Показати схожі тендери

Закупівля Автомобіль спеціалізований на базі Renault Express Van від ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ,КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ОКНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2023-11-16-001505-a
Id Tender 5a628ef9a2b748e7bb1e1909e90f4322
План UA-P-2023-11-16-000448-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 16.11.2023 16:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 187 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
Автомобіль спеціалізований на базі Renault Express Van
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автомобіль спеціалізований на базі Renault Express Van
Код ДК 021:2015
34136000-9 - Фургони
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.12.2023 09:38
Документи закупівлі
16.11.2023 16:16
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Корчинська Марина Анатоліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Korchynska Marina
Електронна пошта
Телефон
+380486122318
Факс
+380486121190
Замовник
ЄДРПОУ
43247538
Назва (англійською мовою)
Department of Education, Youth and Sports, Culture and Tourism of Oknyansk village council of Podilsky district of Odessa region
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ,КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ОКНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education, Youth and Sports, Culture and Tourism of Oknyansk village council of Podilsky district of Odessa region
Поштовий індекс
67900
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
смт Окни
Адреса
вул. Херсонська, 6
Кваліфікація
Договір
UA-2023-11-16-001505-a-c1
Завершився
Номер
323
2 187 000 грн.
1 822 500 грн.
З ПДВ
Підписано
15.11.2023
Строк дії договору з
15.11.2023
по
31.12.2023
Сума оплати за договором
2 187 000
Сума оплати за договором без ПДВ
1 822 500
Номенклатура
2 (штуки)
Автомобіль спеціалізований на базі Renault Express Van
Номенклатура
Автомобіль спеціалізований на базі Renault Express Van
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 1 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АВТО ГРУП +"
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35880173

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
16.11.2023 16:15
-
25.01.2024 16:59
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-01-11-000061
Дата створення проекту
11.01.2024 14:40
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
11.01.2024 18:36
Дата публікації висновку про результати
05.02.2024 18:19
Дата завершення усунення порушень
09.02.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
02.02.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919605
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Вінниця
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.01.2024 №3-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 11.01.2024 №3-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9.UA-2023-11-16-001505-a  16.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.01.2024 00:00
Документи рішення
11.01.2024 18:36
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 01 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік відділу освіти, молоді та спорту, культури та туризму Окнянської селищної ради Подільського району (далі - Замовник), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 16 листопада 2023 року, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі, договір від 15 листопада 2023 року №323, пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 22 січня 2024 року через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення (порушень) законодавства. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
_
Дата висновку
05.02.2024 00:00
Дата публікації
05.02.2024 18:19
Документи висновку
05.02.2024 18:19
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі автомобіля спеціалізованого на базі Renault Express Van (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-16-001505-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань: 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс - листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі та вибрано для його постачання, а саме ТОВ "АВТО ГРУП +", з яким укладено договір від 15 листопада 2023 року №323 (далі – Договір) без використання електронної системи закупівель? 3. Яким чином Відділом освіти, молоді та спорту, культури та туризму Окнянської селищної ради дотримано норми підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), в частині відповідності технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, проекту договору про закупівлю, а також вимог до ТОВ "АВТО ГРУП +", з яким укладено договір про закупівлю, вимогам, визначеним у тендерній документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель під час проведення відкритих торгів за номером UA-2023-10-18-013084-a. А також, як дотримано вимоги абзацу 3 пункту 3 Постанови №1178? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
17.01.2024 17:02
Орган перевірки
23.01.2024 00:00
Документи повідомлення
17.01.2024 17:03
-
Відповідь
пояснення
Пояснення з приводу рішення про проведення моніторингу закупівлі. Документи додаються
Рішеня
22.01.2024 12:55
Замовник
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Перелік документів згідно абзацу 3 п.3 Постанови 1178
Рішеня
22.01.2024 17:16
Замовник
Документи повідомлення
22.01.2024 17:16
-
22.01.2024 17:16
-
24.01.2024 08:12
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 187 000 грн.
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ,КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ОКНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380486122318
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 187 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ,КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ОКНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380486122318
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності