Показати схожі тендери

Закупівля «Будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) подвійного призначення на території Коростенського міського ліцею №8 Житомирської області за адресою: м. Коростень, вул. Залізнична, 21» від Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-11-03-012865-a
Id Tender f26bd1e2ffd6463cabcf9ef66709fffe
План UA-P-2023-11-03-006986-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 05.12.2023 09:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
35 929 964.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
179 649.83 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.11.2023 16:39 до 11.11.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.11.2023 16:39
до 08.11.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.11.2023 16:39
до 08.11.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.11.2023 15:44
до 24.11.2023 16:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.11.2023 13:56
до 30.11.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.11.2023 16:44
до 05.12.2023 09:07
Період уточнень
з 03.11.2023 16:39 до 08.11.2023 00:00
Період оскарження
з 03.11.2023 16:39 до 08.11.2023 00:00
Період кваліфікації
з 13.11.2023 15:44 до 24.11.2023 16:44
Період кваліфікації
з 13.11.2023 15:44 до 24.11.2023 16:44
Основні параметри
«Будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) подвійного призначення на території Коростенського міського ліцею №8 Житомирської області за адресою: м. Коростень, вул. Залізнична, 21»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
35 929 964.6 грн.
«Будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) подвійного призначення на території Коростенського міського ліцею №8 Житомирської області за адресою: м. Коростень, вул. Залізнична, 21»
Назва предмета закупівлі
«Будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) подвійного призначення на території Коростенського міського ліцею №8 Житомирської області за адресою: м. Коростень, вул. Залізнична, 21»
Очікувана вартість
35 929 964.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
179649,83
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.11.2023 15:03
Закінчення аукціону
13.11.2023 15:44
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) подвійного призначення на території Коростенського міського ліцею №8 Житомирської області за адресою: м. Коростень, вул. Залізнична, 21»
Код ДК 021:2015
45210000-2 - Будівництво будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата виконаних робіт може проводитись поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснення їх приймання-передавання на підставі типових форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат». Поетапна оплата здійснюється Замовником лише за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань. Оплата здійснюється Замовником після приймання передавання робіт протягом 10 робочих днів з моменту отримання коштів з джерел фінансування. Замовник має право затримати остаточні розрахунки до усунення недоліків, виявлених під час приймання робіт.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВІЗО ХЕЛА"
Пропозиція:
35 859 569.47 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ"ТБС-XXI"
Пропозиція:
34 444 415 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"
Пропозиція:
34 444 414 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТЕХНОБУД-ІНВЕСТ.К"
Пропозиція:
33 863 879.95 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
Пропозиція:
31 347 134 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.11.2023 15:03
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.11.2023 16:41
Оголошення про проведення закупівлі
03.11.2023 16:40
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
03.11.2023 16:40
-
03.11.2023 16:40
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шукан Наталія Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
+380977070701
Замовник
ЄДРПОУ
26279382
Повна назва
Управління ЖКГ міськвиконкому
Поштовий індекс
11500
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
КОРОСТЕНЬ
Адреса
вул. Грушевського, буд. 22
Кваліфікація
Лот № 1 «Будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) подвійного призначення на території Коростенського міського ліцею №8 Житомирської області за адресою: м. Коростень, вул. Залізнична, 21»
Період вимог/скарг з 16.11.2023 13:56 по 22.11.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
згідно з абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2023 16:40
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2023 16:40
Період вимог/скарг з 21.11.2023 17:26 по 27.11.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
абзац 2 підпункт 2 пункт 44 Особливостей
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2023 16:40
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2023 16:40
Період вимог/скарг з 24.11.2023 16:44 по 30.11.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Договір
UA-2023-11-03-012865-a-a1
Підписаний і діє
Номер
56
34 444 414 грн.
28 703 678.33 грн.
З ПДВ
Підписано
04.12.2023
Строк дії договору з
04.12.2023
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
«Будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) подвійного призначення на території Коростенського міського ліцею №8 Житомирської області за адресою: м. Коростень, вул. Залізнична, 21»
Номенклатура
«Будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) подвійного призначення на території Коростенського міського ліцею №8 Житомирської області за адресою: м. Коростень, вул. Залізнична, 21»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"
Повна назва
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39871335

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.12.2023 09:07
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-01-11-000054
Дата створення проекту
11.01.2024 14:26
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
11.01.2024 17:03
Дата публікації висновку про результати
30.01.2024 17:38
Дата завершення усунення порушень
03.02.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
02.02.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 276-55-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ.
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.01.2024 № 4-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 11.01.2024 № 4-з Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі. Особа, відповідальна за здійснення моніторингу. 2. UA-2023-11-03-012865-a; 03.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.01.2024 00:00
Документи рішення
11.01.2024 17:03
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 30 січня 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.11.2023 б/н, звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 07.11.2023, роз’яснення Замовника на звернення від 08.11.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.11.2023, тендерну пропозицію Приватної Ремонтно-Будівельної Фірми «Комунальник» (далі – ПРБФ «Комунальник»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ПРБФ «Комунальник» від 16.11.2023 б/н , тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Технобуд-Інвест.К» (далі – ТОВ «Технобуд-Інвест.К»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Технобуд-Інвест.К» від 21.11.2023 б/н, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» (далі – ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 24.11.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24.11.2023, звернення Приватного підприємства «АВІЗО ХЕЛА» від 28.11.2023 за номером ID: UA-2023-11-03-012865-a.a2 з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ», відповідь Замовника на звернення від 30.11.2023, договір від 04.12.2023 № 56 (далі – Договір), додаткову угоду від 26.12.2023 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 26.12.2023, додаткову угоду від 27.12.2023 № 2 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 27.12.2023, пояснення та документи від 17.01.2024, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Дата висновку
30.01.2024 00:00
Дата публікації
30.01.2024 17:38
Документи висновку
30.01.2024 17:38
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-03-012865-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення, а саме: - яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість? - надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4? постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення та відповідні документи (зведений кошторисний розрахунок, експертний звіт) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
12.01.2024 11:59
Орган перевірки
18.01.2024 00:00
Документи повідомлення
12.01.2024 11:59
-
Відповідь
Відповідь на запит
Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради було розглянуто запит Державної аудиторської служби про надання пояснень від 12.01.2024 року у рамках триваючого моніторингу UA-2024-01-11-000054 стосовно закупівлі UA-2023-11-03-012865-а за предметом «Будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) подвійного призначення на території Коростенського міського ліцею №8 Житомирської області за адресою: м. Коростень, вул. Залізнична, 21» (Код ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель). У відповідь повідомляємо наступне: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість. Обґрунтування по розміру бюджетних призначень об’єкту було розраховано замовником та балансоутримувачем, а саме Відділом освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради. Для виконання робіт з будівництва, згідно Рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради № 498 від 20.09.2023 року (Додаток №1), було визначено Замовника - Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради. Відділом освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради (балансоутримувачем) передано виготовлену проєктно-кошторисну документацію Замовнику виконання робіт. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у складі тендерної документації сформовані на підставі та з урахуванням умов та вимог згідно розробленої проєктно-кошторисної документації (зокрема пояснювальної записки, локальних кошторисів, тощо), яка отримала позитивний експертний звіт (Додаток №2) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації на будівництво за робочим проєктом та практики застосування і виконання відповідних робіт для досягнення якісного результату по об’єкту будівництва. Розмір очікуваної вартості по вищезазначеній закупівлі визначено на основі зведеного кошторисного розрахунку (Додаток №3) без врахування вартості робіт по главі 10 та главі 12 з ПДВ. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті міста Коростень за наступним посиланням https://korosten-rada.gov.ua/wp-content/uploads/2023/11/obgruntuvannya-budivnycztvo-ukryttya-liczej-%E2%84%96-8-03.11.2023.docx.pdf
Рішеня
17.01.2024 16:09
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
35 929 964.6 грн.
Період подання пропозицій
до 11.11.2023 00:00
Замовник:
Управління ЖКГ міськвиконкому
Контактний телефон:
+380977070701
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
35 929 964.6 грн.
Період подання пропозицій
до 11.11.2023 00:00
Замовник:
Управління ЖКГ міськвиконкому
Контактний телефон:
+380977070701
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності