Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт «Капітальний ремонт та вимощення тротуарів поліклінічного відділення КНП «Доманівська БЛ» ДСР, за адресою: Миколаївська область, смт Доманівка, вул.Пірогова,6» від Комунальне некомерційне підприємство "Доманівська багатопрофільна лікарня" Доманівської селищної ради.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2023-11-07-014692-a
Id Tender 7f7310098c6f46948a1f99d4659ce9d3
План UA-P-2023-11-07-004813-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 07.11.2023 16:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 622 201 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт «Капітальний ремонт та вимощення тротуарів поліклінічного відділення КНП «Доманівська БЛ» ДСР, за адресою: Миколаївська область, смт Доманівка, вул.Пірогова,6»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт та вимощення тротуарів поліклінічного відділення КНП «Доманівська БЛ» ДСР, за адресою: Миколаївська область, смт Доманівка, вул.Пірогова,6»
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
56401, Україна, Миколаївська область, смт Доманівка, вул.Пірогова, 6
Дата постачання по
31.12.2024 16:32
Документи закупівлі
07.11.2023 16:35
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мельникович Віталій Юрійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380515291294
Факс
+380515291540
Замовник
ЄДРПОУ
01998420
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Доманівська багатопрофільна лікарня" Доманівської селищної ради
Поштовий індекс
56401
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Вознесенський район смт Доманівка
Адреса
вулиця Пірогова, будинок 6
Кваліфікація
Договір
UA-2023-11-07-014692-a-a1
Підписаний і діє
Номер
208
1 622 201 грн.
1 622 201 грн.
Без ПДВ
Підписано
07.11.2023
Строк дії договору з
07.11.2023
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт та вимощення тротуарів поліклінічного відділення КНП «Доманівська БЛ» ДСР, за адресою: Миколаївська область, смт Доманівка, вул.Пірогова,6»
Номенклатура
«Капітальний ремонт та вимощення тротуарів поліклінічного відділення КНП «Доманівська БЛ» ДСР, за адресою: Миколаївська область, смт Доманівка, вул.Пірогова,6»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
1 622 201
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «ППБ БУДІВНИК»
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40949074

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
07.11.2023 16:34
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-01-15-000024
Дата створення проекту
15.01.2024 10:01
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
15.01.2024 10:22
Дата публікації висновку про результати
25.01.2024 14:19
Дата завершення усунення порушень
31.01.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
06.02.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 538-55-70
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.01.2024 № 4-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 12.01.2024 № 4-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2023-11-07-014692-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство "Доманівська багатопрофільна лікарня" Доманівської селищної ради
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.01.2024 00:00
Документи рішення
15.01.2024 10:22
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: «25» січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Доманівська багатопрофільна лікарня" Доманівської селищної ради (далі - Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення закупівлі без використання електронної системи, укладений договір від 07.11.2023 №208. Під час проведення моніторингу управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області надано Запит Замовнику на пояснення від 19.01.2024 щодо укладання договору без проведення відкритих торгів з особливостями, обґрунтування очікуваної вартості та надання підтверджуючих документів. Відповідь замовника на пояснення надійшла 23.01.2024 з копіями документів, які підтверджують обґрунтованість замовника з поставлених питань.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, підстав для укладання договору без проведення відкритих торгів з особливостями - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Відсутні
Дата висновку
25.01.2024 00:00
Дата публікації
25.01.2024 14:19
Документи висновку
25.01.2024 14:19
-
Повідомлення
Запит
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство "Доманівська багатопрофільна лікарня" Доманівської селищної ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-07-014692-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на надання послуг, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність. Головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Леонід ПОМУЛЄВ
Рішеня
19.01.2024 09:36
Орган перевірки
25.01.2024 00:00
Відповідь
пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство "Доманівська багатопрофільна лікарня" Доманівської селищної ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-07-014692-a) Доманівська багатопрофільна лікарня надає пояснення. Щодо питання 1: Моніторинг на сайтах потенційних Підрядників не здійснювався, адже його здійснити неможливо тому, що предметом закупівлі не є товар чи послуги, а саме роботи (прайс-листи на будівельні роботи не існують). У разі, якщо проектна документація розробляється для об'єктів капітального ремонту, вартість будівельних робіт повинна визначатися за ресурсними елементними кошторисними нормами на ремонтно-будівельні роботи ДБН Д.2.4-2000. За відсутності у зазначених збірниках відповідних норм на окремі види ремонтних робіт, їх вартість може визначатися за ресурсними елементними кошторисними нормами на нове будівництво, у тому числі ДБН Д.2.2-46-99 "Роботи при реконструкції будівель та споруд", якщо характер, склад робіт та перелік операцій, які необхідно виконати при ремонті, співпадають з тими, що передбачені державними нормами на будівельні роботи. Показники кошторисного прибутку та адміністративних витрат при обчисленні вартості капітального ремонту на стадії складання інвесторської кошторисної документації об'єктів житла, соціальної сфери та комунального призначення приймаються за п. 15 та п. 4 додатків 12 та 13 ДБН Д.1.1-1-2000 відповідно. Для реалізації даного Проєкту благоустрою Замовником було проведено ряд телефонних розмов із потенційними Виконавцями проекту та декілька очних зустрічей, де їх було ознайомлено із проектно-кошторисною документацією необхідних обсягів робіт та вартісних меж згідно Проєкту. Однак, потенційні Підрядники, враховуючи характер даних робіт, стислі терміни виконання (залишалось менше 2-х місяців до кінця року), погодні умови та вартість цих робіт, відмовились від укладання Договору підряду (лист від ТОВ «КОНСТРАКШН ЛТД» та лист від ПВНП «НІКОІНТЕРМ» додаються). Єдиним Підрядником, який погодився виконати дані роботи згідно Проєкту у відповідні терміни та в межах кошторисної вартості робіт було Товариство з обмеженою відповідальністю «ППБ БУДІВНИК» (код ЄДРПОУ 40949074). Враховуючи стислі терміни виконання І черги робіт у 2023 році було прийнято рішення укласти Договір підряду із цією організацією. Загальна вартість виконання будівельних робіт відповідно до кошторисних розрахунків Підрядника становить 1 622 201,00 грн., в тому числі по чергах: І черга - 688 562, 00 грн.; ІІ черга - 933 639,00 грн. (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва затверджений Наказом Доманівської багатопрофільної лікарні від 07.11.2023 р. № 57, (додається)) та укладено Договір підряду від 07.11.2023 р. № 208 (відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей) та оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-07-014692-a Очікувана вартість закупівлі (для проведення Відкритих торгів з Особливостями) визначена на підставі робочого проекту «Капітальний ремонт та вимощення тротуарів поліклінічного відділення КНП «Доманівська БЛ» ДСР, за адресою: Миколаївська область, смт Доманівка, вул.Пірогова,6» (генеральний проектувальник – ФОП Мартиненко Д.Б.), затвердженого Наказом Доманівської багатопрофільної лікарні від 01.08.2023 р. № 39 (додається) в сумі 1 696 350,00 грн. та у відповідності до отриманого позитивного експертного звіту від 20.07.2023 р. № 1368Є-07/23 (ТОВ «ЄВРОЕКСПЕРТИЗА», додається). Розрахунок розміру витрат: І черга в загальній сумі становить 711 013,20 грн., з них: - Будівельні роботи – 577 370,00 грн. - Кошторисний прибуток – 10 037,00 грн. - Адміністративні витрати – 5 104,00 грн. - ПДВ – 118 502,20 грн. ІІ черга в загальній сумі становить 911 336,40 грн., з них: - Будівельні роботи – 730 653,00 грн. - Кошторисний прибуток – 19 088,00 грн. - Адміністративні витрати – 9 706,00 грн. - ПДВ – 151 889,40 грн. Різниця між кошторисним розрахунком в робочому проекті (1 696 350,00 грн.) та оголошеною сумою закупівлі (1 622 349,60 грн.) становить 74 000,40 грн. Тобто до суми оголошеної закупівлі не враховано: кошти на утримання служби замовника; кошти на здійснення технічного нагляду; вартість проектних робіт; вартість експертизи проектної документації; кошти на здійснення авторського нагляду. Щодо питання 2: Замовник оголосив Відкриті торги з особливостями 21 вересня 2023 року на суму 1 622 349,60 грн. за предметом закупівлі «Капітальний ремонт та вимощення тротуарів поліклінічного відділення КНП «Доманівська БЛ» ДСР, за адресою: Миколаївська область, смт Доманівка, вул.Пірогова,6» (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-09-21-006967-a (сканкопія оголошення додається). Електронна система закупівель 02 жовтня 2023 року автоматично відмінила цю закупівлю через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у Відкритих торгах у строк, встановлений замовником згідно з Особливостями (додається). Відповідно до пункту 48 Особливостей електронною системою закупівель автоматично протягом одного робочого дня з дати настання підстав для відміни відкритих торгів, визначених цим пунктом, оприлюднюється інформація про відміну відкритих торгів. Неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах як підставу для відміни відкритих торгів підтверджує звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-09-21-006967-a, оприлюднений в електронній системі закупівель. Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів i послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить a6o перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить a6o перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить a6o перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через відсутність учасника процедура закупівлі (учасників процедури закупівлі), у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедура закупівлі). За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пункту 13 Особливостей, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. На виконання рекомендацій засідання Комісії з обстеження вхідної групи та прилеглої до неї території поліклінічного відділення лікарні (обґрунтування та протокол від 02.11.2023 р. додається) у замовника залишається наявна потреба провести закупівлю за предметом закупівлі «Капітальний ремонт та вимощення тротуарів поліклінічного відділення КНП «Доманівська БЛ» ДСР, за адресою: Миколаївська область, смт Доманівка, вул.Пірогова,6» (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт). Проєктом благоустрою передбачено влаштування безбар’єрного доступу мало мобільних груп населення до будівлі поліклінічного відділення лікарні. Вимога безбар’єрного доступу (інклюзії) являється для всіх громадських будинків згідно з державними будівельними нормами (ДБН В.2.2-9:2018 «Громадські будинки і споруди. Основні положення», ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення», ДБН В.2.2-10:2022 «Заклади охорони здоров’я»). Проєкт передбачає влаштування пандусів і благоустрій майданчика зі сходами перед головним входом в поліклінічне відділення, який забезпечує пішохідний шлях руху маломобільних груп населення. Вимоги до пішохідних і відкритих сходів на них для руху маломобільних груп населення відображені в ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення». Вимощення навколо будинку є обов’язковою вимогою для відводу дощових і талих вод від будинку для збереження його експлуатаційних характеристик протягом встановленого терміну експлуатації. 2. Забезпечити оприлюднення пояснення на Запит через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель. Додатки: 1. Копія експертного звіту 2. ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі 3. Копія листа від ТОВ «КОНСТРАКШН ЛТД» 4. Копія листа від ПВНП «НІКОІНТЕРМ» 5. Копія Наказу №39 від 01.08.2023р. 6. Копія Наказу №57 від 07.11.2023р. 7. Копія обґрунтування для проведення закупівлі без використання електронної системи закупівлі та копія Протоколу засідання комісії з обстеження вхідної групи та прилеглої до неї території поліклінічного відділення 8. Копія Оголошення з проведення Відкритих торгів з особливостями 9. Копія Технічного завдання щодо предмету закупівлі
Рішеня
23.01.2024 15:10
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 622 201 грн.
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Доманівська багатопрофільна лікарня" Доманівської селищної ради
Контактний телефон:
+380515291294
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 622 201 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Доманівська багатопрофільна лікарня" Доманівської селищної ради
Контактний телефон:
+380515291294
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності