Закупівля капітальний ремонт ДК 021:2015 - 45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь" "Капітальний ремонт дорожнього покриття по пров. Вузькому в смт Пісочин Харківського району Харківської області." від ПІСОЧИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Основні параметри
Позиції
Контакти
Кваліфікація
Договір
Моніторинги
Основні параметри
капітальний ремонт ДК 021:2015 - 45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь" "Капітальний ремонт дорожнього покриття по пров. Вузькому в смт Пісочин Харківського району Харківської області."
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Позиція
Опис предмета закупівлі
капітальний ремонт ДК 021:2015 - 45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь" "Капітальний ремонт дорожнього покриття по пров. Вузькому в смт Пісочин Харківського району Харківської області."
Код ДК 021:2015
45230000-8 -
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
62416, Україна, Харківська область, смт Пісочин, пров. Вузький
капітальний ремонт ДК 021:2015 - 45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь" "Капітальний ремонт дорожнього покриття по пров. Вузькому в смт Пісочин Харківського району Харківської області."
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Постачальник
Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕГІОНБУД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕГІОНБУД"
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.12.2023 № 41-З
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 04.12.2023 № 003100-18/13979-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 13.12.2023
№ 41-З
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. ПІСОЧИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА UA-2023-11-02-010079-a 02.11.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 01 січня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, внесення інформації про закупівлі до річного плану, своєчасності та повноти оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав укладання договору без застосування електронної системи закупівель та обґрунтування здійснення закупівлі (у разі якщо вимагається відповідно до законодавства про закупівлі), оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) ПІСОЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДА (далі – Замовник) на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 02.11.2023, протокол розкриття тендерних пропозицій, договір №13-10-10 від 31.10.2023, відповідь замовника на запит про надання пояснення від 26.12.2023.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, внесення інформації про закупівлі до річного плану, своєчасності та повноти оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав укладання договору без застосування електронної системи закупівель та обґрунтування здійснення закупівлі (у разі якщо вимагається відповідно до законодавства про закупівлі), оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт дорожнього покриття по пров. Вузькому в смт Пісочин Харківського району Харківської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-02-010079-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання: Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість? Крім того прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
03 жовтня 2023 року рішенням виконавчого комітету Пісочинської селищної ради було надано дозвіл на виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт дорожнього покриття по пров. Вузькому в смт Пісочин Харківського району Харківської області» (далі – Об’єкт).
ТОВ «СКСВ Легіон» було виконано проектно – кошторисної документації по Об’єкту.
30 жовтня 2023 року було отримано Експертний звіт (Позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за дефектним актом «Капітальний ремонт дорожнього покриття по пров. Вузькому в смт Пісочин Харківського району Харківської області» виконаного товариством з обмеженою відповідальністю «Експертиза МВК».
За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені дефектним актом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281.
Загальна кошторисна вартість відповідно до позитивного експертного звіту склала 1499,998 тис. грн. у тому числі: будівельні роботи – 1190,509 тис. грн., устаткування, меблі, інвентар – 0,0 тис. грн., інші витрати – 309,489 тис. грн..
Враховуючи отримані документи, розпорядженням селищного голови було затверджено кошторисну частину проектної документації «Капітальний ремонт дорожнього покриття по пров. Вузькому в смт Пісочин Харківського району Харківської області».
Щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та визначення критеріїв для укладання договору роз’яснюємо наступне.
Пунктом 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) встановлено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Враховуючи вищенаведені норми діючого законодавства, роз’яснюємо.
Закон України «Про публічні закупівлі» не надає визначення слів «очікувана вартість». Якщо своїми словами, то це орієнтовна сума предмета закупівлі, на яку замовник оголошує процедуру закупівлі, яка може підлягати коригуванню в бік зменшення за результатами аукціону, та яку замовник визначає відповідно до аналізу ринку, кошторису, фінансового плану тощо.
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг.
Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі.
Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Процес та особливості визначення очікуваної вартості предмета закупівлі регулюється наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика).
Методикою визначено, що очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
На теперішній час, вищенаведені правила втратили чинності на підставі наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». (далі – Настанова)
Настановою з визначення вартості будівництва визначено основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування.
Кошторисна вартість – це розмір коштів, які необхідні для будівництва, реконструкції або розширення об’єкту.
Кошторисна вартість будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення тендерів.
Кошторисна вартість будівництва, яка відповідає капітальним вкладенням у будівництво, визначається зведеним кошторисним розрахунком.
Розділом V Настанови з визначення вартості будівництва (далі – Настанова) встановлено порядок визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни).
Так, абзацом 5 пункту 5.1. розділу V Настанови встановлено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Враховуючи наведене вище, очікувана вартість будівництва визначається та формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів, які визначені у зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Відповідно до експертного звіту (позитивний) щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт дорожнього покриття по пров. Вузькому в смт Пісочин Харківського району Харківської області» загальна кошторисна вартість становить 1499,998 тис. грн. у тому числі: будівельні роботи – 1190,509 тис. грн., устаткування, меблі, інвентар – 0,0 тис. грн., інші витрати – 309,489 тис. грн.
Враховуючи вищенаведене, відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та експертного звіту (позитивний), очікувана вартість робіт складала 1430,560 тис. грн. 80 коп.
З метою ефективного виконання робіт та заощадження бюджетних коштів, уповноваженою особою було надіслано листа деяким виконавцям робіт (ТОВ «ЛЕГІОНБУД» та ТОВ «ЮВМ-БУД»), які зарекомендували себе як надійні виконавці робіт для визначення та надання своїх пропозицій щодо вартості проведення робіт за робочим проектом «Капітальний ремонт дорожнього покриття по пров. Вузькому в смт Пісочин Харківського району Харківської області».
Відповідь з пропозицією надійшла лише від ТОВ «ЛЕГІОНБУД».
Таким чином, Договір №13-10-10 від 31 жовтня 2023 року на проведення капітального ремонту дорожнього покриття по пров. Вузькому в смт Пісочин Харківського району Харківської області було укладено на суму 1328,434 тис. грн. 80 коп.
Таким чином, під час укладання договору №13-10-10 від 31 жовтня 2023 року було заощаджено бюджетні кошти у розмірі 35 тисячі 173 гривень 20 копійок.
Підсумовуючи вищенаведене зазначаємо, що Пісочинська селищна рада уклала договір №13-10-10 від 31 жовтня 2023 року з ТОВ «ЛЕГІОНБУД» за критеріями економії бюджетних коштів та відповідно до вимог Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) з економією бюджетні кошти у розмірі 35 тисячі 173 гривень 20 копійок.
Щодо оприлюднення договору повідомляємо.
Договір №13-10-10 від 31 жовтня 2023 року було оприлюднено в електронній системі закупівель, як це передбачено пунктом 3? розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та пунктом 13 Особливостей, у розділі Річного плану закупівель до закупівлі Ідентифікатор контракту: UA-2023-11-02-010079-a-a1 02 листопада 2023 року о 15:00.
Щодо посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду пояснюємо наступне.
Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) встановлено, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів треба забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто ця норма стосується виключно закупівель, які проведені шляхом відкритих торгів або переговорної процедури.
В нашому випадку, закупівля проводилась без використання електронної системи відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). (Додаткові обґрунтування наведені вище).
Таким чином, пункт 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в нашому випадку не застосовується.
Однак, з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, було розміщено на веб-сайті Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Посилання https://gromada.org.ua/gromada/pisochinska/news/1703515301/