Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.11.2023 12:04
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.11.2023 12:04
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.11.2023 12:04
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.11.2023 12:04
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.11.2023 12:04
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.11.2023 12:04
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.11.2023 12:04
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.11.2023 12:04
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.11.2023 12:04
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.11.2023 12:04
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.11.2023 12:04
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.11.2023 12:04
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.11.2023 12:04
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
3%-Банківська гарантія (відповідно до умов ТД)
Значення, яке очікується
Так
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тема
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства,Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
Зміст
Відхилити тендерну пропозиції учасника AS «Daugavpils Lokomotivju Remonta Rupnica» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону (абз. 5 пп. 2 п. 44 Особливостей), учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником (абз. 4 пп. 1 п. 44 Особливостей).
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Послуги з ремонту дизелів 5Д49 (з заміною колінчастого валу на новий) (АТУЗ-23П-032-ВО)
Звернення:
За тендером : Послуги з ремонту дизелів 5Д49 (з заміною колінчастого валу на новий) (АТУЗ-23П-032-ВО)
Тема:
Валюта конкурсної пропозиції та договору.
Зміст:
Добрий день! В умовах конкурсу сказано, що конкурсну пропозицію потрібно подавати в гривнях. При цьому в проєкті договору передбачено долари та євро.
Чи правильно ми розуміємо, що пропозицію потрібно подати обов'язково в гривнях, а договір з нерезидентом можна підписати в ЄВРО за курсом національного банку України?
Дата оприлюднення звернення:
16.11.2023 15:11
«Шановний потенційний учаснику торгів! Ми уважно розглянули ваше запитання та повідомляємо наступне.
Станом на 17.11.2023 питання, викладене у Вашому зверненні знаходиться на стадії розгляду. Порядок погодження основних умов договору передбачає залучення спеціалістів різних профільних департаментів АТ «Укрзалізниця». В зв’язку з цим, ваше питання потребує більше часу для його опрацювання. У разі прийняття відповідного рішення профільними департаментами АТ «Укрзалізниця», уповноваженою особою будуть внесені та оприлюднені відповідні зміни до умов тендерної документації.»
Дата оприлюднення відповіді:
17.11.2023 15:22
Звернення:
За тендером : Послуги з ремонту дизелів 5Д49 (з заміною колінчастого валу на новий) (АТУЗ-23П-032-ВО)
Тема:
Переклад конкурсної пропозиції.
Зміст:
Ми готуємо документи латиською мовою з перекладом українською мовою. Скажіть, будь ласка, чи потрібно завіряти переклад у нотаріуса чи достатньо засвідчення перекладача.
Дата оприлюднення звернення:
17.11.2023 09:35
«Шановний потенційний учаснику торгів! Ми уважно розглянули ваше запитання та повідомляємо наступне.
Замовником внесені зміни до тендерної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
17.11.2023 15:23
Звернення:
За тендером : Послуги з ремонту дизелів 5Д49 (з заміною колінчастого валу на новий) (АТУЗ-23П-032-ВО)
Тема:
Про банківську гарантію.
Зміст:
Наше підприємство не резидент. Ми не маємо рахунку в банку України. Це не дозволяє нам отримати банківську гарантію.
Чи можна нам зробити забезпечення гарантії конкурсної пропозиції у вигляді грошової застави, яку ми перерахуємо на Ваш рахунок у ЄВРО?
Дата оприлюднення звернення:
22.11.2023 09:33
«Шановний потенційний учаснику торгів! Ми уважно розглянули ваше запитання та повідомляємо наступне.
Станом на 24.11.2023 питання, викладене у Вашому зверненні знаходиться на стадії розгляду. Порядок погодження умов тендерної документації передбачає залучення спеціалістів різних профільних департаментів АТ «Укрзалізниця». В зв’язку з цим, ваше питання потребує більше часу для його опрацювання. У разі прийняття відповідного рішення профільними департаментами АТ «Укрзалізниця», уповноваженою особою будуть внесені та оприлюднені відповідні зміни до умов тендерної документації.»
Дата оприлюднення відповіді:
27.11.2023 08:36
Звернення:
За тендером : Послуги з ремонту дизелів 5Д49 (з заміною колінчастого валу на новий) (АТУЗ-23П-032-ВО)
Тема:
Банківська гарантія для конкурсної пропозиції.
Зміст:
Наша компанія резидент Латвії. Чи можна надати на конкурс гарантію забезпечення конкурсної пропозиції від одного з Латвійських банків, видану в ЄВРО за курсом національного банку України?
Дата оприлюднення звернення:
23.11.2023 09:09
«Шановний потенційний учаснику торгів! Ми уважно розглянули ваше запитання та повідомляємо наступне.
Станом на 24.11.2023 питання, викладене у Вашому зверненні знаходиться на стадії розгляду. Порядок погодження умов тендерної документації передбачає залучення спеціалістів різних профільних департаментів АТ «Укрзалізниця». В зв’язку з цим, ваше питання потребує більше часу для його опрацювання. У разі прийняття відповідного рішення профільними департаментами АТ «Укрзалізниця», уповноваженою особою будуть внесені та оприлюднені відповідні зміни до умов тендерної документації.»
Дата оприлюднення відповіді:
27.11.2023 08:37
На даному тендері відміни не були знайдені.
Послуги з ремонту дизелів 5Д49 (з заміною колінчастого валу на новий) (АТУЗ-23П-032-ВО)
Тендер:
UA-2023-11-15-006682-a
Тип:
вимога
За тендером
UA-2023-11-15-006682-a.b1
Дата:
16.11.2023 14:46
Стан:
Порушення усунуто
Продовження строку подання пропозицій.
Просимо вас продовжити строк подання конкурсних пропозицій до 8 грудня 2023 року.
«Шановний потенційний учаснику торгів! Ми уважно розглянули вашу вимогу та повідомляємо наступне.
Замовником внесені зміни до тендерної документації.
Тип:
вимога
За лотом Лот 1. Послуги з ремонту дизелів 5Д49 (з заміною колінчастого валу на новий)
UA-2023-11-15-006682-a.a2
Стан:
відхилено
Щодо надання договору на здійснення інспекторського контролю
Згідно вимог тендерної документації (п. 6. Додатку 1)
6. Учасник закупівлі повинен надати Замовнику:
Належним чином оформлений договір на здійснення інспекторського контролю з ремонту обладнання, що є предметом закупівлі, відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016 «Продукція залізничного призначення. Інспекторський контроль. Загальні положення». Договір повинен бути укладений з підприємством, яке безпосередньо буде здійснювати ремонт та уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця».
або
б) копію витягу з договору, що містить першу та останню сторінку з (підписами) і сторінку, яка містить термін дії договору, перелік обладнання на здійснення інспекторського контролю з ремонту обладнання, що є предметом закупівлі, відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016 «Продукція залізничного призначення. Інспекторський контроль. Загальні положення». Договір повинен бути укладений з підприємством, яке безпосередньо буде здійснювати ремонт та уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця».
Вважаємо, що Замовник допустив порушення принципів добросовісної конкуренції та недискримінації учасників (статті 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»), оскільки господарські підприємства, які мають всі технічні, технологічні та кадрові можливості і можуть надавати послуги з ремонту лінійного обладнання локомотивів та мають право брати участь в тендерних торгах, не можуть передбачити заздалегідь чи будуть проводитись закупівлі відповідних послуг з відповідними вимогами тендерної документації, зокрема послуг, які потребують інспекторського контролю з ремонту обладнання.
Втім, такі підприємства ознайомившись з вимогами тендерної документації вправі укласти договори з інспекторського контролю з ремонту обладнання, з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця», до початку надання таких послуг.
Виходячи з наведеного та беручі до уваги тривалий термін укладання відповідного договору, з метою недопущення обмеження конкуренції та дискримінації учасників, вимагаємо п. 6. Додатку 1 викласти в наступній редакції:
6. Учасник закупівлі повинен надати Замовнику:
Належним чином оформлений договір на здійснення інспекторського контролю з ремонту обладнання, що є предметом закупівлі, відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016 «Продукція залізничного призначення. Інспекторський контроль. Загальні положення». Договір повинен бути укладений з підприємством, яке безпосередньо буде здійснювати ремонт та уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця».
Якщо на дату подання тендерної пропозиції такий договір відсутній, Учасник повинен надати гарантійний лист, що ним буде надано такий договір до початку строку надання послуг
або
копію витягу з договору, що містить першу та останню сторінку з (підписами) і сторінку, яка містить термін дії договору, перелік обладнання на здійснення інспекторського контролю з ремонту обладнання, що є предметом закупівлі, відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016 «Продукція залізничного призначення. Інспекторський контроль. Загальні положення». Договір повинен бути укладений з підприємством, яке безпосередньо буде здійснювати ремонт та уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця».
Якщо на дату подання тендерної пропозиції такий договір відсутній, Учасник повинен надати гарантійний лист, що ним буде надано копію зазначеного в першому абзаці пункту б) витягу до початку строку надання послуг та діяти до кінця надання послуг.
Наявні у учасника документи повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції Учасником. Якщо термін дії документу закінчується до кінця терміну надання послуг, Учасник повинен надати гарантійний лист, вказавши що новий документ буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного та терміном дії до кінця надання послуг.
Причина відміни:
вимога буде доопрацьована
Тип:
вимога
За лотом Лот 1. Послуги з ремонту дизелів 5Д49 (з заміною колінчастого валу на новий)
UA-2023-11-15-006682-a.a3
Дата:
23.11.2023 10:56
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Щодо надання договору на здійснення інспекторського контролю
Стосовно договору на здійснення інспекторського контролю:
Згідно вимог тендерної документації (п. 6. Додатку 1)
6. Учасник закупівлі повинен надати Замовнику:
Належним чином оформлений договір на здійснення інспекторського контролю з ремонту обладнання, що є предметом закупівлі, відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016 «Продукція залізничного призначення. Інспекторський контроль. Загальні положення». Договір повинен бути укладений з підприємством, яке безпосередньо буде здійснювати ремонт та уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця».
або
б) копію витягу з договору, що містить першу та останню сторінку з (підписами) і сторінку, яка містить термін дії договору, перелік обладнання на здійснення інспекторського контролю з ремонту обладнання, що є предметом закупівлі, відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016 «Продукція залізничного призначення. Інспекторський контроль. Загальні положення». Договір повинен бути укладений з підприємством, яке безпосередньо буде здійснювати ремонт та уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця».
Вважаємо, що Замовник допустив порушення принципів добросовісної конкуренції та недискримінації учасників (статті 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»), оскільки господарські підприємства, які мають всі технічні, технологічні та кадрові можливості і можуть надавати послуги з ремонту лінійного обладнання локомотивів та мають право брати участь в тендерних торгах, не можуть передбачити заздалегідь чи будуть проводитись закупівлі відповідних послуг з відповідними вимогами тендерної документації, зокрема послуг, які потребують інспекторського контролю з ремонту обладнання.
Втім, такі підприємства ознайомившись з вимогами тендерної документації вправі укласти договори з інспекторського контролю з ремонту обладнання, з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця», до початку надання таких послуг. Слід зазначити, що укладення такого договору займає тривалий час через складну структуру АТ «Укрзалізниця» та великий термін погодження договору відповідними структурними підрозділами.
Виходячи з наведеного та з метою недопущення обмеження конкуренції та дискримінації учасників, вимагаємо п. 6. Додатку 1 викласти в наступній редакції:
6. Учасник закупівлі повинен надати Замовнику:
Належним чином оформлений договір на здійснення інспекторського контролю з ремонту обладнання, що є предметом закупівлі, відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016 «Продукція залізничного призначення. Інспекторський контроль. Загальні положення». Договір повинен бути укладений з підприємством, яке безпосередньо буде здійснювати ремонт та уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця».
Якщо на дату подання тендерної пропозиції такий договір відсутній, Учасник повинен надати гарантійний лист, що ним буде надано такий договір до початку строку надання послуг
або
копію витягу з договору, що містить першу та останню сторінку з (підписами) і сторінку, яка містить термін дії договору, перелік обладнання на здійснення інспекторського контролю з ремонту обладнання, що є предметом закупівлі, відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016 «Продукція залізничного призначення. Інспекторський контроль. Загальні положення». Договір повинен бути укладений з підприємством, яке безпосередньо буде здійснювати ремонт та уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця».
Якщо на дату подання тендерної пропозиції такий договір відсутній, Учасник повинен надати гарантійний лист, що ним буде надано копію зазначеного в першому абзаці пункту б) витягу до початку строку надання послуг та діяти до кінця надання послуг.
Наявні у учасника документи повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції Учасником. Якщо термін дії документу закінчується до кінця терміну надання послуг, Учасник повинен надати гарантійний лист, вказавши що новий документ буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного та терміном дії до кінця надання послуг.
«Шановний учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі. У відповідь на порушені вами питання повідомляємо про наступне.
Вимогу щодо викладення пункту 6 Додатку 1 тендерної документації, Замовник вважає недоцільною, оскільки, інспекторський контроль продукції проводиться у відповідності з «Переліком продукції, при виробництві якої повинен здійснюватися інспекторський контроль», який затверджений наказом ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044 та проводиться з метою якісного виконання ремонту у встановлені терміни для забезпеченням безпеки руху поїздів, а також для утримання рухомого складу в технічно-справному стані, для забезпечення безперебійного процесу перевезень, безаварійної роботи локомотивного господарства, дотримання безпеки руху та охорони праці згідно з вимогами розділу 9 «Правил технічної експлуатації залізниць України», затверджених наказом Міністерства транспорту України від 20.12.1996 № 411 Міністерства транспорту України від 20.12.1996 № 411.»
Тип:
вимога
За лотом Лот 1. Послуги з ремонту дизелів 5Д49 (з заміною колінчастого валу на новий)
UA-2023-11-15-006682-a.b4
Дата:
24.11.2023 15:14
Стан:
Порушення усунуто
Стосовно досвіду виконання аналогічних договорів
ТОВ «Полтавський тепловозоремонтний завод» (надалі – ТОВ «ПТРЗ») є спеціалізованим підприємством яке, окрім ремонту локомотивів, виконує й ремонти лінійного обладнання, в тому числі ремонти дизелів 5Д49, а відтак має достатню матеріально-технічну базу (виробничі приміщення, обладнання, інструмент та спеціальну оснастку), технологічні можливості, кваліфікований інженерно-технічний та виробничий персонал для надання цих послуг.
Тому ТОВ «ПТРЗ» має намір взяти участь в тендерних торгах № UA-2023-11-15-006682-a, предметом яких є закупівля послуг з ремонту дизелів 5Д49 (з заміною колінчастого валу на новий).
Але згідно вимог тендерної документації (п. 2.3. Додатку 2) Учасник має підтвердити досвід виконання аналогічних договорів, надавши копії таких договорів:
- договір на послуги з ремонту дизелів 5Д49 (з заміною колінчастого валу на новий) або,
- договір на послуги з ремонту дизелів 5Д49 (з заміною колінчастого валу на новий) у складі послуг з ремонту тепловозів серії 2ТЕ116 або,
- договір на послуги з ремонту дизелів 5Д49 (з заміною колінчастого валу на новий) у складі послуг з ремонту дизель-генератора 1А-9ДГ.
Згідно пунктів 1, 4 частини 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» - закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Згідно ч. 4 зазначеної статті - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
ТОВ «ПТРЗ» вважає, що Замовник допустив порушення вищевказаних норм закону виклавши в тендерній документації вимогу, щодо підтвердження досвіду робіт копіями договорів на послуги з ремонту дизелів 5Д49 саме з заміною колінчастого валу на новий виходячи з наступного:
Пунктом 8.2 Правил капітальних ремонтів КР-1, КР-2 тепловозів 2ТЕ116 затверджених і введених в дію наказом «Укрзалізниці» від 10.10.05 р. № 505-ЦВ, встановлені вимоги до ремонту колінчастих валів дизелів 5Д49.
Пунктом 8.40.2 цих же Правил встановлені вимоги, щодо укладання колінчастого валу, з посиланням на креслення.
В зазначених Правилах відсутня будь яка вимога, стосовно укладення нового колінчастого валу, відповідно до якої процес укладення нового колінчастого валу відрізняється від процесу укладення капітально відремонтованого колінчастого валу.
Відтак вимога в тендерній документації, щодо підтвердження досвіду виконання робіт саме з заміни колінчастого валу на новий, обмежує конкуренцію та є дискримінаційною відносно підприємств, які мають досвід робіт з капітального ремонту дизелів Д49 в обсязі КР-2, оскільки під час цього ремонту колінчастий вал демонтується, ремонтується та укладається в блок циліндрів.
Виходячи з наведеного вище, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію виклавши п. 2.3. Додатку 2 в наступній редакції:
Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо наведена в довідці інформація підтверджує досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів).
1.Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, а саме:
- договір на послуги з ремонту дизелів типу Д49
або,
- договір на послуги з ремонту дизелів типу Д49 у складі послуг з ремонту тепловозів серії 2ТЕ116
або,
- договір на послуги з ремонту типу Д49 у складі послуг з ремонту дизель-генератора 1А-9ДГ.
Довідка з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) скріплюється підписом уповноваженої особою та печаткою учасника.
Далі, по тексту п. 2.3. Додатку 2.
«Шановний потенційний учаснику торгів! Ми уважно розглянули ваше запитання та повідомляємо наступне.
Станом на 27.11.2023 питання, викладене у Вашому зверненні знаходиться на стадії розгляду. Порядок погодження умов тендерної документації передбачає залучення спеціалістів різних профільних департаментів АТ «Укрзалізниця». В зв’язку з цим, ваше питання потребує більше часу для його опрацювання. У разі прийняття відповідного рішення профільними департаментами АТ «Укрзалізниця», уповноваженою особою будуть внесені та оприлюднені відповідні зміни до умов тендерної документації.»
Тип:
вимога
За лотом Лот 1. Послуги з ремонту дизелів 5Д49 (з заміною колінчастого валу на новий)
UA-2023-11-15-006682-a.b5
Дата:
30.11.2023 16:40
Стан:
Залишено без розгляду
Стосовно договору на здійснення інспекторського контролю
Згідно вимог тендерної документації (п. 6. Додатку 1)
6. Учасник закупівлі повинен надати Замовнику:
Належним чином оформлений договір на здійснення інспекторського контролю з ремонту обладнання, що є предметом закупівлі, відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016 «Продукція залізничного призначення. Інспекторський контроль. Загальні положення». Договір повинен бути укладений з підприємством, яке безпосередньо буде здійснювати ремонт та уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця».
або
б) копію витягу з договору, що містить першу та останню сторінку з (підписами) і сторінку, яка містить термін дії договору, перелік обладнання на здійснення інспекторського контролю з ремонту обладнання, що є предметом закупівлі, відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016 «Продукція залізничного призначення. Інспекторський контроль. Загальні положення». Договір повинен бути укладений з підприємством, яке безпосередньо буде здійснювати ремонт та уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця».
ТОВ "ПТРЗ" вважає, що Замовник допустив порушення принципів добросовісної конкуренції та недискримінації учасників (статті 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»), оскільки господарські підприємства, які мають всі технічні, технологічні та кадрові можливості і можуть надавати послуги з ремонту лінійного обладнання локомотивів та мають право брати участь в тендерних торгах, не можуть передбачити заздалегідь чи будуть проводитись закупівлі відповідних послуг з відповідними вимогами тендерної документації, зокрема послуг, які потребують інспекторського контролю з ремонту обладнання.
Так, між ТОВ «ПТРЗ» та філією «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» укладено Договір № 5/283-20Н на здійснення інспекторського контролю з ремонту обладнання, що є предметом цієї закупівлі, відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, але його термін сплив та на даний час такий Договір знаходиться на стадії укладення.
Наразі між ТОВ «ПТРЗ» та філією «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» є діючий Договір № 5/531-23Н від 05.07.2023 р. на надання послуг з інспекторського контролю з приймання іншої номенклатури продукції залізничного призначення.
Отже, наявність зазначених Договорів підтверджує спроможність ТОВ «ПТРЗ» виконувати роботи, які є предметом даної закупівлі.
Виходячи з наведеного та з метою недопущення обмеження конкуренції та дискримінації учасників, вимагаємо п. 6. Додатку 1 викласти в наступній редакції:
6. Учасник закупівлі повинен надати Замовнику:
Належним чином оформлений договір на здійснення інспекторського контролю з ремонту обладнання, що є предметом закупівлі, відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016 «Продукція залізничного призначення. Інспекторський контроль. Загальні положення». Договір повинен бути укладений з підприємством, яке безпосередньо буде здійснювати ремонт та уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця».
Якщо на дату подання тендерної пропозиції такий договір відсутній, Учасник повинен надати гарантійний лист, що ним буде надано такий договір до початку строку надання послуг
або
копію витягу з договору, що містить першу та останню сторінку з (підписами) і сторінку, яка містить термін дії договору, перелік обладнання на здійснення інспекторського контролю з ремонту обладнання, що є предметом закупівлі, відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016 «Продукція залізничного призначення. Інспекторський контроль. Загальні положення». Договір повинен бути укладений з підприємством, яке безпосередньо буде здійснювати ремонт та уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця».
Якщо на дату подання тендерної пропозиції такий договір відсутній, Учасник повинен надати гарантійний лист, що ним буде надано копію зазначеного в першому абзаці пункту б) витягу до початку строку надання послуг та діяти до кінця надання послуг.
Наявні у учасника документи повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції Учасником. Якщо термін дії документу закінчується до кінця терміну надання послуг, Учасник повинен надати гарантійний лист, вказавши що новий документ буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного та терміном дії до кінця надання послуг.
«Шановний потенційний учаснику торгів! Ми уважно розглянули вашу вимогу та повідомляємо наступне.
Вимогу щодо викладення пункту 6 Додатку 1 в новій редакції, замовник вважає недоцільною, оскільки, інспекторський контроль продукції проводиться у відповідності з «Переліком продукції, при виробництві якої повинен здійснюватися інспекторський контроль», який затверджений наказом ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044 та проводиться з метою якісного виконання ремонту у встановлені терміни для забезпеченням безпеки руху поїздів, а також для утримання рухомого складу в технічносправному стані, для забезпечення безперебійного процесу перевезень, безаварійної роботи локомотивного господарства, дотримання безпеки руху та охорони праці згідно з вимогами розділу 9 Правил технічної експлуатації залізниць України, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 20.12.1996 № 411.
З огляду на зазначене Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.»
Тип:
вимога
За лотом Лот 1. Послуги з ремонту дизелів 5Д49 (з заміною колінчастого валу на новий)
UA-2023-11-15-006682-a.b6
Дата:
01.12.2023 17:14
Стан:
Порушення усунуто
Продовження строку подання пропозицій
ТОВ "Полтавський тепловозоремонтний завод" має намір прийняти участь у даній закупівлі. Враховуючи негативну відповідь на наші попередні вимоги стосовно надання договору на здійснення інспекторського контролю, просимо Замовника продовжити термін подання пропозицій до 15.12.2023 р. За цей час ТОВ "ПТРЗ" планує укласти новий договір на здійснення інспекторського контролю оскільки процес укладення цього договору вже розпочато.
«Шановний потенційний учаснику торгів! Ми уважно розглянули ваше запитання та повідомляємо наступне.
Замовником внесені зміни до тендерної документації.».
Тип:
вимога
За тендером
UA-2023-11-15-006682-a.c7
Дата:
11.12.2023 19:24
Стан:
Порушення усунуто
стосовно умов Договору про закупівлю
Згідно п. 2.8. Проекту Договору про закупівлю, який є Додатком 7 до Тендерної документації, в закупівлі за оголошенням № UA-2023-11-15-006682-a - строк надання Послуг щодо кожної одиниці Обладнання становить не більше 60 (шістдесяти) календарних днів. Пунктом 12.1. цього ж Проекту Договору встановлений строк дії Договору – до 30.06.2024 року.
Додатком 2 до Проекту Договору передбачений графік подачі в ремонт та видачі з ремонту обладнання, в якому строки подачі обладнання в ремонт не вказані.
На даний час на ринку відсутні нові колінчасті вали до дизелів серії Д49, джерело походження яких не є російська федерація. Термін виготовлення колінчатого валу 5-6 місяців. Наше Товариство має договір купівлі-продажу колінчатих валів, виробництва ФРН, з терміном поставки протягом 2024 року, перший з яких має бути поставлено в квітні.
Приймаючи до уваги вищенаведене, з метою отримання послуг з ремонту належної якості та комплектацію обладнання запчастинами європейських виробників, розширення кола потенційних учасників просимо:
1) внести зміни до тендерної документації, а саме, в пункти 2.8. та 12.1. Проекту Договору про закупівлю, який є Додатком 7 до Тендерної документації, які викласти в такій редакції:
п. 2.8. Строк надання Послуг щодо кожної одиниці Обладнання становить не більше 90 (дев’яносто) календарних днів.
п. 12.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє до 31 серпня 2024 року, а у частині прийняття послуг та розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
2) в Додатку 2 до Проекту Договору встановити строки подачі обладнання в ремонт, не раніше 01 квітня 2024 року.
«Шановний потенційний учаснику торгів! Ми уважно розглянули ваше запитання та повідомляємо наступне.
1. Щодо внесення змін до пунктів 2.8. та 12.1 Проєкту договору (Додаток №7 тендерної документації):
Станом на 13.12.2023 замовником розпочата процедура узгодження відповідних змін в порядку згідно із нормативними документами замовника. Зміни до тендерної документації в цій частині будуть оприлюднені уповноваженою особою в електронній системі закупівель.
2. Вимога щодо зміни Додатку № 2 Проєкту договору (Додаток №7 тендерної документації) (встановлення строку подачі обладнання в ремонт не раніше 01.04.2024) замовником вважається не доцільною, оскільки, терміни подачі обладнання в ремонт коригуються при підписанні договору відповідно до результатів тендеру.»
Тип:
вимога
За тендером
UA-2023-11-15-006682-a.a8
Дата:
14.12.2023 13:38
Стан:
відхилено
Стосовно гарантійних строків
Згідно вимог тендерної документації (Додатку 1) Замовником прописані гарантійні строки на ремонт складових частин та обладнання:
ГАРАНТІЙНІ СТРОКИ НА РЕМОНТ СКЛАДОВИХ ЧАСТИН ОБЛАДНАННЯ:
- Дизель 5Д49: 120 тис. км. або не менше 1,5 року з дати введення в експлуатацію;
- Блок дизеля 5Д49: 250 тис. км. або не менше 3 років з дати введення в експлуатацію;
- Рама піддизельна 5Д49: 250 тис. км. або не менше 3 років з дати введення в експлуатацію;
- Турбокомпресор дизеля 5Д49: 120 тис. км. або не менше 1 року з дати введення в експлуатацію;
- Колектор випускний дизеля 5Д49 (лівий, правий): 150 тис. км. або не менше 1 року з дати введення в експлуатацію;
- Колектор випускний дизеля 5Д49 (лівий, правий): 150 тис. км. або не менше 1 року з дати введення в експлуатацію;
- Колінчастий вал дизеля 5Д49: 400 тис. км. або не менше 4 років з дати введення в експлуатацію.
Але згідно з ЦТ-ЦПпром-0029 «ОСНОВНІ УМОВИ РЕМОНТУ ТА МОДЕРНІЗАЦІЇ ТЯГОВОГО РУХОМОГО СКЛАДУ, ВУЗЛІВ ТА АГРЕГАТІВ НА РЕМОНТНИХ ЗАВОДАХ УКРЗАЛІЗНИЦІ» введених в дію Наказом Укрзаліниці від 21.06.2000 р. №238Ц, гарантійні строки складають:
- Дизель 5Д49: 120 тис. км. або не менше 1,5 року з дати введення в експлуатацію;
- Блок дизеля 5Д49: 250 тис. км. або не менше 3 років з дати введення в експлуатацію;
- Рама піддизельна 5Д49: 250 тис. км. або не менше 3 років з дати введення в експлуатацію;
- Турбокомпресор дизеля 5Д49: 120 тис. км. або не менше 1 року з дати введення в експлуатацію;
- Колектор випускний дизеля 5Д49 (лівий, правий): 150 тис. км. або не менше 1 року з дати введення в експлуатацію;
- Колектор випускний дизеля 5Д49 (лівий, правий): 150 тис. км. або не менше 1 року з дати введення в експлуатацію;
- Колінчастий вал дизеля 5Д49: 350 тис. км. або не менше 4 років з дати введення в експлуатацію.
На підставі наведеного вище, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації або надати роз’яснення стосовно гарантійних термінів прописаних в тендерній документації..
Причина відміни:
інше ...
Тип:
вимога
За лотом Лот 1. Послуги з ремонту дизелів 5Д49 (з заміною колінчастого валу на новий)
UA-2023-11-15-006682-a.a9
Дата:
14.12.2023 16:56
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Стосовно гарантійних строків
Згідно вимог тендерної документації (Додаток 1) Замовником прописані гарантійні строки на ремонт складових частин та обладнання:
ГАРАНТІЙНІ СТРОКИ НА РЕМОНТ СКЛАДОВИХ ЧАСТИН ОБЛАДНАННЯ:
- Дизель 5Д49: 120 тис. км. або не менше 1,5 року з дати введення в експлуатацію;
- Блок дизеля 5Д49: 250 тис. км. або не менше 3 років з дати введення в експлуатацію;
- Рама піддизельна 5Д49: 250 тис. км. або не менше 3 років з дати введення в експлуатацію;
- Турбокомпресор дизеля 5Д49: 120 тис. км. або не менше 1 року з дати введення в експлуатацію;
- Колектор випускний дизеля 5Д49 (лівий, правий): 150 тис. км. або не менше 1 року з дати введення в експлуатацію;
- Колектор випускний дизеля 5Д49 (лівий, правий): 150 тис. км. або не менше 1 року з дати введення в експлуатацію;
- Колінчастий вал дизеля 5Д49: 400 тис. км. або не менше 4 років з дати введення в експлуатацію.
Надання послуг, що передбачено даною закупівлею, регламентується інструкцією ЦТ-ЦПпром-0029 «ОСНОВНІ УМОВИ РЕМОНТУ ТА МОДЕРНІЗАЦІЇ ТЯГОВОГО РУХОМОГО СКЛАДУ, ВУЗЛІВ ТА АГРЕГАТІВ НА РЕМОНТНИХ ЗАВОДАХ УКРЗАЛІЗНИЦІ», яка введена в дію Наказом Укрзалізниці від 21.06.2000 р. №238Ц, згідно якої гарантійні строки на ремонт складових частин та обладнання складають:
- Дизель 5Д49: 120 тис. км. або не менше 1,5 року з дати введення в експлуатацію;
- Блок дизеля 5Д49: 250 тис. км. або не менше 3 років з дати введення в експлуатацію;
- Рама піддизельна 5Д49: 250 тис. км. або не менше 3 років з дати введення в експлуатацію;
- Турбокомпресор дизеля 5Д49: 120 тис. км. або не менше 1 року з дати введення в експлуатацію;
- Колектор випускний дизеля 5Д49 (лівий, правий): 150 тис. км. або не менше 1 року з дати введення в експлуатацію;
- Колектор випускний дизеля 5Д49 (лівий, правий): 150 тис. км. або не менше 1 року з дати введення в експлуатацію;
- Колінчастий вал дизеля 5Д49: не більше 350 тис. км. або не менше 4 років з дати введення в експлуатацію.
Таким чином умови тендерної документації не відповідають вимогам НТД, що регламентує надання даного виду послуг.
На підставі наведеного вище, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог НТД в частині гарантійних строків на ремонт складових частин та обладнання.
«Шановний потенційний учаснику торгів! Ми уважно розглянули вашу вимогу та повідомляємо наступне.
Вимогу, щодо внесення змін до Технічних вимог (додатку №1 та додатку №7 тендерної документації (додаток №4 до проєкту договору)) стосовно викладення гарантійних строків згідно з інструкцією ЦТ-Цпром-0029, замовник вважає не доцільною, оскільки, Інструкція ЦТ-Цпром-0029 «Основні умови ремонту та модернізації тягового рухомого складу, вузлів та агрегатів на ремонтних заводах Укрзалізниці», яка була введена в дію наказом Укрзалізниці від 21.06.2020 р. № 238-Ц, відмінена наказом Укрзалізниці від 19.02.2001 № 97-Ц.
З огляду на зазначене Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.»
Тип:
вимога
За лотом Лот 1. Послуги з ремонту дизелів 5Д49 (з заміною колінчастого валу на новий)
UA-2023-11-15-006682-a.b10
Стан:
відхилено
Стосовно умов Проекту Договора
Наше підприємство має велику кількість запитів на виконання робіт у 2024 р. Для вирішення питання участі у даному тендері нам потрібно розуміти у який період Замовник планує розпочати виконання робіт, що є предметом даної закупівлі. Для оцінки можливості виконання робіт у встановлений проектом договору термін просимо зазначити термін подання в ремонт кожної одиниці обладнання у Графіку подачі обладнання в ремонт, що є Додатком 2 до Проекту Договору Додаток 7
Причина відміни:
відхалити
Тип:
вимога
За лотом Лот 1. Послуги з ремонту дизелів 5Д49 (з заміною колінчастого валу на новий)
UA-2023-11-15-006682-a.b11
Дата:
15.12.2023 17:20
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Стосовно умов Проекту Договору
Наше підприємство має велику кількість запитів на виконання робіт у 2024 р. Для вирішення питання участі у даному тендері нам потрібно розуміти у який період Замовник планує розпочати виконання робіт, що є предметом даної закупівлі. Для оцінки можливості виконання робіт у встановлений проектом договору термін, просимо зазначити термін подання в ремонт кожної одиниці обладнання у ГРАФІКУ ПОДАЧІ В РЕМОНТ ТА ВИДАЧІ З РЕМОНТУ ОБЛАДНАННЯ, що є Додатком 2 до Проекту Договору (Додаток 7).
«Шановний потенційний учаснику торгів! Ми уважно розглянули вашу вимогу та повідомляємо наступне.
Вимогу, щодо внесення змін до додатку №2 проєкту договору (додаток №7 тендерної документації) замовник вважає не доцільною, оскільки під час організації та проведення закупівлі можуть надходити відповідні запити / вимоги можливих учасників на електронному майданчику Рrozorro, тому визначити дату укладання договору, та як наслідок, визначити строки подачі обладнання в ремонт можливо лише після проведення всієї процедури закупівлі, після чого відбувається коригування договору при його підписанні відповідно до результатів тендеру, про що зазначено в примітці додатку № 2 проєкту договору (додаток №7 тендерної документації).»