Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічної підтримки комп’ютерного обладнання Flex System та Storwize V3700 від ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-11-09-013367-a
Id Tender 58f38c9dbe1e455c891c82be8bc542b2
План UA-P-2023-11-09-002620-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 12.12.2023 12:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 414 514 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
24 145.14 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.11.2023 19:35 до 17.11.2023 09:00
Завершено
Період уточнень
з 09.11.2023 19:35
до 14.11.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.11.2023 19:35
до 14.11.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.11.2023 15:47
до 04.12.2023 12:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.12.2023 12:08
до 10.12.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.12.2023 12:08
до 12.12.2023 12:55
Період уточнень
з 09.11.2023 19:35 до 14.11.2023 00:00
Період оскарження
з 09.11.2023 19:35 до 14.11.2023 00:00
Період кваліфікації
з 20.11.2023 15:47 до 04.12.2023 12:08
Період кваліфікації
з 20.11.2023 15:47 до 04.12.2023 12:08
Основні параметри
Послуги з технічної підтримки комп’ютерного обладнання Flex System та Storwize V3700
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 414 514 грн.
Послуги з технічної підтримки комп’ютерного обладнання Flex System та Storwize V3700
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічної підтримки комп’ютерного обладнання Flex System та Storwize V3700
Очікувана вартість
2 414 514 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24145,14
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.11.2023 15:24
Закінчення аукціону
20.11.2023 15:47
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічної підтримки комп’ютерного обладнання Flex System та Storwize V3700
Код ДК 021:2015
50320000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04053, Україна, Київська область, вулиця Січових Стрільців, 17,Київ, 76002, м. Івано-Франківськ, вул. Микитинецька 7а
Дата постачання по
15.12.2024 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Послуг здійснюється на умовах 100 % передоплати Замовником ціни Послуг протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання Договору.
Документи лота
Технічні специфікації
Критерії оцінки
09.11.2023 15:53
Тендерна документація
Технічні специфікації
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АККОРДГРУП"
Пропозиція:
2 390 354.82 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СМАРТ ТЕХНОЛОДЖІС"
Пропозиція:
2 390 244.6 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.11.2023 15:24
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.11.2023 19:39
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Дещеня
Електронна пошта
Телефон
+380443333566
Сайт:
http://www.fg.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
21708016
Повна назва
ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м.Київ
Адреса
вулиця Січових Стрільців, 17
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічної підтримки комп’ютерного обладнання Flex System та Storwize V3700
Період вимог/скарг з 04.12.2023 12:08 по 10.12.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.12.2023 12:08
Довідка НАЗК
04.12.2023 12:08
-
20.11.2023 15:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.11.2023 15:53
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.11.2023 15:53
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, повідомляємо про вимогу щодо усунення наступних невідповідностей: 1. Згідно пункту 2.1 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен надати: «2.1. Довідка, складена відповідно до Таблиці 1.2 цього розділу, про наявність у Учасника виконаного/них аналогічного/них за предметом закупівлі договору/ів протягом останніх трьох років. Під аналогічним договором розуміється договір на надання послуг/виконання робіт щодо технічної підтримки/обслуговування/ремонту серверного обладнання (далі – ТП СО) та систем збереження даних (далі – ТП СЗД). Для підтвердження цього критерію Учасник зазначає або договір/ри на ТП СО разом з ТП СЗД, або окремо договір/ри на ТП СО та окремо договір/ри на ТП СЗД. » (далі – Вимога). На виконання Вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надано файли: Довідка про аналогічні договори.pdf, Аналогічний договір з підтвердженням 2.PDF, Аналогічний договір з підтвердженням та відгуком 1.pdf, Аналогічний договір з підтвердженням та відгуком 3.pdf, що містять договір №ST.007-18 з ПАТ «Діамантбанк» від 16.0.2018р (Договір №1), Договір № ST.011-18 з ПАТ « Банк Юнісон» від 10.04.2018 (Договір №2), Договір № ST.010-21 з АТ «ТАСКОМБАНК» від 14.09.2021 (Договір №3). Договори №1 та №2 не розглядались Замовником, оскільки вони не відповідають вимозі «виконаного/них аналогічного/них за предметом закупівлі договору/ів протягом останніх трьох років». Договір №3 підтверджує надання послуг щодо технічної підтримки/обслуговування/ремонту систем збереження даних. Вимога Замовника щодо надання послуг/виконання робіт щодо технічної підтримки/ обслуговування/ремонту серверного обладнання Учасником не підтверджена. Таким чином, Вимога Учасником не виконана. Для усунення зазначених невідповідностей Вимоги, Учаснику необхідно надати, шляхом завантаження через електронну систему закупівель, документи, а саме – довідку, складену відповідно до Таблиці 1.2 Додатку №2 до тендерної документації, про наявність у Учасника виконаного/них аналогічного/них за предметом закупівлі договору/ів протягом останніх трьох років. Під аналогічним договором розуміється договір на надання послуг/виконання робіт щодо технічної підтримки/обслуговування/ремонту серверного обладнання (далі – ТП СО) та систем збереження даних (далі – ТП СЗД). Для підтвердження цього критерію Учасник зазначає або договір/ри на ТП СО разом з ТП СЗД, або окремо договір/ри на ТП СО та окремо договір/ри на ТП СЗД. У якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного/их договору(ів), зазначеного(их) у довідці, Учасник надає: • завірену Учасником копію(ї) договору(ів) (з додатками та змінами, що є невід’ємною частиною договору(ів)) з копією(ями) документу(ів), передбаченого умовами договору, що підтверджує його виконання згідно умов (видаткова накладна, акт наданих послуг (акти виконаних робіт) тощо) та/або • лист-відгук (або рекомендаційний лист) від контрагента (замовника, покупця тощо) щодо належного та повного виконання договору, зазначеного в довідці.
Створено
30.11.2023 17:27
Надати до
01.12.2023 17:27
Договір
UA-2023-11-09-013367-a-a1
Підписаний і діє
Номер
ST.023-23
2 390 244.48 грн.
1 991 870.4 грн.
З ПДВ
Підписано
11.12.2023
Строк дії договору з
11.12.2023
по
20.12.2024
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з технічної підтримки комп’ютерного обладнання Flex System та Storwize V3700
Номенклатура
Послуги з технічної підтримки комп’ютерного обладнання Flex System та Storwize V3700
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 15 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СМАРТ ТЕХНОЛОДЖІС"
Повна назва
ТОВ "СМАРТ ТЕХНОЛОДЖІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41524247

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.12.2023 12:55
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 414 514 грн.
Період подання пропозицій
до 17.11.2023 09:00
Замовник:
ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ
Контактний телефон:
+380443333566
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 414 514 грн.
Період подання пропозицій
до 17.11.2023 09:00
Замовник:
ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ
Контактний телефон:
+380443333566
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності