Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 20 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, (далі – Замовник) UA-P-2023-11-03-002958-c, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.11.2023 р. протокол № 3/315, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію Підприємство «ПІК» («Пошук, Ініціатива, Контакт») Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» (далі – Підприємство «ПІК»), повідомлення про намір укласти договір від 20.11.2023, договір про закупівлю послуг від 01.12.2023 №02/12 на суму 1 596 911,56 грн з ПДВ, додаткову угоду від 27.12.2023 №1 до договору від 01.12.2023 №02/12, додаткову угоду від 19.01.2024 №2 до договору від 01.12.2023 №02/12, додаткову угоду від 19.01.2024 №3 до договору від 01.12.2023 №02/12, додаткову угоду від 26.01.2024 №4 до договору від 01.12.2023 №02/12, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 12.02.2024 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 07.02.2024.
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Учасник в складі пропозиції надає оригінал листа-відгука про співпрацю за договором від замовників, вказаних у довідці (не менше 2-х). Лист повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату видачі такого документу), мати посилання на договір (із зазначенням його назви, дати та номеру), щодо якого наданий відгук та довідку за формою № КБ-3 "Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати"(остання).
Моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасником Підприємство «ПІК» у файлі «документи аналогічний договір1.pdf.asice.zip» 15 листопада 2023 14:29 відсутній лист-відгук про співпрацю за договором.
Окрім того, у файлі «документи аналогічний договір2.pdf.asice.zip» 15 листопада 2023 14:29 надано аналогічний договір, ціна договору якого становить 638 071,55 грн.
Разом з тим, акти виконаних та довідку за формою № КБ-3 "Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати" надано на суму 595 226,00 гривень.
Також, відгук про співпрацю вих. № 5 від 12.02.2019 року не містить посилання на договір (із зазначенням його назви, дати та номеру), щодо якого наданий відгук.
Проте, на порушення норми пункту 43 Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Замовником не виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція учасника Підприємство «ПІК» не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей підлягає відхиленню.
Згідно з додатковою угодою №4 від 26.01.2024 у зв’язку з закінченням строку дії договору від 01.12.2023 №02/12 сторони погодили зменшення договірної ціни на суму 942 521,49 гривень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.