Показати схожі тендери

Закупівля Ремонт покрівлі (45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД".

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2023-11-15-000379-a
Id Tender 10beaac514514f839cf164b6aceb73ed
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 29.03.2024 16:43
Підпис Підпис відсутній
Cтарт аукціону 29.11.2023 11:34
Закінчення аукціону 29.11.2023 11:57
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
7 946 090.1 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
39 730.45 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.11.2023 11:00 до 29.11.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.11.2023 08:45
до 21.11.2023 08:00
Завершено
Період аукціону
з 29.11.2023 11:34
до 29.11.2023 11:57
Завершено
Період кваліфікації
з 29.11.2023 11:57
до 22.12.2023 16:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.12.2023 16:20
до 27.12.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.12.2023 16:20
до 29.03.2024 16:43
Період уточнень
з 15.11.2023 08:45 до 21.11.2023 08:00
Період аукціону
з 29.11.2023 11:34 до 29.11.2023 11:57
Період кваліфікації
з 29.11.2023 11:57 до 22.12.2023 16:20
Період кваліфікації
з 29.11.2023 11:57 до 22.12.2023 16:20
Основні параметри
Ремонт покрівлі (45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ремонт покрівлі (45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
22.03.2024 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
авансовий платіж для закупівлі матеріалів складає 50% кошторисної вартості робіт та перераховується протягом 10-ти календарних днів з дати отримання рахунку-фактури Замовником
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
кінцевий розрахунок за виконані роботи здійснюється Замовником не пізніше 10 (десяти ) календарних днів із дати підписання Сторонами Акту передачі-приймання виконаних робіт
Порядковий номер: 1
Документи закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марина Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380952500291
Сайт:
http://charz.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
08305644
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "УКРАЇНСЬКА УНІВЕРСАЛЬНА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ"
Пропозиція:
7 746 090.12 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНОВАЦІЙНІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Пропозиція:
7 739 090 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 22.12.2023 16:20 по 27.12.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Рішення: визнати переможцем конкурсу - ТОВ «ІННОВАЦІЙНІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ», з ціною 7 739 090, 00 грн без ПДВ (пропозиція учасника відповідає умовам конкурсної документації).
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учаснику, ТОВ "Інноваційні будівельні технології"! За результатами аукціону № UA-2023-11-15-000379-a Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче у таблиці документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі UA-2023-11-15-000379-a відсутні у складі поданих учасником документів: «Ремонт покрівлі (45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» 1.Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 2 п. 3.2 «Скановані копії сертифікатів або посвідчень, що підтверджують проходження вказаними працівниками навчання та засвідчують отримання ними знань згідно правил охорони праці та пожежної безпеки» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей Для підтвердження кваліфікаційного критерію учаснику необхідно надати, відповідно до заповненої форми 2, - скановані копії сертифікатів або посвідчень з отримання знань згідно правил охорони праці, а саме для наступних робітників: Федорчук О.С., Золотьонков В.Ю., Дайнека Е.О., Ганушевич А.Р., Білецький О.В. - скановані копії сертифікатів або посвідчень з отримання знань згідно правил пожежної безпеки, а саме для наступних робітників: Федорчук М.С., Федорчук О.С., Золотьонков В.Ю., Дайнека Е.О., Ганушевич А.Р., Білецький О.В., Пукас В.С., Харчук О.В. 2.Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 2 п. 3.3 «Скановані копії наказу про призначення відповідальних осіб за охорону праці та пожежну безпеку на підприємстві та діючі посвідчення (або копії) та/або протоколи (витяг з протоколу) про перевірку знань, що підтверджують проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці та пожежної безпеки посадових осіб, відповідальних за охорону праці та пожежну безпеку на підприємстві.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей Для підтвердження кваліфікаційного критерію учасник повинен надати: - скановану копію наказу про призначення відповідальних осіб за охорону праці та пожежну безпеку на підприємстві -діючі посвідчення (або копії) та/або протоколи (витяг з протоколу) про перевірку знань в зазначених в наказ відповідальних осіб. 3.Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 2 п. 3.4 «Наявність працівників підтверджується скан-копією поданої звітності за формою 1-ДФ за останній звітний період згідно чинного законодавства та/або повідомленням(ми) про прийняття на роботу працівників (якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності) та/або трудовими книжками (1 сторінка та сторінки із записами про прийняття на роботу), та/або витягами з трудових книжок із записами про прийом на роботу, та/або наказами або витягами з наказів про прийняття на роботу. До уваги учасників: на підставі ч.2 ст.16 Закону учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей Для підтвердження кваліфікаційного критерію учасник повинен надати, відповідно до заповненої форми 2 підтвердження про наявність працівників одним із наступних документів: - або скан-копією поданої звітності за формою 1-ДФ за останній звітний період згідно чинного законодавства; - або повідомленням(ми) про прийняття на роботу працівників (якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності); - або або трудовими книжками (1 сторінка та сторінки із записами про прийняття на роботу); - або витягами з трудових книжок із записами про прийом на роботу; - або наказами або витягами з наказів про прийняття на роботу. Відповідно до Закону ст.16 ч.2 «учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців» учасник повинен на цих працівників також надати вищезазначений перелік документів 4.Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження оновленої конкурсно-цінової пропозиції Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно п. 1 ІІ частини Додатку 1 до Конкурсної документації: «Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5, приведена у відповідність до результатів аукціону.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей Для підтвердження ціни після закінчення аукціону потрібно надати оновлену конкурсно-цінову пропозицію згідно Додатку 5. 5.Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження, щодо надання відповідних розрахунків Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно п. 2 ІІ частини Додатку 2,: «Приведені до результатів аукціону: -договірна ціна; -пояснювальна записка; -локальні кошториси; -розрахунок загальновиробничих витрат; -відомості ресурсів. -розрахунок адміністративних витрат (за наявності).» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей Для підтвердження та обґрунтування ціни потрібно надати наступні документи, приведені до результатів аукціону: -договірна ціна; -пояснювальна записка; -локальні кошториси; -розрахунок загальновиробничих витрат; -відомості ресурсів. -розрахунок адміністративних витрат (за наявності). Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ5 конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Марина Володимирівна, т. +380952500291; [email protected]
Створено
13.12.2023 14:43
Надати до
14.12.2023 14:43
Договір
UA-2023-11-15-000379-a-c1
Підписаний і діє
Номер
26.5122.2023
9 286 908 грн.
7 739 090 грн.
З ПДВ
Підписано
22.02.2024
Строк дії договору з
22.02.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Ремонт покрівлі (45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Номенклатура
Ремонт покрівлі (45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 22 березня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНОВАЦІЙНІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНОВАЦІЙНІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41130080

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 946 090.1 грн.
Період подання пропозицій
до 29.11.2023 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Контактний телефон:
380952500291
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 946 090.1 грн.
Період подання пропозицій
до 29.11.2023 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Контактний телефон:
380952500291
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності