Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт частини 1-го поверху службового приміщення відділення поліції №2 (м. Горохів) Луцького районного управління поліції ГУНП у Волинській області з влаштуванням «FrontOffice» та Custody RECords» від Головне управління Національної поліції у Волинській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-10-31-010574-a
Id Tender 982b98eeaa4946cd9d979bc9ff5d443c
План UA-P-2023-10-31-005355-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 28.11.2023 14:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 042 851.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
25 214.25 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.10.2023 17:04 до 09.11.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 31.10.2023 17:04
до 06.11.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.10.2023 17:04
до 06.11.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.11.2023 14:10
до 17.11.2023 16:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.11.2023 16:36
до 23.11.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.11.2023 16:36
до 28.11.2023 14:07
Період уточнень
з 31.10.2023 17:04 до 06.11.2023 00:00
Період оскарження
з 31.10.2023 17:04 до 06.11.2023 00:00
Період кваліфікації
з 09.11.2023 14:10 до 17.11.2023 16:36
Період кваліфікації
з 09.11.2023 14:10 до 17.11.2023 16:36
Основні параметри
Капітальний ремонт частини 1-го поверху службового приміщення відділення поліції №2 (м. Горохів) Луцького районного управління поліції ГУНП у Волинській області з влаштуванням «FrontOffice» та Custody RECords»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 042 851.2 грн.
Капітальний ремонт частини 1-го поверху службового приміщення відділення поліції №2 (м. Горохів) Луцького районного управління поліції ГУНП у Волинській області з влаштуванням «FrontOffice» та Custody RECords»
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт частини 1-го поверху службового приміщення відділення поліції №2 (м. Горохів) Луцького районного управління поліції ГУНП у Волинській області з влаштуванням «FrontOffice» та Custody RECords»
Очікувана вартість
5 042 851.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25214,25
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.11.2023 13:47
Закінчення аукціону
09.11.2023 14:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт частини 1-го поверху службового приміщення відділення поліції №2 (м. Горохів) Луцького районного управління поліції ГУНП у Волинській області з влаштуванням «FrontOffice» та Custody RECords»
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Волинська область, Горохів
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює щомісячні платежі за виконані роботи на підставі актів виконаних робіт (типова форма №КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (типова форма №КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін на протязі 7-ми робочих днів з моменту підписання довідок про вартість виконаних робіт (типова форма №КБ-3), при наявності фінансування.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
Пропозиція:
5 035 999.99 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд
Пропозиція:
4 789 050.44 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.11.2023 13:47
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.10.2023 17:04
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мельничук Марія Петрівна
Електронна пошта
Телефон
380332742488
Замовник
ЄДРПОУ
40108604
Назва (англійською мовою)
Main Department of the National Police in Volyn oblast
Повна назва
Головне управління Національної поліції у Волинській області
Повна назва (англійською мовою)
Main Department of the National Police in Volyn oblast
Поштовий індекс
43025
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Луцьк
Адреса
вулиця Винниченка, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт частини 1-го поверху службового приміщення відділення поліції №2 (м. Горохів) Луцького районного управління поліції ГУНП у Волинській області з влаштуванням «FrontOffice» та Custody RECords»
Період вимог/скарг з 17.11.2023 16:36 по 23.11.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.11.2023 16:36
Довідка НАЗК
17.11.2023 16:35
-
09.11.2023 14:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2023 17:04
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2023 17:04
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Підпунктом 1 Пункту 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник повинен надати: - щодо кожної одиниці власного обладнання (інструментів, устаткування, приладів, транспортних засобів) за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно-сальдові відомості окремо по рахункам про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі підприємства; - щодо кожної одиниці орендованого обладнання – документи, що підтверджують право використання інструментів, устаткування, приладів та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки), які є чинними на дату розкриття тендерної пропозиції; - свідоцтво про право власності, або витяг з реєстру права власності, або договір оренди, або інший документ, який підтверджує право користування приміщенням (офісом) для ведення своєї господарської діяльності та складського приміщення. Учасником у довідці від 07.11.2023 №222 зазначено, №з/п 1,автомобіль ГАЗ 330232-757, реєстраційний номер АС2170СА, про те в оборонно-сальдовій відомості по рахунку 112 за листопад 2021 р. – листопад 2023 р., інформація про даний автомобіль відсутня. 2) Відповідно до пункту 2 Пункту 1 до Тендерної документації Учасник процедури закупівлі на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. У довідці зазначається інформація про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі. Обов’язкова вимога до Учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації: - посадових осіб: інженера з охорони праці, виконроба (наказ про призначення на посаду); - сертифікованого інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації (надати завірену належним чином копію відповідного сертифікату та копію страхового полісу, (наказ про призначення на посаду/договір про наявність трудових відносин); - працівників робітничих професій, які мають необхідні знання і досвід та будуть залучені для виконання робіт по даному предмету закупівлі. Разом з довідкою подаються копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників робітничих професій (вказаних в таблиці) (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії) та наказ про призначення таких працівників на посаду/договір про наявність трудових відносин з такими працівниками. Учасник у довідці від 07.11.2023 №223 про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням інформації про навчальний заклад у працівників робітничих професій не зазначив колонці п/п 5 назву навчального закладу, у якому здобута освіта та не надав копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників робітничих професій (вказаних в таблиці) (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії), але, разом з тим, у колонці довідки від 07.11.2023 №223 п/п 4 вказано, що освіта в працівників робітничих професій професійно-технічна із зазначенням спеціальностей з яких здобута освіта. 3) Відповідно до підпункту 18 пункту 4 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати Локальні кошториси (відповідно до технічного завдання). В складі тендерної пропозиції Учасника Локальний кошторис на придбання устаткування відсутній. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : 1. Надати оборотно-сальдову відомість в якій міститься інформація в про вказаний у довідці від 07.11.2023 №222 автомобіль ГАЗ 330232-757, реєстраційний номер АС2170СА; 2. Привести у відповідність довідку від 07.11.2023 №223 про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням інформації про навчальний заклад у працівників робітничих професій; 3. Надати документи що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників робітничих професій (вказаних в таблиці) (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії); 4. Привести у відповідність довідку про аналогічні договори від 07.11.2023 №221, фактична сума виконаного договору, аналогічний договір вказаний в табличці не відповідає наданому учасником аналогічному договору від 30.08.2022 року; 5. Надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Створено
16.11.2023 09:31
Надати до
17.11.2023 09:31
Договір
UA-2023-10-31-010574-a-c1
Підписаний і діє
Номер
562
4 789 050.44 грн.
3 990 875.37 грн.
З ПДВ
Підписано
28.11.2023
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт частини 1-го поверху службового приміщення відділення поліції №2 (м. Горохів) Луцького районного управління поліції ГУНП у Волинській області з влаштуванням «FrontOffice» та Custody RECords»
Номенклатура
Капітальний ремонт частини 1-го поверху службового приміщення відділення поліції №2 (м. Горохів) Луцького районного управління поліції ГУНП у Волинській області з влаштуванням «FrontOffice» та Custody RECords»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
4 789 050.44
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40299777

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.11.2023 14:07
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 042 851.2 грн.
Період подання пропозицій
до 09.11.2023 00:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції у Волинській області
Контактний телефон:
380332742488
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 042 851.2 грн.
Період подання пропозицій
до 09.11.2023 00:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції у Волинській області
Контактний телефон:
380332742488
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності