Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті (ДК 021:2015 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) від СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2023-11-20-017072-a
Id Tender 8238222f5bbf4ab79d1410e40a5413bb
План UA-P-2023-11-20-008931-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 20.11.2023 17:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
32 688 201.6 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Основні параметри
Послуги з технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті (ДК 021:2015 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті (ДК 021:2015 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Код ДК 021:2015
71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
15.11.2023 00:00
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Документи закупівлі
20.11.2023 17:55
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ніколаєнко Ольга Василівна
Електронна пошта
Телефон
0542700479
Замовник
ЄДРПОУ
24014538
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
40002
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
м. Суми, вул. Роменська, 79/2
Кваліфікація
Договір
UA-2023-11-20-017072-a-c1
Підписаний і діє
Номер
133 ДСК
32 688 201.6 грн.
27 240 168 грн.
З ПДВ
Підписано
15.11.2023
Строк дії договору з
15.11.2023
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Послуги з технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті (ДК 021:2015 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Номенклатура
Послуги з технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті (ДК 021:2015 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Консорціум "ІНСІ"
Повна назва
Консорціум "ІНСІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43670247

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.11.2023 17:55
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-01-15-000100
Дата створення проекту
15.01.2024 14:32
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
15.01.2024 17:26
Дата публікації висновку про результати
05.02.2024 15:38
Дата завершення усунення порушень
09.02.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
06.02.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
15.01.2024 № 5 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15.01.2024 № 5 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 32 UA-2023-11-20-017072-a 20.11.2023 СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.01.2024 00:00
Документи рішення
15.01.2024 17:26
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для проведення закупівлі без використання електронної системи, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель СЛУЖБИ ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі - Замовник) на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 15.11.2023 № 133 ДСК, пояснення та документи Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 30.01.2023 на запит Східного офісу через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що згідно звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель за номером UA-2023-11-20-017072-а, Замовником укладено договір від 15.11.2023 № 133ДСК на послуги з технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті на суму 32 688 201,60 грн з урахуванням ПДВ. Відповідно до обґрунтування Замовника закупівля без використання електронної системи здійснена відповідно до підпункту 13 пункту 13 Особливостей (здійснюється закупівля товарів, робіт та послуг для/з будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури за основними технічними показниками, погодженими Міненерго) та підпункту 15 пункту 13 Особливостей (здійснюється закупівля товарів, робіт і послуг для здійснення заходів, спрямованих на забезпечення захисту об’єктів підприємств, установ та організацій електроенергетичного, ядерно-промислового, вугільно-промислового та нафтогазового комплексів, у тому числі для організації захисту їх працівників у частині будівництва, створення та облаштування об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту, а також для відновлення зруйнованих або пошкоджених внаслідок збройної агресії Російської Федерації таких об’єктів). Окрім цього, в обґрунтуванні зазначено, що інформація, яка міститься в технічних та інших вимогах до закупівлі є інформацією з грифом «Для службового користування», тобто не підлягає розголошенню. Замовником зазначено, що об’єкт відноситься до об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури відповідно до витягу з переліку об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури для їх будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів з їх захисту, погоджених Міненерго. Відповідно до пункту 4.32.1. розділу IV «Визначення окремих складових вартості об’єкта будівництва на етапі складання інвесторської кошторисної документації» Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територiй України вiд 01.11.2021 №281 (зі змінами), до глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» включаються кошти на здійснення технічного нагляду в розмірі, який складає до 1,5 % від підсумку глав 1 – 9. Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Східний офіс Держаудитслужби 25.01.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та її документального підтвердження, зокрема, щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, критеріїв, за якими здійснено оцінку можливого потенційного виконавця послуг. На зазначений запит Замовник оприлюднив пояснення в електронній системі закупівель 30.01.2024, та зазначив, що «предметом закупівлі є послуги зі здійснення технічного нагляду в будівництві по об’єкту, будівництво якого здійснюється відповідно до постанови КМУ від 27 грудня 2022 р. № 1482 «Про реалізацію експериментального проекту щодо будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури». Об’єкт, за виконанням робіт на якому буде здійснюватися технічний нагляд, виконується за договором реконструкції з розробленням проектної документації («проектуй-будуй»). Очікувана вартість закупівлі визначена за нормами Настанови з визначення вартості будівництва (зі змінами) – відповідно до пункту 4.32.1. у розмірі 1,5% від підсумку глав 1-9 ЗКР (кошти на здійснення технічного нагляду). У зв’язку з тим, що на момент укладання договору зведений кошторисний розрахунок відсутній (об’єкт здійснюється за експериментальним проектом), очікувана вартість визначена у розмірі 1,5% від вартості будівельних робіт за договором підряду по даному об’єкту...» (далі– Пояснення). Однак, відповідно до Пояснень, у Замовника наразі відсутній зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, який є підґрунтям для визначення вартості та характеристик предмета закупівлі, що у свою чергу може призвести до ризиків використання бюджетних коштів під час виконання договору від 15.11.2023 № 133ДСК на суму 32 688 201,60 гривень. Зважаючи, що здійснення технічного нагляду буде здійснюватись на об'єктi, що входить до перелiку об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури, якому присвоєно гриф «для службового користування», документи та інформація, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, та/або безпеці об’єктів енергетичної чи газової інфраструктури, та/або об’єктів електроенергетики, та/або об’єктів розробки чи видобування вуглеводнів, під час моніторингу не досліджувались.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
05.02.2024 00:00
Дата публікації
05.02.2024 15:38
Документи висновку
05.02.2024 15:38
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Питання у файлі
Рішеня
25.01.2024 13:03
Орган перевірки
31.01.2024 00:00
Документи повідомлення
25.01.2024 13:03
-
25.01.2024 13:04
-
Відповідь
Про надання пояснень у процедурі закупівлі UA-2023-11-20-017072-a
З порушених у запиті питань повідомляємо наступне. Щодо першого питання: Предметом закупівлі є послуги зі здійснення технічного нагляду в будівництві по об’єкту, будівництво якого здійснюється відповідно до постанови КМУ від 27 грудня 2022 р. № 1482 «Про реалізацію експериментального проекту щодо будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури». Об’єкт, за виконанням робіт на якому буде здійснюватися технічний нагляд, виконується за договором реконструкції з розробленням проектної документації («проектуй-будуй»). Очікувана вартість закупівлі визначена за нормами Настанови з визначення вартості будівництва (зі змінами) – відповідно до пункту 4.32.1. у розмірі 1,5% від підсумку глав 1-9 ЗКР (кошти на здійснення технічного нагляду). У зв’язку з тим, що на момент укладання договору зведений кошторисний розрахунок відсутній (об’єкт здійснюється за експериментальним проектом), очікувана вартість визначена у розмірі 1,5% від вартості будівельних робіт за договором підряду по даному об’єкту. Об’єкт, за виконанням робіт на якому буде здійснюватися технічний нагляд визначений відповідно до нормативно-розпорядчих актів з позначкою - ДСК (для службового користування). Тобто, назва об’єкту, місто розташування об’єкту, вартість робіт по об’єкту є інформацією з обмеженим доступом, тому до оприлюднення заборонена. Відповідно , при обранні процедури закупівлі та її висвітлення застосовані підпункти 13 та 15 пункту 13 Особливостей. Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Договір за процедурою укладений за Примірною формою договору про здійснення технічного нагляду (затверджено наказом Міністерства розвитку громад та територій від 13.04.20 №89) з урахуванням особливостей здійснення розрхунків, встановлених Настановою з визначення вартості будівництва (зі змінами) пунктом 4.32.5. Якісними характеристиками предмета закупівлі - Послуги з технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті є здійснення його відповідно до Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року N 903, інших нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення технічного нагляду та цього Договору. Також, для підтвердження надання якісних послуг/робіт за договором визначена умова - Виконавець здійснює технічний нагляд через відповідальних виконавців - інженерів з технічного нагляду, які мають кваліфікаційний сертифікат інженера технічного нагляду. Технічні характеристики предмета закупівлі - Перелік, обсяги та вартість робіт, що виконуються на Об'єкті - визначаються проектною документацією, затвердженою в установленому законодавством порядку. Щодо другого питання: З метою дотримання принципів закупівель визначених ЗУ «Про публічні закупівлі» та недискримінації учасників, вибір виконавця робіт здійснювався серед чотирьох компаній DOHWA Engineering, SP.Z O.O. B-Act, Консорціум «ІНСІ», SP. Z O.O. «INTELLECT CONSULT GROUP», яким попередньо був направлений лист-запрошення, щодо формування комерційних пропозицій та ознайомлення з технічним параметрами об’єктів будівництва. За результатами отриманих комерційних пропозицій, було обрано найбільш економічно вигідну - пропозицію Консорціуму «ІНСІ» з яким в подальшому було укладено договір про надання послуг з технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті. Щодо третього питання: Предметом закупівлі є послуги зі здійснення технічного нагляду в будівництві по об’єкту, будівництво якого здійснюється відповідно до постанови КМУ від 27 грудня 2022 р. № 1482 «Про реалізацію експериментального проекту щодо будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури». Перелік об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури для їх будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів з їх захисту із зазначенням їх місця розташування затверджений спільним наказом Міненерго та Мінінфраструктури. Об’єкт, за виконанням робіт на якому буде здійснюватися технічний нагляд визначений відповідно до нормативно-розпорядчих актів з позначкою - ДСК (для службового користування). Тобто, назва об’єкту, місто розташування об’єкту, вартість робіт по об’єкту є інформацією з обмеженим доступом, тому до оприлюднення заборонена. Відповідно, при обранні процедури закупівлі та її висвітлення застосовані підпункти 13 та 15 пункту 13 Особливостей. Тому, беручи до уваги вищевикладене, інформація, зокрема найменування та місцезнаходження об'єкта належить до інформації з обмеженим доступом, а також вказана закупівля здійснюється для/з будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об' єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури, а також відновлення зруйнованих та пошкоджених внаслідок збройної агресії Російської Федерації таких об’єктів, що дає право Замовнику скористатись виключеннями пункту 13 Особливостей. Додатково зазначаємо, що предмет закупівлі: Послуги з технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті (ДК 021:2015 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2023-11-20-017072-a, визначено у відповідності до вимог пункту 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020р. №708, та відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за об’єктами будівництва, та зі значення поняття супровідні роботам послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт. Додатки: - копія листа-запрошення №07/1774 від 26.10.2023р. на 1-му арк. - копія листа-відповіді № DHU-0470 від 27.10.2023р. на 1-му арк. - копія листа-відповіді № 30/10-01 від 30.10.2023р. на 1-му арк. - копія листа-відповіді № 02/23-01/361 від 27.10.2023р. на 1-му арк. - копія листа-відповіді № 1-3010 від 30.10.2023р. на 1-му арк. - копія витягу з протоколу №99 від 08.09.2023р. на 1-му арк.
Рішеня
30.01.2024 09:41
Замовник
Документи повідомлення
30.01.2024 09:42
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
32 688 201.6 грн.
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
0542700479
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
32 688 201.6 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
0542700479
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності