду товарів. На виконання вищезазначених вимог, учасником - Приватним підприємством «ПРОТОН» надано у складі пропозиції сертифікат затвердження типу одиничного зразка транспортного засобу (повнокомплектний транспортний засіб) на трактор SOLIS 105 4WD відповідно до Технічного регламенту затвердження типу сільськогосподарських та лісогосподарських тракторів, їх причепів і змінних причіпних машин, систем, складових частин та окремих технічних вузлів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2011 №1367 (далі – Технічний регламент). Разом з тим, пунктом 5 Технічного регламенту визначено, що трактор - моторизований колісний або гусеничний транспортний засіб сільськогосподарського або лісогосподарського призначення, що має щонайменше дві осі та характеризується максимальною конструкційною швидкістю не менш як 6 кілометрів на годину, спеціально призначений для того, щоб тягти, штовхати, везти і приводити в рух змінні причіпні машини, що використовуються для виконання сільськогосподарських або лісогосподарських робіт, або буксирувати сільськогосподарські та лісогосподарські причепи. Зазначений транспортний засіб застосовується також для перевезення вантажів під час виконання сільськогосподарських та лісогосподарських робіт і обладнується сидіннями для пасажирів. Тобто, трактор є спеціальним колісним транспортним засобом, який розрахований на виконання сільськогосподарських, дорожньо-будівельних, землерийних, транспортних робіт, а також робіт у сфері житлово-комунального господарства, в тому числі в місцях з підвищеною прохідністю, в умовах бездоріжжя. Також, додатком до Постанови Кабінету Міністрів України від 22.12.2010 № 1166 «Про єдині вимоги до конструкцій та технічного стану колісних транспортних засобів, що експлуатуються» (із змінами та доповненнями) є Єдині вимоги до конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів, що експлуатуються» (далі – Єдині вимоги). Відповідно до розділу «Підкатегорії колісних засобів спеціального, спеціалізованого призначення або підвищеної прохідності» додатку до Єдиних вимог, колісні засоби спеціального або спеціалізованого призначення, призначені для виконання спеціальних робочих функцій (спеціальні колісні засоби), що дають змогу використовувати їх поза дорогами із твердим покриття в силу своїх специфічних, особливих технічних властивостей. Тому, транспортний засіб трактор, в силу своїх властивостей, відноситься і до машин спеціального призначення, і до великовантажних мототранспортних засобів, і до транспортних засобів аварійно-ремонтного призначення, і до мототранспортних засобів спеціального призначення. Оскільки перелік товарів до яких застосовується ступінь локалізації виробництва містить категорії «великовантажні мототранспортні засоби», «машини спеціального призначення різні», «мототранспортні засоби спеціального призначення», «транспортні засоби аварійно-ремонтного призначення», то Замовник, відповідно до пункту 1) частини 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, при закупівлі трактора зобов`язаний у тендерній документації вимагати від учасника підтвердження ступеня локалізації виробництва у 2023 році - 15 відсотків. Таким чином, Замовником в тендерній документації не передбачено вимог щодо локалізації товару, чим порушено положення абзацу першого пункту 13-1 Порядку № 861 та пункту 6-1 Розділу X «Прикінцевих та перехідних положень» Закону. Слід зазначити, що відповідно до даних електронного каталогу для закупівлі товару, розміщеного на сайті електронної системи закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/search/products?local_share=15&text=%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80 наявні 113 тракторів зі ступенем локалізації більше 15 %.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення пункту 3 розділу І Порядку. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 13-1 Порядку№ 861 та пункту 6-1 Розділу X «Прикінцевих та перехідних положень» Закону. За результатами аналізу наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
09.02.2024 00:00
Дата публікації
09.02.2024 16:30
Документи висновку
09.02.2024 16:30
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Прийнявши до уваги висновок розроблено заходи недопущення у подальшому встановлених порушень вимог законодавства України Про публічні закупівлі. Замовник ( Уповноважена особа ) в подальшому не буде допускати аналогічні порушення у майбутніх процедурах закупівлі. Для здійснення заходів, щодо недопущення таких порушень в подальшому були вжиті заходи, шляхом проведення роз'яснювальної роботи, також уповноважена особа буде направлена на навчання.
Дата публікації
14.02.2024 12:16
Документи інформації про усунення порушення
14.02.2024 12:19
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015:16700000-2 Трактори ( Трактор Solis 105 4WD або (еквівалент))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-24-015096-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
22.01.2024 17:34
Орган перевірки
26.01.2024 00:00
Документи повідомлення
22.01.2024 17:34
-
Відповідь
Відповідь замовника на звернення
На Ваш запит повідомляємо, що згідно частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (далі – Особливості) закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник самостійно та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону. Згідно чинного законодавства не визначено загальнообов’язкових вимог, інструкцій тощо щодо планування закупівель, в тому числі щодо визначення очікуваної вартості таких закупівель. Замовником враховано положення наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі – Методика), зокрема визначення потреби в товарах згідно предмету закупівлі , а також з метою забезпечення безперебійної роботи у сфері благоустрою населених пунктів, надання якісних послуг у сфері поводження з побутовими відходами та з метою забезпечення діяльності пов’язаної з відверненням негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров’я людини, зокрема на території, що є зоною відповідальності КП «Благосервіс» Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом інформації в мережі інтернет, системі електронних закупівель, методом порівняння ринкових цін, отриманих комерційних пропозицій відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, шляхом моніторингу середньоринкових цін, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціну товару, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, та відповідно до комерційної пропозиції постачальників. Так на електронну адресу [email protected] надійшли дві комерційні пропозиції: - ПП «Протон» - трактор Solis 105 4 WD , 15.11.2023 р. за ціною 1306000,00 грн. - ТОВ «Техноторг» - трактор Lovol FT 1054АС , 27.11.2023 р. за ціною 1265600,00 грн. Крім того, проведено моніторинг закупівель іншимх замовників тракторів з аналогічними технічними характеристиками у системі Prozorro (UA-2023-11-07-016679-a очікувана вартість 1600000,00 грн з ПДВ, закупівля не відбулася; UA-2023-11-02-008859-a очікувана вартість 1 576 350 грн з ПДВ, ціна в договорі про закупівлю 1 575 450 грн з ПДВ.) Моніторинг мережі системи інтернет: Компанія «Тракторний стан» - трактор Solis 105 4 WD – за ціною 1340000,00грн.; Garden shop – трактор Mahindra 9500 с кондиционером – за ціною 1129850,00 грн.; ТОВ АРК-ГРУПП - - трактор Arma Trac 1054+ 105 к.с. – за ціною 18561000 грн.; AST-Group – трактор YTO NLX1054 (105 к.с .) – за ціною 1461000,00 грн.; ТОВ "Украгрозапчастина" – трактор YTO NLX1054 (105 к.с .) – за ціною 1520000,00грн. Трактор Solis 105 4 WD за своїми технічними та якісними характеристиками відповідає виробничим потребам замовника, забезпечує можливість виконання поставлених перед замовником завдань, та в цілому, вимогам Замовника. Зазначену потребу розраховано з урахуванням, в тому числі, необхідності забезпечення максимальної надійності, його ремонтопридатності та доступності технічного сервісу, безпечності та економічності його експлуатації. Трактор Solis 105 4 WD оснащений потужним дизельним мотором 4105ELT з 4 циліндрами, водяним охолодженням і прямим уприскуванням. Наявність опалювальної кабіни дає можливість здійснювати різноманітні види робіт протягом усіх сезонів, повний привід а також рульовий механізм з гідропідсилювачем значно підвищують маневреність, прохідність і полегшують керування трактором Solis 105 4 WD. Відповідно до частини четвертої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі і запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання, Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. Замовником здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації, в тому числі: інформації про ціни на ідентичні товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, на сайтах виробників та/або постачальників товарів даної категорії. Крім того, Замовником здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін ідентичних закупівель, що відображені в електронній системі закупівель PROZORRO, та які проводились іншими замовниками. Крім того, згідно Методики замовник під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врахував умови оплати, строки та місце поставки товару.
Рішеня
25.01.2024 17:19
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015:16700000-2 Трактори ( Трактор Solis 105 4WD або (еквівалент))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-24-015096-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Чому замовником для підтвердження ступеня локалізації виробництва товару не визначено в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку товарів пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (мототранспортні вантажні засоби), вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності, що передбачено п. 13-1 постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2023 року №950 «Про внесення змін до Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів»? 2. Чому замовником не визначено в тендерній документації (предметом закупівлі якого є колісні транспортні засоби) вимогу, щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено ідентифікаційний номер (VIN) колісного транспортного засобу з його міжнародним ідентифікаційним кодом (WMI) виробника колісного транспортного засобу в Україні та місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, що передбачено п. 13-1 постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2023 року №950 «Про внесення змін до Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів»? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
06.02.2024 12:09
Орган перевірки
10.02.2024 00:00
Документи повідомлення
06.02.2024 12:10
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015:16700000-2 Трактори ( Трактор Solis 105 4WD або (еквівалент))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-24-015096-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та документи, на підставі яких було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що зазначені в Додатку №2 до тендерної документації. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
06.02.2024 15:23
Орган перевірки
10.02.2024 00:00
Документи повідомлення
06.02.2024 15:23
-
Відповідь
Відповідь замовника
Міністерство економіки України додатково до листа від 21.07.2022 № 3323-04/50717-06 «Щодо інформування про локалізацію у публічних закупівлях», у зв’язку з набранням чинності з 04.08.2022 постанови Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» (далі - постанова № 861, Порядок, Порядок моніторингу) здійснення закупівель з урахуванням вимоги щодо локалізації повідомляє про те, що: 1) відповідно до пункту 61 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: 1) замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно, якщо їхній ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує зокрема у 2023 році - 15 відсотків, у 2024 році - 20 відсотків і так далі; 2) особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, що вказані у цьому пункті. Водночас згідно з підпунктом 4 пункту 61 Розділу Х Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. Формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації (далі – перелік товарів з підтвердженим ступенем локалізації) здійснюється на підставі переліку товарів, визначеного у підпункті 2 пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення», за результатами автоматичного опрацювання поданих виробником заявок на веб-порталі Уповноваженого органу. Перелік товарів з підтвердженим ступенем локалізації оприлюднюється на веб-порталі та офіційному веб-сайті Мінекономіки за посиланнями: https://prozorro.gov.ua/page/localisation https://cutt.ly/SX8MmIQ Перелік товарів, що будуть закуповуватись у відповідності з зазначеними особливостями, наводиться в пп. 2 п. 6-1 «Прикінцевих та перехідних положень» та включає такі товари як: трамвайні пасажирські вагони, залізничні пасажирські вагони, тролейбуси, залізничні вагони, багажні вагони та вагони спеціального призначення та інші. Згідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості» 16 грудня 2021 року № 1977-IX замовник здійснює закупівлю товарів, включених до додаткового переліку товарів, затвердженого Кабінетом Міністрів України, виключно у випадку, якщо їх ступінь локалізації виробництва перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому у зазначеному додатковому переліку товарів До зазначеного додаткового переліку товарів не включаються товари, визначені підпунктом 2 цього пункту. Особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів: дизель-генераторні установки; генераторні установки з двигуном із іскровим запалюванням; турбогенераторні установки; трансформатори; трансформатори з рідинним діелектриком; трансформатори напруги; вимірювальні трансформатори; трансформатори живлення; електричні конденсатори; конденсатори постійної ємності; конденсатори змінної та регульованої ємності; автомобілі швидкої допомоги; транспортні засоби для перевезення пацієнтів; мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб; міські та туристичні автобуси; громадські автобуси; двосекційні автобуси; низькопідлогові автобуси; туристичні автобуси; мототранспортні вантажні засоби; автоцистерни; автоцистерни для перевезення паливно-мастильних матеріалів; самоскиди; фургони; великовантажні мототранспортні засоби; автокрани та вантажні автомобілі-самоскиди; вантажні автомобілі з підіймальними платформами; вантажні автомобілі-самоскиди; мототранспортні засоби спеціального призначення; пересувні бурові вежі; пожежні транспортні засоби; пожежні автомобілі з поворотною драбиною; пожежні автоцистерни; пожежні автомобілі; транспортні засоби аварійно-ремонтного призначення; підмітально-прибиральні машини; підмітально-збиральні машини з вакуумно-пневматичною системою; поливальні машини; сміттєвози та асенізаційні машини; сміттєвози; сміттєзбиральні машини; вантажоперевізні транспортні засоби; електробуси; кузови, причепи та напівпричепи; кузови транспортних засобів; причепи, напівпричепи та пересувні контейнери; причепи та напівпричепи; напівпричепи; причепи; причепи загального призначення; залізничні та трамвайні локомотиви і рейковий рухомий склад та супутні деталі; залізничні локомотиви та тендери; локомотиви; локомотивні тендери; рейковий рухомий склад; вантажні залізничні вагони; транспортні засоби для ремонту та обслуговування залізничних доріг; залізничні та трамвайні пасажирські вагони і тролейбуси; трамвайні пасажирські вагони; залізничні пасажирські вагони; тролейбуси; залізничні вагони; багажні вагони та вагони спеціального призначення; самохідні частини; вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном; вертольоти та літаки; вертольоти; двигуни для повітряних літальних апаратів; турбореактивні двигуни; турбогвинтові двигуни; реактивні двигуни; навчально-тренувальні літаки; пошуково-рятувальні вертольоти; турбіни та мотори; парові турбіни; гідравлічні турбіни; водяні колеса; насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; підіймачі рідин; відцентрові насоси; компресори; газові компресори; роторні компресори; повітряні компресори; турбокомпресори; поршневі об’ємні компресори; машини спеціального призначення різні; гірничодобувне та будівельне обладнання; врубові та тунелепрохідні, бурильні чи прохідницькі машини для добування вугілля чи гірських порід; прохідні комбайни; прохідні машини; машини для земляних і землерийних робіт та їх частини; машини для земляних робіт; фронтальні ковшові навантажувачі зі зворотною лопатою; механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка; механічні лопати; механічні ковшові навантажувачі; землерийні машини; механічні екскаватори; машини для змішування гравію з бітумом. Згідно до вимог першого та другого абзаців пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою КМУ від 2 серпня 2022 р. № 861 замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Згідно до вищезазначеного, визначений даною закупівлею предмет закупівлі не відноситься до переліку товарів, за якими замовник визначає умову щодо підтвердження ступеня локалізації в тендерній документації, а постачальники не зобов'язаний підтверджувати ступінь локалізації товару. Тому у Замовника не було законних підстав встановлювати вимоги щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено ідентифікаційний номер (VIN) колісного транспортного засобу з його міжнародним ідентифікаційним кодом (WMI) виробника колісного транспортного засобу в Україні та місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні та вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника. Звертаємо вашу увагу на тому, що замовник, при проведенні даної закупівлі, керувався виключно вимогами чинного законодавства, на відміну від практики, яка застосовується іншими суб'єктами, що порушують вимоги чинного законодавства або які не вірно їх тлумачать.
Рішеня
08.02.2024 17:02
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів, на виконання вимог пп.1 п.4 постанови КМУ №710 від 11.10.2016р «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Закупівля трактора з певними технічними і якісними характеристиками обґрунтована наявними потребами Замовника з огляду на специфіку господарської діяльності Замовника (необхідність у здійсненні благоустрою території населеного пункту) (косіння, підгортання, вивезення сміття, перевезення насосів, матеріалів, очищення вулиць від снігових заметів у зимовий період, тощо) з урахуванням географічної протяжності громади, помірні експлуатаційні витрати, що досить важливо при наявному фінансуванні, а також надійність, технологічність, високий рівень безпеки та з урахуванням виділених коштів. З метою дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю транспортного засобу (трактор) з наведеними нижче технічними і якісними характеристиками. ДВИГУН Кількість циліндрів 4 цилиндра Об'єм двигуна (см3) 4028 Модель двигуна 4105ELT Потужність двигуна (кВт / к.с.) 77,23/105 Тип палива Дизель Тип системи охолодження Водяне Тип повітряного фільтра Сухий ТРАНСМІСІЯ Коробка передач 12 + 12 Тип зчеплення Тип зчеплення ЗАГАЛЬНІ ТЕХНІЧНІ ПАРАМЕТРИ Вага, кг 3700 Вантажопідйомність задньої навіски 2900 Передні противаги Да Максимальна швидкість (км / год) 32,31 Довжина, враховуючи задню навіску (мм) 4285 Ширина (мм) 2085 Висота (мм) 2950 Колісна база (мм) 2350 Колія передніх коліс (мм 1495-1835 Колія задніх коліс (мм) 1500-1900 Агротехнічний просвіт (мм) 405 ХОДОВА СИСТЕМА Тип приводу 4х4 Розмір задніх шин 16.9-34 Розмір передніх шин 13.6-24 Блокування заднього дифференціалу Так Підсилювач керма Так ГІДРАВЛІЧНА СИСТЕМА Кількість гідравлічних виходів 4 Тип задньої навісної системи Триточкова Кількість гідронасосів 2 Кількість гідроклапанів 4 ЗАДНІЙ ВАЛ ВІДБОРУ ПОТУЖНОСТІ Частота обертання, (об / хв.) 540\1000 ЗАПРАВНІ ОБСЯГИ Обсяг картера двигуна, л 10,75 Обсяг картера КПП і заднього мосту, л 37,35 Обсяг паливного бака, л 76 КОМПЛЕКТАЦІЯ Кабіна з опаленням Так Фари Так Лічильник мотогодин Так Підпружинене сидіння Так Дзеркала заднього виду Так Передні крила Так Розетка під причіп Так Магнітола Так Кондиціонер Так Був проведений аналіз комерційної пропозиції постачальників. Порівняльні характеристики отриманих комерційних пропозицій згідно заявлених технічних вимог: Технічні вимоги замовника до предмету закупівлі Характеристики запропоновані ТОВ "Техноторг" Модель двигуна 4105ELT Huafeng RMIZT2 Коробка передач 12 + 12 16+8 Вага, кг 3700 3915 Довжина, враховуючи задню навіску (мм) 4285 4530 Ширина (мм) 2085 2050 Висота (мм) 2950 2810 Колісна база (мм) 2350 2195 Колія передніх коліс (мм 1495-1835 1610-1950 Колія задніх коліс (мм) 1500-1900 1608-1996 Агротехнічний просвіт (мм) 405 420 Розмір задніх шин 16.9-34 18.4-38 Розмір передніх шин 13.6-24 14.9-26 Моніторинг мережі системи інтернет: 1. ТОВ АРК-ГРУПП - сільськогосподарська техніка та запчастини ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ Трактор ArmaTrac 1054e+ 105 к.с.: 1. Модель двигуна Perkins 1104D-44TA 2. Робочий об'єм двигуна, см3 4400 3. Потужність, кВт 75,9 4. Привід 2WD/4WD 5. Трансмісія Carraro 506-Up 6. Кількість передач (вперед/назад) 12/12 7. Діапазон швидкості, км/рік 1,50-31,50 8. Вал відбору потужності, об/хв 540 -540Е 9. Продуктивність насоса гідравліки, л/хв 48.5 10. Робочий тиск (бар) 180 11. Кількість гідравлічних виходів 3 пари 12. Максимальна вантажопідйомність навішування, кг 3400 13. Ширина колії передніх коліс, мм 1500-1900 14. Ширина колії задніх коліс, мм 1500-1900 15. Кліренс, мм 545 16. Вага, кг 4100 17. Габаритні розміри (ДхШхВ), мм 4112х1990х2720 2. "Agro Assistance" Трактор YTO/ЮТО NLX1054 (105 к.с.) Характеристики Виробник YTO Модель NLX 1054 Двигун YTO виготовлений за ліцензією Perkins, турбований Потужність трактора, к.с. 105 Макс. крутний момент, Нм 387 Об'єм двигуна/кількість циліндрів, л 4,5/4 Трансмісія YTO (FIAT AGRI) Кількість передач, передній та задній хід 12 вперед/4 назад Гідравлічна система Із закритим центром, роздільна Продуктивність гідронасосу, л/хв 47 Максимальна вантажопідйомність заднього навішування, кг 3500 Вал відбору потужності, об/хв 540 або 1000 Паливний бак, л 165 Розмір шин: передніх/задніх 13,6-24/16,9-34 Система комфорту Кондиціонер Повна маса, кг 4880 Габарити, ДхВхШ, м 4,365 ? 1,925 ? 2,744 Кліренс, мм 440 Країна виробництва Китай Гарантія 1 рік або 1000 мотогодин 3. Garden shop – трактор Mahindra 9500 з кондиціонером Характеристики Трактор Mahindra 9500 з кондиціонером: ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ Номінальна потужність двигуна, л.с. (кВт) 92 (67,7) колісна формула 4х4 Рульове управління гідрооб'ємне Формула перемикання передач 12+12 Муфта зчеплення дводискова, керамічна, подвійної дії Кабіна герметична з вентиляцією, рівною підлогою, опаленням та оглядом 360° Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм 4100х2050х2700 Експлуатаційна маса, кг 4100 ДВИГУН Модель двигуна --- Тип двигуна дизельний, 4-тактний, з безпосереднім упорскуванням Число та розташування циліндрів 4, вертикальне Об'єм двигуна, cм3 3530 Турбонаддув + Номінальні обороти колінчастого валу, об/хв 2400 Номінальна витрата палива, г/кВт*год ?323 Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см2) 20,3-20,8 (203-208) Система запуску електростартер Безпечний запуск блокування стартера педаллю зчеплення Система охолодження рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією рідини, що охолоджує Розширювальний бачок системи охолодження + Об'єм паливного бака, л 75,0 Паливний фільтр грубої очистки фільтр відстійник із прозорою колбою Паливний фільтр тонкого очищення CX0706 Повітряний фільтр Сухого типу Підігрів повітря у впускному колекторі електрична спіраль розжарювання Декомпресор + Система змазки комбінована, насосом та розбризкуванням Масляний фільтр системи змащення JX0810D2 Тип олії в картері SYNT 10W-40 API CF-4/SG Об'єм масла в картері, л - ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА Тип трансмісії механічна шестерна з синхронізаторами Муфта зчеплення пелюсткова постійно замкнутого типу, суха Основна коробка передач 4 швидкості Додаткові понижувальні коробки 3 діапазони Окрема реверсна коробка вперед-нейтраль-назад Теоретична швидкість руху вперед, км/год 1,8-28,7 Теоретична швидкість руху назад, км/год 0,5-16,3 Гальма на задніх колесах, дискові, з механічним приводом, здвоєні педалі Стоянкове гальмо блокуванням основних гальм за допомогою важеля автомобільного типу Блокування заднього диференціалу педаллю Передній міст провідний, що вимикається, аркового типу з бічними редукторами Рульове управління гідрооб'ємне з окремим насосом та окремим масляним баком Гідроциліндр рульового керування двосторонній симетричний, із захисними кожухами Рукоятка швидкого рулювання + Розмір передніх шин 12.4-24 Розмір задніх шин 18.4-30 Колісна база, мм 2190 Колія передніх коліс, мм 1650 Колія задніх коліс, мм 1550 Кліренс, мм 390 Агротехнічний просвіт, мм 450 Мінімальний радіус повороту без гальм, м 3,8 Мінімальний радіус повороту з гальмами, м 3,2 Додаткові вантажі передні/задні (шт. х кг) 144кг (8 блоків по 20кг)/180кг (4 блоки по 45кг) Тип масла в картері трансмісії та переднього мосту ТАД-17 та API GL-5 Об'єм масла в картері трансмісії/ПВМ, л - / - Тип олії в ГОРУ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 Об'єм масляного бака ГОРУ, л 2,0 НАВІСНА СИСТЕМА Задня навісна система Триточкова Привід гідропідйомника зовнішні два гідроциліндри, окремий шестерний гідронасос Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг 2500 кг Управління гідропідйомником гідророзподільник трипозиційний Розміщення олії гідропідйомника окремо в гідробаку Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання 4 (2 напір/слив, 2 злив) з швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника Передня навісна система - Буксирувальний пристрій знімна маятникова сережка з вертикальною неповоротною цапфою, додатковий буксирувальний вузол Вал відбору потужності (ВОМ) задній, поздовжній, 6 шліців Оберти валу відбору потужності (ВОМ), об/хв 540 / 1000 Можливість одночасного підключення ВОМ та буксирування + Конструкція бічних розтяжок та розкосів центральна верхня тяга, вертикальні стійки та бічні розтяжки – регулюються плавно по різьбленні Тип робочої рідини гідросистеми HYDRA SYNT ISO НМ ISO Закупівля обрана на підставі норм законодавства у сфері закупівель. Вимоги щодо обґрунтування не визначені безальтернативно, форма та вигляд документу залишається на вибір замовника. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної технічної інформації із технічними характеристиками та особливостями за різними моделями про товари, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, транспортних засобів, які б могли задовольнити потреби замовника у його цільовому використанні. Трактор Solis 105 4WD за своїми технічними та якісними характеристиками відповідає виробничим потребам замовника, забезпечує можливість виконання поставлених перед замовником завдань, та в цілому, вимогам Замовника. Зазначену потребу розраховано з урахуванням, в тому числі, необхідності забезпечення максимальної надійності вузлів та агрегатів товару, їх ремонтопридатності та доступності технічного сервісу, безпечності та економічності його експлуатації, допустимості маси і габаритних розмірів в межах навантажень на осі і габаритні розміри транспортного засобу, а також відповідності діючим технічним вимогам та іншим характеристикам транспортного засобу тощо. Результат вибору постачальника, який був отриманий в ході проведення конкурентної процедури закупівлі, на підставі отриманих комерційних пропозицій, а також аналізу регіонального ринку, який у відповідній послідовності здійснювався замовником на окремих проміжках планування та здійснення закупілвлі. Принагідним інформуємо про те, що за вашим запитом замовником надається інформація. Під поняттям "документ" розуміють письмове підтвердження фактів та подій, що мають юридичне значення, або з якими чинне законодавство пов'язує виникнення, зміну або припинення прав і обов'язків фізичних або юридичних осіб. Документом слід розуміти документи, що містять зафіксовану на будь-яких матеріальних носіях інформацію, яка підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти, які спричинили чи здатні спричинити наслідки правового характеру, чи може бути використана як документи ? докази у правозастосовчій діяльності, що складаються, видаються чи посвідчуються повноважними (компетентними) особами органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, юридичних осіб незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, а також окремими громадянами, у тому числі самозайнятими особами, яким законом надано право у зв’язку з їх професійною чи службовою діяльністю складати, видавати чи посвідчувати певні види документів, що складені з дотриманням визначених законом форм та містять передбачені законом реквізити і відомості. До поняття "документ" не відноситься інформація, яка створюється (видається) чи посвідчуються повноважними особами учасника, підприємствами, які здійснюють господарську діяльність на засадах приватного бізнес сектора або повноважні органи та організації органів державної влади. Така інформація несе собою лише інформативний характер (наприклад: довідки, листи, не завірені підписами та печатками уповноважених осіб компетентних органів витяги із державних або інших реєстрів, зразки документів або частково заповнені документи (не мають усіх реквізитів або даних, які передбачаються самим документом) або їх частини (документ надано частково вибірковими сторінками), матеріали, малюнки (креслення), буклети та рекламна продукція, відгуки чи подяки). Керуючись вище викладеним, замовник у відповідь на ваш запит не може надавати документи, на підставі яких було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що зазначені в Додатку №2 до тендерної документації.
Рішеня
09.02.2024 15:58
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2023 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "БЛАГОСЕРВІС" Немовицької сільської ради Сарненського району Рівненської області
Контактний телефон:
+380973308424
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2023 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "БЛАГОСЕРВІС" Немовицької сільської ради Сарненського району Рівненської області
Контактний телефон:
+380973308424
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності