Показати схожі тендери

Закупівля 66510000-8 Страхові послуги Добровільне медичне страхування (демобілізовані працівники) від ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-10-30-003200-a
Id Tender 48043b513a624525bf9cb01e951a88e3
План UA-P-2023-10-30-001568-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 29.12.2023 12:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 000 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
30 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.10.2023 11:05 до 08.11.2023 10:00
Завершено
Період уточнень
з 30.10.2023 11:05
до 05.11.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.10.2023 11:05
до 05.11.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.11.2023 16:02
до 18.12.2023 13:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.11.2023 15:01
до 24.12.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.12.2023 13:48
до 29.12.2023 12:10
Період уточнень
з 30.10.2023 11:05 до 05.11.2023 00:00
Період оскарження
з 30.10.2023 11:05 до 05.11.2023 00:00
Період кваліфікації
з 09.11.2023 16:02 до 18.12.2023 13:48
Період кваліфікації
з 09.11.2023 16:02 до 18.12.2023 13:48
Основні параметри
66510000-8 Страхові послуги Добровільне медичне страхування (демобілізовані працівники)
Інформація, що вимагається част.2 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана у оголошенні про проведення відкритих торгів, вказана у тендерній документації.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 000 000 грн.
66510000-8 Страхові послуги Добровільне медичне страхування (демобілізовані працівники)
Назва предмета закупівлі
66510000-8 Страхові послуги Добровільне медичне страхування (демобілізовані працівники)
Очікувана вартість
3 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
30000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.11.2023 15:27
Закінчення аукціону
09.11.2023 16:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
66510000-8 Страхові послуги Добровільне медичне страхування (демобілізовані працівники)
Код ДК 021:2015
66510000-8 - Страхові послуги
Кількість
50
Одиниця виміру
Людей
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Страхувальник на підставі рахунку Страховика, наданого після підписання актів приймання-передачі послуг за звітний місяць до 15 числа місяця, наступного за звітним місяцем (за винятком випадків, передбачених Договором), перераховує частину страхового платежу за відповідний звітний місяць. У разі, якщо відповідне 15 число є неробочим днем, оплата здійснюється у робочий день, що передує такому 15 числу.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ІНГО"
Пропозиція:
4 612 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Приватне Акціонерне Товариство "Страхова група "ТАС"
Пропозиція:
3 000 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ПрАТ СК "ІНТЕРЕКСПРЕС"
Пропозиція:
1 787 500 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "САЛАМАНДРА"
Пропозиція:
1 790 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.11.2023 15:27
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.10.2023 17:40
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Рибаченко Наталія Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
380442491480
Сайт:
https://ua.energy/
Замовник
ЄДРПОУ
00100227
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Поштовий індекс
01032
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Кваліфікація
Лот № 1 66510000-8 Страхові послуги Добровільне медичне страхування (демобілізовані працівники)
Період вимог/скарг з 24.11.2023 15:01 по 30.11.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника ПрАТ СК "ІНТЕРЕКСПРЕС" (ЄДРПОУ 33097568), відповідно до вимог ч.1 п. 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме: учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.10.2023 11:05
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.10.2023 11:05
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
09.11.2023 16:02
Надати до
11.11.2023 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пп. 1.3. Розділу І Додатку 2 до ТД учасник у складі пропозиції мав надати Документ(и), підтверджуючий(і) повне виконання договору аналогічного предмету закупівлі, наданого згідно пп. 1.2. цього Додатку та на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 1.1. цього Додатку, а саме: видаткова(-і) накладна(-і) або акт(и) виконання або лист-відгук***) *** Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації Замовника за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету договору/переліку наданих послуг, та по можливості: номеру та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані. Учасник в складі тендерної пропозиції надав договір № 20112-00800/308/2022 від 24.03.2022р., однак документи відповідно до вимог пп. 1.3 Розділу І Додатку 2 до ТД у складі тендерної пропозиції відсутні. 2. Відповідно до пп. 2.1. Розділу І Додатку 2 до ТД учасник у складі пропозиції мав надати Довідку(-и) (складену (-і) в довільній формі) про наявність в учасника або асистуючої компанії* обладнання та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватись при виконанні умов договору, із обов’язковим зазначенням інформації, а саме: наявність виділених для Страхувальника власних телефонних ліній (стаціонарного та мобільного зв’язку з можливістю цифрового аудіозапису розмов і їх архівації та зберігання протягом строку дії договору, із врахуванням кількості застрахованих осіб за цим договором), щоб забезпечити прийняття 80% усіх вхідних дзвінків за перші 20 секунд після голосового привітання: - безкоштовної телефонної лінії по Україні 0-800; - окремої лінії для невідкладної допомоги (дозвон без черги); Учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку № 194 від 03.11.2023 р. «Про наявність виділення каналів комунікації та програмного забезпечення», де зазначена інформація щодо наявності безкоштовної телефонної лінії по Україні 0 800 354 354 для невідкладної допомоги (дозвон без черги), а інформація щодо безкоштовної телефонної лінії по Україні 0-800 відсутня. 3. Відповідно до пп. 2.2. Розділу І Додатку 2 до ТД учасник у складі пропозиції мав надати Довідку (складену в довільній формі), що підтверджує можливість надання медичних послуг у всіх обласних центрах України (окрім тимчасово окупованих територій), із зазначенням кількості медичних установ (медичних закладів та аптек), з якими є договірні відносини (вказати по кожному обласному центру). Довідка відповідно до вимог 2.2. Розділу І Додатку 2 до ТД в складі тендерної пропозиції відсутня. 4. Відповідно до пп. 2.3. Розділу І Додатку 2 до ТД учасник у складі пропозиції мав надати Довідку (складену в довільній формі) з повним переліком медичних закладів, із зазначенням їх місця розташування та категорії (державні/відомчі ЛПЗ, приватні ЛПЗ низької та середньої цінової категорії, приватні ЛПЗ середньої та високої цінової категорії, брендові приватні клініки), з якими в учасника торгів укладені договори, та які, у подальшому, будуть зазначені у додатку до договора, як максимально орієнтовний, але не вичерпний перелік медичних закладів. Учасник в складі тендерної пропозиції надав електронний файл «3.2. Загальна платформа МУ (Київ та Україна)» формату xlsx без підпису та позначення якою юридичною особою складений. 5. Відповідно до пп. 2.4. Розділу І Додатку 2 до ТД учасник у складі пропозиції мав надати Довідку (складену в довільній формі) у якій учасник підтверджує, що запропонований ним клас клінік відповідає вимогам замовника, зазначеним у Додатку 3 до тендерної документації. У випадку використання учасником іншого кодування класу клінік учасник обов’язково повинен надати у довільній формі матрицю відповідності клінік. При цьому рівень клінік, запропонований учасником має бути не нижче зазначеного у Додатку 3 до тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку № 192 від 03.11.2023 р., що запропонований клас клінік відповідає вимогам замовника, проте в довідці відсутня матриця відповідності клінік. 6. Відповідно до вимог пп. 3.1. та 3.2. Розділу І Додатку 2 до ТД учасник у складі пропозиції мав надати Довідку (складену в довільній формі) про наявність в учасника або асистуючої компанії мінімум двох лікарів-координаторів (вища медична освіта), не менше п'яти працівників відповідної кваліфікації (середня медична освіта та/або фармацевтична освіта), які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору (із зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові, посади, досвіду роботи на зазначеній посаді, освіти) та Довідку (складену в довільній формі) про надання згоди (підтвердження) на закріплення мінімум одного лікаря-координатора (довіреного лікаря) з вищою медичною освітою за замовником (із зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові, посади, досвіду роботи на зазначеній посаді, освіти). На виконання вимог пп. 3.1. та 3.2. Розділу І Додатку 2 до ТД учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку № 183 від 03.11.2023 р., в якій відсутня інформація щодо досвіду роботи на зазначених посадах та освіти. 7. Відповідно до пп. 3.4. Розділу І Додатку 2 до ТД учасник у складі пропозиції мав надати Копії дипломів і трудових книжок осіб зазначених у довідках, що вимагаються відповідно до пп. 3.1. і 3.2. Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку від 03.11.2023 р. № 190, що має назву «Витяг з наказів ТОВ «Савітар Україна»», яка не є за формою витягом зі службового документу, оскільки не містить обов’язкових реквізитів, передбачених для витягу зі службового документу, передбачених пп. 12. п. 11 розділу ІІ Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених Наказом Міністерства юстиції України та п. 5.26 ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Статтею 24 КЗпП передбачено альтернативу надання робітником трудової книжки (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Проте копії трудових книжок на осіб зазначених в довідці 183 від 03.11.2023 р., в складі тендерної пропозиції відсутні. 8. Відповідно до пп. 3.5. Розділу І Додатку 2 до ТД учасник у складі пропозиції мав надати Довідку про залучення субпідрядників/співвиконавців (складена за Формою № 1/01 цього Додатку) з інформацією про кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця. Примітка: у разі залучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для надання окремих видів або обсягів послуг надати документи оформлені згідно з вимогами Форми № 1/01 цього додатку. В складі тендерної пропозиції учасник надає довідку від 07.11.2023 року №07/3 в якій зазначає, що службу добровільного медичного асистансу з багатоканальною телефонною лінією здійснює від імені та в інтересах Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Савітар Україна», яка містить суперечливу інформацію згідно довідки від 07.11.2023 року № 07/8 (про відсутність субпідрядників/співвиконавців) наданій відповідно до вимог пп. 3.5. Розділу І Додатку 2 до ТД. 9. Відповідно до пп. 4.1. Розділу І Додатку 2 до ТД учасник у складі пропозиції мав надати Документ на підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції (протокол та/або виписка та/або витяг з протоколу зборів (засідань тощо) засновників та/або довіреність (доручення) та/або наказ тощо); у разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення та/або протокол та/або дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції. У випадку надання довіреності – довіреність повинна містити право на підпис документів, що входять до складу тендерної пропозиції. Учасник в складі тендерної пропозиції надав Протокол засідання наглядової ради ПрАТ «Страхова компанія «Інтерекспрес» від 22.06.202 р. № 16/20, яким обрано (переобрано) Правління ПрАТ СК «Інтерекспрес» строком на 3 (три) роки з 01.07.2020 р. по 01.07.2023 р. в наступному складі: Голова правління – Кушнір В.М. Таким чином, строк повноважень Кушнір К.М. сплив 01.07.2023 р. 10. Відповідно до пп. 4.3. Розділу І Додатку 2 до ТД учасник у складі пропозиції мав надати Довідку(и) або лист(и) (з QR кодом, підписаний з використанням системи електронного документообігу Національного банку України) видана(ий)(і) в поточному 2023 році, Національним Банком України із зазначенням інформації про: - відсутність в діяльності Учасника невиконаних заходів впливу, за порушення законів та інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність з надання фінансових послуг з підтвердженням дотримання положень Закону України «Про страхування» та Розпорядження Нацкомфінпослуг від 07.06.2018 № 850 «Про затвердження Положення про обов’язкові критерії і нормативи достатності капіталу та платоспроможності, ліквідності, прибутковості, якості активів та ризиковості операцій страховика» за 2021 та 2023 рік; - відсутність у відношенні учасника рішення Національного банку України про визнання структури власності страховика непрозорою або про відмову у визнанні структури власності надавача фінансових послуг прозорою відповідно до вимог нормативно-правових актів Національного банку України; - про відсутність виявлення Національним банком України невідповідності структури власності страховика вимогам щодо прозорості, передбаченим у розділі III Положення про вимоги до структури власності надавачів фінансових послуг, затвердженим постановою Правління Національного банку України від 14.04.2021 № 30; - про відсутність рішення Національного банку України про визнання ділової репутації страховика, його власників істотної участі та/або керівників, головного бухгалтера, ключових осіб небездоганною відповідно до вимог нормативно-правових актів Національного банку України або ділова репутація керівників, головного бухгалтера, ключових осіб, власників істотної участі страховика не є небездоганною згідно з пунктом 185 постанови Правління Національного банку України “Про затвердження Положення про ліцензування та реєстрацію надавачів фінансових послуг та умови провадження ними діяльності з надання фінансових послуг” від 24 грудня 2021 року № 153 (зі змінами). - щодо не здійснення Національним банком України повної перевірки структури власності страховика в порядку, визначеному в пункті 42 розділу V Положення про вимоги до структури власності надавачів фінансових послуг, затвердженим постановою Правління Національного банку України від 14.04.2021 № 30; - про не виявлення Національним банком України інформації щодо споріднених осіб страховика, місцем реєстрації та/або місцезнаходженням яких є держава-агресор. На виконання вимог пп. 2.2. Розділу І Додатку 2 до ТД Учасником у складі тендерної пропозиції надає довідки з Національного банку України 21-0006/80383 від 31.10.2023, 21-0006/81378 від 03.11.2023 та 21-0006/77291 від 18.10.2023 в яких відсутня інформація: «про не виявлення Національним банком України інформації щодо споріднених осіб страховика, місцем реєстрації та/або місцезнаходженням яких є держава-агресор». 10. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Вимога пп. 1.3. Розділу І Додатку 2 до ТД 2. Вимога пп. 2.1. Розділу І Додатку 2 до ТД 3. Вимога пп. 2.2. Розділу І Додатку 2 до ТД 4. Вимога пп. 2.3. Розділу І Додатку 2 до ТД 5. Вимога пп. 2.4. Розділу І Додатку 2 до ТД 6. Вимога пп. 3.1. Розділу І Додатку 2 до ТД 7. Вимога пп. 3.2. Розділу І Додатку 2 до ТД 8. Вимога пп. 3.4. Розділу І Додатку 2 до ТД 9. Вимога пп. 3.5. Розділу І Додатку 2 до ТД 10. Вимога пп. 4.1. Розділу І Додатку 2 до ТД 11. Вимога пп. 4.3. Розділу І Додатку 2 до ТД Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пп. 1.3. Розділу І Додатку 2 до ТД Надати Документ підтверджуючий повне виконання договору аналогічного предмету закупівлі, наданого згідно пп. 1.2. цього Додатку та на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 1.1. цього Додатку, а саме: видаткова(-і) накладна(-і) або акт(и) виконання або лист-відгук***). 2. Відповідно до пп. 2.1. Розділу І Додатку 2 до ТД Надати Довідку складену в довільній формі) про наявність в учасника або асистуючої компанії* обладнання та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватись при виконанні умов договору, із обов’язковим зазначенням інформації, а саме: наявність безкоштовної телефонної лінії по Україні 0-800. 3. Відповідно до пп. 2.2. Розділу І Додатку 2 до ТД Надати Довідку (складена в довільній формі), що підтверджує можливість надання медичних послуг у всіх обласних центрах України (окрім тимчасово окупованих територій), із зазначенням кількості медичних установ (медичних закладів та аптек), з якими є договірні відносини (вказати по кожному обласному центру). 4. Відповідно до пп. 2.3. Розділу І Додатку 2 до ТД Надати Довідку (складена в довільній формі) з повним переліком медичних закладів, із зазначенням їх місця розташування та категорії (державні/відомчі ЛПЗ, приватні ЛПЗ низької та середньої цінової категорії, приватні ЛПЗ середньої та високої цінової категорії, брендові приватні клініки), з якими в учасника торгів укладені договори, та які, у подальшому, будуть зазначені у додатку до договора, як максимально орієнтовний, але не вичерпний перелік медичних закладів, документ складений за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, завірений печаткою (у сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) або електронний документ з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України "Про електронні довірчі послуги". 5. Відповідно до пп. 2.4. Розділу І Додатку 2 до ТД Надати Довідку (складена в довільній формі) у якій учасник підтверджує, що запропонований ним клас клінік відповідає вимогам замовника, зазначеним у Додатку 3 до тендерної документації. У випадку використання учасником іншого кодування класу клінік учасник обов’язково повинен надати у довільній формі матрицю відповідності клінік. При цьому рівень клінік, запропонований учасником має бути не нижче зазначеного у Додатку 3 до тендерної документації. 6. Відповідно до пп. 3.1. Розділу І Додатку 2 до ТД Надати Довідку (складену в довільній формі) про наявність в учасника або асистуючої компанії мінімум двох лікарів-координаторів (вища медична освіта), не менше п'яти працівників відповідної кваліфікації (середня медична освіта та/або фармацевтична освіта), які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору (із зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові, посади, досвіду роботи на зазначеній посаді, освіти). 7. Відповідно до пп. 3.2. Розділу І Додатку 2 до ТД Надати Довідку (складену в довільній формі) про надання згоди (підтвердження) на закріплення мінімум одного лікаря-координатора (довіреного лікаря) з вищою медичною освітою за замовником (із зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові, посади, досвіду роботи на зазначеній посаді, освіти). 8. Відповідно до пп. 3.4. Розділу І Додатку 2 до ТД Надати Копії трудових книжок осіб зазначених у довідках, що вимагаються відповідно до пп. 3.1. і 3.2. 9. Відповідно до пп. 3.5. Розділу І Додатку 2 до ТД Надати Довідку про залучення субпідрядників/співвиконавців (складена за Формою № 1/01 цього Додатку) з інформацією про кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця. Примітка: • у разі залучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для надання окремих видів або обсягів послуг надати документи оформлені згідно з вимогами Форми № 1/01 цього додатку. 10. Відповідно до пп. 4.1. Розділу І Додатку 2 до ТД Надати Документ на підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції (протокол та/або виписка та/або витяг з протоколу зборів (засідань тощо) засновників та/або довіреність (доручення) та/або наказ тощо); у разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення та/або протокол та/або дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції. У випадку надання довіреності – довіреність повинна містити право на підпис документів, що входять до складу тендерної пропозиції. 11. Відповідно до пп. 4.3. Розділу І Додатку 2 до ТД Надати Довідку або лист з QR кодом, підписаний з використанням системи електронного документообігу Національного банку України) видана(ий)(і) в поточному 2023 році, Національним Банком України із зазначенням інформації про: про не виявлення Національним банком України інформації щодо споріднених осіб страховика, місцем реєстрації та/або місцезнаходженням яких є держава-агресор
Створено
20.11.2023 10:57
Надати до
21.11.2023 10:57
Період вимог/скарг з 07.12.2023 15:20 по 13.12.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "САЛАМАНДРА" (ЄДРПОУ 21870998), відповідно до вимог ч.1 п. 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме: учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.10.2023 11:05
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.10.2023 11:05
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
24.11.2023 15:01
Надати до
28.11.2023 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пп. 2.1. Розділу І Додатку 2 до ТД учасник мав надати Довідку(-и) (складену (-і) в довільній формі) про наявність в учасника або асистуючої компанії* обладнання та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватись при виконанні умов договору, із обов’язковим зазначенням інформації, а саме: • наявність виділених для Страхувальника власних телефонних ліній (стаціонарного та мобільного зв’язку з можливістю цифрового аудіозапису розмов і їх архівації та зберігання протягом строку дії договору, із врахуванням кількості застрахованих осіб за цим договором), щоб забезпечити прийняття 80% усіх вхідних дзвінків за перші 20 секунд після голосового привітання: - безкоштовної телефонної лінії по Україні 0-800; - окремої лінії для невідкладної допомоги (дозвон без черги); • наявність виділеної адреси електронної пошти, одного із виділених каналів комунікацій у месенджерах: Viber, Telegram, чат-бот чи мобільний додаток (вказати який саме), з можливістю збереження історії листування/звернень застрахованих осіб і їх архівації та зберігання протягом строку дії договору, із врахуванням кількості застрахованих осіб; • наявність спеціалізованого програмного забезпечення страховика, яке дозволяє реєструвати та вести страхові випадки в режимі реального часу, проводити моніторинг організації надання медичної допомоги з моменту звернення застрахованої особи до закінчення лікування, постійно контролювати якість надання медичних послуг, здійснювати запис телефонних розмов; • підтвердження можливості надавати замовнику статистичну інформацію щодо: страхових виплат окремо по програмах (пакетах) страхування та наповненнях (або нозологіях); страхових виплат окремо по медичних установах (медичних закладах, клініках) та категоріях допомоги; тривалості часу дозвону застрахованих до асистансу страховика (часу очікування на лінії); • наявність власного медичного асистансу (структурний підрозділ Страховика) або асистуючої компанії який(а) забезпечує обслуговування осіб, застрахованих за договорами добровільного медичного страхування та окремому підрозділу Асистансу (VIP – відділу) або асистуючої компанії; Учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку № 8174/2 від 07.11.2023 р. «Про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в якій відсутня інформація щодо: - наявності виділених для Страхувальника власних телефонних ліній (стаціонарного та мобільного зв’язку з можливістю цифрового аудіозапису розмов і їх архівації та зберігання протягом строку дії договору, із врахуванням кількості застрахованих осіб за цим договором), щоб забезпечити прийняття 80% усіх вхідних дзвінків за перші 20 секунд після голосового привітання: - безкоштовної телефонної лінії по Україні 0-800; - окремої лінії для невідкладної допомоги (дозвон без черги); - наявність власного медичного асистансу (структурний підрозділ Страховика) або асистуючої компанії який(а) забезпечує обслуговування осіб, застрахованих за договорами добровільного медичного страхування та окремому підрозділу Асистансу (VIP – відділу) або асистуючої компанії; - підтвердження можливості забезпечення автономної роботи у разі відключення електроенергії, в тому числі, у разі будь-яких технічних збоїв. У разі виникнення збоїв у роботі медичного асистансу або асистуючої компанії програмного забезпечення (особистого кабінету), Страховик повинен забезпечити негайне усунення неполадок за свій рахунок, в строк до 3 годин з моменту виявлення такого збою, або в інший строк, погоджений із Страхувальником в письмовому вигляді; 2. Відповідно до пп. 2.2. Розділу І Додатку 2 до ТД учасник мав надати Довідку (складену в довільній формі), що підтверджує можливість надання медичних послуг у всіх обласних центрах України (окрім тимчасово окупованих територій), із зазначенням кількості медичних установ (медичних закладів та аптек), з якими є договірні відносини (вказати по кожному обласному центру). Учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку «Про наявність медичних установ» № 8174/5 від 07.11.2023 р., яка не містить інформації щодо кількості медичних установ (медичних закладів та аптек), з якими є договірні відносини по кожному обласному центру. 3. Відповідно до пп. 3.1. Розділу І Додатку 2 до ТД учасник мав надати Довідку (складену в довільній формі) про наявність в учасника або асистуючої компанії мінімум двох лікарів-координаторів (вища медична освіта), не менше п'яти працівників відповідної кваліфікації (середня медична освіта та/або фармацевтична освіта), які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору (із зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові, посади, досвіду роботи на зазначеній посаді, освіти). Учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку «Про наявність медичних установ» №8174/7 від 07.11.2023 р., на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, в якій зазначено лише три з п’яти працівників з середньою медичною освітою. 4. Відповідно до пп. 3.3. Розділу І Додатку 2 до ТД учасник мав надати Лист-згода за Формою №1/0 щодо осіб, персональні дані яких подаються в складі пропозиції учасника. Листи-згоди на осіб, персональні дані які подані в складі тендерної пропозиції, відсутні. 5. Відповідно до пп. 3.4. Розділу І Додатку 2 до ТД учасник мав надати Копії дипломів і трудових книжок осіб зазначених у довідках, що вимагаються відповідно до пп. 3.1. і 3.2. Учасник в складі тендерної пропозиції надає копії трудових книжок на Мислива Н.М., Іщенко Г.Ю., Стешина А.О., Турчина О.М., які мають трудові відносини з ТОВ "ФІНАНС-ЛАЙН" (38021781), яке згідно даних єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є самостійною юридичною особою, а не є структурним підрозділом учасника, як зазначено в довідці № 8174/2 від 07.11.2023р. Крім того, Сахаров А.М. має трудові відносини з ТОВ «АЙСТАН СЕРВІС» та Некрашевська С.Ю. має трудові відносини з ФОП Явтушенко Ю.О., а не з СК «Саламандра». 6. Відповідно до пп. 3.5. Розділу І Додатку 2 до ТД учасник мав надати Довідку про залучення субпідрядників/співвиконавців (складена за Формою № 1/01 цього Додатку) з інформацією про кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця. Примітка: у разі залучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для надання окремих видів або обсягів послуг надати документи оформлені згідно з вимогами Форми № 1/01 цього додатку. В складі тендерної пропозиції учасник надає довідку № 8174/2 від 07.11.2023 р. «Про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в якій зазначає, що ТОВ "ФІНАНС-ЛАЙН" здійснює асистатські послуги та обслуговує застрахованих СК «Саламандра». Проте дана інформація суперечить інформації згідно довідки №8174/10 від 07.11.2023 р. з інформацією щодо залучення субпідрядних організацій до надання послуг, що є предметом закупівлі, в якій учасник зазначає, що не планую залучати субпідрядника/співвиконавця. 7. Відповідно до пп. 4.3. Розділу І Додатку 2 до ТД учасник мав надати Довідка(и) або лист(и) (з QR кодом, підписаний з використанням системи електронного документообігу Національного банку України) видана(ий)(і) в поточному 2023 році, Національним Банком України із зазначенням інформації про: - відсутність в діяльності Учасника невиконаних заходів впливу, за порушення законів та інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність з надання фінансових послуг з підтвердженням дотримання положень Закону України «Про страхування» та Розпорядження Нацкомфінпослуг від 07.06.2018 № 850 «Про затвердження Положення про обов’язкові критерії і нормативи достатності капіталу та платоспроможності, ліквідності, прибутковості, якості активів та ризиковості операцій страховика» за 2021 та 2023 рік; - відсутність у відношенні учасника рішення Національного банку України про визнання структури власності страховика непрозорою або про відмову у визнанні структури власності надавача фінансових послуг прозорою відповідно до вимог нормативно-правових актів Національного банку України; - про відсутність виявлення Національним банком України невідповідності структури власності страховика вимогам щодо прозорості, передбаченим у розділі III Положення про вимоги до структури власності надавачів фінансових послуг, затвердженим постановою Правління Національного банку України від 14.04.2021 № 30; - про відсутність рішення Національного банку України про визнання ділової репутації страховика, його власників істотної участі та/або керівників, головного бухгалтера, ключових осіб небездоганною відповідно до вимог нормативно-правових актів Національного банку України або ділова репутація керівників, головного бухгалтера, ключових осіб, власників істотної участі страховика не є небездоганною згідно з пунктом 185 постанови Правління Національного банку України “Про затвердження Положення про ліцензування та реєстрацію надавачів фінансових послуг та умови провадження ними діяльності з надання фінансових послуг” від 24 грудня 2021 року № 153 (зі змінами). - щодо не здійснення Національним банком України повної перевірки структури власності страховика в порядку, визначеному в пункті 42 розділу V Положення про вимоги до структури власності надавачів фінансових послуг, затвердженим постановою Правління Національного банку України від 14.04.2021 № 30; - про не виявлення Національним банком України інформації щодо споріднених осіб страховика, місцем реєстрації та/або місцезнаходженням яких є держава-агресор. На виконання вимог пп. 2.2. Розділу І Додатку 2 до ТД Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідки з Національного банку України 21-0006/74567 від 09.10.2023 та 21-0006/79224 від 25.10.2023 в яких відсутня інформація щодо: «про не виявлення Національним банком України інформації щодо споріднених осіб страховика, місцем реєстрації та/або місцезнаходженням яких є держава-агресор». Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Вимога пп. 2.1. Розділу І Додатку 2 до ТД 2. Вимога пп. 2.2. Розділу І Додатку 2 до ТД 3. Вимога пп. 3.1. Розділу І Додатку 2 до ТД 4. Вимога пп. 3.3. Розділу І Додатку 2 до ТД 5. Вимога пп. 3.4. Розділу І Додатку 2 до ТД 6. Вимога пп. 3.5. Розділу І Додатку 2 до ТД 7. Вимога пп. 4.3. Розділу І Додатку 2 до ТД Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пп. 2.1. Розділу І Додатку 2 до ТД Надати Довідку складену в довільній формі) про наявність в учасника або асистуючої компанії* обладнання та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватись при виконанні умов договору, із обов’язковим зазначенням інформації, а саме: - наявності виділених для Страхувальника власних телефонних ліній (стаціонарного та мобільного зв’язку з можливістю цифрового аудіозапису розмов і їх архівації та зберігання протягом строку дії договору, із врахуванням кількості застрахованих осіб за цим договором), щоб забезпечити прийняття 80% усіх вхідних дзвінків за перші 20 секунд після голосового привітання: - безкоштовної телефонної лінії по Україні 0-800; - окремої лінії для невідкладної допомоги (дозвон без черги); - наявність власного медичного асистансу (структурний підрозділ Страховика) або асистуючої компанії який(а) забезпечує обслуговування осіб, застрахованих за договорами добровільного медичного страхування та окремому підрозділу Асистансу (VIP – відділу) або асистуючої компанії; - підтвердження можливості забезпечення автономної роботи у разі відключення електроенергії, в тому числі, у разі будь-яких технічних збоїв. У разі виникнення збоїв у роботі медичного асистансу або асистуючої компанії програмного забезпечення (особистого кабінету), Страховик повинен забезпечити негайне усунення неполадок за свій рахунок, в строк до 3 годин з моменту виявлення такого збою, або в інший строк, погоджений із Страхувальником в письмовому вигляді; 2. Відповідно до пп. 2.2. Розділу І Додатку 2 до ТД Надати Довідку (складена в довільній формі), що підтверджує можливість надання медичних послуг у всіх обласних центрах України (окрім тимчасово окупованих територій), із зазначенням кількості медичних установ (медичних закладів та аптек), з якими є договірні відносини (вказати по кожному обласному центру). 3. Відповідно до пп. 3.1. Розділу І Додатку 2 до ТД Надати Довідку (складену в довільній формі) про наявність в учасника або асистуючої компанії мінімум двох лікарів-координаторів (вища медична освіта), не менше п'яти працівників відповідної кваліфікації (середня медична освіта та/або фармацевтична освіта), які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору (із зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові, посади, досвіду роботи на зазначеній посаді, освіти). 4. Відповідно до пп. 3.3. Розділу І Додатку 2 до ТД Надати Листи-згоди за Формою №1/0 щодо осіб, персональні дані яких подаються в складі пропозиції учасника. 5. Відповідно до пп. 3.4. Розділу І Додатку 2 до ТД Надати Копії трудових книжок осіб зазначених у довідках, що вимагаються відповідно до пп. 3.1. і 3.2. 6. Відповідно до пп. 3.5. Розділу І Додатку 2 до ТД Надати Довідку про залучення субпідрядників/співвиконавців (складена за Формою № 1/01 цього Додатку) з інформацією про кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця. Примітка: • у разі залучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для надання окремих видів або обсягів послуг надати документи оформлені згідно з вимогами Форми № 1/01 цього додатку. 7. Відповідно до пп. 4.3. Розділу І Додатку 2 до ТД Надати Довідку або лист з QR кодом, підписаний з використанням системи електронного документообігу Національного банку України) видана(ий)(і) в поточному 2023 році, Національним Банком України із зазначенням інформації про: про не виявлення Національним банком України інформації щодо споріднених осіб страховика, місцем реєстрації та/або місцезнаходженням яких є держава-агресор
Створено
04.12.2023 16:34
Надати до
05.12.2023 16:34
Період вимог/скарг з 18.12.2023 13:48 по 24.12.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визнати переможцем відкритих торгів з особливостями на закупівлю 66510000-8 Страхові послуги Добровільне медичне страхування (демобілізовані працівники) учасника ПрАТ "Страхова група "ТАС" (ЄДРПОУ 30115243), пропозиція якого відповідає умовам, визначеним у тендерній документації та вимогам до предмета закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір з учасником ПрАТ "Страхова група "ТАС" (ЄДРПОУ 30115243)по закупівлі 66510000-8 Страхові послуги Добровільне медичне страхування (демобілізовані працівники).
Документи кваліфікації
18.12.2023 13:48
Довідка НАЗК
18.12.2023 13:48
-
07.12.2023 15:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.10.2023 11:05
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.10.2023 11:05
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
07.12.2023 15:20
Надати до
09.12.2023 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пп. 2.1. Розділу І Додатку 2 до ТД учасник мав надати Довідку(-и) (складену (-і) в довільній формі) про наявність в учасника або асистуючої компанії* обладнання та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватись при виконанні умов договору, із обов’язковим зазначенням інформації, а саме: • наявність виділених для Страхувальника власних телефонних ліній (стаціонарного та мобільного зв’язку з можливістю цифрового аудіозапису розмов і їх архівації та зберігання протягом строку дії договору, із врахуванням кількості застрахованих осіб за цим договором), щоб забезпечити прийняття 80% усіх вхідних дзвінків за перші 20 секунд після голосового привітання: - безкоштовної телефонної лінії по Україні 0-800; - окремої лінії для невідкладної допомоги (дозвон без черги); • наявність виділеної адреси електронної пошти, одного із виділених каналів комунікацій у месенджерах: Viber, Telegram, чат-бот чи мобільний додаток (вказати який саме), з можливістю збереження історії листування/звернень застрахованих осіб і їх архівації та зберігання протягом строку дії договору, із врахуванням кількості застрахованих осіб; • наявність спеціалізованого програмного забезпечення страховика, яке дозволяє реєструвати та вести страхові випадки в режимі реального часу, проводити моніторинг організації надання медичної допомоги з моменту звернення застрахованої особи до закінчення лікування, постійно контролювати якість надання медичних послуг, здійснювати запис телефонних розмов; • підтвердження можливості надавати замовнику статистичну інформацію щодо: страхових виплат окремо по програмах (пакетах) страхування та наповненнях (або нозологіях); страхових виплат окремо по медичних установах (медичних закладах, клініках) та категоріях допомоги; тривалості часу дозвону застрахованих до асистансу страховика (часу очікування на лінії); • наявність власного медичного асистансу (структурний підрозділ Страховика) або асистуючої компанії який(а) забезпечує обслуговування осіб, застрахованих за договорами добровільного медичного страхування та окремому підрозділу Асистансу (VIP – відділу) або асистуючої компанії; Учасник в складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку від 07.11.2023 р. № 494 Щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватися при виконанні умов договору, в якій відсутня інформація щодо: - наявності безкоштовної телефонної лінії по Україні 0-800; - наявності окремої лінії для невідкладної допомоги (дозвон без черги); - наявності окремому підрозділу Асистансу (VIP – відділу). Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Вимога пп. 2.1. Розділу І Додатку 2 до ТД Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до пп. 2.1. Розділу І Додатку 2 до ТД Надати Довідку (складену в довільній формі) про наявність в учасника або асистуючої компанії* обладнання та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватись при виконанні умов договору, із обов’язковим зазначенням інформації, а саме: - наявності безкоштовної телефонної лінії по Україні 0-800; - наявності окремої лінії для невідкладної допомоги (дозвон без черги); - наявності окремому підрозділу Асистансу (VIP – відділу)
Створено
14.12.2023 15:48
Надати до
15.12.2023 15:48
Договір
UA-2023-10-30-003200-a-c1
Підписаний і діє
Номер
FA 00320633/01-016862-23
3 000 000 грн.
3 000 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
29.12.2023
Строк дії договору з
29.12.2023
по
31.12.2024
Номенклатура
50 (Людей)
66510000-8 Страхові послуги Добровільне медичне страхування (демобілізовані працівники)
Номенклатура
66510000-8 Страхові послуги Добровільне медичне страхування (демобілізовані працівники)
Кількість
50
Одиниця виміру
Людей
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Приватне Акціонерне Товариство "Страхова група "ТАС"
Повна назва
Приватне Акціонерне Товариство "Страхова група "ТАС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30115243

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.12.2023 12:10
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.11.2023 10:00
Замовник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380442491480
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.11.2023 10:00
Замовник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380442491480
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності