Показати схожі тендери

Закупівля Пакети програмного забезпечення для створення документів, код ДК 021:2015 - 48310000-4 (Програмне забезпечення системи електронного документообігу) від Державне підприємство "Інфоресурс".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-11-15-014433-a
План UA-P-2023-11-09-000120-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 11.12.2023 15:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
399 433.33 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 000 грн. (0,75 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.11.2023 16:16 до 25.11.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.11.2023 16:16
до 22.11.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.11.2023 16:16
до 22.11.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.11.2023 00:03
до 01.12.2023 16:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.12.2023 16:36
до 07.12.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.12.2023 16:36
до 11.12.2023 15:34
Період уточнень
з 15.11.2023 16:16 до 22.11.2023 00:00
Період оскарження
з 15.11.2023 16:16 до 22.11.2023 00:00
Період кваліфікації
з 25.11.2023 00:03 до 01.12.2023 16:36
Період кваліфікації
з 25.11.2023 00:03 до 01.12.2023 16:36
Основні параметри
Пакети програмного забезпечення для створення документів, код ДК 021:2015 - 48310000-4 (Програмне забезпечення системи електронного документообігу)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
399 433.33 грн.
Пакети програмного забезпечення для створення документів, код ДК 021:2015 - 48310000-4 (Програмне забезпечення системи електронного документообігу)
Назва предмета закупівлі
Пакети програмного забезпечення для створення документів, код ДК 021:2015 - 48310000-4 (Програмне забезпечення системи електронного документообігу)
Очікувана вартість
399 433.33 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3000,0
0,75 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
11 500
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пакети програмного забезпечення для створення документів, код ДК 021:2015 - 48310000-4 (Програмне забезпечення системи електронного документообігу)
Код ДК 021:2015
48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
03057, Україна, м. Київ, вулиця О. Довженка будинок 3
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату за даним Договором протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Приватне акціонерне товариство “Центр комп’ютерних технологій “ІнфоПлюс”
Пропозиція:
335 800 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.11.2023 11:19
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Буфтяк Юлія Олексіївна
Електронна пошта
Телефон
380442901814
Замовник
ЄДРПОУ
37533381
Назва (англійською мовою)
State Enterprise "Inforesurs"
Повна назва
Державне підприємство "Інфоресурс"
Повна назва (англійською мовою)
State Enterprise "Inforesurs"
Поштовий індекс
03057
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця О. Довженка будинок 3
Кваліфікація
Лот № 1 Пакети програмного забезпечення для створення документів, код ДК 021:2015 - 48310000-4 (Програмне забезпечення системи електронного документообігу)
Період вимог/скарг з 01.12.2023 16:36 по 07.12.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.12.2023 16:36
Довідка НАЗК
01.12.2023 16:36
-
25.11.2023 00:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.11.2023 16:16
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.11.2023 16:16
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до вимог пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі» додатку № 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації Замовником визначено необхідність подання таких документів, які подає учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям: 1. Довідка в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю, а саме не менше трьох штатних працівників учасника, які є спеціалістами в сфері інформаційних технологій. У довідці зазначається наступна інформація про працівників учасника: прізвище, ім’я, по батькові, посада, досвід роботи у учасника, освіта і спеціальність. 2. Документи, що підтверджують наявність в учасника трудових відносин з працівниками учасника, зазначеними у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації (трудові книжки або інші документи). 3. Документи про освіту працівників у сфері інформаційних технологій, які зазначені у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації. 4. Лист–згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних за формою, наведеною в додатку № 6 до Тендерної документації, від осіб, зазначених у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації. Проте у складі тендерної пропозиції учасником надано файли сканованих документів «04_Копії_трудових_книжок» та «05_Документи_про_освіту», в яких наявні скановані документи, що містять інформацію, викладену іноземною мовою, та не мають відповідного перекладу такої інформації українською мовою, а саме: частково копія трудової книжки Черненка Ю.В., частково копія трудової книжки Пасічника С.Г., частково копія трудової книжки Бернацького Ю.М., частково копія трудової книжки Мішиної Г.М., копія сертифікатів Черненка Ю.В., Струкова О. В. Пунктом 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації визначено: «Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, і готуються безпосередньо учасником, складаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою або у разі наявності в документах, що надаються учасником, інформації іноземною мовою, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та даний переклад повинен бути обов’язково завірений учасником або бюро перекладів або нотаріусом. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою.». Таким чином, надані учасником у складі тендерної пропозиції файли сканованих документів «04_Копії_трудових_книжок» та «05_Документи_про_освіту» потребують уточнення, а саме: надання завіреного згідно із вимогами пункту 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації перекладу українською мовою інформації, зазначеної у файлах сканованих документів «04_Копії_трудових_книжок» та «05_Документи_про_освіту», яка викладена іноземною мовою у копіях трудової книжки Черненка Ю.В., трудової книжки Пасічника С.Г., трудової книжки Бернацького Ю. М., трудової книжки Мішиної Г.М., а також копіях сертифікатів Черненка Ю.В., Струкова О. В. Враховуючи зазначене, на підставі пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами), вимагаємо усунути вищезазначені виявлені замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в електронній системі закупівель.
Створено
29.11.2023 20:04
Надати до
30.11.2023 20:04
Договір
UA-2023-11-15-014433-a-c1
Підписаний і діє
Номер
2023/12/11
402 960 грн.
335 800 грн.
З ПДВ
Підписано
08.12.2023
по
31.12.2023
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (штуки)
Пакети програмного забезпечення для створення документів, код ДК 021:2015 - 48310000-4 (Програмне забезпечення системи електронного документообігу)
Номенклатура
Пакети програмного забезпечення для створення документів, код ДК 021:2015 - 48310000-4 (Програмне забезпечення системи електронного документообігу)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
11.12.2023 15:33
-
Підписаний договір