Показати схожі тендери

Закупівля Конструкції та їх частини код ДК 021:2015 - 44210000-5 (Пункт управління підготовкою рятувальників) від Головне управління ДСНС України в Івано-Франківській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-11-22-000431-a
Id Tender b75842678df743a3a6089bd2a39f11d0
План UA-P-2023-11-22-000159-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 15.12.2023 11:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 768 633.92 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
38 843.17 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.11.2023 08:41 до 30.11.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.11.2023 08:41
до 27.11.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.11.2023 08:41
до 27.11.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.11.2023 16:19
до 07.12.2023 16:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.12.2023 16:54
до 13.12.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.12.2023 16:54
до 15.12.2023 11:47
Період уточнень
з 22.11.2023 08:41 до 27.11.2023 00:00
Період оскарження
з 22.11.2023 08:41 до 27.11.2023 00:00
Період кваліфікації
з 30.11.2023 16:19 до 07.12.2023 16:54
Період кваліфікації
з 30.11.2023 16:19 до 07.12.2023 16:54
Основні параметри
Конструкції та їх частини код ДК 021:2015 - 44210000-5 (Пункт управління підготовкою рятувальників)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
7 768 633.92 грн.
Конструкції та їх частини код ДК 021:2015 - 44210000-5 (Пункт управління підготовкою рятувальників)
Назва предмета закупівлі
Конструкції та їх частини код ДК 021:2015 - 44210000-5 (Пункт управління підготовкою рятувальників)
Очікувана вартість
7 768 633.92 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
38843,17
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.11.2023 15:56
Закінчення аукціону
30.11.2023 16:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
Конструкції та їх частини код ДК 021:2015 - 44210000-5 (Пункт управління підготовкою рятувальників)
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
76494, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, с Микитинці, вул. Марковецька
Дата постачання по
22.12.2023 08:46
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 4 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює розрахунок протягом 4 (чотирьох) календарних днів після поставки товару та підписання Сторонами акту приймання-передачі товару, на поточний рахунок Постачальника, при умові наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬБАТРОС ТРЕЙД"
Пропозиція:
7 768 633.92 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІКОНТ"
Пропозиція:
7 729 790.75 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.11.2023 15:56
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.11.2023 08:48
-
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Якуб'як Андрій Васильович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380342596534
Факс
+380342596596
Сайт:
https://if.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38555228
Назва (англійською мовою)
The Department of the State Emergency Service of Ukraine in Ivano-Frankivsk region
Повна назва
Головне управління ДСНС України в Івано-Франківській області
Повна назва (англійською мовою)
The Department of the State Emergency Service of Ukraine in Ivano-Frankivsk region
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
Івана Франка, 6
Кваліфікація
Лот № 1 Конструкції та їх частини код ДК 021:2015 - 44210000-5 (Пункт управління підготовкою рятувальників)
Період вимог/скарг з 07.12.2023 16:54 по 13.12.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.12.2023 16:54
Довідка НАЗК
07.12.2023 16:54
-
30.11.2023 16:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.11.2023 08:41
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.11.2023 08:41
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учасник! Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 41 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі - Закон), замовником розглядається тендерна пропозиція учасника ТзОВ"АРХІКОНТ" (надалі – Учасник), на закупівлю за предметом «Конструкції та їх частини код ДК 021:2015 - 44210000-5 (Пункт управління підготовкою рятувальників)», процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями, ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-22-000431-a На виконання пункту 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, замовник розміщує дане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ТзОВ"АРХІКОНТ" було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до п. 6 розділу 1 тендерної документації передбачено, валютою тендерної пропозиції є гривня. У разі якщо учасником процедури закупівлі є нерезидент, такий Учасник зазначає ціну пропозиції в електронній системі закупівель у валюті – гривня. ТзОВ"АРХІКОНТ" надало Тендерну пропозицію, яка не відповідає п. 6 розділу 1 тендерної документації, зокрема в ячейці “Всього за договором” вказано суму в іноземній валюті (EUR), що не відповідає вимогам. 2. Пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасники в складі пропозиції повинні надати довідку про виконання аналогічного договору в якій вказано предмет договору, назва організації, із якою укладено договір; сума договору; термін виконання договору. В складі пропозиції ТзОВ"АРХІКОНТ" не надано довідку про виконання аналогічного договору в якій вказано предмет договору, назва організації, із якою укладено договір; сума договору; термін виконання договору, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 3. Пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасники в складі пропозиції повинні надати копію договору вказаного в довідці про виконання аналогічного договору. В складі пропозиції ТзОВ"АРХІКОНТ" не надано копію договору вказаного в довідці про виконання аналогічного договору, що не відповідає вимогам тендерної документації. 4. Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасники в складі пропозиції повинні надати оригінал позитивного листа – відгуку, що відповідає копії поданого аналогічного договору від організації яка зазначена в довідці про виконання аналогічного договору. В складі пропозиції ТзОВ"АРХІКОНТ" не надано оригіналу позитивного листа – відгуку, що відповідає копії поданого аналогічного договору від організації яка зазначена в довідці про виконання аналогічного договору, що не відповідає вимогам тендерної документації. 5. Відповідно до п. 7 розділу 1 тендерної документації передбачено, що учасники в складі пропозиції повинен надати документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. В складі пропозиції ТзОВ"АРХІКОНТ" не надано автентичний переклад на українську мову чинних сертифікатів на систему управління якістю на виробництві, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 за міжнародним стандартом ISO 9001. 6. У Додатку 4 до тендерної документації передбачено, що Учасник для підтвердження пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника повинен надати копію сертифікату відповідності, що предмет закупівлі відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.2-22:2008, п.5.1.5 (додаток Б: пп. Б.4, Б.5). В складі пропозиції ТзОВ"АРХІКОНТ" не надано копію сертифікату відповідності, що предмет закупівлі відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.2-22:2008, п.5.1.5 (додаток Б: пп. Б.4, Б.5). 7. Відповідно до додатку №2 тендерної документації передбачено, що учасники повинні надати довідку про відсутність підстав, визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 особливостей. В складі пропозиції ТзОВ"АРХІКОНТ" не надано довідку про відсутність підстав, визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 особливостей. 8. У Додатку 4 до тендерної документації передбачено, що Учасник для підтвердження пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника повинен надати повний загальний вид зі всіх сторін (спереду, ззаду, з правого та лівого боку). В складі пропозиції ТзОВ"АРХІКОНТ" не надано повний загальний вид зі всіх сторін (спереду, ззаду, з правого та лівого боку). 9. У Додатку 4 до тендерної документації передбачено, що Учасник для підтвердження пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника повинен надати ТУ (перша сторінка) на трен ажер "Драбина без кінця" (завірена підписом Учасника (керівника)). В складі пропозиції ТзОВ"АРХІКОНТ" не надано ТУ (перша сторінка) на тренажер "Драбина без кінця" (завірена підписом Учасника (керівника)). 10. У Додатку 4 до тендерної документації передбачено, що Учасник для підтвердження пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника повинен надати паспорт на тренажер " Степер сходового типу " (завірена підписом Учасника (керівника)). В складі пропозиції ТзОВ"АРХІКОНТ" не надано паспорт на тренажер " Степер сходового типу " (завірена підписом Учасника (керівника)). На підставі вище викладеного пропонується розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або ТзОВ"АРХІКОНТ" шляхом надання в складі пропозиції: - тендерної пропозицію відповідно до вимог; - довідки про виконання аналогічного договору в якій вказано предмет договору, назва організації, із якою укладено договір; сума договору; термін виконання договору, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації; - копії договору вказаного в довідці про виконання аналогічного договору, що не відповідає вимогам тендерної документації; - оригіналу позитивного листа – відгуку, що відповідає копії поданого аналогічного договору від організації яка зазначена в довідці про виконання аналогічного договору; - автентичного перекладу на українську мову чинних сертифікатів на систему управління якістю на виробництві, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 за міжнародним стандартом ISO 9001; - копії сертифіката відповідності, що предмет закупівлі відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.2-22:2008, п.5.1.5 (додаток Б: пп. Б.4, Б.5); - довідки про відсутність підстав, визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 особливостей; - повного загального виду зі всіх сторін (спереду, ззаду, з правого та лівого боку). - ТУ (перша сторінка) на тренажер "Драбина без кінця" (завірена підписом Учасника (керівника)); - паспорту на тренажер " Степер сходового типу " (завірена підписом Учасника (керівника)) З огляду на викладене, учаснику пропонується виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
05.12.2023 15:47
Надати до
06.12.2023 15:47
Договір
UA-2023-11-22-000431-a-a1
Підписаний і діє
Номер
1112-23Д
7 729 790.75 грн.
7 729 790.75 грн.
Без ПДВ
Підписано
14.12.2023
Строк дії договору з
14.12.2023
по
26.12.2023
Номенклатура
1 (комплект)
Конструкції та їх частини код ДК 021:2015 - 44210000-5 (Пункт управління підготовкою рятувальників)
Номенклатура
Конструкції та їх частини код ДК 021:2015 - 44210000-5 (Пункт управління підготовкою рятувальників)
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 22 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІКОНТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІКОНТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38484131

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.12.2023 11:46
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-12-11-000004
Дата створення проекту
11.12.2023 13:50
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
11.12.2023 14:32
Дата публікації висновку про результати
15.12.2023 15:10
Дата завершення усунення порушень
21.12.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
02.01.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.12.2023 №88-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 11.12.2023 № 88-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-11-22-000431-a 22.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.12.2023 00:00
Документи рішення
11.12.2023 14:32
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 15 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції від 17.11.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління ДСНС України в Івано-Франківській області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 22.11.2023 №105 (далі – ТД), роз’яснення до процедури, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІКОНТ", вимогу про усунення невідповідностей до 06 грудня 2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.12.2023 №108, повідомлення про намір укласти договір від 07.12.2023 року, договір про закупівлю від 14.12.2023 №11120/23Д, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 14.12.2023 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІКОНТ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
15.12.2023 00:00
Дата публікації
15.12.2023 15:10
Документи висновку
15.12.2023 15:10
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Конструкції та їх частини код ДК 021:2015 - 44210000-5 (Пункт управління підготовкою рятувальників)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-22-000431-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Чи надано учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІКОНТ" у складі тендерної пропозиції ПАСПОРТ УКР ARHIKONT ДСНСУ та технічну специфікацію? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, в разі надання вказаних документів, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
12.12.2023 10:30
Орган перевірки
16.12.2023 00:00
Документи повідомлення
12.12.2023 10:32
-
Відповідь
Відповідь замовника на пояснення
Пояснення Розмір бюджетного призначення закупівлі Пункту управління підготовкою рятувальників Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області визначався відповідно до Плану закупівлі товарів, робіт і послуг, що закуповуються за кошти міжнародної технічної допомоги в рамках проекту: «Підвищення рівня безпеки населення у транскордонному регіоні шляхом посилення спільних заходів з навчання та співробітництва у сфері управління надзвичайними ситуаціями — BRIDGE», та становить 201 000 євро і відповідно до курсу InforEuro (статичний валютний конвертер, який надає офіційний щомісячний обліковий курс Європейської комісії для євро та курси конвертації, які встановлює Офіцер з бухгалтерського обліку Європейської комісії відповідно до статті 19 Фінансового регламенту.) станом на листопад місяць 2023 року становит 38,64992 євро за одну гривню. Таким чином розмір бюджетного призначення закупівлі Пункту управління підготовкою рятувальників Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області становить відповідно до курсу InforEuro 7 768 633,92 гривень. Також відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) здійснено надсилання запитів для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://if.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/obruntuvannya-zakupivel/aparatgu Відповідно до розділу 5 наказу МВС України від 15 червня 2017 року N 511 “Про затвердження Порядку організації службової підготовки осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту” (із змінами), розділу 8 Плану заходів з розвитку напряму реагування на надзвичайні ситуації на 2023 рік та доповідної записки директора Департаменту реагування на НС від 28.04.2023 317-553/171-2 здійснюються заходи щодо модернізації та облаштування додаткових навчальних локацій для проведення практичних занять з рятувальниками на навчально-тренувальному полігоні. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до досвіду отриманого в рамках міжнародних проєктів (навчань, тренувань) з країнами партнерами Євросоюзу (Республіка Польща, Румунія). В рамках таких проєктів представники ГУ ДСНС України в Івано-Франківській області неодноразово брали участь в теоретичних та практичних навчаннях з гасіння пожеж в закритих приміщеннях, які відбувались на базі навчальних комплексів зазначених країн та вивчали досвід для подальшого його впровадження для рятувальників Прикарпаття. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІКОНТ" надало доступ в особистому кабінеті замовника до документів які відносяться до складу тендерної пропозиції, а саме: ПАСПОРТ УКР ARHIKONT ДСНСУ та технічна специфікація. Документи додаються.
Рішеня
14.12.2023 15:27
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 768 633.92 грн.
Період подання пропозицій
до 30.11.2023 00:00
Замовник:
Головне управління ДСНС України в Івано-Франківській області
Контактний телефон:
+380342596534
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 768 633.92 грн.
Період подання пропозицій
до 30.11.2023 00:00
Замовник:
Головне управління ДСНС України в Івано-Франківській області
Контактний телефон:
+380342596534
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності