Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова,9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб) від Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-11-15-010626-a
Id Tender 5f18462004c54b409a5b2172e67290a8
План UA-P-2023-11-15-003582-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 04.12.2023 16:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
133 369 602 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
666 848.01 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.11.2023 14:36 до 23.11.2023 14:23
Завершено
Період уточнень
з 15.11.2023 14:36
до 20.11.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.11.2023 14:36
до 20.11.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.11.2023 14:25
до 27.11.2023 11:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.11.2023 11:18
до 03.12.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.11.2023 11:18
до 04.12.2023 16:01
Період уточнень
з 15.11.2023 14:36 до 20.11.2023 00:00
Період оскарження
з 15.11.2023 14:36 до 20.11.2023 00:00
Період кваліфікації
з 23.11.2023 14:25 до 27.11.2023 11:18
Період кваліфікації
з 23.11.2023 14:25 до 27.11.2023 11:18
Основні параметри
Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова,9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)
Фінансування у 2023 році за рахунок коштів з місцевого бюджету в сумі 1 501 728, 69 грн.; Фінансування у 2023 році за рахунок коштів з державного бюджету в сумі 113 251 035,00 грн; Фінансування у 2024 році в сумі 18 616 838, 30 грн.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
133 369 602 грн.
Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова,9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)
Назва предмета закупівлі
Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова,9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)
Примітки
Фінансування у 2023 році за рахунок коштів з місцевого бюджету в сумі 1 501 728, 69 грн.; Фінансування у 2023 році за рахунок коштів з державного бюджету 113 251 035,00 грн; Фінансування у 2024 році в сумі 18 616 838, 30 грн.
Очікувана вартість
133 369 602 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
666848,01
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова,9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, вул. Промислова, 9/2
Дата постачання по
24.12.2024 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок проводиться Замовником шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 10 календарних днів після підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати ф. КБ-3
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БК-НОВОСТРОЙ"
Пропозиція:
132 780 398.43 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яна Худович
Електронна пошта
Телефон
+380508802388, +380508806445
Замовник
ЄДРПОУ
26137720
Повна назва
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради
Поштовий індекс
51400
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Павлоград
Адреса
вул. Соборна, будинок 115
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова,9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)
Період вимог/скарг з 27.11.2023 11:18 по 03.12.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.11.2023 13:20
Довідка НАЗК
27.11.2023 11:18
-
23.11.2023 14:25
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-11-15-010626-a-b1
Підписаний і діє
Номер
299
132 780 398.43 грн.
110 650 332.03 грн.
З ПДВ
Підписано
04.12.2023
Строк дії договору з
04.12.2023
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова,9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)
Номенклатура
Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова,9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 24 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БК-НОВОСТРОЙ"
Повна назва
ТОВ "БК-НОВОСТРОЙ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42019731

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-01-23-000040
Дата створення проекту
23.01.2024 11:15
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
23.01.2024 11:29
Дата публікації висновку про результати
12.02.2024 16:50
Дата завершення усунення порушень
27.02.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
14.02.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
22.01.2024 № 8 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 22.01.2024 № 8 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 31 UA-2023-11-15-010626-a 15.11.2023 Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.01.2024 00:00
Документи рішення
23.01.2024 11:29
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4? постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (далі – Постанова № 710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою (протокол від 15.11.2023 № 437), протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БК-НОВОСТРОЙ» (далі – ТОВ «БК-НОВОСТРОЙ»), протокол уповноваженої особи щодо визначення переможцем учасника закупівлі від 27.11.2023 № 466, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 27.11.2023, договір від 04.12.2023 № 299, додаткові угоди від 13.12.2023 №1, від 28.12.2023 №2, від 23.01.2024 №3, звіт про виконання договору, відповідь Замовника, опубліковану в електронній системі закупівель 25.01.2024. Згідно з підпунктом 2.1 пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації ціна пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281 (далі – Настанова №281) та з урахуванням Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, який затверджений наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 р. №162. При цьому зазначеним підпунктом визначено, що договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є динамічною. Моніторингом установлено, що у Договірній ціні, яка є динамічною, учасником враховано кошти на покриття ризиків у сумі 1 873,38377 тис.грн (без врахування податків, зборів, обов’язкових платежів, встановлених чинним законодавством). Разом з тим, згідно з пунктом 5.31. Настанови №281 при динамічній договірній ціні зазначені кошти у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) не враховується. Пунктом 2 Додатку 6 до тендерної документації Замовником визначені документи, які повинен надати учасник для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 6 до тендерної документації визначено надання довідки, складеної в довільній формі і завіреної підписом уповноваженої особи Учасника, яка містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені для виконання умов договору про закупівлю. Довідка повинна містити відомості щодо працівників, які будуть залучені учасником до виконання умов відповідного договору, із зазначенням: їх прізвища, імені, по батькові та посади (або професії); інформації про взаємовідносини з Учасником (штатний працівник учасника (за основним місцем роботи) та/або працівник, що працює в учасника за сумісництвом та/або працівник, що працює в учасника за суміщенням та/або працівник, що працює в учасника за трудовим договором (або договором підряду) та/або працівник, що працює з учасником за цивільно-правовою угодою та/або працівник є працівником субпідрядної організації та/або працівник працює з субпідрядною організацією за цивільно-правовою угодою). Моніторингом установлено, що в тендерній пропозиції ТОВ «БК-НОВОСТРОЙ» міститься «Довідка про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені для виконання умов договору про закупівлю» від 17.11.2023 № 6 (файл 23.Довідка наявність працівників.pdf), в якій зазначено про наявність директора, одного виконавця робіт, двох водіїв, машиніста екскаватору та машиніста котка. Проте, учасником ТОВ «БК-НОВОСТРОЙ» в зазначеній довідці не підтверджено наявність машиніста автокрану, дорожніх робітників, електриків, сантехніків, малярів, необхідних для виконання робіт, які містяться в «Технічному завданні «Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова,9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)», що є Додатком 3 до тендерної документації (далі – Технічне завдання) та в Локальних кошторисах на будівельні роботи (файл Кошторис.rar), які містяться в документах тендерної пропозиції зазначеного учасника, що суперечить вимогам підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 6 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідність у документах учасника ТОВ «БК-НОВОСТРОЙ», зокрема, щодо відсутності робітників відповідної кваліфікації, необхідних для виконання робіт, що не відповідає вимогам підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 6 до тендерної документації, включення до складу договірної ціни, яка є динамічною, коштів на покриття ризиків, що суперечить пункту 5.31. Настанови № 281, та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості учаснику виправити зазначену невідповідність. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Проте, на порушення вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей (у редакції, що діяла на дату оголошення закупівлі) Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «БК-НОВОСТРОЙ», натомість визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав договір на виконання роботи по об’єкту від 04.12.2023 №299 на суму 132 780 398,43 гривень. На підставі додаткової угоди від 23.01.2024 № 3 договір від 04.12.2023 №299 розірвано та скасовано юридичні зобов’язання на суму 112 435 693,24 гривень. Відповідно до звіту про виконання договору сума оплати за договором склала 20 344 705,19 гривень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК-НОВОСТРОЙ» встановлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
12.02.2024 00:00
Дата публікації
12.02.2024 16:50
Документи висновку
12.02.2024 16:50
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку Східного офісу Держаудитслужби від 12.02.2024 р., наказом начальника Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради №15-к від 16.02.2024 р., було притягнуто до дисциплінарної відповідальності посадову особу, якою допущено порушення.
Дата публікації
16.02.2024 14:26
Документи інформації про усунення порушення
16.02.2024 14:27
-
19.02.2024 15:41
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи). Відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
24.01.2024 16:43
Орган перевірки
30.01.2024 00:00
Документи повідомлення
24.01.2024 16:44
-
Відповідь
Щодо моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова,9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)» № UA-2023-11-15-010626-a
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради провело закупівлю, ID: 5f18462004c54b409a5b2172e67290a8, Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-15-010626-a та уклало Договір №299 від 04.12.2023 р. на виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова,9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)». Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради надає пояснення. Питання 1. Обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, а також його очікувану вартість визначено у відповідності до проєктної документації, розроблену і затверджену в установленому порядку, яка пройшла експертизу. Розмір бюджетного призначення визначено на підставі рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 30.08.2023 р. № 1181. Питання 2. На виконання п. 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Управління оприлюднює обґрунтування технічних, якісних характеристик закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості на веб-сайті Павлоградської міської ради у розділі «Структурні підрозділи виконкому, Управління комунального господарства та будівництва, інше», за посиланням https://pavlogradmrada.dp.gov.ua/.
Рішеня
25.01.2024 11:50
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
133 369 602 грн.
Період подання пропозицій
до 23.11.2023 14:23
Замовник:
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради
Контактний телефон:
+380508802388, +380508806445
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
133 369 602 грн.
Період подання пропозицій
до 23.11.2023 14:23
Замовник:
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради
Контактний телефон:
+380508802388, +380508806445
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності