Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт Малинського ліцею №2 Малинської міської ради за адресою: вул. Степана Бандери, 5 м. Малин, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) від ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-11-16-015197-a
Id Tender e033bbe4ba394f67a7f1042454cecbf9
План UA-P-2023-11-16-006868-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.01.2024 12:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
94 080 710.13 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
940 807.1 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.11.2023 16:57 до 30.11.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.11.2023 16:57
до 27.11.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.11.2023 16:57
до 27.11.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.11.2023 00:02
до 15.12.2023 17:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.12.2023 17:42
до 21.12.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.12.2023 17:42
до 03.01.2024 12:44
Період уточнень
з 16.11.2023 16:57 до 27.11.2023 00:00
Період оскарження
з 16.11.2023 16:57 до 27.11.2023 00:00
Період кваліфікації
з 30.11.2023 00:02 до 15.12.2023 17:42
Період кваліфікації
з 30.11.2023 00:02 до 15.12.2023 17:42
Основні параметри
«Капітальний ремонт Малинського ліцею №2 Малинської міської ради за адресою: вул. Степана Бандери, 5 м. Малин, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
94 080 710.13 грн.
«Капітальний ремонт Малинського ліцею №2 Малинської міської ради за адресою: вул. Степана Бандери, 5 м. Малин, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт Малинського ліцею №2 Малинської міської ради за адресою: вул. Степана Бандери, 5 м. Малин, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
94 080 710.13 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
940807,1
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
470 403.55
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт Малинського ліцею №2 Малинської міської ради за адресою: вул. Степана Бандери, 5 м. Малин, Коростенського району, Житомирської області»
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
11601, Україна, Житомирська область, м. Малин, вул. Степана Бандери, 5
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ АртХаус
Пропозиція:
92 296 575.3 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.11.2023 18:14
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Руслана Пархомець
Електронна пошта
Телефон
+380412404706
Сайт:
https://architect-zt.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
39932654
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
10014
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт Малинського ліцею №2 Малинської міської ради за адресою: вул. Степана Бандери, 5 м. Малин, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 15.12.2023 17:42 по 21.12.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.12.2023 17:42
Довідка НАЗК
15.12.2023 17:42
-
30.11.2023 01:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.11.2023 16:17
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.11.2023 16:17
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Після розгляду тендерної пропозиції відповідно до пунктів 37 та 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. У абз. 8 п. 3 наданої Учасником банківської гарантії № 3831/23-ТГ від 29.11.2023 вбачається невідповідність Формі забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону. Відповідно, Учасником не дотримано вимог п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації. 2. У поданій Учасником Тендерній (ціновій) пропозиції за вих. № 11-17/15 від 17.11.2023, а саме у п. 3 відсутня інформація щодо факсу підприємства, зазначення якої передбачена умовами даного пункту. Окрім того, текст п. 11 форми Тендерної (ціновій) пропозиції не відповідає тексту даного пункту за встановленою Додатком № 1 до тендерної документації формою. 3. У складі пропозиції Учасником надається Довідка за вих. № 11-17/1 від 17.11.2023, яка містить інформацію про залучення субпідрядних організацій до виконання робіт, у стовпчику 4 якої зазначається, що орієнтовна вартість робіт субпідрядної організації складає 2 875 217,52 грн у відсотках – 3,14% до ціни тендерної пропозиції. Однак, за результатом перевірки даного розрахунку, встановлено, що 3,14% до ціни тендерної пропозиції становить 2 898 112,46 грн. Таким чином, вбачається наявність невідповідності у поданій Учасником інформації. 4. На підтвердження права користування Спеціальним вантажним – спеціальним автокраном більше 20Т-С про наявність якого зазначається у п. 9 Розділу 2. «Орендована техніка» Довідки про наявність обладнання за вих. № 11-17/6 від 17.11.2023 Учасником надається Договір № 11-23/01 оренди транспортних засобів від 01.11.2023 укладений між Учасником та ПП «АМТ-Механізація». Оскільки орендодавець за вказаним договором не є власником згаданого автокрану, Учасником також надано Договір № 2 оренди спецтехніки від 04.01.2023 укладений між ПП «АМТ-Механізація» та ТОВ «АМТ-Резерв» (власником техніки), терміном дії до 31.12.2025. Однак, відповідно до умов Договору № 2 від 04.01.2023, строк його дії встановлено до 31.12.2023. Таким чином, вказані документи не підтверджують право користування Учасником даною технікою протягом всього терміну виконання робіт за предметом закупівлі. 5. У п. 2 довідки № 11-17/11 від 17.11.2023 про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначається про наявність працівника Гудкової Л. Г. за посадою бухгалтер. В підтвердження наявності даного працівника, Учасником подано Наказ № 31-К від 07.04.2013 про прийняття на роботу Гудкової Л. Г. на посаду бухгалтера на період декретної відпустки Петраківської О. В.. Водночас, згідно ст. 17 та 18 Закону України «Про відпустки», загальна тривалість декретної відпустки (відпустка у зв'язку з вагітністю та пологами, відпустка для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку) не може перевищувати сумарно 126 календарних днів (140 календарних днів - у разі народження двох і більше дітей та у разі ускладнення пологів) та до досягнення дитиною трирічного віку відповідно. Враховуючи дату видачі згаданого Наказу, станом на дату подання тендерної пропозиції даний документ не може слугувати підтвердженням наявності вказаного працівника, оскільки термін працевлаштування за даним Наказом вже сплив. Відповідно, Учасником не було підтверджено інформацію про наявність трудових відносин працівника Гудкової Л. Г. за посадою бухгалтер, про наявність якої зазначено у Довідці № 11-17/11 від 17.11.2023, чим не дотримано вимог пп. 5.2.3 п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації. 6. Відповідно до умов пп. 5.2.1. п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, учасниками надається довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. В свою чергу, надана Учасником Довідка № 11-17/11 від 17.11.2023 про наявність працівників не містить інформації щодо освіти та розряду наявних працівників. Окрім того, згідно графи «Посада/спеціальність, розряд» форми довідки Додатку № 6 до тендерної документації, учасникам необхідно зазначити, зокрема, інформацію щодо розряду зазначених працівників. Таким чином, вбачається наявність невідповідності пп. 5.2.1. п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації та Додатку № 6 до тендерної документації. Відповідно до п. 43 Особливостей, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Згідно з умовами ч. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
14.12.2023 17:08
Надати до
15.12.2023 17:08
Договір
UA-2023-11-16-015197-a-b1
Підписаний і діє
Номер
1878-23 ZH05A_01_W
92 296 575.3 грн.
76 913 812.75 грн.
З ПДВ
Підписано
29.12.2023
Строк дії договору з
29.12.2023
по
20.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт Малинського ліцею №2 Малинської міської ради за адресою: вул. Степана Бандери, 5 м. Малин, Коростенського району, Житомирської області»
Номенклатура
«Капітальний ремонт Малинського ліцею №2 Малинської міської ради за адресою: вул. Степана Бандери, 5 м. Малин, Коростенського району, Житомирської області»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ АртХаус
Повна назва
ТОВ АртХаус
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34394610

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.01.2024 12:44
-
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-01-29-000088
Дата створення проекту
29.01.2024 16:41
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
29.01.2024 23:15
Дата публікації висновку про результати
20.02.2024 22:10
Дата завершення усунення порушень
06.03.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
20.02.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 780-52-61
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.01.2024 № 12 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 29.01.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 29.01.2024 № 12 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 25. UA-2023-11-16-015197-a 16.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
29.01.2024 00:00
Документи рішення
29.01.2024 23:15
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 19 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства; дотримання законодавства в частині внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.11.2023 протокол № 391; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ АртХаус; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.12.2023 № 450; повідомлення про намір укласти договір від 15.12.2023 року; договір від 29.12.2023 № 1878-23 (далі – Договір), додаткову угоду №1 від 03.01.2024року; пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 16.02.2024 року та 19.02.2024 року. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922- VIII. Абзацом третім пункту 3 Особливостей визначено, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922- VIII. Відповідно до пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує: у 2022 році - 10 відсотків; у 2023 році - 15 відсотків; у 2024 році - 20 відсотків; у 2025 році - 25 відсотків; у 2026 році - 30 відсотків; у 2027 році - 35 відсотків; з 2028 року до дня завершення 10-річного строку дії цього пункту - 40 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті. При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як: насоси, насоси та компресори, насоси для рідин, відцентрові насоси та підіймачі рідин, трансформатори, трансформатори напруги, вимірювальні трансформатори, трансформатори живлення, тощо. Одночасно, за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Порядок №861). Відповідно до пункту 13-1 Порядку №861 Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що відповідно до Технічного завдання виконання «Капітального ремонту Малинського ліцею №2 Малинської міської ради за адресою: вул. Степана Бандери, 5 м. Малин, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (додаток 3 до тендерної документації) під час виконання робіт передбачено, в тому числі, набуття у власність та установлення технологічного обладнання, а саме: насос циркуляційний AGNA 3 65-150F – 2 шт., циркуляційний насос Yonos MAXO 25/0,5-7 PN10 N=0.12 кВт; 1=1,0 A; 1~230V/50Hz – 2 шт., циркуляційний насос Yonos MAXO 40/0,5-12 PN6/10 N=0.55 кВт; 1=2,4 A; 1~230V/50Hz – 6 шт. Однак, у тендерній документації Замовника відсутні вимоги щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва товару, який набувається у власність за результатом даної закупівлі, зокрема: щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. З огляду на вищезазначене, під час проведення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби звернувся до Замовника з питанням щодо відсутності у тендерній документації вимог про підтвердження учасниками ступеня локалізації насосів, встановлення яких передбачено Технічним завданням. У Поясненні, наданому в електронній системі закупівель, Замовник зазначив, що Закупівля за даним предметом здійснювалась згідно з Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) з урахуванням додаткових обов'язкових умов, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру. Відповідно до абз. 9 п. 3 Особливостей, закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором. Як передбачається п. 5.2 Посібника «Національні процедури закупівель (для Субпроєктів всіх Пулів ПВУ)», критерії оцінки визначаються з урахування специфіки проекту. Оцінка тендерних пропозицій повинна бути спрямована на визначенні найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції та базуватись на критерії найнижчої ціни серед відповідних тендерних пропозицій. Відповідно до абзацу другого підпункту 4 п.6? Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у поєднанні з статтею 6 Закону, особливості щодо локалізації виробництва та їх врахування під час оцінки пропозицій, передбачені Законом України від 16.12.2021 №1977-ІХ (набуває чинності 13.06.2022), не застосовуються до закупівель у межах ПВУ. Виходячи з вищевикладеного, умови щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва товарів визначених переліком пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у даній закупівлі не застосовуються. Проте, Пояснення Замовника не спростовує порушення вимог пункту 13-1 Порядку № 861. Керівні принципи імплементації визначають, що процедури національних конкурентних та інших видів закупівель регулюються Законом. На період дії воєнного стану та 90 днів після його завершення (припинення) здійснення закупівель регулюється Особливостями № 1178, які базуються на Законі, проте встановлюють певні процедурні відмінності з міркувань безпеки та гнучкості закупівель. Натомість, Керівними принципами імплементації встановлені додаткові вимоги та особливості до процесу закупівель саме за Програмою з відновлення України, які деталізовані у Посібнику із закупівель (Додаток 1 Керівних принципів імплементації). Разом з цим, у пункті 1 розділу І тендерної документації Замовник самостійно вказав, що тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону та Особливостей № 1178, і що у тендерній документації, відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей № 1178, також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком (далі – ЄІБ) щодо реалізації Програми з відновлення України, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Враховуючи вищеописане, за результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922- VIII та Особливостей, Порядку №861 встановлено, що при складанні тендерної документації Замовником порушено вимоги пункту 13-1 Порядку № 861.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавста у сфері публічних закупівель порушив вимоги пункту 13-1 Порядку № 861. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; дотримання вимог Постанови № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
19.02.2024 00:00
Дата публікації
20.02.2024 22:10
Документи висновку
20.02.2024 22:10
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Ознайомившись із висновком Північно-східного офісу Держаудитслужби України за результатом моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт Малинського ліцею №2 Малинської міської ради за адресою: вул. Степана Бандери, 5 м. Малин, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) за ідентифікатором UA-2023-11-16-015197-a, яким при здійсненні моніторингу за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимоги пункту 13-1 Порядку № 861; за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. Щодо твердження органу моніторингу про порушення Замовником вимоги пункту 13-1 Порядку № 861 при складанні тендерної документації, вважаємо за необхідне повторно зазначити наступне. Закупівля за даним предметом здійснювалась згідно з Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) з урахуванням додаткових обов'язкових умов, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру. Відповідно до абз. 9 п. 3 Особливостей, закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором. У п.6.4 Фінансової Угоди "Програма з відновлення України" між Україною та Європейським інвестиційним банком ратифікована Верховною Радою України Законом від 14 липня 2021 року № 1645-IX (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1645-20#Text ) зазначається: (a) Позичальник зобов'язується і забезпечує, щоб Ініціатор, ГУПП та/або Кінцевий бенефіціар відповідно, закуповували обладнання, замовляли послуги та інші роботи для Проекту використовуючи прийнятну для Банку процедуру закупівель, яка відповідала б його політиці викладеній в Посібнику Банку з питань закупівель. При цьому, Фінансова Угода не містить жодної згадки про локалізацію чи якісь інші національні преференції. Як передбачається п. 5.2 Посібника «Національні процедури закупівель (для Субпроєктів всіх Пулів ПВУ)», критерії оцінки визначаються з урахування специфіки проекту. Оцінка тендерних пропозицій повинна бути спрямована на визначенні найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції та базуватись на критерії найнижчої ціни серед відповідних тендерних пропозицій. Відповідно до абзацу другого підпункту 4 п.6? Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у поєднанні з статтею 6 Закону, особливості щодо локалізації виробництва та їх врахування під час оцінки пропозицій, передбачені Законом України від 16.12.2021 №1977-ІХ (набуває чинності 13.06.2022), НЕ застосовуються до закупівель у межах ПВУ. Відповідно до політики Банку, викладеній у його Посібнику із закупівель, Позичальник забезпечує дотримання в рамках закупівельних процедур, пов'язаних з Проектом, принципів відкритої міжнародної конкуренції, відсутності дискримінації щодо учасників торгів, справедливості та прозорості процесу, а також відбору економічно найвигіднішої пропозиції. " Також, пункт 3.7.9 Посібника Банку з питань закупівель (https://www.eib.org/attachments/strategies/guide_to_procurement_en.pdf) чітко забороняє будь-які національні преференції/локалізації у разі закупівлі робіт, а для країн-кандидатів в ЄС (як Україна) і навіть у разі закупівлі товарів. Окрім того, відповідно до п. 3 Порядку № 861, його дія не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару. Отже, відповідно до абзацу другого підпункту 4 п.6? Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, норми щодо локалізації , передбачені Законом України від 16.12.2021 №1977-ІХ та Порядком №861, НЕ застосовуються до закупівель у межах ПВУ, тому твердження огану моніторингу щодо порушень зазначених у висновку є безпідставними. Водночас, варто зазначити, що жодної відповідальності за недотримання умов Порядку № 861 чинним законодавством, у тому числі і нормами ст.164-14 КУпАП, - НЕ передбачено. Відповідно, до Уповноваженої особи за проведення даної закупівлі не можуть бути застосовані будь-які санкції у цій частині у зв?язку з відсутністю для цього відповідного правового механізму. Підсумовуючи викладене, вважаємо, що Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації при здійсненні закупівлі діяв в межах наданих повноважень та у порядку встановленому чинним законодавсвтвом, а також просимо Північно-східний офіс Держаудитслужби України прийняти дані аргументовані заперечення та переглянути висновок за результатом моніторингу даної закупівлі і визнати відсутність порушень законодавства у сфері публічних закупівель про які зазначено у висновку.
Дата публікації
27.02.2024 17:12
Документи інформації про усунення порушення
27.02.2024 17:13
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ««Капітальний ремонт Малинського ліцею №2 Малинської міської ради за адресою: вул. Степана Бандери, 5 м. Малин, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-16-015197-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
13.02.2024 13:49
Орган перевірки
17.02.2024 00:00
Документи повідомлення
13.02.2024 13:50
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ««Капітальний ремонт Малинського ліцею №2 Малинської міської ради за адресою: вул. Степана Бандери, 5 м. Малин, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-16-015197-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1.Надати обґрунтування щодо відсутності у тендерній документації вимог про підтвердження учасниками ступеня локалізації насосів, встановлення яких передбачено Додатком 3 до тендерної документації. 2. Тендерною документацією Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачені наявність працівників: Майстер (не менше 1) та Електромонтажник з кабельних мереж (не менше 1). Проте, довідка про наявність працівників від 15.12.2023 № 12-15/3, як і пропозиція ТОВ АртХаус у цілому не містить підтвердження наявності в учасника наступних працівників. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
14.02.2024 17:14
Орган перевірки
20.02.2024 00:00
Документи повідомлення
14.02.2024 17:15
-
Відповідь
Відповідь на запит
1. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://architect-zt.gov.ua/publichni-zakupivli/. 2. Щодо питання яким чином та на підставі яких документів Замовником Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість надаємо наступні підтверджуючі документи: - Експертний звіт №_29_КЕ_2023_від_03_02_2023 - Зведений кошторисний розрахунок по об?єкту; - Розрахунок очікуваної вартості за предметом закупівлі. Додатково також надаємо технічне завдання за предметом закупівлі.
Рішеня
16.02.2024 13:06
Замовник
Відповідь
Відповідь на запит
1. Закупівля за даним предметом здійснювалась згідно з Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) з урахуванням додаткових обов'язкових умов, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру. Відповідно до абз. 9 п. 3 Особливостей, закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором. Як передбачається п. 5.2 Посібника «Національні процедури закупівель (для Субпроєктів всіх Пулів ПВУ)», критерії оцінки визначаються з урахування специфіки проекту. Оцінка тендерних пропозицій повинна бути спрямована на визначенні найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції та базуватись на критерії найнижчої ціни серед відповідних тендерних пропозицій. Відповідно до абзацу другого підпункту 4 п.6? Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у поєднанні з статтею 6 Закону, особливості щодо локалізації виробництва та їх врахування під час оцінки пропозицій, передбачені Законом України від 16.12.2021 №1977-ІХ (набуває чинності 13.06.2022), НЕ застосовуються до закупівель у межах ПВУ. Виходячи з вищевикладеного, умови щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва товарів визначених переліком пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у даній закупівлі не застосовуються. 2. Твердження органу моніторингу щодо відсутності у складі тендерної пропозиції ТОВ «АртХаус» підтвердження наявності зазначених у запиті працівників не відповідає дійсності з огляду на наступне. Відповідно до наданої Довідки про наявність працівників від 15.12.2023 № 12-15/3, Учасником ТОВ «АртХаус» повідомляється про наявність працівників Алімова М. О. за посадою «Електромонтажник з кабельних мереж» (пункт 32 Довідки) та Опанасюка В. С. за посадою «Майстер» (пункт 37 Довідки). На підтвердження наявності правовідносин з даними особами, Учасником надано Наказ № 15-Р від 27.09.2023 про прийняття на роботу Алімова М. О. на посаду електромонтажника з кабельних мереж та Наказ № 11-ОД від 01.08.2023 про переведення Опанасюка В. С. на посаду майстра.
Рішеня
19.02.2024 17:17
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
94 080 710.13 грн.
Період подання пропозицій
до 30.11.2023 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380412404706
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
94 080 710.13 грн.
Період подання пропозицій
до 30.11.2023 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380412404706
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності