Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (укриття) на території Первомайського ліцею «Ерудит» Первомайської міської ради за адресою: вул. Олександра Коротченка, 18-В м. Первомайськ, Миколаївська область від ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-11-01-000911-a
Id Tender 0ccca15eb9bd47c68f7ecedeef02cb7e
План UA-P-2023-11-01-000365-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 16.11.2023 13:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
33 262 200 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
332 622 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.11.2023 09:22 до 09.11.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.11.2023 09:22
до 06.11.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.11.2023 09:22
до 06.11.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.11.2023 00:00
до 10.11.2023 11:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.11.2023 11:14
до 16.11.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.11.2023 11:14
до 16.11.2023 13:09
Період уточнень
з 01.11.2023 09:22 до 06.11.2023 00:00
Період оскарження
з 01.11.2023 09:22 до 06.11.2023 00:00
Період кваліфікації
з 09.11.2023 00:00 до 10.11.2023 11:14
Період кваліфікації
з 09.11.2023 00:00 до 10.11.2023 11:14
Основні параметри
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (укриття) на території Первомайського ліцею «Ерудит» Первомайської міської ради за адресою: вул. Олександра Коротченка, 18-В м. Первомайськ, Миколаївська область
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені учасником, повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 130 000 (сто тридцять тисяч) грн.; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
33 262 200 грн.
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (укриття) на території Первомайського ліцею «Ерудит» Первомайської міської ради за адресою: вул. Олександра Коротченка, 18-В м. Первомайськ, Миколаївська область
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (укриття) на території Первомайського ліцею «Ерудит» Первомайської міської ради за адресою: вул. Олександра Коротченка, 18-В м. Первомайськ, Миколаївська область
Очікувана вартість
33 262 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
332622,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
130 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (укриття) на території Первомайського ліцею «Ерудит» Первомайської міської ради за адресою: вул. Олександра Коротченка, 18-В м. Первомайськ, Миколаївська область
Код ДК 021:2015
45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
55202, Україна, Миколаївська область, м. Первомайськ, вул. Олександра Коротченка, 18-В
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати».
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГОЛНЕСТ"
Пропозиція:
32 264 334 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.11.2023 09:30
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Антіпін
Електронна пошта
Телефон
+380978349608
Замовник
ЄДРПОУ
35989356
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
54001
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
м. Миколаїв
Адреса
вул. Адміральська, буд. 21
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (укриття) на території Первомайського ліцею «Ерудит» Первомайської міської ради за адресою: вул. Олександра Коротченка, 18-В м. Первомайськ, Миколаївська область
Період вимог/скарг з 10.11.2023 11:14 по 16.11.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.11.2023 11:14
Довідка НАЗК
10.11.2023 11:14
-
Звіт про оцінку
09.11.2023 01:06
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-11-01-000911-a-c1
Підписаний і діє
Номер
160
32 264 334 грн.
26 886 945 грн.
З ПДВ
Підписано
16.11.2023
Строк дії договору з
16.11.2023
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (укриття) на території Первомайського ліцею «Ерудит» Первомайської міської ради за адресою: вул. Олександра Коротченка, 18-В м. Первомайськ, Миколаївська область
Номенклатура
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (укриття) на території Первомайського ліцею «Ерудит» Первомайської міської ради за адресою: вул. Олександра Коротченка, 18-В м. Первомайськ, Миколаївська область
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ГОЛНЕСТ"
Повна назва
ТОВ "ГОЛНЕСТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43424928

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.11.2023 13:09
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-02-14-000012
Дата створення проекту
14.02.2024 09:47
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
14.02.2024 12:46
Дата публікації висновку про результати
07.03.2024 14:40
Дата завершення усунення порушень
22.03.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
07.03.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 265-73-60
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.02.2024 № 12-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 13.02.2024 № 12-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. 10. UA-2023-11-01-000911-a 01.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.02.2024 00:00
Документи рішення
14.02.2024 12:46
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 06 березня 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Департаменту містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проєктів розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.11.2023 №1, реєстр пропозицій, протокол розкриття від 09.11.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГОЛНЕСТ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.11.2023 №4, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 10.11.2023, договір підряду на виконання будівельних робіт від 16.11.2023 №160 (далі – Договір), додаткову угоду до договору від 31.12.2023 №1, повідомлення про внесення змін до договору від 03.01.2024, пояснення від 23.02.2024, від 28.02.2024, від 05.03.2027 отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами моніторингу встановлено невідповідність змісту абзацу п’ятого підпункту третього пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації щодо підстав відхилення тендерної пропозиції процедури закупівлі вимогам абзацу п’ятого підпункту третього пункту 44 Особливостей (в редакції від 19.09.2023). Строки укладання договору визначені в абзаці першому та другому пункту другого розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації не відповідають вимогам абзацу третього та четвертого пункту 49 Особливостей. Відповідно до додатку 1 тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» замовником вимагалось надати: «Довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для виконання робіт (послуг) за предметом закупівлі із зазначенням інформації про найменування кожної із вказаних одиниць обладнання та матеріально-технічної бази (марки, модель), кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан. У довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для виконання робіт (послуг) за предметом закупівлі необхідно обов’язково включити наступні будівельні машини і механізми: автомобіль бортовий». На виконання зазначених вимог тендерної документації учасник ТОВ "ГОЛНЕСТ" надав у складі тендерної пропозиції довідку вих. № 36 від 02.11.2023 (файл «договір з додатками.pdf»), яка містить інформацію щодо наявності в учасника 2-х вантажних автомобілів бортових, прес-ножиць, відбійного молотка, пилки дискової електричної та перфоратора електричного. При цьому, пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено необхідність надання учасниками процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 цієї тендерної документації. Запропонована Учасником тендерна пропозиція повинна забезпечувати виконання технічної специфікації, передбаченої Додатком 3 до цієї тендерної документації. Учасник визначає ціни згідно «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що викладені в Додатку 3 до цієї тендерної документації та повинні бути виконані. Згідно з Додатком № 3 до тендерної документації, яким визначені обсяги робіт з нового будівництва споруди цивільного захисту (укриття) на території Первомайського ліцею «Ерудит» Первомайської міської ради за адресою вул. Олександра Коротченка, 18-В, при виконанні робіт передбачено, зокрема: Розроблення ґрунту у відвал екскаваторами "драглайн" або "зворотна лопата" з ковшом місткістю 0,25 м3; розроблення ґрунту з навантаженням на автомобілі-самоскиди екскаваторами одноковшовими дизельними на пневмоколісному ходу з ковшом місткістю 0,25 м3; Засипка траншей і котлованів бульдозерами потужністю 59 кВт [80 к.с.] з переміщенням ґрунту до 5 м; Ущільнення ґрунту пневматичними трамбівками (локальний кошторис «Перелік видів та обсягів робіт №06-01-01 на Зовнішні мережі водопроводу), Улаштування цементнобетонного покриття за товщини 26 см бетоноукладальником (локальний кошторис «Перелік видів та обсягів робіт №06-02-01 на Зовнішні мережі каналізації побутової»), Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3; Розроблення ґрунту з навантаженням на автомобілі-самоскиди екскаваторами одноковшовими дизельними на пневмоколісному ходу з ковшом місткістю 0,25 м3; Планування площ бульдозерами потужністю 79 кВт (локальний кошторис «Перелік видів та обсягів робіт №07-01-02 на Відновлення благоустрою»), і т.д. Для виконання вказаних робіт замовником у підсумкових вiдомостях ресурсiв до переліку видів та обсягів робіт № 02-01-01, № 02-01-02, № 02-01-03, № 02-01-04, № 02-01-05, № 02-01-06, № 02-01-07, № 04-01-01, № 06-02-01, № 07-01-01, 07-01-02 у розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» передбачено використання необхідної техніки для виконання робіт, що становлять предмет закупівлі, а саме: Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3, 5 та 8т, Трактори на гусеничному ходу, потужність 79 кВт [108 к.с.], Крани баштові, вантажопідйомність 8 т, Крани козлові, кран переносний, вантажопідйомність 1 т, Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 та 16 т, крани на гусеничному ходу вантажопідйомністю 16 та 40 т, Автонавантажувачі, вантажопідйомністю 5 т, Підіймачі щоглові будівельні вантажопідйомністю 0,5 т, Установка для зварювання ручного дугового (постійного струму), Перетворювачі зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А, Електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град. С, Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 2,2 м3/хв., 5 м3/хв, Компресори пересувні з електродвигуном, тиск 600 кПа [6 ат], продуктивність 0,5 м3/хв., Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3, Бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.] та 79 кВт [108 к.с.], Розчинонасос, продуктивність 1 м3/год та 3 м3/год, Котки дорожні причіпні кулачкові, маса 8 т, Машини поливально-мийні, місткість 6000 л, Котки дорожні самохідні гладкі, маса 5 т, Вагонетки неперекидальні, місткість 1,4 м3, Верстат трубозгинальний гідравлічний, Прес-ножиці комбіновані, Агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500 м3/год, Домкрати гідравлічні, вантажопідйомність до 100 т, Лебідки електричні, тягове зусилля до 5,79 кН [0,59 т], Лебідки електричні, тягове зусилля до 19,62 кН [2 т],Лебідки електричні, тягове зусилля до 49,05кН [5 т], Термопенали з масою завантажувальних електродів не більше 5 кг, Бадді, місткість 2 м3, Бадді, місткість 4 м3, Машини шліфувальні електричні, Ножиці листові кривошипні [гільйотинні], Трамбівки пневматичні при роботі від компресора, Пилка дискова електрична, Апарат для газового зварювання і різання, Котли бітумні пересувні, місткість 400 л, Дрилі електричні, Вібратори поверхневі, Вібратори глибинні, Фарборозпилювачі ручні, Перфоратори електричні, Пилосос промисловий, Крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т, Підіймачі гідравлічні, висота підйому 8 м, Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т, Установки для зварювання аргонодугового, Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму], Установки з гнучким індуктором для індукційного нагрівання струмами частотою 50 Гц, Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3, Машини бурильно-кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5 м, Установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм, Шинотрубозгин з моторним приводом, Перфоратор електромагнітний, Пістолет монтажний, Машини шліфувальні кутові, Установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1 МПа [1 кгс/см2], високий 10 МПа [100кгс/см2], Апарати для стикового зварювання, поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт, Крани козлові при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 32 т, Крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16 т, Підіймачі гідравлічні, висота підйому 10 м, Машини свердлильні електричні, Лебідки ручні та важільні, тягове зусилля до 14,72 кН [1,5 т], Автогідропідіймачі, висота підйому 12 м, Гайковерт пневматичний, Трансформатори зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А, продуктивність 0,5 м3/хв., Верстати свердлильні, Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 2,2 м3/хв., Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т, Агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А, Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т, Електростанції пересувні, потужність 2 кВт, продуктивність 2,2 м3/хв., Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,65 м3, Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т, Нарізувачі поздовжніх та поперечних швів у бетоні, що затужавів, Машини для нанесення плівкоутворювальних матеріалів, Віброущільнювачі [віброплити] з бензиновим двигуном легкі, маса до 100 кг, Бетоноукладальник, продуктивність 80 м3/год, Пилка дискова електрична (працює від пересувної електростанції), Екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, місткість ковша 0,65 м3, Бульдозери, потужність 79 кВт [108 к.с.], Бульдозери, потужність 96 кВт [130 к.с.], Скрепери причіпні [з гусеничним трактором], місткість ковша 3,0 м3, Автогудронатори, місткість 3500 л, Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.], Автогрейдери середнього типу, потужність 121 кВт [165 к.с.], Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т та 16 т, Асфальтоукладальники універсальні, продуктивність 600 т/год, Розпушувачі причіпні [без трактора]. Учасником ТОВ "ГОЛНЕСТ" надано у складі тендерної пропозиції підсумкову відомість ресурсів (файл 96.imd) з інформацією, зокрема про найменування будівельних машин і механізмів (позиції 9-110 розділу ІІ Будівельні машини та механізми). У вказаній відомості зазначені будівельні машини і механізми (розділ ІІ) на обсяг робіт за предметом закупівлі, передбачених кошторисами: автомобiлi бортовi, вантажопiдйомнiсть 3 т., 5 т., 8 т. та 15 т., тягачi сiдельнi, навантаження на сідельно - зчіпний пристрій 14,5 т., 20 т., напiвпричiпи загального призначення вантажопiдйомнiстю 14,4 т., причiпи-ваговози вантажопiдйомнiстю 40 т. спецавтомобiль на базі УАЗ, трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВт [80 к.с.], крани баштовi вантажопiдйомнiстю 5, 8, 12 тон, крани козловi при роботi на монтажi технологiчного устаткування вантажопiдйомнiстю 12,5 та 32 тони, крани мостовi електричнi загального призначення при роботi на монтажi технологiчного устаткування вантажопiдйомнiстю 5 та 32 т., крани пiдвiснi електричнi [кран-балки] вантажопiдйомнiстю 3,2 т., таль електричний загального призначення вантажопiдйомнiстю 10 т., крани на автомобiльному ходу при роботi на монтажi технологiчного устаткування вантажопiдйомнiстю 10, 12,5, 16 та 25 т., крани на автомобiльному ходу вантажопiдйомнiстю 10, 16 т., крани на гусеничному ходу при роботi на монтажi технологiчного устаткування вантажопiдйомнiстю 25 т., крани на гусеничному ходу вантажопiдйомнiсть до 16 т, 25 та 40 т., автонаванажувачі вантажопiдйомнiстю 2 т, 5 т., навантажувачi одноковшеві вантажопiдйомнiстю 1 т., пiдiймачi гiдравлiчнi, висота пiдйому 10 м, 12,5 м, 12 м та 18 м, пiдiймачi щогловi будiвельнi вантажопiдйомнiстю 0,5 т, вишки телескопiчнi [на автомобiлi] вантажопiдйомнiстю 0,35 т, електростанцiї пересувнi потужнiстю 2 кВт, 10 кВт, агрегати зварювальнi пересувнi з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А, установка для зварювання ручного дугового [постiйного струму], установка для зварювання ручного дугового [постiйного струму] (працює від пересувної електростанції), випрямлячi зварювальнi однопостовi з номiнальним зварювальним струмом 315- 500 А, перетворювачi зварювальнi з номінальним зварювальним струмом 315-500 А, установки з гнучким iндуктором для iндукцiйного нагрiвання струмами частотою 50 Гц, електричнi печi для сушiння зварювальних матерiалiв з регулюванням температури у межах 80-500 град.С, електричнi печi для сушiння зварювальних матерiалiв з регулюванням температури у межах 80-500 град.С (працює відпересувної електростанції), установки для гiдравлiчних випробувань трубопроводiв, тиск нагнiтання: низький 0,1 МПа [1 кгс/см2], високий 10 МПа [100 кгс/см2], компресори пересувнi з двигуном внутрiшнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв., компресори пересувнi з двигуном внутрiшнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 5 м3/хв. компресори пересувнi з електродвигуном, тиск 600 кПа [6 ат], продуктивність 0,5 м3/хв., екскаватори одноковшеві дизельнi на гусеничному ходу, мiсткiсть ковша 0,4 м3, екскаватори одноковшеві дизельнi на гусеничному ходу, мiсткiсть ковша 0,5 м3, екскаватори одноковшеві дизельнi на пневмоколiсному ходу, мiсткiсть ковша 0,25 м3, бульдозери, потужнiсть 59 кВт [80 к.с.], 79 кВт [108 к.с.], 96 кВт [130 к.с.], агрегати електронасоснi з регулюванням подачi вручну для будiвельних розчинiв, подача 2 м3/год, напiр 150 м, розчинонасос, продуктивність 1 м3/год, цемент-пушка для усiх видiв будiвництва, крiм будiвництва тунелiв, розчинозмiшувачi пересувнi, мiсткiсть 65 л та 250 л, автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.] та 121 кВт [165 к.с.], котки дорожнi самохiднi вібраційні гладковальцеві, маса 8 та 13 т, машини поливально-мийнi, мiсткiсть 6000 л, платформи широкої колiї, вантажопiдйомнiсть 71 т, тепловози широкої колiї маневровi, потужнiсть 735 кВт [1000 к.с.], агрегати наповнювально-обпресовувальнi, продуктивнiсть до 70 м3/год, крани-трубоукладальники для труб дiаметром до 400 мм, вантажопiдйомнiсть 3 т, крани-трубоукладальники для труб дiаметром до 700 мм, вантажопідйомність 12,5 т, лабораторiї для контролю зварних з'єднань напiвстацiонарнi, електростанцiї пересувнi (при роботi на спорудженнi магiстральних трубопроводiв), потужнiсть 60 кВт, машини бурильно-крановi на автомобiлi, глибина бурiння 3,5 м, тельфери електричнi, вантажопiдйомнiсть 0,5 т, 1т 2т, насоси для будiвельних розчинiв, продуктивнiсть 4 м3/год та 6 м3/год, апарати дробоструменевi, апарат пiскоструменевий, машини свердлильнi електричні, верстат трубозгинальний гідравлічний, верстат трубо обрізний верстат трубонарiзний, верстат токарно-гвинторiзний, прес гiдравлiчний з електроприводом, прес-ножицi комбіновані, шинотрубозгин з моторним приводом, конвеєри стрiчковi пересувнi, довжина 5 м, 10 м та 15 м, молотки вiдбiйнi пневматичнi, при роботi від пересувних компресорних станцiй, верстати свердлильні, установки електрометалiзацiйнi, верстат каменерiзний універсальний, щiтки дорожнi навiснi на базi трактора, агрегати фарбувальнi високого тиску для фарбування поверхонь конструкцiй, потужнiсть 1 кВт, агрегати фарбувальнi з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадiв будiвель, продуктивнiсть 500 м3/год тощо. Однак, у довідці від 02.11.2023 № 36 учасником не підтверджено наявність зазначеного у підсумковій відомості ресурсів обладнання, яке залучатиметься для виконання зобов’язань за предметом даних торгів, що не відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Враховуючи вищевикладене, за результатами моніторингу встановлено, що Замовник в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ "ГОЛНЕСТ" як таку що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Також, моніторингом встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ №680) щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків (Додаток 1 - 2, 4) до тендерної документації окремими файлами.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків (1 – 2, 4) до тендерної документації окремими файлами. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує: - здійснити заходи щодо розірвання Договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень; - врахувати виявлені порушення та дотримуватись вимог Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
Дата висновку
06.03.2024 00:00
Дата публікації
07.03.2024 14:40
Документи висновку
07.03.2024 14:40
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Доброго дня. Договір розірвано, оплата за договором 0 грн
Дата публікації
13.03.2024 10:21
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Зомовником розірвано договір на підставі додаткової угоди від 11.03.2023 №2 та опубліковано звіт про виконання договору.
Результат
Усунуто
Дата публікації
13.03.2024 11:33
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) : так
Документи інформації про усунення порушення
13.03.2024 11:34
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-01-000911-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань. 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Відповідно пункту 14 Особливостей закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Відповідно до частини першої статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Оскільки закупівля здійснюється відповідно до річного плану, а згідно із оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Замовником визначено до 31 грудня 2024, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме: - чому опублікований річний план закупівлі за номером ID: UA-P-2023-11-01-000365-c на 2023 рік не відповідає оголошеній Замовником процедурі закупівлі – відкриті торги з особливостями за предметом: ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи, очікуваною вартістю 33 262 200,00 гривень за номером ID: UA-2023-11-01-000911-a на 2024 рік? 3. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Чому зміст абзацу п’ятого підпункту третього пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації щодо підстав відхилення тендерної пропозиції процедури закупівлі не відповідає вимогам абзацу п’ятого підпункту третього пункту 44 Особливостей (в редакції від 19.09.2023). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
20.02.2024 12:42
Орган перевірки
24.02.2024 00:00
Документи повідомлення
20.02.2024 12:43
-
Відповідь
Відповідь на звернення
1. Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», а також відповідно розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. 2. Згідно частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» «Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель». Дана закупівля була запланована в 2023-му році та згідно п.2.1 Договору №160 від 16.11.2023 року, який був укладений за результатом закупівлі, «2.1. Датою початку робіт 16.11.2023 року, датою здачі робіт є перехідної відповідно до графіка виконання робіт та плану фінансування, що додаються», що свідчить про необхідність включення її до річного плану закупівель на 2023 рік. 3. Під час складення тендерної документації була допущена помилка друку, дана помилка жодним чином не мала вплив на результати процедури закупівель. Оскільки, у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника, Замовник керувався би виключно положеннями особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178. В свою чергу, для уникнення в подальшому можливих порушень та з метою дотримання норм чинного законодавства, до тендерних документацій, під час оголошення наступних закупівель, будуть внесені відповідні зміни.
Рішеня
23.02.2024 19:46
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-01-000911-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань. 1 .Відповідно до додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, зокрема: Довідка, складена Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для виконання робіт (послуг) за предметом закупівлі із зазначенням інформації про найменування кожної із вказаних одиниць обладнання та матеріально-технічної бази (марки, модель), кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан. Враховуючи вищевикладене, надайте пояснення (інформацію) яким чином учасник ТОВ "ГОЛНЕСТ" підтвердив наявність техніки, робота якої визначена в додатку 3 до тендерної документації зокрема: екскаватор, бульдозер, компресор пересувний, автокран тощо? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
26.02.2024 17:46
Орган перевірки
01.03.2024 00:00
Документи повідомлення
26.02.2024 17:46
-
Відповідь
Відповідь на звернення
Згідно вимог тендерної документації, учасник для підтвердження кваліфікаційного крітерію "Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій" повинен завантажити довідку в який обов'язково повинно бути зазначино інформацію про наявності у учасника автомобіля бортового. Учасник у складі тендерною документації завантажив довідку вих. № 36 від 2 листопада 2023р. в якій зазначено "Автомобіль вантажний бортовий ЗИЛ 130 Реестраційний ВН 3831 СН" чим виконав умови тендерної документації, а отже підстави для відхилення тендерної пропозиції відсутні.
Рішеня
28.02.2024 21:48
Замовник
Документи повідомлення
28.02.2024 21:48
-
28.02.2024 21:48
-
Запит
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-01-000911-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань. Відповідно до даних підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису 02-01-02 розділ ІІ Будівельні машини і механізми визначено використання бульдозера потужністю 59 кВт, бульдозера потужністю 79 кВт, верстата трубозгинального гідравлічного, екскаватора одноковшевого дизельного на пневмоколісному ходу з ковшом місткістю 0,25 м? (оренда), компресор пересувний з двигуном внутрішнього згорання, компресори пересувні з електричним двигуном, котки дорожні маса 1, 5, та 8 тон, крани на автомобільному ходу вантажністю 10 та 16 тон, машини поливально-мийні місткість 6000 літрів, перетворювачі зварювальні, розчинонасоси, установка для зварювання ручного дугового (постійного струму). Крім того будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат, зокрема: апарат для газового зварювання, вібратори поверхневі, домкрати гідравлічні, вантажопідйомністю до 100 тон, котли бітумні пересувні 400 л., лебідки електричні, пилосос промисловий, трамбівки пневматичні, фарборозпилювачі ручні Відповідно до даних підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису 02-01-02 розділ ІІ Будівельні машини і механізми визначено використання ІІ Будівельні машини і механізми визначено використання бульдозера потужністю 59 кВт (оренда) екскаватора одноковшевого дизельного на пневмоколісному ходу з ковшом місткістю 0,25 м? (оренда), машини бурильно-кранові на автомобілі, установки для зварювання, пістолет монтажний тощо. Аналогічно підсумкові відомості ресурсів по інших локальних кошторисах містять інформацію щодо використання будівельних машин і механізмів. Враховуючи вищевикладене, надайте пояснення (інформацію) яким чином учасник ТОВ "ГОЛНЕСТ" підтвердив наявність даної техніки, яка визначена у відомостях ресурсів до локальних кошторисів (власної, орендованої)? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
29.02.2024 18:35
Орган перевірки
06.03.2024 00:00
Документи повідомлення
29.02.2024 18:35
-
Відповідь
Відповідь на звернення
В складі тендерної пропозиції учасника не зазначено інформації щодо підтвердження наявності техніки зазначеної в підсумкові відомості ресурсів. Водночас вимога щодо підтвердження наявності у учасника техніки зазначеної в підсумковій відомості ресурсів відсутня, а отже підстави для відхилення тендерної пропозиції також відсутні. Так, згідно вимог тендерної документації, учасник для підтвердження кваліфікаційного критерію "Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій" повинен завантажити довідку в який обов'язково повинно бути зазначено інформацію про наявності у учасника автомобіля бортового. Учасник у складі тендерною документації завантажив довідку вих. № 36 від 2 листопада 2023р. в якій зазначено "Автомобіль вантажний бортовий ЗИЛ 130 Реєстраційний ВН 3831 СН" чим виконав умови тендерної документації.
Рішеня
05.03.2024 19:53
Замовник
Документи повідомлення
05.03.2024 19:54
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
33 262 200 грн.
Період подання пропозицій
до 09.11.2023 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380978349608
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
33 262 200 грн.
Період подання пропозицій
до 09.11.2023 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380978349608
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності