Показати схожі тендери

Закупівля Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Будівництво водопровідних мереж в с. Хустянка Роменського району Сумської області) від Хмелівська сільська рада.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2023-10-31-002290-a
Id Tender 15494fbd2c8b443e854ef0e0d8e1bbb3
План UA-P-2023-10-31-000729-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 31.10.2023 10:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 517 556 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Основні параметри
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Будівництво водопровідних мереж в с. Хустянка Роменського району Сумської області)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво водопровідних мереж в с. Хустянка Роменського району Сумської області
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
41746, Україна, Сумська область, Роменський район, с. Хустянка
Дата постачання по
31.12.2023 10:34
Документи позиції
Документи закупівлі
31.10.2023 10:56
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Картавий Ігор Миколайович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380985079499
Факс
+380544891631
Замовник
ЄДРПОУ
04389035
Повна назва
Хмелівська сільська рада
Поштовий індекс
42034
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
село Хмелів
Адреса
Сумська обл.Роменський р-н с.Хмелів вул.Роменська,58
Кваліфікація
Договір
UA-2023-10-31-002290-a-c1
Підписаний і діє
Номер
220
4 517 556 грн.
3 764 630 грн.
З ПДВ
Підписано
18.10.2023
Строк дії договору з
18.10.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
1 (роботи)
Будівництво водопровідних мереж в с. Хустянка Роменського району Сумської області
Номенклатура
Будівництво водопровідних мереж в с. Хустянка Роменського району Сумської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
4 517 556
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Приватне підприємство "Сантехкон"
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34678112

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
31.10.2023 10:55
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-12-13-000011
Дата створення проекту
13.12.2023 10:26
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
13.12.2023 16:33
Дата публікації висновку про результати
26.12.2023 18:07
Дата завершення усунення порушень
10.01.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
04.01.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
12.12.2023 № 225 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/13979-2023 від 04.12.2023 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 12.12.2023 № 225 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 8 UA-2023-10-31-002290-a 31.10.2023 Хмелівська сільська рада Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу онтролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
12.12.2023 00:00
Документи рішення
13.12.2023 16:33
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для проведення закупівлі без використання електронної системи, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Хмелівської сільської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, протокол розкриття, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі від 18.10.2023, договір підряду від 18.10.2023 № 220, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 09.11.2023 №1, пояснення Замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.12.2023. Відповідно до обґрунтування підстави для здійснення закупівлі від 18.10.2023 Замовником обрано підставу підпункту 6 пункту 13 Особливостей. Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником проводились відкриті торги з особливостями UA-2023-09-25-007514-a, очікуваною вартістю 4 577 964,00 грн на закупівлю робіт будівництва водопровідних мереж в с. Хустянка Роменського району Сумської області, які відмінені у зв’язку з відсутністю пропозицій. Моніторингом установлено що Замовником укладено договір підряду від 18.10.2023 № 220 з Приватним підприємством «Сантехкон» (далі – ПП «Сантехкон») на виконання робіт по об’єкту «Нове будівництво водопровідних мереж в с. Хустянка Роменського району Сумської області» на суму 4 517 556,00 гривень. Відповідно до пункту 1.9. зазначеного договору гарантійний строк експлуатації об’єкту становить 1 (один) рік від дня прийняття об’єкта в експлуатацію, що не відповідає пункту 1.9 проекту договору, який є Додатком 3 до тендерної документації (далі – проект договору), який міститься в закупівлі UA-2023-09-25-007514-a та яким визначено що «відповідно до статті 884 Цивільного Кодексу України Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку. Гарантійний строк становить 10 (десять) років від дня прийняття об'єкта в експлуатацію». При цьому, відповідно до частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Крім того, моніторингом установлено, що пункти 1.4.; 3.1.4.; 3.1.5.; 3.1.6.; 3.4.11.;4.1. укладеного договору підряду від 18.10.2023 № 220 не відповідають умовам проекту договору, який міститься в закупівлі UA-2023-09-25-007514-a. При цьому пункти 3.1.7.; 3.1.8.; 3.1.9., які містяться в проекті договору взагалі відсутні в умовах договору підряду від 18.10.2023 № 220. Зазначене не відповідає умовам підпункту 6 пункту 13 Особливостей. Також, моніторингом установлено, що Замовником до зазначеного договору укладено додаткову угоду від 09.11.2023 №1, умовами якої є зміна банківських реквізитів підрядника. Проте, на порушення підпункту 7 пункту 19 Особливостей Замовником невірно обрано підставу зміни істотних умов договору у зв’язку із зміною встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Аналізом питання укладання договору встановлено порушення частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та підпункту 6 пункту 13 Особливостей в частині невідповідності умов договору підряду від 18.10.2023 № 220 проекту договору. Моніторингом установлено невірне застосування підпункту 7 пункту 19 Особливостей в частині внесення змін до договору підряду від 18.10.2023 № 220. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом внесення відповідних змін до договору підряду від 18.10.2023 № 220 через укладання додаткової угоди, притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
25.12.2023 00:00
Дата публікації
26.12.2023 18:07
Документи висновку
26.12.2023 18:07
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На здійснення заходів, спрямованих на виправлення встановлених порушень законодавства, Замовником було укладено Додаткову угоду до договору № 220 від 18.10.2023 р., якою було внесено зміни до п. 1.9. Договору, відповідно до частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, і збільшено гарантійний строк до 10 років. Також, Додатковою угодою було внесено зміни в п.п. 1.4.; 3.1.4.; 3.1.5.; 3.1.6.; 3.4.11.; 4.1., та додано до Договору п.п. 3.1.7.; 3.1.8.; 3.1.9. для відповідності з Проектом договору. В електронній системі неможливо внести зміни до опублікованої Додаткової угоди № 1 про зміну реквізитів підрядника. Замовником були зроблені висновки про неправомірність вчинених дій і для недопущення в майбутньому вчинення порушень зі сторони уповноваженої особи з питань державних закупівель було вирішено відправити уповноважену особу на додаткове навчання (підвищення кваліфікації).
Дата публікації
02.01.2024 16:57
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань: 1.Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710. 2. Просимо пояснити, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливого потенційного виконавця робіт, що є предметом закупівлі, та обрано для їх виконання саме Приватне підприємство "Сантехкон", з яким укладено договір підряду від 18.10.2023 № 220 на виконання робіт по об’єкту: «Будівництво водопровідних мереж в с. Хустянка Роменського району Сумської області». Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи). Відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
18.12.2023 13:27
Орган перевірки
22.12.2023 00:00
Документи повідомлення
18.12.2023 13:28
-
Відповідь
Пояснення до моніторингу
На виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби, опублікованого 13.12.2023 р. у системі електронних закупівель, в рамках проведення моніторингу закупівлі за номером UA-2023-10-31-002290-a за предметом закупівлі - Будівництво водопровідних мереж в с. Хустянка Роменського району Сумської області, на підставі наказу Східного офісу Держаудитслужби від 12.12.2023 № 225 «Про початок здійснення моніторингу закупівель»
Рішеня
21.12.2023 17:16
Замовник
Відповідь
Роз'яснення щодо висновку
Східний офіс Держаудитслужби Про надання роз’яснення на виявлені порушення (в рамках проведення моніторингу закупівель) 1. На здійснення заходів, направлених на усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель Замовником необхідно внести зміни до п.1.9 «Гарантійний строк експлуатації об’єкту» до Договору №220 на виконання робіт по об’єкту «Нове будівництво водопровідних мереж в с. Хустянка Роменського району Сумської області» зг. частини 1 ст. 884 Цивільного кодексу України. Яким чином Замовнику внести зміни до істотних умов договору зг. п.19 Особливостей, а саме Додатковою угодою подовжити Гарантійний строк експлуатації об’єкту зг. частини 1 ст. 884 Цивільного кодексу України? 2. Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. На здійснення заходів, направлених на усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель і щоб Договір підряду відповідав Проекту Договору зг. пп.6 п.13 Особливостей, Замовником необхідно шляхом укладення Додаткової угоди до Договору №220 від 18.10.23 р внести зміни до пунктів 1.4.; 3.1.4.; 3.1.5.; 3.1.6.; 3.4.11.; 4.1. у відповідності до проекту Договору, який міститься в Закупівлі UA-2023-09-25-007514-a, та додати пункти 3.1.7.; 3.1.8.; 3.1.9. відповідно до проекту договору? 3. Щодо порушення підпункту 7 пункту 19 Особливостей. Яким чином та згідно якого підпункту п.19 Особливостей Замовник може опублікувати додаткову угоду до договору в системі Прозорро при зміні банківських реквізитів. Якщо зміна банківських реквізитів не є істотною умовою Договору і цю Додаткову угоду не потрібно публікувати в системі Прозорро (що було зроблено помилково), то як Замовнику вчинити з Додатковою угодою №1 до Договору №220 від 18.10.2023 р.?
Висновку
28.12.2023 09:32
Замовник
Документи повідомлення
28.12.2023 09:34
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 517 556 грн.
Замовник:
Хмелівська сільська рада
Контактний телефон:
+380985079499
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 517 556 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Хмелівська сільська рада
Контактний телефон:
+380985079499
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності