Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція з добудовою Миронівського академічного ліцею №3 по вул. Перемоги, 33 в м. Миронівка Київської області (код 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва згідно ДК 021:2015 від Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-11-23-012448-a
Id Tender 7027646fce704e02af480b3a656aa155
План UA-P-2023-11-23-004258-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 20.03.2024 14:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
73 787 250 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
368 936.25 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.11.2023 14:58 до 04.12.2023 15:03
Завершено
Період уточнень
з 23.11.2023 14:58
до 01.12.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.11.2023 14:58
до 01.12.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.12.2023 16:06
до 05.03.2024 14:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.12.2023 16:31
до 11.03.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.03.2024 14:53
до 20.03.2024 14:16
Період уточнень
з 23.11.2023 14:58 до 01.12.2023 00:00
Період оскарження
з 23.11.2023 14:58 до 01.12.2023 00:00
Період кваліфікації
з 05.12.2023 16:06 до 05.03.2024 14:53
Період кваліфікації
з 05.12.2023 16:06 до 05.03.2024 14:53
Основні параметри
Реконструкція з добудовою Миронівського академічного ліцею №3 по вул. Перемоги, 33 в м. Миронівка Київської області (код 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва згідно ДК 021:2015
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною’ та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
73 787 250 грн.
Реконструкція з добудовою Миронівського академічного ліцею №3 по вул. Перемоги, 33 в м. Миронівка Київської області (код 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва згідно ДК 021:2015
Назва предмета закупівлі
Реконструкція з добудовою Миронівського академічного ліцею №3 по вул. Перемоги, 33 в м. Миронівка Київської області (код 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва згідно ДК 021:2015
Очікувана вартість
73 787 250 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
368936,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
368 936.25
Аукціон
Cтарт аукціону
05.12.2023 15:37
Закінчення аукціону
05.12.2023 16:06
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція з добудовою Миронівського академічного ліцею №3 по вул. Перемоги, 33 в м. Миронівка Київської області (код 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва згідно ДК 021:2015
Код ДК 021:2015
45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
08801, Україна, Київська область, Миронівка, Соборності,58
Дата постачання по
31.08.2024 15:03
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», на строк не більше 90 календарних днів у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику протягом одного банківського дня з моменту завершення строку надання попередньої оплати.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМБУД-1"
Пропозиція:
73 000 452.17 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АЛЬФА ПЛАСТ"
Пропозиція:
73 369 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
Пропозиція:
73 049 300 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.12.2023 15:37
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.11.2023 17:00
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пилипко Галина Вікторівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Пилипко Halyna
Електронна пошта
Телефон
+380679935290
Замовник
ЄДРПОУ
43122946
Назва (англійською мовою)
Humanitarian department of executive committee of the Миронівської town council of the Миронівського district of the Kyiv area
Повна назва
Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області
Повна назва (англійською мовою)
Humanitarian department of executive committee of the Миронівської town council of the Миронівського district of the Kyiv area
Поштовий індекс
08801
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Миронівка
Адреса
Соборності,58
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція з добудовою Миронівського академічного ліцею №3 по вул. Перемоги, 33 в м. Миронівка Київської області (код 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва згідно ДК 021:2015
Період вимог/скарг з 19.12.2023 16:31 по 25.12.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.12.2023 16:32
Довідка НАЗК
19.12.2023 16:31
-
05.12.2023 16:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.11.2023 14:58
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.11.2023 14:58
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції Учасника: 1) На вимогу Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п1Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції учасник мав надати заповнену тендерну пропозицію (цінова), оформленої згідно з Додатком 1 завіреної підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою. В наданій пропозиції Учасника відсутня інформація стосовно п6 Додатку 1 до тендерної пропозиції. 2) На вимогу п6 Інформація про якісні та характеристики закупівлі технічні, кількісні предмета Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник мав надати Проект календарного графіку виконання робіт. В пропозиції учасника відсутній даний документ 3) На вимогу п1 Змісті спосіб подання тендерної пропозиції Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник мав надати Інші документи(з урахуванням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону): - копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними (надається у випадку, якщо вказані роботи виконуються безпосередньо учасником). - у разі залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації), Учасник надає довідку, за формою згідно додатку 4, з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт з обов’язковим наданням копій дозвільних документів, кваліфікаційних сертифікатів та/або копій ліцензій таких субпідрядних організацій та їх працівників (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт до яких їх залучають, якщо отримання ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством (дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними). інші документи, які вимагаються по змісту тендерної документації, зокрема довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах з обов’язковим наданням у складі своєї пропозиції копії документу, який посвідчує особуяку уповноважено підписувати договір про закупівлю. Дані документи відсутні в пропозиції Учасника. 4) На вимогу п 5 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 16 Закону та підстави,встановлені статтею 17 Закону(пунктом47Особливостей–під час їх застосування) необхідно було надати Копію звіту про рух грошових коштів за чотири попередні календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника. У складі пропозиції Учасника відсутні зазначені документи. 5) На вимогу п 5Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування) необхідно було надати окремоюдовідкоювдовільнійформі,підтвердженнявідсутностіпідстави, передбаченої ч. 2 ст. 17 Закону (пунктом 47Особливостей–під час їх застосування).У складі пропозиції Учасника відсутні зазначений документ. 6) На вимогу п4 Інша інформація РозділVОцінкатендерноїпропозиції необхідно надати ліцензію на право виконувати : Монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передачі тривожних сповіщень, підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передачі тривожних сповіщень видану Учаснику або субпідряднику,який буде залучений до виконання послуг ( уразі залучення субпідрядника Учасник надає у складі документації - копію ліцензії Субпідрядника/Співвиконавця на виконання робіт/надання послуг - копію листа-згоди Субпідрядника/Співвиконавця на виконання робіт/надання послуг, до яких Учасник планує його залучати, у довільній формі. - копію ліцензії на право виконувати будівельні та монтажні роботи загального призначення ; - довідку, складену у довільній формі (на фірмовому бланку учасника), про можливість вчасної та якісної поставки товару та всіх послуг, на умовах, викладених в тендерній документації; лист-погодження з усіма умовами тендерної документації, складений в довільній формі (на фірмовому бланку учасника). Дані документи відсутні у складі пропозиції Учасника 7) Згідно вимог документації Учаснику необхідно було надати Додаток 4 до тендерної документації Довідка, яка містить інформацію про залучення субпідрядних організацій до виконання робіт. Даний документ відсутній у складі пропозиції 8) Згідно вимог документації Учаснику необхідно було надати до Додатку 5 до тендерної документації підтверджуючі документи а саме : підтвердження щодо користування (завірена копія балансової відомості або інвентаризаційної відомості або копія договору оренди обладнання, техніки або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою). У разі, якщо матеріально-технічна база та/або обладнання є власними, надати витяг з оборотно- сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на такі ресурси за підписом керівника (або уповноваженої особи) та бухгалтера (дата формування – не раніше 10 днів до оголошення процедури закупівлі); та/або інший документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном. На підтвердження наявності автомобільної, вантажної та спеціалізованої техніки : 1) Автомобільний кран, довжина стріли не менше 20 м. - не менше 1 одиниці. 2) Вантажний автомобіль (фургон) -не менше 1 одиниці 3) Вантажний автомобіль для перевезення вантажів - не менше 1 одиниці. 4) Автомобіль вантажний-спеціалізований з кран маніпулятором - не менше 1 одиниці. 5) Автомобіль вантажний спеціалізований самоскид – не менше 1 одиниці. 6) Екскаватор-навантажувач не менше 2 одиниць учасник надає документи щодо користування (завірена копія балансової відомості або інвентаризаційної відомості або копія договору оренди обладнання, техніки або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право користування технікою та копії технічних паспортів на зазначену техніку. Якщо учасник залучає автомобільну, вантажну та спеціалізовану техніку : 1) Автомобільний кран, довжина стріли не менше 20 м. - не менше 1 одиниці. 2) Вантажний автомобіль (фургон) -не менше 1 одиниці 3) Вантажний автомобіль для перевезення вантажів - не менше 1 одиниці. 4) Автомобіль вантажний-спеціалізований з кран маніпулятором - не менше 1 одиниці. 5) Автомобіль вантажний спеціалізований самоскид – не менше 1 одиниці. 6) Екскаватор-навантажувач не менше 2 одиниць шляхом оренди на підтвердження надається лист-погодження сторони, яка надає в оренду зазначену техніку. Лист погодження (на офіційному бланку) в довільній формі сторони, яка надає в оренду зазначену техніку має адресуватись Замовнику та містити перелік орендованої техніки та копії тех паспортів та/або свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу, свідоцтв про реєстрацію машини. Дані документи відсутні у складі пропозиції Учасника. 9) Згідно вимог документації Учаснику необхідно було надати до Додатку 6 до тендерної документації підтверджуючі документи а саме : підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника (субпідрядника), разом з передбаченою цим додатком до тендерної документації довідкою, Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників або наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів), Якщо субпідрядником виступатиме фізична особа (фізична особа-підприємець), яка має відповідну кваліфікацію та своєю особистою працею буде забезпечувати виконання доручених їй обсягів робіт, зазначені вище документи щодо працевлаштування не надаються. 2.2 Обов’язкова наявність у штаті Учасника інженера з охорони праці з діючим посвідченням (надається копія посвідчення та протокол/витяг з протоколу) про проходження навчання і перевірки знань з НПАОП 0.00-180-18, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.15-07, та Загальний курс з ОП НПАОП 0.00-1.71-13 НПАОП0.00-5.11-85, НПАОП 45.2-7.02-12, , НПАОП0.00-5.12-01 Надати діюче посвідчення (копію та протокол та/або витяг з протоколу) про проходження навчань з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ та організацій. Надати діюче посвідчення (копію та протокол та/або витяг з протоколу) про допуск до роботи в електроустановках. 2.3 Обов’язкова наявність у штаті Учасника начальника дільниці з діючим посвідченням (надати копію та протокол та/або витяг з протоколу) про допуск до роботи в електроустановках напругою до та понад 1000 В. Надати діюче посвідчення (копію та протокол та/або витяг з протоколу) про проходження навчань і перевірку знань законодавчих актів з НПАОП 0.00-1.71-13 2.4 Обов’язкова наявність у штаті Учасника: Спеціалістів, які пройшли спеціальне навчання пожежно-технічний мінімум працівників, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою; навчання з НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.15-07 НПАОП 0.00-1.76-15 НПАОП 0.00-1.71-13 НПАОП 0.00-5.11-85 НПАОП45.2- 7.02-12 2.5 Обов’язкова наявність у штаті Учасника Спеціалістів (не менше двох), які пройшли навчання з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07 2.6 Обов’язкова наявність у штаті Учасника: Директора з діючим посвідченням допуску до роботи в електроустановках до та понад 1000В (надається копія посвідчення) та посвідченням, що підтверджує проходження навчання та перевірку знань законодавчих актів з : НПАОП 0.00-1.80-18 (надається копія посвідчення та витяг з протоколу) *учасник має документально підтвердити кваліфікацію спеціалістів, що вказані в довідці (надати документ про освіту та/або кваліфікаційний сертифікат та/або сертифікат/свідоцтво//посвідчення підвищення кваліфікації). На підтвердження інформації що кваліфікації працівників в учасника (субпідрядника), разом з передбаченою цим додатком до тендерної документації довідкою Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати скан-копії зазначених у довідці чинних (не призупинених, не анульованих, тощо) кваліфікаційних сертифікатів відповідних працівників. Дані документи відсутні у складі пропозиції Учасника. 10) Згідно вимог документації Учаснику необхідно було надати до Додатку 7 до тендерної документації підтверджуючі документи а саме : копії аналогічних договорів з додаковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору. У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. -- листи-відгуки від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. Дані документи відсутні у складі пропозиції Учасника. Перелік інформації, та /або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМБУД-1" ЄДРПОУ 32485208 необхідно завантажити в електронну систему закупівель : 1) На вимогу Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції учасник мав надати заповнену тендерну пропозицію (цінова), оформленої згідно з Додатком 1 завіреної підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою. В наданій пропозиції Учасника відсутня інформація стосовно п6 Додатку 1 до тендерної пропозиції. 2) На вимогу п6 Інформація про якісні та характеристики закупівлі технічні, кількісні предмета Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник мав надати Проект календарного графіку виконання робіт. В пропозиції учасника відсутній даний документ 3) На вимогу п1 ЗмістіспосібподаннятендерноїпропозиціїРозділІІІ.Інструкціязпідготовкитендерноїпропозиції Учасник мав надати Інші документи(з урахуванням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону): - копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними (надається у випадку, якщо вказані роботи виконуються безпосередньо учасником). - у разі залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації), Учасник надає довідку, за формою згідно додатку 4, з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт з обов’язковим наданням копій дозвільних документів, кваліфікаційних сертифікатів та/або копій ліцензій таких субпідрядних організацій та їх працівників (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт до яких їх залучають, якщо отримання ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством (дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними). інші документи, які вимагаються по змісту тендерної документації, зокрема довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах з обов’язковим наданням у складі своєї пропозиції копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю. Дані документи відсутні в пропозиції учасника. 4) На вимогу п 5 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 16Законутапідстави,встановлені статтею 17 Закону(пунктом47Особливостей–під час їхзастосування) необхідно було надати Копію звіту про рух грошових коштів за чотири попередні календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника. У складі пропозиції Учасника відсутні зазначені документи. 5) На вимогу п 5Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування) необхідно було надати окремоюдовідкоювдовільнійформі,підтвердженнявідсутностіпідстави, передбаченої ч. 2 ст. 17 Закону (пунктом 47Особливостей–підчасїхзастосування).У складі пропозиції Учасника відсутні зазначений документ. 6) На вимогу п4 Інша інформація Розділ V Оцінка тендерної пропозиції н еобхідно надати ліцензію на право виконувати : Монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передачі тривожних сповіщень, підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передачі тривожних сповіщень видану Учаснику або субпідряднику,який буде залучений до виконання послуг ( уразі залучення субпідрядника Учасник надає у складі документації - копію ліцензії Субпідрядника/Співвиконавця на виконання робіт/надання послуг - копію листа-згоди Субпідрядника/Співвиконавця на виконання робіт/надання послуг, до яких Учасник планує його залучати, у довільній формі. - копію ліцензії на право виконувати будівельні та монтажні роботи загального призначення ; - довідку, складену у довільній формі (на фірмовому бланку учасника), про можливість вчасної та якісної поставки товару та всіх послуг, на умовах, викладених в тендерній документації; лист-погодження з усіма умовами тендерної документації, складений в довільній формі (на фірмовому бланку учасника). Дані документи відсутні у складі пропозиції 7) Згідно вимог документації Учаснику необхідно було надати Додаток 4 до тендерної документації Довідка, яка містить інформацію про залучення субпідрядних організацій до виконання робіт. Даний документ відсутній у складі пропозиції 8) Згідно вимог документації Учаснику необхідно було надати до Додатку 5 до тендерної документації підтверджуючі документи а саме : підтвердження щодо користування (завірена копія балансової відомості або інвентаризаційної відомості або копія договору оренди обладнання, техніки або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою). У разі, якщо матеріально-технічна база та/або обладнання є власними, надати витяг з оборотно- сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на такі ресурси за підписом керівника (або уповноваженої особи) та бухгалтера (дата формування – не раніше 10 днів до оголошення процедури закупівлі); та/або інший документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном. На підтвердження наявності автомобільної, вантажної та спеціалізованої техніки : 1) Автомобільний кран, довжина стріли не менше 20 м. - не менше 1 одиниці. 2) Вантажний автомобіль (фургон) -не менше 1 одиниці 3) Вантажний автомобіль для перевезення вантажів - не менше 1 одиниці. 4) Автомобіль вантажний-спеціалізований з кран маніпулятором - не менше 1 одиниці. 5) Автомобіль вантажний спеціалізований самоскид – не менше 1 одиниці. 6) Екскаватор-навантажувач не менше 2 одиниць учасник надає документи щодо користування (завірена копія балансової відомості або інвентаризаційної відомості або копія договору оренди обладнання, техніки або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право користування технікою та копії технічних паспортів на зазначену техніку. Якщо учасник залучає автомобільну, вантажну та спеціалізовану техніку : 1) Автомобільний кран, довжина стріли не менше 20 м. - не менше 1 одиниці. 2) Вантажний автомобіль (фургон) -не менше 1 одиниці 3) Вантажний автомобіль для перевезення вантажів - не менше 1 одиниці. 4) Автомобіль вантажний-спеціалізований з кран маніпулятором - не менше 1 одиниці. 5) Автомобіль вантажний спеціалізований самоскид – не менше 1 одиниці. 6) Екскаватор-навантажувач не менше 2 одиниць шляхом оренди на підтвердження надається лист-погодження сторони, яка надає в оренду зазначену техніку. Лист погодження (на офіційному бланку) в довільній формі сторони, яка надає в оренду зазначену техніку має адресуватись Замовнику та містити перелік орендованої техніки та копії тех паспортів та/або свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу, свідоцтв про реєстрацію машини. Дані документи відсутні у складі пропозиції Учасника. 9) Згідно вимог документації Учаснику необхідно було надати до Додатку 6 до тендерної документації підтверджуючі документи а саме : підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника (субпідрядника), разом з передбаченою цим додатком до тендерної документації довідкою, Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників або наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів), Якщо субпідрядником виступатиме фізична особа (фізична особа-підприємець), яка має відповідну кваліфікацію та своєю особистою працею буде забезпечувати виконання доручених їй обсягів робіт, зазначені вище документи щодо працевлаштування не надаються. 2.2 Обов’язкова наявність у штаті Учасника інженера з охорони праці з діючим посвідченням (надається копія посвідчення та протокол/витяг з протоколу) про проходження навчання і перевірки знань з НПАОП 0.00-180-18, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.15-07, та Загальний курс з ОП НПАОП 0.00-1.71-13 НПАОП0.00-5.11-85, НПАОП 45.2-7.02-12, , НПАОП0.00-5.12-01 Надати діюче посвідчення (копію та протокол та/або витяг з протоколу) про проходження навчань з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ та організацій. Надати діюче посвідчення (копію та протокол та/або витяг з протоколу) про допуск до роботи в електроустановках. 2.3 Обов’язкова наявність у штаті Учасника начальника дільниці з діючим посвідченням (надати копію та протокол та/або витяг з протоколу) про допуск до роботи в електроустановках напругою до та понад 1000 В. Надати діюче посвідчення (копію та протокол та/або витяг з протоколу) про проходження навчань і перевірку знань законодавчих актів з НПАОП 0.00-1.71-13 2.4 Обов’язкова наявність у штаті Учасника: Спеціалістів, які пройшли спеціальне навчання пожежно-технічний мінімум працівників, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою; навчання з НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.15-07 НПАОП 0.00-1.76-15 НПАОП 0.00-1.71-13 НПАОП 0.00-5.11-85 НПАОП45.2- 7.02-12 2.5 Обов’язкова наявність у штаті Учасника Спеціалістів (не менше двох), які пройшли навчання з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07 2.6 Обов’язкова наявність у штаті Учасника: Директора з діючим посвідченням допуску до роботи в електроустановках до та понад 1000В (надається копія посвідчення) та посвідченням, що підтверджує проходження навчання та перевірку знань законодавчих актів з : НПАОП 0.00-1.80-18 (надається копія посвідчення та витяг з протоколу) *учасник має документально підтвердити кваліфікацію спеціалістів, що вказані в довідці (надати документ про освіту та/або кваліфікаційний сертифікат та/або сертифікат/свідоцтво//посвідчення підвищення кваліфікації). На підтвердження інформації що кваліфікації працівників в учасника (субпідрядника), разом з передбаченою цим додатком до тендерної документації довідкою Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати скан-копії зазначених у довідці чинних (не призупинених, не анульованих, тощо) кваліфікаційних сертифікатів відповідних працівників. Дані документи відсутні у складі пропозиції Учасника. 10) Згідно вимог документації Учаснику необхідно було надати до Додатку 7 до тендерної документації підтверджуючі документи а саме : копії аналогічних договорів з додаковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору. У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. -- листи-відгуки від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. Дані документи відсутні у складі пропозиції Учасника.
Створено
14.12.2023 14:40
Надати до
15.12.2023 14:40
Період вимог/скарг з 02.02.2024 14:49 по 08.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені зам-ом після розкриття тп невідпов. в інф-ції та/або док-х, що под. ним у складі своєї тп, та/або змінив пз під час випр-ння виявлених зам. нев-ей, протягом 24г. з моменту розм. зам. в есз пов-ння з вимогою про усунення таких нев-ей;
Зміст
Згідно з рішенням № 163-р/пк-пз від 03.01.2024 року Комісії Антимонопольного комітету України
Документи кваліфікації
02.02.2024 14:49
-
02.02.2024 14:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.11.2023 14:58
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.11.2023 14:58
Період вимог/скарг з 05.03.2024 14:53 по 11.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.03.2024 14:53
Довідка НАЗК
05.03.2024 14:53
-
02.02.2024 14:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.11.2023 14:58
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.11.2023 14:58
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції Учасника: 1) Відповідно до Кваліфікаційних критеріїв Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п 5 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування) - Учасник в складі тендерної пропозиції має надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі: п 5.1. наявність обладнання та матеріально-технічної бази: п 5.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Додатком 5 до тендерної документації встановлено, що Довідка про наявність Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 5 (та сканкопіями підтверджуючих документів – якщо вони вимагались замовником). Серед іншого в довідці Учасник має вказати «Марка механізму, обладнання та обладнання та транспортного засобу». 1.1.Учасником надано Довідку про наявність Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі №28-11-08 від 28 листопада 2023 року у розділі 2 «Орендована техніка» в п. 1-6 але не зазначено інформації «Марка механізму, обладнання та обладнання та транспортного засобу». Окрім того після детального аналізу документів встановлено, що Учасником не надані підтверджуючі документи наявності власної або залученої автомобільної, вантажної та спеціалізованої техніки, обладнання – оскільки вони вимагались замовником зазначеній у розділі 2 «Орендована техніка» по п. 1-6. Перелік інформації, та /або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" ЄДРПОУ 36100693необхідно завантажити в електронну систему закупівель для виправлення невідповідності інформації коректно оформлену довідку згідно Додатку 5 та надати скановані копії підтверджуючих документів наявності власної або залученої автомобільної, вантажної та спеціалізованої техніки, обладнання, які вимагались Замовником у відповідності до умов Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації п5 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування) пп 5.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації.
Створено
27.02.2024 13:54
Надати до
28.02.2024 13:54
Договір
UA-2023-11-23-012448-a-c2
Завершився
Номер
KV05A_15_W 136
73 049 300 грн.
60 874 416.67 грн.
З ПДВ
Підписано
20.03.2024
Строк дії договору з
20.03.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Причина припинення договору
ст. ст.652-654 ЦКУ,пп.1 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель,відмова у видачі дозволу на виконання будівельних робіт реєстраційний номер в ЄДЕССБ ІУ012240521530
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція з добудовою Миронівського академічного ліцею №3 по вул. Перемоги, 33 в м. Миронівка Київської області (код 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва згідно ДК 021:2015
Номенклатура
Реконструкція з добудовою Миронівського академічного ліцею №3 по вул. Перемоги, 33 в м. Миронівка Київської області (код 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва згідно ДК 021:2015
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 серпня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області
Повна назва
Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43122946

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
Повна назва
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36100693

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.03.2024 14:05
-
20.03.2024 14:16
-
02.01.2025 16:43
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-01-11-000158
Дата створення проекту
11.01.2024 16:50
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
12.01.2024 10:14
Дата публікації висновку про результати
06.02.2024 15:59
Дата завершення усунення порушень
10.02.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
03.02.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 271-80-98
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.01.2024 № 4 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 18 грудня 2023 року № 369-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 22 UA-2023-11-23-012448-a 23.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.01.2024 00:00
Документи рішення
12.01.2024 10:14
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 02 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гуманітарного відділу виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника, реєстр пропозицій від 05.12.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженої відповідальністю «РЕМБУД-1» (далі – ТОВ «РЕМБУД-1»), протокол розкриття, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.01.2024 № 163-р/пк-пз (далі – Рішення Комісії АМКУ), пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 18.01.2024, 23.01.2024 та 29.01.2024 через електронну систему закупівель, протокол відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «РЕМБУД-1» від 02.01.2024. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей розгляду тендерної пропозиції «РЕМБУД-1» – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
02.02.2024 00:00
Дата публікації
06.02.2024 15:59
Документи висновку
06.02.2024 15:59
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції з добудовою Миронівського академічного ліцею №3 по вул. Перемоги, 33 в м. Миронівка Київської області (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-012448-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надати інформацію (пояснення, документи) щодо виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оприлюдненого в електронній системі закупівель від 03.01.2024 № 163 -р/пк-пз відповідно до вимог частини двадцять другої статті 18 Закону? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
15.01.2024 15:08
Орган перевірки
19.01.2024 00:00
Документи повідомлення
15.01.2024 15:08
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції з добудовою Миронівського академічного ліцею №3 по вул. Перемоги, 33 в м. Миронівка Київської області (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-012448-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань. 1. Яким чином учасником ТОВ «РЕМБУД-1» дотримано вимогу пунктів 5 та 6 Додатку 1 до тендерної документації (загальний строк виконання робіт, зокрема пунктом 4.4 розділу І тендерної документації визначено строк виконання робіт до 31.08.2024 року та строк гарантії на виконані роботи)? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
18.01.2024 11:50
Орган перевірки
24.01.2024 00:00
Документи повідомлення
18.01.2024 11:51
-
Відповідь
Пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції з добудовою Миронівського академічного ліцею №3 по вул. Перемоги, 33 в м. Миронівка Київської області (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-012448-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, надаємо пояснення з наступних питань згідно пунктів:1,2,3. Стосовно п1. Надаємо інформацію та відповідні технічне завдання, експертний звіт, пояснювальну записку на підставі яких замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Стосовно п2 Повідомляємо, що на вебсайті замовника було оприлюднено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням https://myronivka-osvita.gov.ua/publichni-zakupivli-11-03-08-03-02-2022/ . Для перегляду обгрунтування за посиланням необхідно ввести слово «реконструкція» в електронному полі «Список закупівель. Стосовно п3. Повідомляємо, що згідно статті 18 Закону п12 12. Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником у судовому порядку протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Суб’єкт оскарження Товариство з обмеженою відповідальністю «Рембуд-1» як учасник закупівлі Реконструкція з добудовою Миронівського академічного ліцею №3 по вул. Перемоги, 33 в м. Миронівка Київської області (код 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва згідно ДК 021:2015 UA-2023-11-23-012448-a повідомим замовника листом від 10.01 про незгоду Учасника з рішенням КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (далі – комісія) № 163 -р/пк-пз від 03.01.2024. та скористався своїм правом на оскарження у судовій інстанції рішення комісії. За частиною 22 статті 18 Закону № 922, рішення Антимонопольного комітету України стають чинними з дня їх прийняття. Якщо таке рішення АМКУ не було оскаржене до суду, то його потрібно виконати не пізніше 30 днів з дня його прийняття. До 1.02.2024 року Замовником буде виконано рішенні комісії якщо до даної дати Учасник не оскаржить рішення комісії.
Рішеня
18.01.2024 14:45
Замовник
Відповідь
відповідь на запит
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції з добудовою Миронівського академічного ліцею №3 по вул. Перемоги, 33 в м. Миронівка Київської області (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи не завершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-012448-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, замовник надає Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області пояснення (інформацію та документи) стосовно запиту від 2024-01-18 Стосовно п1 Запиту повідомляємо, що учасником на підтвердження пунктів 5 та 6 Додатку 1 до тендерної документації було завантажено файл «1) Цінова пропозиція ТОВ Рембуд-1» від 15.12.2023 де учасник зазначив, що згідно п5 загальний строк виконання робіт 8 місяців але не пізніше 31 серпня 2024 року (учасник вказав строк виконання до 31 серпня 2023 року і замовник розцінив це як формальну помилку) По п6 учасник вказав строк гарантії на роботи 2 роки. На підтвердження інформації надаємо документи завантажені учасником зокрема – «1) Цінова пропозиція ТОВ Рембуд-1»» від 15.12.2023 та «Календарний графік» від 15.12.2023
Рішеня
23.01.2024 12:31
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції з добудовою Миронівського академічного ліцею №3 по вул. Перемоги, 33 в м. Миронівка Київської області (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-012448-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань. 1. Яким чином учасником ТОВ «РЕМБУД-1» дотримано вимогу підпункту 6.1. пункту 6 Забезпечення робіт проєктною документацією Додатку 2 до тендерної документації, зокрема в частині відповідності вимогам абзацу третього пункту 103 Постанови від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», якщо в пункті 6 тендерній пропозиції учасника ТОВ «РЕМБУД-1» зазначено «строк гарантії на виконані роботи складає 2 роки» ? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
24.01.2024 16:30
Орган перевірки
30.01.2024 00:00
Документи повідомлення
24.01.2024 16:30
-
Відповідь
Відповідь
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції з добудовою Миронівського академічного ліцею №3 по вул. Перемоги, 33 в м. Миронівка Київської області (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеногобудівництва та об’єктів цивільного будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-012448-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, замовник Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області надає пояснення згідно запиту від 2024-01-24 16:30:06. Стосовно п1 повідомляємо, що згідно умов договору забезпечення робіт проектною документацією здійснюється із урахуванням положень Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві,затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови), інших нормативних документів.Підрядник може надавати Замовнику пропозиції щодо поліпшення проектних рішень. Замовник розгляне і надасть відповідь Підряднику протягом 5 (п’яти) днів з дня одержання пропозицій. Стосовно гарантійних строків повідомляємо, що згідно договору Розділ 14. ГАРАНТІЙНІ СТРОКИ ЯКОСТІ ЗАКІНЧЕННЯ РОБІТ (ЕКСПЛУАТАЦІЇ ОБ`ЄКТА) ТА ПОРЯДОК УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕДОЛІКІВ (ДЕФЕКТІВ) п14.1. Відносини Сторін, пов'язані із забезпеченням гарантійних строків якості робіт експлуатації об'єкта) та усуненням виявлених недоліків (дефектів), регулюються положеннями Загальних умов. п14.2. Підрядник гарантує якість виконаних робіт (розписуються гарантійні строки на кожен вид робіт). Початком гарантійних строків вважається день підписання акту про приймання виконаних робіт. Гарантійні строки продовжуються на час, протягом якого закінчені роботи і змонтовані конструкції не могли експлуатуватися внаслідок виявлених недоліків (дефектів), відповідальність за які несе Підрядник. 14.3. У разі виявлення протягом гарантійних строків у закінчених роботах недоліків (дефектів) Замовник протягом 3 (трьох) робочих днів після їх виявлення повідомить про це Підрядника і запросить його для складання акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів). Відповідно до статті 638 ЦК України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Частинами другою та третьою статті 180 ГК України передбачено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. Між Замовником та майбутнім Генпідрядником за результатами двосторонніх консультацій буде прийняте рішення підтвердити для Держаудитслужби, що гарантійний строк експлуатації об`єкта, про який іде мова становить саме 10 років, шляхом внесення відповідних уточнень до договору – згідно вимог в частині відповідності вимогам абзацу третього пункту 103 Постанови від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві».
Рішеня
29.01.2024 11:56
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
73 787 250 грн.
Період подання пропозицій
до 04.12.2023 15:03
Замовник:
Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області
Контактний телефон:
+380679935290
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
73 787 250 грн.
Період подання пропозицій
до 04.12.2023 15:03
Замовник:
Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області
Контактний телефон:
+380679935290
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності