Показати схожі тендери

Закупівля Вуличні ліхтарі ДК 021:2015: 34928530-2 від Відділ з питань будівництва, житлово-комунального господарства та інфраструктури Ананьївської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-11-24-012441-a
Id Tender 15ff9c7ddaf04cf5af520a6d6f024a1f
План UA-P-2023-11-24-004496-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 11.12.2023 15:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
994 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 940 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.11.2023 14:51 до 02.12.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.11.2023 14:51
до 29.11.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.11.2023 14:51
до 29.11.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.12.2023 00:04
до 05.12.2023 15:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.12.2023 15:34
до 11.12.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.12.2023 15:34
до 11.12.2023 15:47
Період уточнень
з 24.11.2023 14:51 до 29.11.2023 00:00
Період оскарження
з 24.11.2023 14:51 до 29.11.2023 00:00
Період кваліфікації
з 02.12.2023 00:04 до 05.12.2023 15:34
Період кваліфікації
з 02.12.2023 00:04 до 05.12.2023 15:34
Основні параметри
Вуличні ліхтарі ДК 021:2015: 34928530-2
Тендерні пропозиції та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, інформація, пов’язана з цими тендерними пропозиціями, інформація, яка розміщується в електронній системі закупівель, а також всі документи, що будуть надані на розгляд замовника, повинні бути складені українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно інтернет-адреси, адреси електронної пошти, торгівельної марки/знаку, загальноприйняті міжнародні терміни). Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
994 000 грн.
Вуличні ліхтарі ДК 021:2015: 34928530-2
Назва предмета закупівлі
Вуличні ліхтарі ДК 021:2015: 34928530-2
Очікувана вартість
994 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9940,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вуличні ліхтарі ДК 021:2015: 34928530-2
Код ДК 021:2015
34920000-2 - Дорожнє обладнання
Кількість
70
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
66401, Україна, Одеська область, м. Ананьїв, вул. Незалежності,20
Дата постачання по
31.12.2023 14:56
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата товару Замовником здійснюється шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Постачальника визначеними у цьому договорі, протягом 30 календарних днів з дати прийняття товару Замовником за актом передання-прийняття товару. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Площанська Наталя Віталіївна
Пропозиція:
990 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бойченко Ганна Іванівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380486321601
Замовник
ЄДРПОУ
43919503
Повна назва
Відділ з питань будівництва, житлово-комунального господарства та інфраструктури Ананьївської міської ради
Поштовий індекс
66401
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Ананьїв
Адреса
вул.Незалежності,20
Кваліфікація
Лот № 1 Вуличні ліхтарі ДК 021:2015: 34928530-2
Період вимог/скарг з 05.12.2023 15:34 по 11.12.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.12.2023 15:34
Довідка НАЗК
05.12.2023 15:34
-
02.12.2023 00:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2023 14:51
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2023 14:51
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду пропозиції ФОП Площанська Наталя Віталіївна ( код за ЄДРПОУ 2648514264) на відповідність вимогам тендерної документації виявлено такі невідповідності: 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Довідка про аналогічного договору Додаток _1.pdf» в якому міститься довідка про наявність позитивного досвіду у виконані аналогічного договору в повному обсязі. Під час аналізу наданої довідки встановлено, що Учасником не зазначено код ЄДРПОУ найменування організації замовника за аналогічним договором. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Підпунктом 1.1.1 пункту 1 додатку №1 до тендерної документації визначено, що Учасник надає довідку за формою згідно Таблиці 1, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору в повному обсязі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку за формою згідно Таблиці 1, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору в повному обсязі. 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції надав файл «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації_ які мають необхідні знання та досвід Таблиця _2.pdf» в якому міститься довідка про наявність позитивного досвіду у виконані аналогічного договору в повному обсязі. Таким чином Учасник не надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Підпунктом 1.2.1 пункту 1 додатку №1 до тендерної документації визначено, що Учасник надає довідку за підписом керівника або особи уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції на бланку Учасника згідно Таблиці №2 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку за підписом керівника або особи уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції на бланку Учасника згідно Таблиці №2 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Згідно з пунктом 43 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Враховуючи викладене уповноважена особа відділу з питань будівництва, житлово-комунального господарства та інфраструктури Ананьївської міської ради на підставі пунктом 43 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей.
Створено
04.12.2023 14:52
Надати до
05.12.2023 14:52
Договір
UA-2023-11-24-012441-a-c1
Підписаний і діє
Номер
102
990 500 грн.
990 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.12.2023
Строк дії договору з
11.12.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
70 (комплект)
Вуличні ліхтарі ДК 021:2015: 34928530-2
Номенклатура
Вуличні ліхтарі ДК 021:2015: 34928530-2
Кількість
70
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Площанська Наталя Віталіївна
Повна назва
ФОП Площанська Наталя Віталіївна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2648514264

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.12.2023 15:47
-
11.12.2023 15:44
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
994 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2023 00:00
Замовник:
Відділ з питань будівництва, житлово-комунального господарства та інфраструктури Ананьївської міської ради
Контактний телефон:
+380486321601
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
994 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2023 00:00
Замовник:
Відділ з питань будівництва, житлово-комунального господарства та інфраструктури Ананьївської міської ради
Контактний телефон:
+380486321601
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності