Показати схожі тендери
Закупівля «Капітальний ремонт будівлі нового хірургічного корпусу комунального закладу “Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І. І. Мечникова” з утеплюванням фасаду та підсиленням опорних ділянок спирання плит перекриття по блокам “А” і “Д”. Коригування» (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-11-23-016736-a
Id Tender ae508aa96a8247c1920b3d2457233350
План UA-P-2023-11-23-005496-b link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 11.12.2023 00:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
164 800 928.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
830 000 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.11.2023 16:49 до 01.12.2023 12:00
Завершено
Період уточнень
з 23.11.2023 16:49
до 28.11.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.11.2023 16:49
до 28.11.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.12.2023 12:01
до 05.12.2023 12:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.12.2023 12:40
до 11.12.2023 00:00
wait
Підписання договору
з 05.12.2023 12:40
-
Період уточнень
з 23.11.2023 16:49 до 28.11.2023 00:00
Період оскарження
з 23.11.2023 16:49 до 28.11.2023 00:00
Період кваліфікації
з 01.12.2023 12:01 до 05.12.2023 12:40
Період кваліфікації
з 01.12.2023 12:01 до 05.12.2023 12:40
Основні параметри
«Капітальний ремонт будівлі нового хірургічного корпусу комунального закладу “Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І. І. Мечникова” з утеплюванням фасаду та підсиленням опорних ділянок спирання плит перекриття по блокам “А” і “Д”. Коригування» (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
164 800 928.4 грн.
«Капітальний ремонт будівлі нового хірургічного корпусу комунального закладу “Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І. І. Мечникова” з утеплюванням фасаду та підсиленням опорних ділянок спирання плит перекриття по блокам “А” і “Д”. Коригування» (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт будівлі нового хірургічного корпусу комунального закладу “Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І. І. Мечникова” з утеплюванням фасаду та підсиленням опорних ділянок спирання плит перекриття по блокам “А” і “Д”. Коригування» (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
164 800 928.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
830000,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
820 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт будівлі нового хірургічного корпусу комунального закладу “Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І. І. Мечникова” з утеплюванням фасаду та підсиленням опорних ділянок спирання плит перекриття по блокам “А” і “Д”. Коригування» (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, площа Соборна, 14
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації реєстрації сертифікату відповідності закінченого Об'єкта.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СФЕРАСТРОЙДИЗАЙН"
Пропозиція:
164 788 759.56 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.11.2023 14:36
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Масльоха
Електронна пошта
Телефон
+380563730123
Замовник
ЄДРПОУ
04011650
Повна назва
Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
вул. Старокозацька, 34
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт будівлі нового хірургічного корпусу комунального закладу “Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І. І. Мечникова” з утеплюванням фасаду та підсиленням опорних ділянок спирання плит перекриття по блокам “А” і “Д”. Коригування» (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 05.12.2023 12:40 по 11.12.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
05.12.2023 12:40
-
Звіт про оцінку
01.12.2023 12:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.11.2023 16:49
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.11.2023 16:49
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Відповідно до Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ч.5 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування пп 5.3. Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів до тендерної документації (далі- ТД), Учасники у складі своїх тендерних пропозиціях (далі – ТП), мають надати: 5.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації. 5.3.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додаковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. 5.3.3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 календарних років з урахування періоду дії військового стану із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. У розумінні даної тендерної документації, вважатиметься аналогічним договір з виконання робіт з капітального ремонту та(або) реконструкції. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СФЕРАСТРОЙДИЗАЙН" у складі ТП були надані договори: - ДОГОВІР БУДІВЕЛЬНОГО СУБПІДРЯДУ № 210907 від 07 вересня 2021 року, ціна Договору становить 39 284 453,45 грн., який не відповідає вимогам ТД, а саме вимогі- вартістю договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі (164 800 928,40 *30%=49 440 278,58 грн.). Надати аналогічний договір згідно вимогам ТД; - ДОГОВІР СУБПІДРЯДУ №ІНФР-БКССД-ЗПР від 25 червня 2018 року, ціна договору становить 42 557 003,67 грн., який не відповідає вимогам ТД, а саме вимогі - вартістю договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі (164 800 928,40 *30%=49 440 278,58 грн.) та виконання аналогічного договору протягом останніх 4 календарних років з урахування періоду дії військового стану (2019 рік, 2020 рік, 2021 рік, 2022 рік). Надати аналогічний договір згідно вимогам ТД; - ДОГОВІР БУДІВЕЛЬНОГО СУБПІДРЯДУ № 170122 від 17 січня 2022 р., ціна Договору становить 171 242 154,86 грн.. До Договору та до додаткових угод не були надані всі додатки , а саме додаток 3,4,5 до Договору, додаток 1.1. до додаткової угоди №3, додаток №2 до додаткової угоди №2. В КБ3 за листопад відсутній підпис субпідрядника, в акті №5 прийняття виконання будівельних робіт за листопад-4 2022 року відсутня підпис та печатка субпідрядника. Надати Договір оформлений належним чином згідно вимогам ТД. 2) Відповідно до Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ч.5 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування пп. 5.4. Наявність фінансової спроможності (у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього):5.4.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за чотири попередні календарні роки *.*у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.2 кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за чотири попередні календарні роки. 5.4.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за чотири попередні календарні роки.* *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за чотири попередні календарні роки. 5.4.3. Копія звіту про рух грошових коштів за чотири попередні календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника. Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови: – якщо очікувана вартість закупівлі менше 75 млн. грн., то мінімальний розмір середньорічного доходу за останні 4 календарні роки без урахування періоду дії військового стану (середнє арифметичне значення річних оборотів) повинен становити не менше ніж 30% очікуваної вартості предмета закупівлі; – якщо очікувана вартість закупівлі більше 75 млн. грн., то середньорічний доходу за останні 4 календарні роки без урахування періоду дії військового стану (середнє арифметичне значення річних оборотів) повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СФЕРАСТРОЙДИЗАЙН" у складі ТП була надана фінансова звітність малого підприємства 2018-2021 роки, яка не відповідає вимозі ТД середньорічний дохід за останні 4 календарні роки без урахування періоду дії військового стану (середнє арифметичне значення річних оборотів) повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Створено
01.12.2023 15:32
Надати до
02.12.2023 15:32
Торги не відбулися
Очікувана вартість
164 800 928.4 грн.
Період подання пропозицій
до 01.12.2023 12:00
Замовник:
Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380563730123
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
164 800 928.4 грн.
Період подання пропозицій
до 01.12.2023 12:00
Замовник:
Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380563730123
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності