Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 19 грудня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Перемишлянської міської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-10-30-001518-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Тім-Буд» (далі – ТОВ «Тім-Буд»); опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Тім-Буд» та опублікований вказаним учасником документ на усунення таких невідповідностей; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 04.10.2023 №5; повідомлення про намір укласти договір; оприлюднені ТОВ «Тім-Буд» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір від 29.11.2023 №115; надані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
У пункті 28 Особливостей №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Згідно з частиною першою статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
У пункті 3.7 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) розділу 3 тендерної документації зазначено, що виконання робіт проводиться відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам, встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору.
Також, у підпункті 3.7.2 пункту 3.7 розділу 3 тендерної документації зазначено, що для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати, зокрема, розрахунок договірної ціни, складеної відповідно з чинними кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, чинним законодавством України; пояснювальну записку; локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат.
Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначено у розділі V (Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова №281).
Так, відповідно до норм пункту 5.1 розділу V Настанови №281 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
При цьому, у пункті 5.1 розділу V Настанови №281 визначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Слід зазначити, що відповідно до вимог частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Моніторингом встановлено, що у Додатку №2 (Технічна специфікація) до тендерної документації Замовника міститься відомість обсягів робіт (у якій наведено найменування видів робіт та їх об’єми).
Проте, відомість ресурсів до вказаної відомості обсягів робіт або затверджену проектну документацію Замовником не надано.
Таким чином, тендерна документація Замовника не містить повної інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 3 частини другої статті 22, частини першої статті 23 Закону, а також пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
У пункті 3.1. розділу 3 тендерної документації Замовника визначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються у тендерній документації, зокрема інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з Додатком №1 до тендерної документації).
Так, відповідно до вимог Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (подається за формою Таблиці А, наведеною у Додатку №1), у якій нелбхідно вказати найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування, стан (нове, справний, кількість), виробника / марку, власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо (№ договору).
Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці А учасник повинен надати, зокрема:
- у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування;
- у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. А також, учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі.
При цьому, у Розділі №1 Додатку №1 до тендерної документації визначено, що кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт / надання послуг у повному обсязі.
Моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «Тім-Буд» у складі тендерної пропозиції надано Довідку 06.11.2023 №438/26 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій наведено перелік техніки та обладнання (22 позиції, зокрема: навантажувач телескопічний, установка для зварювання ручного дугового, машинки шліфувальні, перфоратор, відбійний молоток, компресор пересувний, пістолет для монтажної піни, коток дорожній, екскаватори, спеціальні вантажні автокрани, самоскид, блок компресорно-силовий, установка цементаційна, глиномішалка, апарат для стикового зварювання).
Також, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Тім-Буд» містяться локальні кошториси та Підсумкова відомість ресурсів.
Аналізом наданої учасником Підсумкової відомості ресурсів (розділ II. Будівельні машини і механізми) встановлено, що при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі повинні використовуватися, зокрема, бульдозери потужністю 79 кВт.
У Технічній специфікації (Додаток №2 до тендерної документації) при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі враховано роботи із засипання траншей та котлованів бульдозерами (зокрема, розділ «Зовнішні мережі побутової каналізації» – земляні роботи, розділ «Зовнішні та погружні трубопроводи» – грунтовий колектор).
Однак, у наданій ТОВ «Тім-Буд» Довідці 06.11.2023 №438/26 не зазначено про наявність в учасника вказаної вище техніки, у складі тендерної пропозиції учасника відсутні відповідні документи (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, оборотно-сальдова відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, або інший документ), якими учасник може підтвердити власне право користування або залучення такої техніки та обладнання.
Також, згідно з наданими ТОВ «Тім-Буд» документами (Довідка 06.11.2023 №438/26, договір №03/01 від 03.01.2023 про надання транспортних послуг та свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №225425) учасником залучено за договором про надання транспортних послуг коток дорожній JCB VIBROMAX VM115D масою 11,3 тонни.
Водночас, відповідно до Підсумкової відомості ресурсів (розділ II. Будівельні машини і механізми) при виконанні робіт за предметом закупівлі повинні виористовуватися котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві масою 8 т, котки дорожні самохідні гладкі масою 5 т та котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві масою 13 т.
Слід зазначити, що відповідно до наданої ТОВ «Тім-Буд» Довідки від 06.11.2023 №438/17 учасником субпідрядні організації залучатимуться лише для виконання робіт з ремонту системи опалення та вентиляції, монтажу зовнішніх мереж водопостачання, водовідведення та теплопостачання, а також встановлення блискавкозахисту та заземлення.
Таким чином, наданими у складі тендерної пропозиції документами учасником ТОВ «Тім-Буд» не підтверджено наявність у нього кількості техніки, достатньої для виконання робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі у повному обсязі (бульдозер та котки), чим недотримано вимог Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації Замовника.
Як зазначено вище, відповідно до вимог пункту 3.7.2 пункту 3.7 розділу 3 тендерної документації Замовника, для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати, зокрема, розрахунок договірної ціни, складеної відповідно до Настанови №281, пояснювальну записку; локальний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат.
Проведеним моніторингом встановлено, що у локальних кошторисах, наданих учасником ТОВ «Тім-Буд» у складі тендерної пропозиції, включено, зокрема, трудовитрати робітників, що обслуговують машини, по роботах: розробка ґрунту в траншеях та котлованах екскаваторами (Локальні кошториси №06-01-01 (10,47 люд-год) та №06-01-02 (86,36 люд-год), розробка ґрунту екскаватором з доробкою вручну (Локальні кошториси №02-01-01 (16,09 люд-год) та №06-03-02 (97,36 люд-год), улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням екскаваторів (Локальний кошторис №06-02-01 (8,28 люд-год), улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей вручну з ущільненням самохідними котками (Локальний кошторис №06-02-01 (5,66 люд-год), роторне буріння свердловин із прямою промивкою установками з дизельним двигуном та відкачування води із свердловини ерліфтом із застосуванням комплекту обладнання роторного буріння (Локальні кошториси №06-02-02 (157,01 люд-год) та №06-03-01 (2 050,07 люд-год)).
Одночасно, відповідно до наданих учасником ТОВ «Тім-Буд» документів (Довідка від 06.11.2023 №438/26, копії договорів про надання послуг технікою) екскаватор-навантажувач JCB 4CX, екскавтор колісний ATLAS 1604 та екскаватор JCB JCS175W, коток дорожній JCB VIBROMAX VM115D будуть задіяні учасником відповідно до договору №03/01 від 03.01.2023 про надання транспортних послуг, ГАЗ БУРОВИЙ-С 6612 – відповідно до договору №06/11 від 06.11.2023 надання послуг з проведення бурових робіт технікою.
Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови №281 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Одночасно, згідно з пунктом 5.2 розділу V Настанови №281 договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
Відповідно до норм пункту 5.4 Розділу V Настанови №281 вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 – 5.9 цієї Настанови.
Вартість машино-години власної будівельної техніки учасника процедури закупівлі (підрядника) визначається на підставі КНУ РКНЕМ, і відповідних поточних цін на них з додаванням амортизаційних відрахувань; витрат на заміну частин, що швидко спрацьовуються; вартості матеріальних ресурсів на ремонт і технічне обслуговування та перебазування машин; інших витрат, пов’язаних з експлуатацією і утриманням будівельних машин та механізмів, що враховуються в складі прямих витрат.
Також, згідно з пунктом 5.4 Розділу V Настанови №281 загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток враховуються в ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) в цілому по об’єкту будівництва і обчислюються з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні власних будівельних машин та механізмів будівельної організації.
Одночасно, згідно з пунктом 5.8 Розділу V Настанови №281 вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються.
Водночас, проведеним під час моніторингу аналізом наданої ТОВ «Тім-Буд» договірної ціни та розрахунків до неї встановлено, що зазначені у локальних кошторисах учасника №02-01-01, №06-01-01, №06-01-02, №06-02-01, №06-02-02, №06-03-01 та №06-03-02 трудовитрати робітників, що обслуговують екскаватори, коток та техніку для буріння свердловин (керування якими здійснюватиметься силами надавачів послуг технікою), включено до розрахунку загальновиробничих та адміністративних витрат та прибутку.
З врахуванням вищенаведеного, учасником ТОВ «Тім-Буд» у наданому у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни за відповідними статтями витрат безпідставно враховано трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні відповідних будівельних машин (що буде залучена за договорами надання послуг технікою із здійсненням керування силами надавача послуг), чим недотримано вимог пунктів 5.4 та 5.8 Розділу V Настанови №281 та, відповідно, недотримано вимог підпункту 3.7.2 пункту 3.7. розділу 3 тендерної документації Замовника.
Крім того, за вимогою пункту 5.31 розділу V Настанови №281 у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: стадії проектування; виду будівництва; технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; тривалості будівництва; способів фінансування будівництва; виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
При цьому, у пункті 5.31 розділу V Настанови №281 вказано, що визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) зазначені кошти за твердої договірної ціни враховуються у розмірі до 1,5% до підсумку глав 1–12 по графі 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Таким чином, у Настанові №281 визначено граничний розмір обсягу витрат (коштів) на покриття ризиків, що враховується при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) за твердої договірної ціни.
Моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «Тім-Буд» у наданій у складі тендерної пропозиції договірній ціні враховано кошти на покриття ризику в сумі 707 168,00 грн, що складає 2,4 відсотка від підсумку витрат за відповідними главами (розділ І (Будівельні роботи) – 24 333 562,00 грн та розділ ІІ (Устаткування, меблі та інвентар) – 5 131 774,00 грн), що не відповідає вимогам пункту 5.31 розділу V Настанови №281.
З врахуванням вищенаведеного, учасником ТОВ «Тім-Буд» розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) надано з недотриманням вимог пункту 5.31 розділу V Настанови №281 та, відповідно, з недотриманням підпункту 3.7.2 пункту 3.7. розділу 3 тендерної документації Замовника.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, зокрема, коли вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а також коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Однак, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Тім-Буд», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю.
З врахуванням вищенаведеного, наданий у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Тім-Буд» гарантійний лист №3-8 від від 13.11.2023 (наданий на виконання вимоги пункту 3.7.1 розділу 3 тендерної документації) містить недостовірну інформацію про те, що ціна пропозиції (договірна ціна) учасника розрахована відповідно до Настанови №281.
Відповідно до норм підпункту 1 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли учасник процедури закупівлі, зокрема, зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Слід також зазначити, що відповідно до пункту 6.1 Настанови №281 у вартості виконаних робіт враховуються, зокрема, прямі витрати, загальновиробничі витрати, прибуток, адміністративні витрати, кошти на покриття ризиків, на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені законодавством і не враховані складовими вартості будівництва, податок на додану вартість.
Також, відповідно до пункту 6.2 Настанови №281 за твердої договірної ціни взаєморозрахунки провадяться на підставі виконаних обсягів робіт та їх вартості, визначеної в договірній ціні.
Таким чином, врахування у актах приймання виконаних будівельних робіт та довідках про вартість виконаних будівельних робіт та витрат загальновиробничих витрат, адміністративних витрат, прибутку, а також коштів на покриття ризиків за розмірами та в обсягах, що не відповідають нормам Настанови №281, призведе до завищення вартості таких робіт.
Крім того, моніторингом встановлено, що відповідно до наданої учасником ТОВ «Тім-Буд» Підсумкової відомості ресурсів для виконання робіт за предметом закупівлі повинні використовуватися, зокрема, установки та агрегати бурові на базі автомобілів для роторного буріння свердловин на воду.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Тім-Буд» містяться копія договору №06/11 від 06.11.2023, укладеного учасником з ПП «Водбур-Сервіс» щодо надання послуг з проведення бурових робіт технікою ГАЗ БУРОВИЙ-С 6612, та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (САО 184115) на вказану техніку.
Однак, у Довідці 06.11.2023 №438/26 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника ТОВ «Тім-Буд» зазначена техніка (необхідна для виконання робіт за предметом закупівлі) не вказана.
Відповідно до норм пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Тім-Буд» встановлено невідповідності в документах, що подані учасником, у звязку з чим розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, щодо невідповідностей в інформації, вказаній у Довідці 06.11.2023 №438/26 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, та поданих учасником документах на підтвердження наявності відповідного обладнання Замовником відповідні вимоги про усунення таких невідповідностей в опублікованому повідомленні не зазначено, чим порушено вимоги пункту 43 Особливостей №1178.