Показати схожі тендери
Закупівля Ремонтно-реставраційні роботи будівлі для перебування, тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб в с. Дунаїв, Львівського району, Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) від Комунальний заклад Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Перемишлянської міської ради Львівського району Львівської області.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-10-31-003180-a
Id Tender a56c873bd8404bfe9ce79bc11ff30eda
План UA-P-2023-10-30-001518-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 30.11.2023 14:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
41 108 980.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
205 544.9 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.10.2023 11:09 до 08.11.2023 01:00
Завершено
Період уточнень
з 31.10.2023 11:09
до 05.11.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.10.2023 11:09
до 05.11.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.11.2023 01:02
до 15.11.2023 15:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.11.2023 15:05
до 21.11.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.11.2023 15:05
до 30.11.2023 14:49
Період уточнень
з 31.10.2023 11:09 до 05.11.2023 00:00
Період оскарження
з 31.10.2023 11:09 до 05.11.2023 00:00
Період кваліфікації
з 08.11.2023 01:02 до 15.11.2023 15:05
Період кваліфікації
з 08.11.2023 01:02 до 15.11.2023 15:05
Основні параметри
Ремонтно-реставраційні роботи будівлі для перебування, тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб в с. Дунаїв, Львівського району, Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість: 1 робота, обсяг виконання робіт згідно до Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації).
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
41 108 980.8 грн.
Ремонтно-реставраційні роботи будівлі для перебування, тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб в с. Дунаїв, Львівського району, Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
Ремонтно-реставраційні роботи будівлі для перебування, тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб в с. Дунаїв, Львівського району, Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
41 108 980.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
205544,9
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
200 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ремонтно-реставраційні роботи будівлі для перебування, тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб в с. Дунаїв, Львівського району, Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
81234, Україна, Львівська область, с. Дунаїв, вул. Шевченка, 18 б
Дата постачання по
31.12.2024 11:14
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться за бюджетні кошти згідно з бюджетними призначеннями, тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту протягом 30 календарних днів.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ТІМ-БУД
Пропозиція:
40 225 005.6 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.10.2023 11:33
-
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Медвідь Ірина Йосифівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380972412324
Замовник
ЄДРПОУ
22367847
Повна назва
Комунальний заклад Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Перемишлянської міської ради Львівського району Львівської області
Поштовий індекс
81200
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Перемишляни
Адреса
вулиця Міжгірська,4
Кваліфікація
Лот № 1 Ремонтно-реставраційні роботи будівлі для перебування, тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб в с. Дунаїв, Львівського району, Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 15.11.2023 15:05 по 21.11.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.11.2023 15:05
Довідка НАЗК
15.11.2023 15:05
-
Повідомлення про рішення
14.11.2023 13:19
Повідомлення про рішення
14.11.2023 13:19
Повідомлення про рішення
08.11.2023 01:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2023 11:09
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2023 11:09
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ ТІМ-БУД (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю Ремонтно-реставраційні роботи будівлі для перебування, тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб в с. Дунаїв, Львівського району, Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно пп.1.2. п.5.2. Розділу 5 Тендерної документації, 1.2. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, то відповідно щодо таких товарів: 1.2.1. Замовником вимагається наявність в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. На підтвердження цієї вимоги Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Учасником подано такий сертифікат АТ "АКСА ЖЕНЕРАТОР САНАЙІ", на Дизель-генератор, однак, дата закінчення терміну дії такого сертифікату: 04.11.2022 Дата закінчення періоду:04.11.2023, відтак, на момент подання такого документу такий сертифікат вже не був дійсним. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності щодо дизель-генератора. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
14.11.2023 13:20
Надати до
15.11.2023 13:20
Договір
UA-2023-10-31-003180-a-b1
Підписаний і діє
Номер
115
40 225 005.6 грн.
33 520 838 грн.
З ПДВ
Підписано
29.11.2023
Строк дії договору з
29.11.2023
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Ремонтно-реставраційні роботи будівлі для перебування, тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб в с. Дунаїв, Львівського району, Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
Ремонтно-реставраційні роботи будівлі для перебування, тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб в с. Дунаїв, Львівського району, Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ТІМ-БУД
Повна назва
ТОВ ТІМ-БУД
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42327128

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.11.2023 14:49
-
Додатки до договору
30.11.2023 14:47
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-11-29-000001
Дата створення проекту
29.11.2023 16:01
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
29.11.2023 16:15
Дата публікації висновку про результати
22.12.2023 15:41
Дата завершення усунення порушень
06.01.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
21.12.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.11.2023 № 303 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 29.11.2023 № 303. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-10-31-003180-a, 31.10.2023. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
29.11.2023 00:00
Документи рішення
29.11.2023 16:15
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 19 грудня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Перемишлянської міської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-10-30-001518-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Тім-Буд» (далі – ТОВ «Тім-Буд»); опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Тім-Буд» та опублікований вказаним учасником документ на усунення таких невідповідностей; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 04.10.2023 №5; повідомлення про намір укласти договір; оприлюднені ТОВ «Тім-Буд» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір від 29.11.2023 №115; надані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. У пункті 28 Особливостей №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Згідно з частиною першою статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. У пункті 3.7 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) розділу 3 тендерної документації зазначено, що виконання робіт проводиться відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам, встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору. Також, у підпункті 3.7.2 пункту 3.7 розділу 3 тендерної документації зазначено, що для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати, зокрема, розрахунок договірної ціни, складеної відповідно з чинними кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, чинним законодавством України; пояснювальну записку; локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат. Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначено у розділі V (Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова №281). Так, відповідно до норм пункту 5.1 розділу V Настанови №281 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. При цьому, у пункті 5.1 розділу V Настанови №281 визначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Слід зазначити, що відповідно до вимог частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Моніторингом встановлено, що у Додатку №2 (Технічна специфікація) до тендерної документації Замовника міститься відомість обсягів робіт (у якій наведено найменування видів робіт та їх об’єми). Проте, відомість ресурсів до вказаної відомості обсягів робіт або затверджену проектну документацію Замовником не надано. Таким чином, тендерна документація Замовника не містить повної інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 3 частини другої статті 22, частини першої статті 23 Закону, а також пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. У пункті 3.1. розділу 3 тендерної документації Замовника визначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються у тендерній документації, зокрема інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з Додатком №1 до тендерної документації). Так, відповідно до вимог Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (подається за формою Таблиці А, наведеною у Додатку №1), у якій нелбхідно вказати найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування, стан (нове, справний, кількість), виробника / марку, власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо (№ договору). Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці А учасник повинен надати, зокрема: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. А також, учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. При цьому, у Розділі №1 Додатку №1 до тендерної документації визначено, що кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт / надання послуг у повному обсязі. Моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «Тім-Буд» у складі тендерної пропозиції надано Довідку 06.11.2023 №438/26 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій наведено перелік техніки та обладнання (22 позиції, зокрема: навантажувач телескопічний, установка для зварювання ручного дугового, машинки шліфувальні, перфоратор, відбійний молоток, компресор пересувний, пістолет для монтажної піни, коток дорожній, екскаватори, спеціальні вантажні автокрани, самоскид, блок компресорно-силовий, установка цементаційна, глиномішалка, апарат для стикового зварювання). Також, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Тім-Буд» містяться локальні кошториси та Підсумкова відомість ресурсів. Аналізом наданої учасником Підсумкової відомості ресурсів (розділ II. Будівельні машини і механізми) встановлено, що при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі повинні використовуватися, зокрема, бульдозери потужністю 79 кВт. У Технічній специфікації (Додаток №2 до тендерної документації) при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі враховано роботи із засипання траншей та котлованів бульдозерами (зокрема, розділ «Зовнішні мережі побутової каналізації» – земляні роботи, розділ «Зовнішні та погружні трубопроводи» – грунтовий колектор). Однак, у наданій ТОВ «Тім-Буд» Довідці 06.11.2023 №438/26 не зазначено про наявність в учасника вказаної вище техніки, у складі тендерної пропозиції учасника відсутні відповідні документи (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, оборотно-сальдова відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, або інший документ), якими учасник може підтвердити власне право користування або залучення такої техніки та обладнання. Також, згідно з наданими ТОВ «Тім-Буд» документами (Довідка 06.11.2023 №438/26, договір №03/01 від 03.01.2023 про надання транспортних послуг та свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №225425) учасником залучено за договором про надання транспортних послуг коток дорожній JCB VIBROMAX VM115D масою 11,3 тонни. Водночас, відповідно до Підсумкової відомості ресурсів (розділ II. Будівельні машини і механізми) при виконанні робіт за предметом закупівлі повинні виористовуватися котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві масою 8 т, котки дорожні самохідні гладкі масою 5 т та котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві масою 13 т. Слід зазначити, що відповідно до наданої ТОВ «Тім-Буд» Довідки від 06.11.2023 №438/17 учасником субпідрядні організації залучатимуться лише для виконання робіт з ремонту системи опалення та вентиляції, монтажу зовнішніх мереж водопостачання, водовідведення та теплопостачання, а також встановлення блискавкозахисту та заземлення. Таким чином, наданими у складі тендерної пропозиції документами учасником ТОВ «Тім-Буд» не підтверджено наявність у нього кількості техніки, достатньої для виконання робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі у повному обсязі (бульдозер та котки), чим недотримано вимог Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації Замовника. Як зазначено вище, відповідно до вимог пункту 3.7.2 пункту 3.7 розділу 3 тендерної документації Замовника, для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати, зокрема, розрахунок договірної ціни, складеної відповідно до Настанови №281, пояснювальну записку; локальний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат. Проведеним моніторингом встановлено, що у локальних кошторисах, наданих учасником ТОВ «Тім-Буд» у складі тендерної пропозиції, включено, зокрема, трудовитрати робітників, що обслуговують машини, по роботах: розробка ґрунту в траншеях та котлованах екскаваторами (Локальні кошториси №06-01-01 (10,47 люд-год) та №06-01-02 (86,36 люд-год), розробка ґрунту екскаватором з доробкою вручну (Локальні кошториси №02-01-01 (16,09 люд-год) та №06-03-02 (97,36 люд-год), улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням екскаваторів (Локальний кошторис №06-02-01 (8,28 люд-год), улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей вручну з ущільненням самохідними котками (Локальний кошторис №06-02-01 (5,66 люд-год), роторне буріння свердловин із прямою промивкою установками з дизельним двигуном та відкачування води із свердловини ерліфтом із застосуванням комплекту обладнання роторного буріння (Локальні кошториси №06-02-02 (157,01 люд-год) та №06-03-01 (2 050,07 люд-год)). Одночасно, відповідно до наданих учасником ТОВ «Тім-Буд» документів (Довідка від 06.11.2023 №438/26, копії договорів про надання послуг технікою) екскаватор-навантажувач JCB 4CX, екскавтор колісний ATLAS 1604 та екскаватор JCB JCS175W, коток дорожній JCB VIBROMAX VM115D будуть задіяні учасником відповідно до договору №03/01 від 03.01.2023 про надання транспортних послуг, ГАЗ БУРОВИЙ-С 6612 – відповідно до договору №06/11 від 06.11.2023 надання послуг з проведення бурових робіт технікою. Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови №281 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. Одночасно, згідно з пунктом 5.2 розділу V Настанови №281 договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Відповідно до норм пункту 5.4 Розділу V Настанови №281 вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 – 5.9 цієї Настанови. Вартість машино-години власної будівельної техніки учасника процедури закупівлі (підрядника) визначається на підставі КНУ РКНЕМ, і відповідних поточних цін на них з додаванням амортизаційних відрахувань; витрат на заміну частин, що швидко спрацьовуються; вартості матеріальних ресурсів на ремонт і технічне обслуговування та перебазування машин; інших витрат, пов’язаних з експлуатацією і утриманням будівельних машин та механізмів, що враховуються в складі прямих витрат. Також, згідно з пунктом 5.4 Розділу V Настанови №281 загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток враховуються в ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) в цілому по об’єкту будівництва і обчислюються з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні власних будівельних машин та механізмів будівельної організації. Одночасно, згідно з пунктом 5.8 Розділу V Настанови №281 вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються. Водночас, проведеним під час моніторингу аналізом наданої ТОВ «Тім-Буд» договірної ціни та розрахунків до неї встановлено, що зазначені у локальних кошторисах учасника №02-01-01, №06-01-01, №06-01-02, №06-02-01, №06-02-02, №06-03-01 та №06-03-02 трудовитрати робітників, що обслуговують екскаватори, коток та техніку для буріння свердловин (керування якими здійснюватиметься силами надавачів послуг технікою), включено до розрахунку загальновиробничих та адміністративних витрат та прибутку. З врахуванням вищенаведеного, учасником ТОВ «Тім-Буд» у наданому у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни за відповідними статтями витрат безпідставно враховано трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні відповідних будівельних машин (що буде залучена за договорами надання послуг технікою із здійсненням керування силами надавача послуг), чим недотримано вимог пунктів 5.4 та 5.8 Розділу V Настанови №281 та, відповідно, недотримано вимог підпункту 3.7.2 пункту 3.7. розділу 3 тендерної документації Замовника. Крім того, за вимогою пункту 5.31 розділу V Настанови №281 у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: стадії проектування; виду будівництва; технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; тривалості будівництва; способів фінансування будівництва; виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. При цьому, у пункті 5.31 розділу V Настанови №281 вказано, що визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) зазначені кошти за твердої договірної ціни враховуються у розмірі до 1,5% до підсумку глав 1–12 по графі 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Таким чином, у Настанові №281 визначено граничний розмір обсягу витрат (коштів) на покриття ризиків, що враховується при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) за твердої договірної ціни. Моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «Тім-Буд» у наданій у складі тендерної пропозиції договірній ціні враховано кошти на покриття ризику в сумі 707 168,00 грн, що складає 2,4 відсотка від підсумку витрат за відповідними главами (розділ І (Будівельні роботи) – 24 333 562,00 грн та розділ ІІ (Устаткування, меблі та інвентар) – 5 131 774,00 грн), що не відповідає вимогам пункту 5.31 розділу V Настанови №281. З врахуванням вищенаведеного, учасником ТОВ «Тім-Буд» розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) надано з недотриманням вимог пункту 5.31 розділу V Настанови №281 та, відповідно, з недотриманням підпункту 3.7.2 пункту 3.7. розділу 3 тендерної документації Замовника. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, зокрема, коли вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а також коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Однак, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Тім-Буд», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю. З врахуванням вищенаведеного, наданий у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Тім-Буд» гарантійний лист №3-8 від від 13.11.2023 (наданий на виконання вимоги пункту 3.7.1 розділу 3 тендерної документації) містить недостовірну інформацію про те, що ціна пропозиції (договірна ціна) учасника розрахована відповідно до Настанови №281. Відповідно до норм підпункту 1 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли учасник процедури закупівлі, зокрема, зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Слід також зазначити, що відповідно до пункту 6.1 Настанови №281 у вартості виконаних робіт враховуються, зокрема, прямі витрати, загальновиробничі витрати, прибуток, адміністративні витрати, кошти на покриття ризиків, на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені законодавством і не враховані складовими вартості будівництва, податок на додану вартість. Також, відповідно до пункту 6.2 Настанови №281 за твердої договірної ціни взаєморозрахунки провадяться на підставі виконаних обсягів робіт та їх вартості, визначеної в договірній ціні. Таким чином, врахування у актах приймання виконаних будівельних робіт та довідках про вартість виконаних будівельних робіт та витрат загальновиробничих витрат, адміністративних витрат, прибутку, а також коштів на покриття ризиків за розмірами та в обсягах, що не відповідають нормам Настанови №281, призведе до завищення вартості таких робіт. Крім того, моніторингом встановлено, що відповідно до наданої учасником ТОВ «Тім-Буд» Підсумкової відомості ресурсів для виконання робіт за предметом закупівлі повинні використовуватися, зокрема, установки та агрегати бурові на базі автомобілів для роторного буріння свердловин на воду. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Тім-Буд» містяться копія договору №06/11 від 06.11.2023, укладеного учасником з ПП «Водбур-Сервіс» щодо надання послуг з проведення бурових робіт технікою ГАЗ БУРОВИЙ-С 6612, та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (САО 184115) на вказану техніку. Однак, у Довідці 06.11.2023 №438/26 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника ТОВ «Тім-Буд» зазначена техніка (необхідна для виконання робіт за предметом закупівлі) не вказана. Відповідно до норм пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Тім-Буд» встановлено невідповідності в документах, що подані учасником, у звязку з чим розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, щодо невідповідностей в інформації, вказаній у Довідці 06.11.2023 №438/26 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, та поданих учасником документах на підтвердження наявності відповідного обладнання Замовником відповідні вимоги про усунення таких невідповідностей в опублікованому повідомленні не зазначено, чим порушено вимоги пункту 43 Особливостей №1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Тім-Буд» ТОВ «Тім-Буд» встановлено порушення вимог пункту 3, пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання учасником-переможцем документів при укладенні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи на усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення підпункту 2 пункту 44, а також пункту 3 Особливостей №1178 вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «Тім-Буд» щодо розірвання договору. Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3, 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, а також вимог пункту 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
19.12.2023 00:00
Дата публікації
22.12.2023 15:41
Документи висновку
22.12.2023 15:41
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Комунальний заклад Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Перемишлянської міської ради Львівського району Львівської області повідомляє Вас про усунення порушення виявленого під час моніторингу UA-M-2023-11-29-000001 закупівлі ID UA-2023-10-31-003180-a, а саме: - на усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 44, а також пункту 3 Особливостей №1178 вжито заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору №115 від 29 листопада 2023року з дотриманням норм законодавства (надіслано листа з повідомленням про розірвання договору №500 від 27.12.2023р. та підписано додаткову угоду №1 від 29.12.2023р якою договір розірвано. - крім того вжито заходи, щодо недопущення порушення в подальшому вимог пунктів 3, 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації та пункту 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій, а саме з Уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу, продовжено передплату на платформу TNDR для поглиблення знань.
Дата публікації
29.12.2023 14:01
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Договір розірвано
Результат
Усунуто
Дата публікації
17.01.2024 14:26
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) : так
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї : відсутній механізм
Документи інформації про усунення порушення
17.01.2024 14:27
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Дата: 30.11.2023 Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-10-31-003180-a, яка проводилась Комунальним закладом Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Перемишлянської міської ради Львівського району Львівської області. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівель, його технічних та якісних характеристик? 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
30.11.2023 17:52
Орган перевірки
06.12.2023 00:00
Документи повідомлення
30.11.2023 17:53
-
Відповідь
Відповідь на запит
У відповідь на ваш запит про надання пояснень за предметом закупівлі: Ремонтно-реставраційні роботи будівлі для перебування, тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб в с. Дунаїв, Львівського району, Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (номер закупівлі в електронній системі закупівель UA-2023-10-31-003180-a) повідомляємо наступне: Щодо того, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівель, його технічних та якісних характеристик? Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту Ремонтно-реставраційні роботи будівлі для перебування, тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб в с. Дунаїв, Львівського району, Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № №14-0515/01-22 від 14 лютого 2023 р. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству. Обґрунтування очікуваної вартості Згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обгрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника (Глава 10 кошторису «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги») та Главу 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд». Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12, з урахуванням ПДВ. 1. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Надаємо посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація: http://rada-peremyshlyany.gov.ua/index.php?id=74 З повагою!
Рішеня
04.12.2023 12:41
Замовник
Документи повідомлення
04.12.2023 12:41
-
04.12.2023 12:41
-
04.12.2023 12:41
-
04.12.2023 12:41
-
04.12.2023 12:45
-
Запит
Про надання пояснення
Дата: 13.12.2023 Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-10-31-003180-a, яка проводилась Комунальним закладом Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Перемишлянської міської ради Львівського району Львівської області. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178). За нормами пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті. При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як насоси та дизель-генератори. Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Порядок №861). Відповідно до пункту 13-1 Порядку №861 замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до підпункту 1.2 пункту 5.2.1 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, зазначено, що у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, то відповідно щодо таких товарів: Замовником вимагається наявність в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Крім того, відповідно до підпункту 1.2.1 пункту 5.2.1 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Під час моніторингу встановлено, що згідно Додатку 2 «Технічна специфікація» тендерної документації Замовника передбачено встановлення насосу циркуляційного Yonos MAXO 30/0,5-12 PN10 Wilo, насосу каналізаційного Sololift2+WC1 "Grundfos", насосу циркуляційного G=6,2м3/год, Н=5,8м, Yonos-MAXO 40/0.5-8 Wilo, Насосу рециркуляційного G =1,2м3/год, H=3м, Yonos MAXO-Z 30/0.5-7 PN10, Wilo, насосу живильного G=1,2 м3/год, Н=20м, WJ 201, Wilo, Насосу фірми VENUS 180 OTT, дизель-генератора АКСА модель AРD 75 та монтаж насоса артезіанського із заглибним електродвигуном, марка PEDROLLO. Слід зазначити, що учасником ТОВ «Тім-Буд» у складі тендерної пропозиції надано сертифікати на насос циркуляційний Yonos MAXO 30/0,5-12 PN10 Wilo, насос каналізаційний Sololift2+WC1 "Grundfos", насос рециркуляційного G =1,2м3/год, H=3м, Yonos MAXO-Z 30/0.5-7 PN10, Wilo, насос живильний G=1,2 м3/год, Н=20м, WJ 201, Wilo, Насосу фірми VENUS 180 OTT та сертифікат АТ "АКСА ЖЕНЕРАТОР САНАЙІ", на дизель-генератор з терміном дії сертифікату 04.11.2023, який на момент подання тендерної пропозиції був не дійсним, а сертифікат на насос артезіанський із заглибним електродвигуном, марка PEDROLLO не надано. Згідно з пунктом 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, у пункті 43 Особливостей №1178 вказано, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції) . Слід зазначити, що Замовником опубліковано в електронній системі закупівель повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Тім-Буд» (далі – ТОВ «Тім-Буд»), у якому зазначено про необхідність надання учасником у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності (дійсного на момент подання тендерної пропозиції). Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати обгрунтоване пояснення щодо надання Замовником учаснику ТОВ «Тім-Буд» вимоги щодо усунення невідповідності у документі, що стосується запропонованого учасником генератора конкретної марки, моделі. 2. Надати документальне підтвердження щодо надання учасником ТОВ «Тім-Буд» у складі тендерної пропозиції сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності щодо насосу артезіанський із заглибним електродвигуном, марка PEDROLLO, який включений до технічної специфікації тендерної документації Замовника та до локальних кошторисів Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
13.12.2023 16:41
Орган перевірки
19.12.2023 00:00
Документи повідомлення
13.12.2023 16:42
-
Відповідь
Пояснення
У відповідь на ваш запит про надання пояснення повідомляємо наступне. Щодо частини першої запиту: Учасником ТОВ «Тім-Буд» у складі тендерної пропозиції надано сертифікати на насос циркуляційний Yonos MAXO 30/0,5-12 PN10 Wilo, насос каналізаційний Sololift2+WC1 "Grundfos", насос рециркуляційного G =1,2м3/год, H=3м, Yonos MAXO-Z 30/0.5-7 PN10, Wilo, насос живильний G=1,2 м3/год, Н=20м, WJ 201, Wilo, Насосу фірми VENUS 180 OTT та сертифікат АТ "АКСА ЖЕНЕРАТОР САНАЙІ", на дизель-генератор з терміном дії сертифікату 04.11.2023, який на момент подання тендерної пропозиції був не дійсним. Згідно з пунктом 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, у пункті 43 Особливостей №1178 вказано, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції) . Замовником опубліковано в електронній системі закупівель повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Тім-Буд» (далі – ТОВ «Тім-Буд»), у якому зазначено про необхідність надання учасником у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності (дійсного на момент подання тендерної пропозиції). Звертаємо вашу увагу на те, що вимога про необхідність надання учасником у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності (дійсного на момент подання тендерної пропозиції) відноситься не до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі а до вимог по підпункту 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Порядок №861), які передбачені підпунктом 1.2 пункту 5.2.1 Інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Аналогічна позиція підтверджується і практикою перевірок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ. Зокрема, зі змісту висновку за результатами Моніторингу UA-M-2023-11-22-000022 по процедурі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-11-013148-a виходить те, що виявивши невідповідність в інформації та/або документах які стосуються вимог по підпункту 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (Локалізація), що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовник повинен надавати можливість учаснику виправити наведену невідповідність, згідно вимоги пункту 43 Особливостей. Відтак, Замовник діяв в межах чинного законодавства та останньої практики моніторингу ДАСУ і надав можливість учаснику виправити наведену невідповідність, згідно вимоги пункту 43 Особливостей. Щодо частини другої Запиту повідомляємо про те, що Замовником було направлено звернення до проектанта, який здійснював виготовлення проектно-кошторисної документації на дану закупівлю щодо перевірки кошторисної документації Учасника на відповідність Технічній специфікації та проектно-кошторисній документації замовника. Відповідь додаємо в складі пояснення. В технічній специфікації яку замовник подав в складі Тендерної документації (Додаток№2 до Тендерної документації) зазначено про те, що усі посилання в технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника вважати «або еквівалент». Згідно інформації що міститься в Пiдсумковій вiдомості ресурсiв, наданій Учасником в складі Тендерної пропозиції, Учасник скористався даним йому Замовником правом і запропонував еквівалент, а саме Насос фірми VENUS 180 OTT. Інформація про те, що пропоновані Учасником насоси фірми VENUS 180 OTT відповідають вимогам підпункту 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону міститься в наданому учасником в складі документу: 12. Локалізація (1).PDF. Згідно по підпункту 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. 4) у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. Відтак, зважаючи на те, що Учасником запропоновано еквівалент, а насос артезіанського із заглибним електродвигуном, марка PEDROLLO не набуватиметься замовником у власність не монтуватиметься а тому Учасник не повинен був надавати сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності щодо насосу артезіанський із заглибним електродвигуном, марка PEDROLLO. Відтак, Тендерна пропозиція відповідає вимогам Тендерної документації в цій частині. Також звертаємо вашу увагу на важливість та необхідність даної закупівлі, оскільки така закупівля здійснюється для перебування, тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб. З повагою!
Рішеня
18.12.2023 18:54
Замовник
Документи повідомлення
18.12.2023 18:54
-
18.12.2023 18:54
-
18.12.2023 18:58
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
41 108 980.8 грн.
Період подання пропозицій
до 08.11.2023 01:00
Замовник:
Комунальний заклад Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Перемишлянської міської ради Львівського району Львівської області
Контактний телефон:
+380972412324
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
41 108 980.8 грн.
Період подання пропозицій
до 08.11.2023 01:00
Замовник:
Комунальний заклад Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Перемишлянської міської ради Львівського району Львівської області
Контактний телефон:
+380972412324
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності