Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт дорожнього покриття по вул.Лугова, м.Новомосковськ, Дніпропетровської області від КП "Рідне місто" НМР.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2023-11-09-004856-a
Id Tender 68b1207710014f7f86598901f366043f
План UA-P-2023-11-09-002746-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 09.11.2023 12:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 567 943.08 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул.Лугова, м.Новомосковськ, Дніпропетровської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул.Лугова, м.Новомосковськ, Дніпропетровської області
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, м.Новомосковськ, вул.Лугова
Дата постачання по
15.12.2023 00:00
Документи закупівлі
09.11.2023 12:29
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Юдіна
Електронна пошта
Телефон
+380986211747
Замовник
ЄДРПОУ
44712128
Повна назва
КП "Рідне місто" НМР
Поштовий індекс
51200
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м.Новомосковськ
Адреса
вул.Бєлої З., будинок 156-Б
Кваліфікація
Договір
UA-2023-11-09-004856-a-b1
Підписаний і діє
Номер
09/11-2
2 567 943.08 грн.
2 567 943.08 грн.
Без ПДВ
Підписано
09.11.2023
Строк дії договору з
09.11.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул.Лугова, м.Новомосковськ, Дніпропетровської області
Номенклатура
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул.Лугова, м.Новомосковськ, Дніпропетровської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БАШИРЯН МАРИНА СЕРГІЇВНА
Повна назва
БАШИРЯН МАРИНА СЕРГІЇВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3306402786

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-11-21-000043
Дата створення проекту
21.11.2023 16:36
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.11.2023 18:22
Дата публікації висновку про результати
14.12.2023 18:06
Дата завершення усунення порушень
29.12.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
13.12.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 329-70-22
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
21.11.2023 № 217 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/11797-2023 від 13.10.2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 21.11.2023 № 217 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2023-11-09-004856-a 09.11.2023 КП «Рідне місто» НМР Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. Заступника начальника відділу Людмила ХИТРЕНКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.11.2023 00:00
Документи рішення
21.11.2023 18:22
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: обрання закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель (інформація, документи щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Рідне місто» Новомосковської міської ради (далі – Замовник, КП «Рідне місто» НМР ) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-11-09-002746-a , підстави для здійснення закупівлі (обґрунтування закупівлі послуг без використання електронної системи); інформація щодо відміненої процедури відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-31-011226-а); протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою (від 09.11.2023 №301), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2023-11-09-004856-a, протокол розкриття тендерної пропозиції від 09.11.2023, договір про надання послуг з поточного ремонту укладений з фізичною особою – підприємцем БАШИРЯН МАРИНА СЕРГІЇВНА (далі – ФОП БАШИРЯН МАРИНА СЕРГІЇВНА) від 09.11.2023 № 09/11-2 на суму 2 567 943,08 грн без ПДВ (далі - Договір), пояснення та документи Замовника надані 27.11.2023, 30.11.2023 на запити Східного офісу Держаудитслужби від 22.11.2023, 27.11.2023 через електронну систему закупівель. Дослідженням питання наявності підстав для здійснення закупівлі без застосування електронної системи закупівель встановлено наступне. Згідно пояснень Замовника та копій документів, отриманих через електронну систему закупівель 27.11.2023 закупівля UA-2023-11-09-004856-a здійснена Замовником без застосування електронної системи закупівель на підставі підпункту 6 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості). З урахуванням норми підпункту 6 пункту 13 Особливостей предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Аналізом інформації в електронній системі закупівель щодо оголошеної Замовником процедури закупівлі UA-2023-10-31-011226-а, яку було відмінено через відсутність пропозицій, встановлено, що сума договору, укладеного з ФОП БАШИРЯН МАРИНА СЕРГІЇВНА від 09.11.2023 № 09/11-2 на суму 2 567 943,08 грн без ПДВ не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та яка складає 2 568 000,00 грн. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації у процедурі закупівлі UA-2023-10-31-011226-а Замовником зазначалися вимоги до учасників, які викладені у Додатку 1 до тендерної документації, а саме: підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі. З метою з’ясування питання правомірності укладення Замовником договору закупівлі послуг з поточного ремонту без застосування відкритих торгів, Східним офісом 22.11.2023, 27.11.2023 направлено до КП «Рідне місто» НМР запит щодо надання інформації та документів, які можуть підтвердити правомірність дій Замовника в частині укладення з ФОП БАШИРЯН МАРИНА СЕРГІЇВНА прямого договору. У відповідь на запити Східного офісу 27.11.2023, 30.11.2023 КП «Рідне місто» НМР надано до моніторингу окремі сканкопії документів, що вимагалися тендерною документацією відміненої процедури закупівлі послуг з поточного ремонту. При цьому КП «Рідне місто» НМР не надало до моніторингу весь перелік документів, що вимагався Замовником під час проведення відміненої процедури закупівлі послуг з поточного ремонту, зокрема, -довідка, що містить інформацію про працівників, що підтверджує наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучати до виконання умов договору та з підтвердженням можливості учасника виконати роботи власними силами та/або із залученням співвиконавця (пп.2.1 п.2 Додатку 1 тендерної документації); -довідка, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договору (зразок довідки додається) (пп.3.1 п.3 Додатку 1 тендерної документації); - копія договору про виконання аналогічних робіт (сканований оригінал) (пп.3.2 п.3 Додатку 1 тендерної документації). Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ у редакції яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Закон №922) Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Проте, КП «Рідне місто» НМР у порушення вимог частини 5 статті 8 Закону №922 не надано в повному обсязі документи, що підтверджують правомірність прийняття рішення Замовником про укладення прямого договору з ФОП БАШИРЯН МАРИНА СЕРГІЇВНА. З огляду на викладене, Замовником документально не підтверджено наявність підстав для укладення без застосування відкритих торгів з ФОП БАШИРЯН МАРИНА СЕРГІЇВНА договору надання послуг з поточного ремонту дорожнього покриття по вул. Лугова, м. Новомосковськ, Дніпропетровської області. Таким чином, КП «Рідне місто» НМР у порушення вимог пп.6 пункту 13 Особливостей №1178 без застосування відкритих торгів укладено з ФОП БАШИРЯН МАРИНА СЕРГІЇВНА договір від 09.11.2023 № 09/11-2 на суму 2 567 943,08 грн без ПДВ.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
На порушення вимог частини 5 статті 8 Закону №922 КП «Рідне місто» НМР не надано в повному обсязі документи, що підтверджують правомірність прийняття рішення Замовником про укладення прямого договору з ФОП БАШИРЯН МАРИНА СЕРГІЇВНА. За результатами аналізу питання наявності підстав укладання договору без застосування електронної системи закупівель та обґрунтування здійснення закупівлі встановлено порушення підпункту 6 пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання закупівлі, визначення предмета закупівлі, внесення інформації про закупівлі до річного плану, оприлюднення інформації про закупівлю та договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує в межах законодавства вжити заходів, щодо припинення договірних відносин з ФОП БАШИРЯН МАРИНА СЕРГІЇВНА, враховуючи норми договору від 09.11.2023 №09/11-2, Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
12.12.2023 00:00
Дата публікації
14.12.2023 18:06
Документи висновку
14.12.2023 18:06
-
Оскарження в суді
Інформація щодо Ухвала від 29.01.2024 року по справі №160/34545/23
Дата публікації
30.01.2024 12:38
Документи оскарження в суді
30.01.2024 12:40
-
Повідомлення
Запит
Питання до пояснення
Питання у файлі
Рішеня
22.11.2023 14:27
Орган перевірки
28.11.2023 00:00
Документи повідомлення
Запит
Питання до пояснення
Питання у файлі
Рішеня
22.11.2023 14:27
Орган перевірки
28.11.2023 00:00
Документи повідомлення
Запит
Питання до пояснення
Питання у файлі
Рішеня
27.11.2023 10:50
Орган перевірки
01.12.2023 00:00
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на питання1
Щодо надання інформації на запитання За запитом про надання пояснень моніторингу процедури повідомляємо наступне, Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі здійснено відповідно до потреб замовника та відповідають технічним вимогам до таких послуг на ринку. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі акту огляду об’єкту від 01.10.2023р та затвердженої в установленому порядку кошторисної документації на Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Лугова, м.Новомосковськ, Дніпропетровської області. Послуги повинні бути якісними, надаватись відповідно до встановлених норм та стандартів та правил, зокрема НАКАЗОМ 14.02.2012 № 54 Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 5 березня 2012 р. за № 365/20678 ТЕХНІЧНІ ПРАВИЛА ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, ДБН В.2.3-4:2015 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ Частина І. ПроектуванняЧастина II. Будівництво ДБН В.2.3-4:2015, ДСТУ Б Д 2.2-27:2012. Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Автомобільні дороги, та Кошторисихі норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» Затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”. Обгрунтування розміру бюджетного призначення: кошти міського бюджету – 2 567 943,08 грн. Новомосковської міської ради від 11.10.2023 року №1307. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі робіт визначається з урахуванням НАКАЗА 14.02.2012 № 54 Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 5 березня 2012 р. за № 365/20678 ТЕХНІЧНІ ПРАВИЛА ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, ДБН В.2.3-4:2015 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ Частина І. ПроектуванняЧастина II. Будівництво ДБН В.2.3-4:2015, ДСТУ Б Д 2.2-27:2012. Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Автомобільні дороги, та Кошторисихі норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» Затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”. Данне обгрунтування розміщене на сторінці майданчику за відсутності власного веб-сайту надаємо посилання на сторінку закупівлі: https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_contracting/view/18122544. На підставі Закону України "Про публічні закупівлі" та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», згідно п.13. пп 6. Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: 6) відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Замовником проведено опитування потенційних підрядників, з якими на протязі тривалого часу у Замовника були підписанні та виконані договори на послуги з поточного ремонту, а саме ТОВ «Ландшафт», ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016», ТОВ «БУДІВЕЛОР ГРУП», ТОВ «ВІНКАСТ». Але враховуючі терміни надання послуг, жоден з підрядників не надав свою пропозицію щодо надання послуг з поточного ремонту дорожнього покриття по вул.Луговій, м.Новомосковськ. Договір з Баширян М.С. оприлюднено у системі https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_purchase/view/46520474 (додатково надаємо скановану копію договору у складі відповіді на питання.
Рішеня
27.11.2023 14:05
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на запитання 2 ДАСУ
За запитом про надання пояснень моніторингу процедури повідомляємо наступне, Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі здійснено відповідно до потреб замовника та відповідають технічним вимогам до таких послуг на ринку. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі акту огляду об’єкту від 01.10.2023р та затвердженої в установленому порядку кошторисної документації на Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Лугова, м.Новомосковськ, Дніпропетровської області. Послуги повинні бути якісними, надаватись відповідно до встановлених норм та стандартів та правил, зокрема НАКАЗОМ 14.02.2012 № 54 Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 5 березня 2012 р. за № 365/20678 ТЕХНІЧНІ ПРАВИЛА ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, ДБН В.2.3-4:2015 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ Частина І. ПроектуванняЧастина II. Будівництво ДБН В.2.3-4:2015, ДСТУ Б Д 2.2-27:2012. Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Автомобільні дороги, та Кошторисихі норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» Затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”. Обгрунтування розміру бюджетного призначення: кошти міського бюджету – 2 567 943,08 грн. Новомосковської міської ради від 11.10.2023 року №1307. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі робіт визначається з урахуванням НАКАЗА 14.02.2012 № 54 Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 5 березня 2012 р. за № 365/20678 ТЕХНІЧНІ ПРАВИЛА ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, ДБН В.2.3-4:2015 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ Частина І. ПроектуванняЧастина II. Будівництво ДБН В.2.3-4:2015, ДСТУ Б Д 2.2-27:2012. Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Автомобільні дороги, та Кошторисихі норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» Затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”. Данне обгрунтування розміщене на сторінці майданчику за відсутності власного веб-сайту надаємо посилання на сторінку закупівлі: https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_contracting/view/18122544. На підставі Закону України "Про публічні закупівлі" та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», згідно п.13. пп 6. Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: 6) відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. ФОП Баширян було надані супровідні документи на виконання данних послуг, згілно тендерної документаії замовника. Також зазначено, що фізична особа-підприємець БАШИРЯН МАРИНА СЕРГІЇВНА при наданні виписки з єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, серед видів економічної діяльності має код 42.11 Будівництво дорог та автострад (основний), 43.39 Інші роботи із завершального будівництва, 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи , н.в.і.у. та має підстави виконувати данні види посуг.
Рішеня
30.11.2023 21:41
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 567 943.08 грн.
Замовник:
КП "Рідне місто" НМР
Контактний телефон:
+380986211747
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 567 943.08 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КП "Рідне місто" НМР
Контактний телефон:
+380986211747
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності