Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з приймання платежів від споживачів, їх переказ одержувачу та обробка платежів із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-11-01-004350-a
Id Tender f0610de34bb940329e9a0356a73d8831
План UA-P-2023-11-01-001697-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 08.12.2023 16:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
130 096 232.37 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 300 962.32 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.11.2023 11:31 до 20.11.2023 12:00
Завершено
Період уточнень
з 01.11.2023 11:31
до 17.11.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.11.2023 11:31
до 17.11.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.11.2023 12:03
до 24.11.2023 09:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.11.2023 09:29
до 30.11.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.11.2023 09:29
до 08.12.2023 16:10
Період уточнень
з 01.11.2023 11:31 до 17.11.2023 00:00
Період оскарження
з 01.11.2023 11:31 до 17.11.2023 00:00
Період кваліфікації
з 20.11.2023 12:03 до 24.11.2023 09:29
Період кваліфікації
з 20.11.2023 12:03 до 24.11.2023 09:29
Основні параметри
Послуги з приймання платежів від споживачів, їх переказ одержувачу та обробка платежів із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
130 096 232.37 грн.
Лот 1. Послуги з приймання платежів від споживачів, їх переказ одержувачу та обробка платежів із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення
Назва предмета закупівлі
Лот 1. Послуги з приймання платежів від споживачів, їх переказ одержувачу та обробка платежів із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення
Очікувана вартість
130 096 232.37 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1300962,32
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 300 962.32
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з приймання платежів від споживачів, їх переказ одержувачу та обробка платежів із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення
Код ДК 021:2015
66172000-6 - Послуги з обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 40 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки Замовника з Виконавцем за надані послуги здійснюються щомісячно шляхом безготівкового перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Виконавця, протягом 40 робочих днів з дати підписання Сторонами Актів надання послуг або набуття Актом статусу чинного згідно з п. 5.3 Договору.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ФК ГЕРЦ
Пропозиція:
130 096 232 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.11.2023 12:08
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
01.11.2023 11:31
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Левочкіна Оксана Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380442076165
Замовник
ЄДРПОУ
40538421
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1. Послуги з приймання платежів від споживачів, їх переказ одержувачу та обробка платежів із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення
Період вимог/скарг з 24.11.2023 09:29 по 30.11.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити переможцем учасника ТОВ «ФК ГЕРЦ» та опублікувати рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з Законом. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідну інформацію, необхідну для виконання вимог Закону.
Документи кваліфікації
24.11.2023 09:29
Довідка НАЗК
24.11.2023 09:29
-
20.11.2023 12:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.11.2023 11:31
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.11.2023 11:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Не підтверджено у повній мірі наявність матеріально-технічної бази, а саме: учасником надано договір суборенди приміщення в м.Київ №011023/А-1 від 01.10.23 з терміном дії до 30.09.2024, а не до 31.12.2024 (згідно вимог тендерної документації), але не надано лист підтвердження від орендодавця. 1.2. Не підтверджено у повній мірі досвід виконання аналогічних договорів, а саме: учасником надано тільки один договір на аналогічні види послуг з підтвердними документами та відгуком, який укладено та виконано у 2022-2023 роках (згідно вимог тендерної документації учасник повинен надати не менше двох договорів). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1, п.2 додатку 2 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Лист-підтвердження від орендодавця згідно вказаної вимоги. 2. Договір на аналогічні види послуг, який було укладено та виконано у 2022-2023 роках, не менше одного акту наданих послуг, лист-відгук замовника згідно вказаної вимоги.
Створено
22.11.2023 16:31
Надати до
23.11.2023 16:31
Договір
UA-2023-11-01-004350-a-b1
Підписаний і діє
Номер
3188/ЕЗ-23
130 096 232 грн.
130 096 232 грн.
Без ПДВ
Підписано
08.12.2023
Строк дії договору з
01.01.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з приймання платежів від споживачів, їх переказ одержувачу та обробка платежів із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення
Номенклатура
Послуги з приймання платежів від споживачів, їх переказ одержувачу та обробка платежів із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ФК ГЕРЦ
Повна назва
ТОВ ФК ГЕРЦ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39763909

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.12.2023 16:10
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-01-11-000209
Дата створення проекту
11.01.2024 17:10
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
12.01.2024 09:03
Дата публікації висновку про результати
24.01.2024 16:47
Дата завершення усунення порушень
30.01.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
03.02.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 271-80-98
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.01.2024 № 4 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 18 грудня 2023 року № 369-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 28 UA-2023-11-01-004350-a 01.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.01.2024 00:00
Документи рішення
12.01.2024 09:03
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 24 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом від 15.11.2023 № 1916ВС (зі змінами), тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Фінансова компанія «ГЕРЦ» (далі – ТОВ «ФК «ГЕРЦ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол від 24.11.2023 № 1985С, повідомлення про намір укласти договір від 24.11.2023, договір про надання послуг від 08.12.2023 № 3188/ЕЗ-23 на суму 130 096 232,00 грн, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 17.01.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФК «ГЕРЦ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
24.01.2024 00:00
Дата публікації
24.01.2024 16:47
Документи висновку
24.01.2024 16:47
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з приймання платежів від споживачів, їх переказ одержувачу та обробка платежів із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-01-004350-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
15.01.2024 14:40
Орган перевірки
19.01.2024 00:00
Документи повідомлення
15.01.2024 14:41
-
Відповідь
Пояснення на запит від 15.01.2024 о 14.40 у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-M-2024-01-11-000209
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (Замовник) на запит Державної аудиторської служби України (ДАСУ) за предметом закупівлі ДК 021:2015 66170000-2 Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги (Послуги з приймання платежів від споживачів, їх переказ одержувачу та обробка платежів із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення) (Закупівля), оголошення за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-01-004350-a, надає пояснення. 1 Питання: Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення: Посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом наведеної закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-09-014285-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-28-009971-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-18-011927-a Технічні та якісні характеристики відображено в Додатку 3 до тендерної документації процедури закупівлі за посиланням https://public-api.prozorro.gov.ua/api/2.5/tenders/f0610de34bb940329e9a0356a73d8831/documents/23858b5f2c6d4fcc831a95bdeef3a35a?download=462a022a76994892a6f94a2a0416f1ed. Вартість послуг фінансових установ з організації прийому, обліку та обробки платежів населення в якості оплати за послуги постачання теплової енергії/ централізоване опалення, постачання гарячої води/ централізоване постачання гарячої води, за обслуговування вузлів комерційного обліку теплової енергії, плати за абонентське обслуговування, інфляційної складової боргу, 3% річних, пені, судових витрат, взято до розрахунку у розмірі 1,45% від загальної суми грошових коштів, як найменший відсоток вартості послуг виконавця відповідно до чинного на час подання заявки на процедуру закупівлі Договору від 02.01.2019 № 610/ЕЗ-19 (додається). Отже, прогнозована сума надходження коштів від споживачів КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» категорії «населення» в частині проведення розрахунків за послуги з постачання теплової енергії / централізованого опалення, постачання гарячої води / централізованого постачання гарячої води, за обслуговування вузлів комерційного обліку теплової енергії, плати за абонентське обслуговування, інфляційної складової боргу, 3% річних, пені, судових витрат на 2024 рік становить орієнтовно 8 972 153 956,55 грн. Комісія за обробку платежів від населення (1,45 %) у 2024 році орієнтовно становить: 8 972 153 956,55 грн. ? 0,0145 = 130 096 232,37 грн. 2 Питання: Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення: Замовник інформує Державну аудиторську службу України, що КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» не належить до переліку суб’єктів господарювання, на яких розповсюджуються норми постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», оскільки при здійснені закупівлі не використовує кошти державного бюджету, та не належить до підприємств державного сектора економіки. Замовник як підприємство, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва, розміщує відповідну інформацію на інтернет-порталі «Київаудит» (посилання на сторінку – http://kyivaudit.gov.ua) на виконання вимог розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» (зі змінами) (скріншот з сайту додається).
Рішеня
17.01.2024 13:23
Замовник
Документи повідомлення
17.01.2024 13:23
-
17.01.2024 13:23
-
17.01.2024 13:23
-
17.01.2024 13:23
-
17.01.2024 13:23
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
130 096 232.37 грн.
Період подання пропозицій
до 20.11.2023 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380442076165
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
130 096 232.37 грн.
Період подання пропозицій
до 20.11.2023 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380442076165
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності