Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво артезіанської свердловини № 1Д по вулиці Миргородській в селі Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області від Виконавчий комітет Великосорочинської сільської ради Миргородського району Полтавської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-11-06-011074-a
Id Tender c9e0cafa4a0041ecbdaaa80f92b90cdb
План UA-P-2023-11-06-003932-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 28.11.2023 10:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 806 232.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
18 062.33 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.11.2023 15:09 до 14.11.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.11.2023 15:09
до 11.11.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.11.2023 15:09
до 11.11.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.11.2023 00:02
до 14.11.2023 19:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.11.2023 19:17
до 20.11.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.11.2023 19:17
до 28.11.2023 10:55
Період уточнень
з 06.11.2023 15:09 до 11.11.2023 00:00
Період оскарження
з 06.11.2023 15:09 до 11.11.2023 00:00
Період кваліфікації
з 14.11.2023 00:02 до 14.11.2023 19:17
Період кваліфікації
з 14.11.2023 00:02 до 14.11.2023 19:17
Основні параметри
Нове будівництво артезіанської свердловини № 1Д по вулиці Миргородській в селі Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області
з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 806 232.8 грн.
Нове будівництво артезіанської свердловини № 1Д по вулиці Миргородській в селі Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво артезіанської свердловини № 1Д по вулиці Миргородській в селі Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області
Очікувана вартість
1 806 232.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18062,33
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво артезіанської свердловини № 1Д по вулиці Миргородській в селі Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області
Код ДК 021:2015
45262000-1 - Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
37645, Україна, Полтавська область, с. Великі Сорочинці, вул.Миргородська
Дата постачання по
20.12.2023 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата фактично виконаних і прийнятих Замовником робіт здійснюється на підставі підписаних Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ –3), без зауважень, у строк до 5 календарних днів
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Грандкорт
Пропозиція:
1 732 619.2 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.11.2023 15:17
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Аліна Броніславівна Кліяненко
Електронна пошта
Телефон
+380535531659
Замовник
ЄДРПОУ
04381571
Повна назва
Виконавчий комітет Великосорочинської сільської ради Миргородського району Полтавської області
Поштовий індекс
37645
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Миргородський район, село Великі Сорочинці
Адреса
вул. Гоголя, 26
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво артезіанської свердловини № 1Д по вулиці Миргородській в селі Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області
Період вимог/скарг з 14.11.2023 19:17 по 20.11.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.11.2023 19:17
Довідка НАЗК
14.11.2023 19:17
-
14.11.2023 02:08
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-11-06-011074-a-b1
Підписаний і діє
Номер
54/11-23
1 732 619.2 грн.
1 443 849.33 грн.
З ПДВ
Підписано
27.11.2023
Строк дії договору з
27.11.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво артезіанської свердловини № 1Д по вулиці Миргородській в селі Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області
Номенклатура
Нове будівництво артезіанської свердловини № 1Д по вулиці Миргородській в селі Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 20 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Грандкорт
Повна назва
ТОВ Грандкорт
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41652606

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.11.2023 10:55
-
28.11.2023 10:51
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-01-29-000110
Дата створення проекту
29.01.2024 18:56
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
30.01.2024 13:53
Дата публікації висновку про результати
21.02.2024 20:55
Дата завершення усунення порушень
07.03.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
21.02.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 636-12-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.01.2024 № 12 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 29.01.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 29.01.2024 № 12 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 32. UA-2023-11-06-011074-a 06.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
29.01.2024 00:00
Документи рішення
30.01.2024 13:53
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 19 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Великосорочинської сільської ради Миргородського району Полтавської області (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 06.11.2023 № 2, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 13.11.2023, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Грандкорт» (далі - ТОВ «Грандкорт», учасник-переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.11.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.11.2023 № 3, повідомлення про намір укласти договір від 14.11.2023, договір про закупівлю від 27.11.2023 № 54/11-23 (далі – Договір), додаткові угоди № 1 від 28.12.2023 та № 2 від 29.01.2024 до Договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 28.11.2023 року, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 07.02.2024 року (далі – Пояснення). Моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно із пунктом 8 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 7.1 розділу 7 проекту договору, що наведено в Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що Підрядник якість закінчених робіт визначених у договорі та проектно-кошторисній документації та можливість безперервної і нормальної експлуатації об’єкта терміном передбаченим законодавством для кожного виду робіт з дати приймання-передачі. Початком гарантійного строку вважається день підписання Акту приймання-передачі закінчених робіт. Відповідно до пунктом 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Постанова № 668), які відповідно до Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі - капітальне будівництво об`єктів), а також комплексів і видів робіт, пов`язаних із капітальним будівництвом об`єктів та положення яких застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд. Відповідно до вимог абзаців другого та третього пункту 103 Постанови № 668 гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації (далі - гарантійний строк якості). Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Відповідно до пункту 5 Загальних умов, істотною умовою договору підряду є гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва). Тобто, нормами цього пункту закріплено тотожність понять «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «строк експлуатації об'єкта будівництва» для договорів будівельного підряду. Окрім цього, відповідно до статті 875 ЦКУ за договором будівельного підряду, підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта. Відповідно до статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Окремо слід зазначити, що положення частини першої статті 884 ЦКУ не забороняє сторонам договору поділяти гарантійний строк виконаних робіт за договором будівельного підряду на частини, пов'язуючи з їх спливом самостійні правові наслідки. Таким чином, мінімально можливий гарантійний строк якості закінчених робіт капітального ремонту становить 10 років. В договорі підряду сторони можуть узгодити або визначений законодавчо термін в 10 років або більший ніж 10 років. Таким чином положення пункту 7.2 проекту договору, що є невід’ємною частиною тендерної документації, та Договору, суперечать вимогам абзацу третього пункту 103 Постанови № 668 та статті 884 ЦКУ. Отже, в порушення вимог частини третьої статті 22 Закону Замовник включив до складу тендерної документації інформацію, вимоги щодо наявності якої не приведені у відповідність з законодавством. Окрім, цього Договір між Замовником та переможцем закупівлі ТОВ «Грандкорт» був укладений з порушенням вимог частини першої статті 41 Закону в частині невідповідності нормам ЦКУ.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства встановлено порушення статті 884 ЦКУ, пункту 103 Постанови КМУ №668, пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Грандкорт»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
19.02.2024 00:00
Дата публікації
21.02.2024 20:55
Документи висновку
21.02.2024 20:55
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Доцільно повідомити, що висновок за результатами моніторингу опублікований 21 лют 20:55, таким чином, системою унеможливлено надання відповіді на другий запит Замовнику на пояснення. Сток надання відповіді передбачено до 23 лют 00:00. Таким чином, за для забезпечення публікаціїї, відповідь на запит буде надано додатково до інформації щодо виконання вимог висновку.
Дата публікації
22.02.2024 17:22
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Нове будівництво артезіанської свердловини № 1Д по вулиці Миргородській в селі Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області (ДК 021:2015: 45262000-1 - Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-06-011074-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: - яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
06.02.2024 20:46
Орган перевірки
10.02.2024 00:00
Документи повідомлення
06.02.2024 20:49
-
Відповідь
Надання пояснень на запит
Уповноваженою особою з питань публічних закупівель Виконавчого комітету Великосорочинської сільської ради Миргородського району Полтавської області, уважно, розглянувши направлений запит на отримання інформації від 06.02.2024 року, в рамках проведення моніторингу (ідентифікатор моніторингу в системі публічних закупівель UA-M-2024-01-29-000110) закупівлі нового будівництва артезіанської свердловини № 1Д по вулиці Миргородській в селі Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області за процедурою відкритих торгів з особливостями (ідентифікатор процедури в системі публічних закупівель UA-2023-11-06-011074-a), вирішено надати наступні пояснення. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі розроблено на підставі проєктно-кошторисної документації розробленої ФОП Заєць А.В. договір № 51 від 27.06.2023 року. (Головний інженер проєкту Новосьол В.І. сертифікат АР №019435) та експертизи проведеної ТОВ Експертиза ЗО договір №99/23П від 12 липня 2023 року. (Головний експерт проєкту Мягкохліб Р.С.), експертний звіт №99/23П від 01 серпня 2023 року. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://velykosorochynska-gromada.gov.ua/news/1699607475/
Рішеня
07.02.2024 13:17
Замовник
Документи повідомлення
07.02.2024 13:24
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Нове будівництво артезіанської свердловини № 1Д по вулиці Миргородській в селі Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області (ДК 021:2015: 45262000-1 - Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-06-011074-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: - за результатами проведення закупівлі між замовником та переможцем ТОВ «Грандкорт» укладено договір про закупівлю від 27.11.2023 № 54/11-23 (далі – Договір) термін дії якого - до 31.12.2023 року. В ході виконання Договору додатковими угодами № 1 від 28.12.2023 та № 2 від 29.01.2023 внесено зміни в частині подовження терміну дії Договору – до 31.12.2024 та в частині перерозподілу фінансування на 2023 та 2024 роки. Просимо надати пояснення та обґрунтування причин внесення вищезазначених змін до Договору. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
19.02.2024 00:31
Орган перевірки
23.02.2024 00:00
Документи повідомлення
19.02.2024 00:36
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 806 232.8 грн.
Період подання пропозицій
до 14.11.2023 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Великосорочинської сільської ради Миргородського району Полтавської області
Контактний телефон:
+380535531659
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 806 232.8 грн.
Період подання пропозицій
до 14.11.2023 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Великосорочинської сільської ради Миргородського району Полтавської області
Контактний телефон:
+380535531659
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності