Показати схожі тендери

Закупівля 98390000-3 Інші послуги (Послуги з оренди дизельного двигуна) від СТРУКТУРНА ОДИНИЦЯ (ФІЛІЯ) "УКРНАФТА БУРІННЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРНАФТА".

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2023-11-03-000615-a
План UA-P-2023-10-24-000297-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.11.2023 08:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 977 037.2 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
98390000-3 Інші послуги (Послуги з оренди дизельного двигуна)
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування звіту:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з оренди дизельного двигуна
Код ДК 021:2015
98390000-3 - Інші послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2024 00:00
Документи закупівлі
03.11.2023 08:56
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Погрібна Яна Дмитрівна
Електронна пошта
Телефон
380445061078
Сайт:
http://www.ukrnafta.com
Замовник
ЄДРПОУ
00142875
Повна назва
СТРУКТУРНА ОДИНИЦЯ (ФІЛІЯ) "УКРНАФТА БУРІННЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРНАФТА"
Поштовий індекс
17500
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Прилуки
Адреса
ВУЛ. КИЇВСЬКА, будинок 200
Кваліфікація
Договір
UA-2023-11-03-000615-a-b1
Підписаний і діє
Номер
23/2457-ОР
1 977 037.2 грн.
1 647 531 грн.
З ПДВ
Підписано
26.10.2023
Строк дії договору з
26.10.2023
по
31.03.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з оренди дизельного двигуна
Номенклатура
Послуги з оренди дизельного двигуна
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-01-15-000002
Дата створення проекту
15.01.2024 09:17
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
15.01.2024 10:32
Дата публікації висновку про результати
30.01.2024 14:41
Дата завершення усунення порушень
03.02.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
06.02.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 54) 222-46-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.01.2024 №2-З Суми Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 12.01.2024 №2-З Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-11-03-000615-a 03.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
12.01.2024 00:00
Документи рішення
15.01.2024 10:32
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Структурної одиниці (філії) «УКРНАФТА БУРІННЯ» публічного акціонерного товариства «УКРНАФТА» (далі – Замовник), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі, затверджене директором дирекції з сервісів ПАТ «Укрнафта» від 13.10.2023, договір від № 26.10.2023 №23/2457-ОР, пояснення Замовника, надані 18.01.2024 на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності підстав для укладання договору без використання електронної системи закупівель – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
.
Дата висновку
29.01.2024 00:00
Дата публікації
30.01.2024 14:41
Документи висновку
30.01.2024 14:41
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «98390000-3 Інші послуги (Послуги з оренди дизельного двигуна)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-03-000615-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо неможливості дотримання строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів, враховуючи те, що дефектний акт складено 29.09.2023, а договір укладено 26.10.2023. 2. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх надання саме ТОВ «Дизельтехсервіс» (код 39817204), з яким укладений договір від 26.10.2023 №23/2457-ОР без використання електронної системи закупівель? Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
15.01.2024 17:04
Орган перевірки
19.01.2024 00:00
Документи повідомлення
15.01.2024 17:05
-
Відповідь
Щодо надання інформації
По першому питанню У зв’язку з виходом наявного дизельного двигуна з ладу під час випробування перед його експлуатацією для подальшого буріння св. №150 Великобубнівського родовища, у Замовника виникла нагальна потреба у здійсненні термінової закупівлі послуг з оренди дизельного двигуна, який необхідний для продовження процесу буріння свердловини №150 Великобубнівського родовища. По графіку виконання робіт при будівництві свердловини планувалося початок буріння похило-скерованого відрізку стовбура свердловини. Так як при бурінні похило-скерованого відрізку стовбура свердловини збільшувався крутний момент, вага бурильного інструменту, тиск на насосах, відповідно, виконання проектних режимів буріння двома силовими агрегатами було неможливим. Також при можливому виходу з ладу одного з двох працюючих двигунів виникала загроза аварійної зупинки, неможливості проведення будь-якої технологічної операції, загроза втрати дороговартісного обладнання в свердловині, та оплати простою сервісним компаніям, задіяним в процесі будівництва свердловини. Добова вартість простою бурового верстату з сервісами становить орієнтовно 440 000,00 грн. Також потрібно врахувати вартість компенсації сервісним компаніям, задіяним в процесі будівництва свердловини за втрату внутрішньосвердловинного обладнання, яка могла скласти орієнтовно 25 720 000,00 грн. Таким чином, враховуючи зазначене, з метою якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника та недопущення можливих збитків Товариства прийнято рішення щодо здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів на підставі підпункту 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2023 р. № 415 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру об’єктів критичної інфраструктури, включення таких об’єктів до Реєстру, доступу та надання інформації з нього» затверджено Порядок ведення Реєстру об’єктів критичної інфраструктури, включення таких об’єктів до Реєстру, доступу та надання інформації з нього. Згідно з п.16 статті 1 Закону України «Про критичну інфраструктуру» оператор критичної інфраструктури - юридична особа будь-якої форми власності та/або фізична особа - підприємець, що на правах власності, оренди або на інших законних підставах здійснює управління об’єктом критичної інфраструктури та відповідає за його поточне функціонування. ПАТ «Укрнафта» визначена оператором критичної інфраструктури згідно Наказу Міненерго від 16.12.2022 № 4-ДСК. Закупівля послуги з оренди здійснювалася для структурної одиниці (філії) «Укрнафта буріння» ПАТ «Укрнафта». Необхідно зазначити, що наказом ПАТ «Укрнафта» від 20 вересня 2023 року № 465 визначено осіб, уповноважених на погодження (затвердження) обгрунтування підстав для здійснення закупівлі відповідно до п. 13 Особливостей. Так, відповідно до вказаного наказу, 13.10.2023р. директором дирекції з сервісів ПАТ «Укрнафта» затверджено обгрунтування для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 4 пункту 13 Особливостей, з огляду на нагальну потребу у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу. Орієнтовний мінімальний термін проведення процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями складає 30 календарних днів* (без врахування ймовірності відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції та переходу до оцінки наступної пропозиції, оскарження в АМКУ тощо). *Оголошення закупівлі – 1 день; Подання пропозицій – 7 календарних днів; Аукціон не застосовуємо; Визначення переможця - 5 р.д. (з урахуванням надання 24 год у разі необхідності); Оприлюднення наміру про укладення договору – 1 день; Укладення договору – не пізніше 15 днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (враховуємо зазначений термін, оскільки це право переможця протягом вказаного терміну підписати договір (раніше можна, однак це не обов’язок – отже не має гарантії що у переможця буде змога/бажання підписати договір раніше). Також, необхідно зазначити що в ПАТ «Укрнафта» передбачена певна процедура підготовки документів для формування тендерної документації і оголошення закупівлі в Прозорро, але навіть без врахування цього терміну, час який необхідно витратити виключно у електронній системі Прозорро від оголошення закупівлі до укладення договору - 30 календарних днів – веде до суттєвого зриву графіку виконання інвестиційного проекту, вимушеного щоденного простою і отримання збитків Товариства (і як наслідок, держави в цілому). Враховуючи усі наявні ризики і подальші збитки, які несе Замовник щоденно від неотримання вказаної послуги, було прийнято рішення здійснювати закупівлю без застосування електронної системи закупівлі відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей, адже кожен день, який зменшує простій – пропорційно зменшує збитки підприємства. Так, договір було укладено у мінімально стислі терміни, 26.10.2023, при цьому з метою формування очікуваної вартості закупівлі та вибору постачальника було направлено відповідні запити потенційним учасникам ринку (з 16.10.2023р. по 19.10.2023р.). За результатами запитів визначено найбільш економічно вигідну пропозицію яка відповідала технічному завданню Замовника та іншим вимогам щодо надання відповідної послуги. 23.10.2023р. на виконання вимог статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником затверджені зміни до річного плану закупівель та оприлюднені в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня його затвердження. Згідно з нормативно-розпорядчими документами ПАТ «Укрнафта», договір на закупівлю погоджено у стислі терміни з відповідними підрозділами Товариства. За результатом процесу погодження договір був підписаний 26.10.2023р. По другому питанню Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені підрозділом-ініціатором закупівлі з урахуванням реальних потреб Товариства, технологічних процесів, умов та параметрів використання обладнання в межах показників бюджету, передбачених затвердженим відповідно до законодавства фінансовим планом Товариства. На підставі отриманого підписаного обгрунтування департаментом закупівель проведений моніторинг цін на аналогічні послуги для визначення очікуваної вартості закупівлі, в мінімально стислі терміни – з 16.10.2023р. по 19.10.2023р. Критерієм оцінки визначено ціну пропозиції та відповідність пропозиції технічному завданню Замовника. За результатом проведеного моніторингу отримано дві комерційні пропозиції потенційних орендодавців: ТОВ «Хайлон Ойл Сервіс Інжиніринг Юкрейн» та ТОВ «Дизельтехсервіс». Під час розгляду наданих пропозиції встановлено, що ТОВ «Хайлон Ойл Сервіс Інжиніринг Юкрейн» запропоновував не прийнятні умови оренди обладнання, а саме: у випадку поломки двигуна компенсування всієї (оцінененої орендодавцем) вартості двигуна (40 000 USD = 1 457 540 грн) з ціною запасних частин більше 5 000 USD. Тобто до вартості оренди в такому випадку може додатися вся вартість двигуна. При цьому в пропозиції не зазначено, що право власності при цьому сценарії перейде до ПАТ «Укрнафта». Найбільш економічно вигідною пропозицією, яка відповідає технічному завданню Замовника визначено ТОВ «Дизельтехсервіс». По третьому питанню На підставі отриманого підписаного обгрунтування департаментом закупівель проведений моніторинг цін на аналогічні послуги для визначення очікуваної вартості закупівлі, в мінімально стислі терміни – з 16.10.2023р. по 19.10.2023р. Критерієм оцінки визначено ціну пропозиції та відповідність пропозиції технічному завданню Замовника. За результатом проведеного моніторингу отримано дві комерційні пропозиції потенційних надавачів орендодавців: ТОВ «Хайлон Ойл Сервіс Інжиніринг Юкрейн» та ТОВ «Дизельтехсервіс». Під час розгляду наданих пропозиції встановлено, що ТОВ «Хайлон Ойл Сервіс Інжиніринг Юкрейн» запропоновував не прийнятні умови оренди обладнання, а саме: у випадку поломки двигуна компенсування всієї (оцінененої орендодавцем) вартості двигуна (40 000 USD = 1 457 540 грн) з ціною запасних частин більше 5 000 USD. Тобто до вартості оренди в такому випадку може додатися вся вартість двигуна. При цьому в пропозиції не зазначено, що право власності при цьому сценарії перейде до ПАТ «Укрнафта». Найбільш економічно вигідною пропозицією, яка відповідає технічному завданню Замовника визначено ТОВ «Дизельтехсервіс». Таким чином Замовником для надання послуг з оренди було обрано ТОВ «Дизельтехсервіс»
Рішеня
18.01.2024 18:17
Замовник
Документи повідомлення
18.01.2024 18:17
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 977 037.2 грн.
Замовник:
СТРУКТУРНА ОДИНИЦЯ (ФІЛІЯ) "УКРНАФТА БУРІННЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРНАФТА"
Контактний телефон:
380445061078
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 977 037.2 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
СТРУКТУРНА ОДИНИЦЯ (ФІЛІЯ) "УКРНАФТА БУРІННЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРНАФТА"
Контактний телефон:
380445061078
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності