Показати схожі тендери

Закупівля Носії інформації від Луганська обласна державна адміністрація.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-11-15-009787-a
План UA-P-2023-11-15-003324-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 04.12.2023 13:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 088 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
25.44 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.11.2023 14:11 до 23.11.2023 12:00
Завершено
Період уточнень
з 15.11.2023 14:11
до 20.11.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.11.2023 14:11
до 20.11.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.11.2023 12:03
до 27.11.2023 09:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.11.2023 09:23
до 03.12.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.11.2023 09:23
до 04.12.2023 13:47
Період уточнень
з 15.11.2023 14:11 до 20.11.2023 00:00
Період оскарження
з 15.11.2023 14:11 до 20.11.2023 00:00
Період кваліфікації
з 23.11.2023 12:03 до 27.11.2023 09:23
Період кваліфікації
з 23.11.2023 12:03 до 27.11.2023 09:23
Основні параметри
Носії інформації
Носії інформації (за ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 088 грн.
Носії інформації
Назва предмета закупівлі
Носії інформації
Очікувана вартість
5 088 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25,44
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2 (штуки)
Кишеня зовнішня
Опис предмета закупівлі
Кишеня зовнішня
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Запорізьке шосе, буд. 30Ф
Дата постачання по
20.12.2023 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Накопичувач SSD
Опис предмета закупівлі
Накопичувач SSD
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Запорізьке шосе, буд. 30Ф
Дата постачання по
20.12.2023 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Товару Замовником здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в цьому Договорі протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання належним чином оформленої видаткової накладної Замовником (далі – «накладна»). Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 15 (п’ятнадцять) календарних днів з дати підписання Сторонами Договору, але не пізніше 20.12.2023
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Авакумова Любов Олексіївна"
Пропозиція:
5 028 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.11.2023 13:13
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
15.11.2023 14:11
Тендерна документація
15.11.2023 14:11
Критерії прийнятності
15.11.2023 14:11
Тендерна документація
15.11.2023 14:11
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
15.11.2023 14:11
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Бльоскіна
Електронна пошта
Телефон
+380506217731
Замовник
ЄДРПОУ
00022450
Повна назва
Луганська обласна державна адміністрація
Поштовий індекс
93405
Країна
Україна
Область або регіон
Луганська область
Населений пункт
м. Сєвєродонецьк
Адреса
пр-т Центральний, буд. 59
Кваліфікація
Лот № 1 Носії інформації
Період вимог/скарг з 27.11.2023 9:23 по 03.12.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.11.2023 09:25
Довідка НАЗК
27.11.2023 09:23
-
23.11.2023 12:03
Витяг з ЄДР
23.11.2023 12:03
Витяг з ЄДР
23.11.2023 12:03
Витяг з ЄДР
23.11.2023 12:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.11.2023 14:11
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.11.2023 14:11
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "Авакумова Любов Олексіївна" поданої на процедуру носіїв інформації (за ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, № UA-2023-11-15-009787-a, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. Додаток 1 до Тендерної документації У формі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» в преамбулі допущена формальна помилка, а саме після слів «Вивчивши тендерну документацію та вимоги, які висуваються до предмета закупівлі, я» помилково написано «листопада» замість ФОП "Авакумова Любов Олексіївна". Необхідна заміна Додатку 1 відповідно до Тендерної документації Замовника. 2. Під час відкриття файлів «Довідка про виконання аналогічних договорів_2021.pdf » та «документи ФОП Авакумова.pdf», які були завантажені Учасником під час подання тендерної пропозиції, виникає помилка при перегляді. Тому виникає необхідність повторно загрузити такі файли: Згідно Додатку 2 до ТД, Форму І «Довідка щодо виконання учасником процедури закупівлі аналогічних договорів». Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник повинен надати оригінал чи копію виконаного аналогічного договору, зазначеного ним у довідці, з оригіналом (оригіналами) чи із копією (копіями) видаткової (видаткових) накладної (накладних) на поставку товару або інші первинні документи щодо прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі. Відповідно Додатку 5 до ТД, Учасник повинен надати Документи, що підтверджують повноваження Учасника/посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції, завіряння копій, укладання (підписання) договору про закупівлю або вчинення інших юридично значущих дій від імені Учасника. Для учасників - фізичних осіб або фізичних осіб-підприємців громадян України: паспорт громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки або паспорт громадянина України (обидві сторони) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами) та картка платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру).
Створено
24.11.2023 15:31
Надати до
25.11.2023 15:31
Договір
UA-2023-11-15-009787-a-a1
Підписаний і діє
Номер
54
5 028 грн.
5 028 грн.
Без ПДВ
Підписано
04.12.2023
Строк дії договору з
04.12.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
2 (штуки)
Кишеня зовнішня
Номенклатура
Кишеня зовнішня
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
20 грудня 2023 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Накопичувач SSD
Номенклатура
Накопичувач SSD
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
20 грудня 2023 р.
Документи договору
04.12.2023 13:47
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 088 грн.
Період подання пропозицій
до 23.11.2023 12:00
Замовник:
Луганська обласна державна адміністрація
Контактний телефон:
+380506217731
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 088 грн.
Період подання пропозицій
до 23.11.2023 12:00
Замовник:
Луганська обласна державна адміністрація
Контактний телефон:
+380506217731
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності