Показати схожі тендери

Закупівля «Покращення екологічного стану та умов експлуатації існуючого водоймища по вул. Садовій в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області» (Капітальний ремонт) Коригування (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») від Сокільницька сільська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-11-03-010112-a
Id Tender b0c01aad9db043a2be32d8adf8ff90b8
План UA-P-2023-11-03-003383-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 04.12.2023 14:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
21 381 006 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
106 905.03 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.11.2023 14:41 до 11.11.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.11.2023 14:41
до 08.11.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.11.2023 14:41
до 08.11.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.11.2023 00:00
до 16.11.2023 14:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.11.2023 14:37
до 22.11.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.11.2023 14:37
до 04.12.2023 14:21
Період уточнень
з 03.11.2023 14:41 до 08.11.2023 00:00
Період оскарження
з 03.11.2023 14:41 до 08.11.2023 00:00
Період кваліфікації
з 11.11.2023 00:00 до 16.11.2023 14:37
Період кваліфікації
з 11.11.2023 00:00 до 16.11.2023 14:37
Основні параметри
«Покращення екологічного стану та умов експлуатації існуючого водоймища по вул. Садовій в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області» (Капітальний ремонт) Коригування (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
21 381 006 грн.
«Покращення екологічного стану та умов експлуатації існуючого водоймища по вул. Садовій в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області» (Капітальний ремонт) Коригування (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Назва предмета закупівлі
«Покращення екологічного стану та умов експлуатації існуючого водоймища по вул. Садовій в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області» (Капітальний ремонт) Коригування (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Очікувана вартість
21 381 006 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
106905,03
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Покращення екологічного стану та умов експлуатації існуючого водоймища по вул. Садовій в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області» (Капітальний ремонт) Коригування (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
81130, Україна, Львівська область, с. Сокільники, вул. Садова
Дата постачання по
31.12.2024 14:46
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
КП ВЕКТОР
Пропозиція:
19 219 114 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гніздовська Софія Анатоліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380938578804
Замовник
ЄДРПОУ
04369682
Назва (англійською мовою)
Sokilnyky village council
Повна назва
Сокільницька сільська рада
Повна назва (англійською мовою)
Sokilnyky village council
Поштовий індекс
81130
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Сокільники
Адреса
вул. Січових Стрільців, 1
Кваліфікація
Лот № 1 «Покращення екологічного стану та умов експлуатації існуючого водоймища по вул. Садовій в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області» (Капітальний ремонт) Коригування (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Період вимог/скарг з 16.11.2023 14:37 по 22.11.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.11.2023 14:37
Довідка НАЗК
16.11.2023 14:37
-
11.11.2023 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2023 14:41
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.11.2023 14:41
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учасник! У складі вашої тендерної пропозиції наявні невідповідності, які полягають у наступному: І. Відповідно до п.1 таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації був встановлений кваліфікаційний критерій «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Для підтвердження своєї відповідності цьому критерію ви повинні були надати: 1.1. Довідка учасника, складена у табличній формі, у якій вказані: назва, марка, кількість обладнання та матеріально-технічної бази; правова підстава користування - власне, орендоване, інше, (із зазначенням найменування орендодавця (надавача послуг) тощо); 1.2. У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується разом з актами прийому-передачі або копії чинних договорів про надання послуг або інші цивільно-правові договори, які укладені відповідно до чинного законодавства; 1.3. Наявність власної автомобільної техніки підтверджується скан-копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або бухгалтерською довідкою в якій відображено основні засоби підприємства\товариства. У складі тендерної пропозиції ви надали Договір оренди техніки від 20.07.2023 року, укладений із ФОП Петрів В.П. До цього договору не надано акту прийому-передачі. Також ви надали свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на КАМАЗ 5511, КАМАЗ 53213, автомобіль ГАЗ 33023. Власником цих транспортних засобів є МП «Вектор», а ваша назва – Колективне підприємство «ВЕКТОР» (КП «Вектор»). Для усунення невідповідностей просимо надати: 1) акту прийому-передачі до Договору оренди від 20.07.2023р. 2) Документи, які підтверджують ваше право власності або користування транспортними засобами КАМАЗ 5511, КАМАЗ 53213, автомобіль ГАЗ 33023 (надати або відповідний договір, на підставі якого користуєтеся обладнанням або чинні свідоцтва про реєстрацію ТЗ, які б підтверджували ваше право власності на них). ІІ. Згідно із вимогою п.2.1. таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації ви повинні були надати Інформаційну довідку учасника закупівлі у довільній табличній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних та робітників), які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, посади, з долученням: копій наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або Скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника або цивільно-правовий договір разом з копією паспорт працівника). У довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід (Вих.№15/11/23 від 10.11.2023 року) ви зазначали про наявність у вас водія бульдозера Офата Віктора Володимировича, проте щодо цього робітника не надано ні наказу про призначення/прийняття на роботу, ні Скан-копії трудової книжки, ні цивільно-правового договору разом з копією паспорту працівника. Для усунення невідповідностей просимо надати: 1) Відповідний документ, який б підтверджував наявність у вас робітника, водія бульдозера Офата Віктора Володимировича, а саме: копію наказу про призначення/прийняття на роботу або Скан-копію трудової книжки (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника) або цивільно-правовий договір разом з копією паспорт працівника. ІІІ. Відповідно до п.3 таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації був встановлений кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»: 3.1. Учасник повинен володіти успішним досвідом виконання аналогічних договорів (не менше двох). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), який містить схожі види робіт. 3.2. Для підтвердження відповідності учасник надає: • довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, яка повинна включати інформацію щодо замовника (із зазначенням його найменування, адреси, та контактного телефону) предмету договору, обсягу та реквізитів договору. Скан-копію аналогічних договорів разом із копіями документів, що підтверджують повне виконання робіт (довідки про вартість виконаних робіт КБ-3 та акт форми КБ-2), а також фотокопії об’єктів. У складі тендерної пропозиції ви не надали жодного документу для підтвердження вашої відповідності цьому кваліфікаційному критерію. Для усунення невідповідностей вам потрібно надати: 1) довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох), яка повинна включати інформацію щодо замовника (із зазначенням його найменування, адреси, та контактного телефону) предмету договору, обсягу та реквізитів договору. 2) Скан-копію аналогічних договорів разом із копіями документів, що підтверджують повне виконання робіт (довідки про вартість виконаних робіт КБ-3 та акт форми КБ-2), 3) а також фотокопії об’єктів. Документи, які ви завантажите до тендерної пропозиції повинні відповідати вимогам тендерної документації.
Створено
14.11.2023 16:16
Надати до
15.11.2023 16:16
Договір
UA-2023-11-03-010112-a-b1
Підписаний і діє
Номер
ОЗ-САД/1223
18 548 754 грн.
18 548 754 грн.
Без ПДВ
Підписано
01.12.2023
Строк дії договору з
01.12.2023
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
«Покращення екологічного стану та умов експлуатації існуючого водоймища по вул. Садовій в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області» (Капітальний ремонт) Коригування (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Номенклатура
«Покращення екологічного стану та умов експлуатації існуючого водоймища по вул. Садовій в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області» (Капітальний ремонт) Коригування (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП ВЕКТОР
Повна назва
КП ВЕКТОР
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30873486

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-11-29-000002
Дата створення проекту
29.11.2023 16:06
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
29.11.2023 16:15
Дата публікації висновку про результати
19.12.2023 15:14
Дата завершення усунення порушень
03.01.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
21.12.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 235-88-91
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.11.2023 № 303 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 29.11.2023 № 303. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-11-03-010112-a, 03.11.2023. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
29.11.2023 00:00
Документи рішення
29.11.2023 16:15
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 19 грудня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі; розгляду тендерної пропозиції; відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сокільницької сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-11-03-003383-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; опубліковані звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді Замовника на вказані звернення; опубліковану вимогу про усунення порушення та відповідне рішення Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію колективного підприємства «Вектор» (далі - КП «ВЕКТОР»); опубліковане повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції КП «ВЕКТОР» та опубліковані цим учасником документи на усунення таких невідповідностей; протокол розгляду тендерних пропозицій від 16.11.2023; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані КП «ВЕКТОР» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір від 01.12.2023 №03-САД/1223; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю. Умовами тендерної документації Замовника (пункт 5 таблиці 4 «Інші вимоги до учасника» Додатку 1) встановлено, що на підтвердження наявності в учасника ліцензії, яка дає право виконувати роботи, які є предметом закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію ліцензії з додатком або лист з посиланням на сайт, де можна перевірити наявність в учасника ліцензії. Проведеним моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником КП «ВЕКТОР» надано ліцензію на ведення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України (№26-Л від 14.05.2019, файл «17.Ліцензія.pdf»), відповідно до якої КП «ВЕКТОР» надано дозвіл на виконання робіт з будівництва об’єктів з середніми наслідками (СС2), на будівельні та монтажні роботи загального призначення (1.00.00), а саме: улаштування основ та фундаментів збірних та монолітніх (1.01.00), зведення металевих конструкцій (1.04.00), зведення збірних бетонних та залізобетонних конструкцій (1.05.00), зведення монолітних бетонних, залізобетонних та армоцементних конструкцій (1.06.00), зведення кам’яних та армокам’яних конструкцій (1.07.00), зведення дерев’яних конструкцій (1.08.00), будівництво гідротехнічних споруд та комплексів (1.09.00) та розробка гірничих споруд та комплексів (1.10.00). На запит органу державного фінансового контролю, щодо обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик Замовником надано Експертний (позитивний) звіт від 18.10.2023 №1061/23-БК/ЕЗ щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Покращення екологічного стану та умов експлуатації існуючого водоймища по вул.Садовій в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області» (Капітальний ремонт) Коригування», виданого ТОВ «Рембудконсалтінг», відповідно до якого, за результатами розгляду кошторисної документації застосовано розрахунок класу наслідків (відповідності) для об’єктів будівництва СС2. Проведеним аналізом Технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації) встановлено, що до переліку видів робіт за предметом закупівлі віднесено, зокрема, освітлення (наприклад: прожектор, що установлюється окремо, на сталевій конструкції на землі з лампою потужністю 500 Вт; шафа [пульт] керування навісна, висота, ширина і глибина до 600х600х350 мм; вимикач автоматичний [автомат] одно-, дво-,триполюсний, що установлюється на конструкції на стіні або колоні, струм до 25 А; запобіжник, що установлюється на ізоляційній основі, струм до 100 А; провідник заземлюючий відкрито по будівельних основах з круглої сталі діаметром 8 мм; забивання заземлювачів вертикальних з мідним покриттям з круглої сталi дiаметром 14,2 мм; лоток по установлених конструкціях, ширина лотка до 200 мм; улаштування постелі при одному кабелі у траншеї; кабель до 35 кВ, що прокладається по дну каналу без кріплення, маса 1 м до 1 кг; покривання 1-2 кабелів, прокладених у траншеї, сигнальною стрічкою). Згідно з статтею 7 Закону України від 02.03.2015 № 222-VIII «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають, зокрема, будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Крім того, відповідно до статті 37-1 Закону України від 17.02.2011 № 3038-VI «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Так, відповідно до Переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 №256 (скасований постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 №219) у розділі «2.00.00 БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ІНЖЕНЕРНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ» серед переліку видів робіт, які підлягають ліцензуванню, зазначено «електропостачання і електроосвітлення» (коди 2.01.06 та 2.02.05). Разом з тим, у зв’язку із запровадженням воєнного стану в Україні Кабінетом Міністрів України затверджено постанову від 18.03.2022 №314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» (далі – Постанова КМУ №314), відповідно до пункту 1 якої у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2. Зокрема, відповідно до додатку 1 Постанови КМУ №314 декларація повинна містити, зокрема, наступні відомості про суб’єкта господарювання: для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактний номер телефону, адреса електронної пошти, прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) керівника юридичної особи або його уповноваженого представника; відомості про фактичну адресу (адреси) провадження господарської діяльності; назва виду господарської діяльності/частини виду господарської діяльності, який провадиться суб’єктом господарювання, або інформація щодо змін, які вносяться до дозвільного документа; назва дозвільного документа (назви дозвільних документів) на заміну якого (яких) подана декларація або до якого (яких) декларацією вносяться зміни; відмітка про те, що суб’єкт господарювання ознайомлений з вимогами законодавства, якими встановлено вичерпний перелік вимог до провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, отриманню документа дозвільного характеру, іншого результату надання публічної послуги, на заміну якого подана декларація, та зобов’язується їх виконувати. Крім того, згідно з додатком 2 до вищевказаної Постанови КМУ №314 до переліку видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації в умовах воєнного стану віднесено виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Слід вказати, що відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції учасником КП «ВЕКТОР» довідки від 10.11.2023 Вих.№12/11/23 (файл «2. Довідка про залучення субпідрядників.jpg») субпідрядники для виконання робіт передбачених предметом закупівлі залучатись не будуть. Таким чином, учасником КП «ВЕКТОР» не підтверджено наявність ліцензії, яка дає право виконувати роботи, які є предметом закупівлі (в частині робіт з освітлення), а також не надано декларацію про провадження господарської діяльності, чим недотримано вимог пункту 5 таблиці 4 «Інші вимоги до учасника» Додатку 1 до тендерної документації Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Проте, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника КП «ВЕКТОР», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника КП «ВЕКТОР» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44, а також пункту 3 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі; відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог пункту 3, підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178, - шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до КП «ВЕКТОР» щодо розірвання договору. Крім того, здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому вищевказаного порушення. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
19.12.2023 00:00
Дата публікації
19.12.2023 15:14
Документи висновку
19.12.2023 15:14
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання вимог, які викладені у Висновку моніторингу за результатами закупівлі «Покращення екологічного стану та умов експлуатації існуючого водоймища по вул. Садовій в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області» (Капітальний ремонт) Коригування (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») (UA-2023-11-03-010112-a) повідомляємо, що Сокільницькою сільською радою було вжито наступні заходи для усунення порушень: 1. Вчинено відповідні дії щодо розірвання Договору №ОЗ-САД/1223 від 01.12.2023 року з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України. На підтвердження надаємо вам скан-копію листа-звернення, який ми направили підряднику КП «ВЕКТОР» щодо дострокового розірвання договору. Повідомляємо, що станом на 26.12.2023 року замовник ще не отримав відповіді від КП «ВЕКТОР» стосовно розірвання договору. Інформація про припинення зобов’язань за Договором №ОЗ-САД/1223 від 01.12.2023 року буде оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства. 2. Уповноваженій особі проведено роз’яснювальну роботу з приводу порядку розгляду тендерних пропозицій та прийняття рішення щодо їх кваліфікації з метою недопущення в подальшому потенційних помилок.
Дата публікації
26.12.2023 16:30
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Дата: 06.12.2023 Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2023-11-03-010112-a, яка проводилась Сокільницькою сільською радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). За нормами пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178) договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Так, відповідно до норм вищевказаного пункту Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
06.12.2023 15:41
Орган перевірки
12.12.2023 00:00
Документи повідомлення
06.12.2023 15:42
-
Відповідь
Пояснення на запит
1. ОЧІКУВАНА ВАРТІСТЬ визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, визначеної з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом ««Покращення екологічного стану та умов експлуатації існуючого водоймища по вул. Садовій в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області» (Капітальний ремонт) Коригування». ОБГРУНТУВАННЯ РОЗМІРУ ВИТРАТ ТА БЮДЖЕТНИХ ПРИЗНАЧЕНЬ: розмір витрат залежить від вартості об’єкта будівництва, яка зазначена в Експертному звіті. При цьому, усіх коштів для оплати робіт у замовника немає. Об’єкт перехідний. Також замовник не планує найближчим часом виконувати роботи з благоустрою, які передбачені проектною документацією по цьому об’єкту. ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до господарських потреб замовника, з огляду на специфіку предмета закупівлі та зазначені в тендерній документації. Обов’язком замовника є утримання в належному стані інфраструктури населеного пункту. Водночас, цей обов’язок виконується з урахуванням того, що в державі запроваджено воєнний стан. Частина робіт, які виконувати фінансово недоцільно – не виконуватимуться. Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі затвердженої проектної документації на будівництво. Відповідно до п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» встановлено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Замовник на виконання зазначеної норми надав відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін. 2. ПОСИЛАННЯ НА САЙТ: https://sokilnyky-rada.gov.ua/news/1699861094/ 3. ДОКУМЕНТИ УЧАСНИКА-ПЕРЕМОЖЦЯ ПІД ЧАС УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ: На виконання вимог пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178) учасник-переможець, КП «ВЕКТОР», під час укладення договору про закупівлю надав копію та скан-копію наказу № 1/12 від 27.12.2018р. про призначення директора. Додатки: - Експертний звіт - Відомість обсягів робіт - Відомість ресурсів - Зведений кошторисний розрахунок - Копія Наказу № 1/12 від 27.12.2018р. про призначення директора КП «ВЕКТОР».
Рішеня
11.12.2023 10:26
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
21 381 006 грн.
Період подання пропозицій
до 11.11.2023 00:00
Замовник:
Сокільницька сільська рада
Контактний телефон:
+380938578804
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
21 381 006 грн.
Період подання пропозицій
до 11.11.2023 00:00
Замовник:
Сокільницька сільська рада
Контактний телефон:
+380938578804
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності