Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт ліфта пасажирського із заміною ліфтового обладнання на вул. Науковій,44 ( 4-ий під‘їзд) у м. Львові від Франківська районна адміністрація Львівської міської ради.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2023-11-10-011863-a
Id Tender 74dc309d147848b6b7fb3518a45de514
План UA-P-2023-11-10-006106-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 10.11.2023 15:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 083 883.67 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
Капітальний ремонт ліфта пасажирського із заміною ліфтового обладнання на вул. Науковій,44 ( 4-ий під‘їзд) у м. Львові
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт ліфта пасажирського із заміною ліфтового обладнання на вул. Науковій,44 ( 4-ий під‘їзд) у м. Львові
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
79071, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Наукова, будинок 44, 4 під
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Документи закупівлі
10.11.2023 15:25
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Богач Ольга
Електронна пошта
Телефон
380973132663
Замовник
ЄДРПОУ
04056121
Назва (англійською мовою)
Frankivskyi District Administration of Lviv City Council
Повна назва
Франківська районна адміністрація Львівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Frankivskyi District Administration of Lviv City Council
Поштовий індекс
79057
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вулиця Генерала Чупринки, будинок 85
Кваліфікація
Договір
UA-2023-11-10-011863-a-c1
Підписаний і діє
Номер
149
1 083 883.67 грн.
1 083 883.67 грн.
Без ПДВ
Підписано
10.11.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
1 (лот)
Капітальний ремонт ліфта пасажирського із заміною ліфтового обладнання на вул. Науковій,44 ( 4-ий під‘їзд) у м. Львові
Номенклатура
Капітальний ремонт ліфта пасажирського із заміною ліфтового обладнання на вул. Науковій,44 ( 4-ий під‘їзд) у м. Львові
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Ліфт-Еко"
Повна назва
ТОВ "Ліфт-Еко"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31658533

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-11-22-000036
Дата створення проекту
22.11.2023 16:17
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
22.11.2023 16:49
Дата публікації висновку про результати
05.12.2023 16:26
Дата завершення усунення порушень
20.12.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
14.12.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.11.2023 № 295 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.11.2023 № 295. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-11-10-011863-a, 10.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.11.2023 00:00
Документи рішення
22.11.2023 16:49
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 05 грудня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявність підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; укладення договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Франківської районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-11-10-006106-c); опубліковану в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі та умови оплати договору; опублікований 10.11.2023 звіт про договір про закупівлю; договір підряду від 10.11.2023 №149; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Моніторингом встановлено, що Замовником досліджувану закупівлю робіт з капітального ремонту (UA-2023-11-10-011863-a) вартістю 1 083 883,67 грн здійснено шляхом укладання договору без використання електронної системи закупівель відповідно до пункту 11 Особливостей №1178 (відповідно до якого для здійснення закупівель робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. грн, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель). Відповідно до норм частини першої статті 884 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 №435-IV (далі – Цивільний кодекс України) підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Відповідно до пункту 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ №668) договір підряду укладається у письмовій формі та його істотними умовами, зокрема, є договірна ціна, гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва). Також, згідно з пунктом 103 Постанови КМУ №668, гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Водночас, моніторингом встановлено, що відповідно до умов пункту 8.1. розділу 8 «Гарантії» укладеного договору від 10.11.2023 №149 (далі – Договір №149) підрядник надає гарантію на якість виконаних робіт терміном 5 років, при умові правильної експлуатації, що суперечить нормам частини першої статті 884 Цивільного кдексу України та пункту 103 Постанови КМУ №668 (відповідно до яких гарантійний строк/ гарантійний строк якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва) становить 10 років (або більше) від дня прийняття об'єкта замовником). На запит Західного офісу Держаудитслужби про надання інформації щодо встановлення в укладеному Договорі №149 гарантії на якість виконаних робіт терміном 5 років Замовником зазеначено, що сторони дійшли згоди встановити гарантію на якість виконаних робіт 5 років, оскільки ТОВ «Ліфт-Еко» представлено документи на гаратійний термін обладнання, яке передбачено проектно-кошторисною документацією, термін експлуатації якого не перевищує 60 місяців, тобто 5 років. Слід зазначити, що ліфт – це технічна споруда зі спеціальною кабіною для вертикального переміщення людей або вантажів у спеціальних кабінах (клітках), що рухаються в жорстких напрямних пристроях; є невід'ємною і неподільною частиною багатоквартирного будинку. Предметом Договору №149 є виконання робіт з капітального ремонта ліфта пасажирського із заміною ліфтового обладнання у будинку. Відповідно до дефектного акта, що оприлюднений разом з Договором №149, за вказаним договором передбачено виконання робіт із зняття та установлення лебідки, демонтаж та монтаж кабіни ліфта, заміна балки дверей кабіни, заміна обмежувача швидкості новою конструкцією, заміна натяжного пристрою та тягових канатів, заміна розсувних дверей шахти, монтаж електропроводки (в тому числі освітлення шахти), заміна шафи керування тощо. Слід зазначити, що майново-господарські зобов`язання, які виникають між суб`єктами господарювання або між суб`єктами господарювання і негосподарюючими суб`єктами-юридичними особами на підставі господарських договорів, є господарсько-договірними зобов`язаннями (частина 1 статті 179 Господарського кодексу України від 16.01.2003 №436-IV). Відповідно до частини 1 статті 837 Цивільного кодексу України за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов`язується на свій ризик виконати певну роботу за завданнями другої сторони (замовника), а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконану роботу. Договір підряду складається із двох пов`язаних між собою зобов`язань: 1) правовідношення, в якому виконавець має виконати певну роботу, а замовник наділений правом вимагати виконання цього обов`язку; 2) правовідношення, в якому замовник зобов`язаний оплатити виконану роботу, а виконавець має право вимагати від замовника відповідної оплати. За договором будівельного підряду підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх (стаття 875 ЦК України). Враховуючи вищенаведене, у розумінні наведеної норми основним предметом договору будівельного підряду є результат будівельних робіт - завершений будівництвом об`єкт або закінчені будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації на замовлення замовника. З урахуванням наведеного визначення гарантійного строку на результати робіт за таким договором тривалістю в 10 років узгоджується з вимогами статті 884 Цивільного кодексу України. Враховуючи вищенаведене, в укладеному Договорі №149 визначено гарантійний строк закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), що не відповідає нормам законодавства (пункт 103 Постанови КМУ №668, стаття 884 Цивільного кодексу України). Також, відповідно до пункту 83 Постанови КМУ №668, фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. За нормою пункту 84 Постанови КМУ №668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Проте, моніторингом встановлено, що укладений Договір №149 не містить плану фінансування робіт, чим недотримано вимоги пунктів 83 та 84 Постанови КМУ №668.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання укладення договору встановлено недотимання норм статті 884 Цивільного кодексу України, пунктів 83, 84 та 103 Постанови КМУ №668. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо приведення у відповідність до норм законодавства про укладення і виконання договорів підряду (статті 884 Цивільного кодексу України та пунктів 83, 84 та 103 Постанови КМУ №668) умов укладеного договору від 10.11.2023 №149 шляхом укладання додаткової угоди до договору. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
05.12.2023 00:00
Дата публікації
05.12.2023 16:26
Документи висновку
05.12.2023 16:26
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Франківська районна адміністрація Львівської міської ради (Замовник), враховуючи висновок моніторингу та зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель від 05.12.2023 щодо закупівлі «Капітальний ремонт ліфта пасажирського із заміною ліфтового обладнання на вул. Науковій,44 ( 4-ий під‘їзд) у м. Львові» (UA-2023-11-10-011863-а) у межах проведення моніторингу (UA-M-2023-11-22-000036) здійснила заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом укладання та оприлюднення в електронній системі закупівель додаткової угоди №1 від 08.12.2023р. до договору № 149 від 10.11.2023 р., де п. 8.1. Розділу 8. Гарантії викладено у новій редакції.
Дата публікації
08.12.2023 09:02
Документи інформації про усунення порушення
08.12.2023 09:02
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-11-10-011863-a, яка проводилася Франківською районною адміністрацією Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: ТОВ «Ліфт-Еко» та укладено з вказаним учасником договір від 10.11.2023 №149? Згідно норм частини першої статті 884 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 №435-IV (далі – Цивільний кодекс України) підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Крім цього, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ №668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 8.1 розділу 8 «Гарантія» умов укладеного Замовником договору від 10.11.2023 №149 із переможцем ТОВ «Ліфт-Еко» зазначено, що підрядник надає гарантію на якість виконаних робіт терміном 5 років. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Надати обґрунтоване пояснення стостовно встановлення Замовником в укладеному Договорі від 10.11.2023 №149 гарантію на якість виконаних робіт терміном 5 років? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
23.11.2023 12:56
Орган перевірки
29.11.2023 00:00
Документи повідомлення
23.11.2023 12:56
-
Відповідь
Надання пояснень
На Ваш електронний запит про надання пояснень від 23.11.2023 щодо закупівлі «Капітальний ремонт ліфта пасажирського із заміною ліфтового обладнання на вул. Науковій,44 ( 4-ий під‘їзд) у м. Львові» (UA-2023-11-10-011863-а) у межах проведення моніторингу (UA-M-2023-11-22-000036) повідомляємо наступне: 1.Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку, економіки та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Загальна очікувана вартість закупівлі сформована відповідно до проектно-кошторисної документації та зведеного кошторисного розрахунку. Договір укладено відповідно до бюджетних призначень, затверджених ухвалою Львівської міської ради від 06.12.2022 № 2583 “Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2023 рік“ (зі змінами). Визначення необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі проводилось у відповідності до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт ліфта пасажирського із заміною ліфтового обладнання на вул. Науковій,44 ( 4-ий під‘їзд) у м. Львові». 2.Для визначення виконавця робіт на капітальний ремонт ліфта пасажирського із заміною ліфтового обладнання на вул. Науковій,44 (4-ий під‘їзд) у м. Львові, Замовником (Франківською районною адміністрацією) розглянуто три цінові комерційні пропозицїі, а саме пропозиція Приватне підприємство «БАЛАНСИР-ЛІФТ» на суму 1 345 749,58 грн, пропозиція ТзОВ «АССАН ЛІФТ» на суму 1 277 661,35 грн. та ТзОВ «Ліфт-Еко» - на суму 1 083 883,67 грн. (копії комерційних пропозицій додаються) Відповідно Замовником, враховуючи, нанайбільш економічно вигідну пропозицію, вирішено укласти договір з ТОВ «Ліфт-Еко». 3.Сторони дійшли згоди в договорі від 10.11.2023 №149 встановити гарантію на якість виконаних робіт 5 років, оскільки ТзОВ «Ліфт-Еко» представлено документи на гаратійний термін обладнання, яке передбачено проектно-кошторисною документацією, термін експлуатації якого не перевищує 60 місяців, тобто 5 років (копія додається).
Рішеня
28.11.2023 10:24
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Надання пояснень
Рішеня
28.11.2023 11:26
Замовник
Документи повідомлення
28.11.2023 11:29
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 083 883.67 грн.
Замовник:
Франківська районна адміністрація Львівської міської ради
Контактний телефон:
380973132663
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 083 883.67 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Франківська районна адміністрація Львівської міської ради
Контактний телефон:
380973132663
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності