Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пп. 1.3. Розділу І Додатку 2 до ТД учасник у складі пропозиції мав надати Документ(и), підтверджуючий(і) повне виконання договору аналогічного предмету закупівлі, наданого згідно пп. 1.2. цього Додатку та на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 1.1. цього Додатку, а саме: видаткова(-і) накладна(-і) або акт(и) виконання або лист-відгук***) *** Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації Замовника за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету договору/переліку наданих послуг, та по можливості: номеру та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані. Учасник в складі тендерної пропозиції надав договір № 20112-00800/308/2022 від 24.03.2022р., однак документи відповідно до вимог пп. 1.3 Розділу І Додатку 2 до ТД у складі тендерної пропозиції відсутні. 2. Відповідно до пп. 2.1. Розділу І Додатку 2 до ТД учасник у складі пропозиції мав надати Довідку(-и) (складену (-і) в довільній формі) про наявність в учасника або асистуючої компанії* обладнання та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватись при виконанні умов договору, із обов’язковим зазначенням інформації, а саме: наявність виділених для Страхувальника власних телефонних ліній (стаціонарного та мобільного зв’язку з можливістю цифрового аудіозапису розмов і їх архівації та зберігання протягом строку дії договору, із врахуванням кількості застрахованих осіб за цим договором), щоб забезпечити прийняття 80% усіх вхідних дзвінків за перші 20 секунд після голосового привітання: - безкоштовної телефонної лінії по Україні 0-800; - окремої лінії для невідкладної допомоги (дозвон без черги); Учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку № 194 від 03.11.2023 р. «Про наявність виділення каналів комунікації та програмного забезпечення», де зазначена інформація щодо наявності безкоштовної телефонної лінії по Україні 0 800 354 354 для невідкладної допомоги (дозвон без черги), а інформація щодо безкоштовної телефонної лінії по Україні 0-800 відсутня. 3. Відповідно до пп. 2.2. Розділу І Додатку 2 до ТД учасник у складі пропозиції мав надати Довідку (складену в довільній формі), що підтверджує можливість надання медичних послуг у всіх обласних центрах України (окрім тимчасово окупованих територій), із зазначенням кількості медичних установ (медичних закладів та аптек), з якими є договірні відносини (вказати по кожному обласному центру). Довідка відповідно до вимог 2.2. Розділу І Додатку 2 до ТД в складі тендерної пропозиції відсутня. 4. Відповідно до пп. 2.3. Розділу І Додатку 2 до ТД учасник у складі пропозиції мав надати Довідку (складену в довільній формі) з повним переліком медичних закладів, із зазначенням їх місця розташування та категорії (державні/відомчі ЛПЗ, приватні ЛПЗ низької та середньої цінової категорії, приватні ЛПЗ середньої та високої цінової категорії, брендові приватні клініки), з якими в учасника торгів укладені договори, та які, у подальшому, будуть зазначені у додатку до договора, як максимально орієнтовний, але не вичерпний перелік медичних закладів. Учасник в складі тендерної пропозиції надав електронний файл «3.2. Загальна платформа МУ (Київ та Україна)» формату xlsx без підпису та позначення якою юридичною особою складений. 5. Відповідно до пп. 2.4. Розділу І Додатку 2 до ТД учасник у складі пропозиції мав надати Довідку (складену в довільній формі) у якій учасник підтверджує, що запропонований ним клас клінік відповідає вимогам замовника, зазначеним у Додатку 3 до тендерної документації. У випадку використання учасником іншого кодування класу клінік учасник обов’язково повинен надати у довільній формі матрицю відповідності клінік. При цьому рівень клінік, запропонований учасником має бути не нижче зазначеного у Додатку 3 до тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку № 192 від 03.11.2023 р., що запропонований клас клінік відповідає вимогам замовника, проте в довідці відсутня матриця відповідності клінік. 6. Відповідно до вимог пп. 3.1. та 3.2. Розділу І Додатку 2 до ТД учасник у складі пропозиції мав надати Довідку (складену в довільній формі) про наявність в учасника або асистуючої компанії мінімум двох лікарів-координаторів (вища медична освіта), не менше п'яти працівників відповідної кваліфікації (середня медична освіта та/або фармацевтична освіта), які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору (із зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові, посади, досвіду роботи на зазначеній посаді, освіти) та Довідку (складену в довільній формі) про надання згоди (підтвердження) на закріплення мінімум одного лікаря-координатора (довіреного лікаря) з вищою медичною освітою за замовником (із зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові, посади, досвіду роботи на зазначеній посаді, освіти). На виконання вимог пп. 3.1. та 3.2. Розділу І Додатку 2 до ТД учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку № 183 від 03.11.2023 р., в якій відсутня інформація щодо досвіду роботи на зазначених посадах та освіти. 7. Відповідно до пп. 3.4. Розділу І Додатку 2 до ТД учасник у складі пропозиції мав надати Копії дипломів і трудових книжок осіб зазначених у довідках, що вимагаються відповідно до пп. 3.1. і 3.2. Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку від 03.11.2023 р. № 190, що має назву «Витяг з наказів ТОВ «Савітар Україна»», яка не є за формою витягом зі службового документу, оскільки не містить обов’язкових реквізитів, передбачених для витягу зі службового документу, передбачених пп. 12. п. 11 розділу ІІ Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених Наказом Міністерства юстиції України та п. 5.26 ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Статтею 24 КЗпП передбачено альтернативу надання робітником трудової книжки (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Проте копії трудових книжок на осіб зазначених в довідці 183 від 03.11.2023 р., в складі тендерної пропозиції відсутні. 8. Відповідно до пп. 3.5. Розділу І Додатку 2 до ТД учасник у складі пропозиції мав надати Довідку про залучення субпідрядників/співвиконавців (складена за Формою № 1/01 цього Додатку) з інформацією про кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця. Примітка: у разі залучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для надання окремих видів або обсягів послуг надати документи оформлені згідно з вимогами Форми № 1/01 цього додатку. В складі тендерної пропозиції учасник надає довідку від 07.11.2023 року №07/3 в якій зазначає, що службу добровільного медичного асистансу з багатоканальною телефонною лінією здійснює від імені та в інтересах Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Савітар Україна», яка містить суперечливу інформацію згідно довідки від 07.11.2023 року № 07/8 (про відсутність субпідрядників/співвиконавців) наданій відповідно до вимог пп. 3.5. Розділу І Додатку 2 до ТД. 9. Відповідно до пп. 4.1. Розділу І Додатку 2 до ТД учасник у складі пропозиції мав надати Документ на підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції (протокол та/або виписка та/або витяг з протоколу зборів (засідань тощо) засновників та/або довіреність (доручення) та/або наказ тощо); у разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення та/або протокол та/або дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції. У випадку надання довіреності – довіреність повинна містити право на підпис документів, що входять до складу тендерної пропозиції. Учасник в складі тендерної пропозиції надав Протокол засідання наглядової ради ПрАТ «Страхова компанія «Інтерекспрес» від 22.06.202 р. № 16/20, яким обрано (переобрано) Правління ПрАТ СК «Інтерекспрес» строком на 3 (три) роки з 01.07.2020 р. по 01.07.2023 р. в наступному складі: Голова правління – Кушнір В.М. Таким чином, строк повноважень Кушнір К.М. сплив 01.07.2023 р. 10. Відповідно до пп. 4.3. Розділу І Додатку 2 до ТД учасник у складі пропозиції мав надати Довідку(и) або лист(и) (з QR кодом, підписаний з використанням системи електронного документообігу Національного банку України) видана(ий)(і) в поточному 2023 році, Національним Банком України із зазначенням інформації про: - відсутність в діяльності Учасника невиконаних заходів впливу, за порушення законів та інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність з надання фінансових послуг з підтвердженням дотримання положень Закону України «Про страхування» та Розпорядження Нацкомфінпослуг від 07.06.2018 № 850 «Про затвердження Положення про обов’язкові критерії і нормативи достатності капіталу та платоспроможності, ліквідності, прибутковості, якості активів та ризиковості операцій страховика» за 2021 та 2023 рік; - відсутність у відношенні учасника рішення Національного банку України про визнання структури власності страховика непрозорою або про відмову у визнанні структури власності надавача фінансових послуг прозорою відповідно до вимог нормативно-правових актів Національного банку України; - про відсутність виявлення Національним банком України невідповідності структури власності страховика вимогам щодо прозорості, передбаченим у розділі III Положення про вимоги до структури власності надавачів фінансових послуг, затвердженим постановою Правління Національного банку України від 14.04.2021 № 30; - про відсутність рішення Національного банку України про визнання ділової репутації страховика, його власників істотної участі та/або керівників, головного бухгалтера, ключових осіб небездоганною відповідно до вимог нормативно-правових актів Національного банку України або ділова репутація керівників, головного бухгалтера, ключових осіб, власників істотної участі страховика не є небездоганною згідно з пунктом 185 постанови Правління Національного банку України “Про затвердження Положення про ліцензування та реєстрацію надавачів фінансових послуг та умови провадження ними діяльності з надання фінансових послуг” від 24 грудня 2021 року № 153 (зі змінами). - щодо не здійснення Національним банком України повної перевірки структури власності страховика в порядку, визначеному в пункті 42 розділу V Положення про вимоги до структури власності надавачів фінансових послуг, затвердженим постановою Правління Національного банку України від 14.04.2021 № 30; - про не виявлення Національним банком України інформації щодо споріднених осіб страховика, місцем реєстрації та/або місцезнаходженням яких є держава-агресор. На виконання вимог пп. 2.2. Розділу І Додатку 2 до ТД Учасником у складі тендерної пропозиції надає довідки з Національного банку України 21-0006/80383 від 31.10.2023, 21-0006/81378 від 03.11.2023 та 21-0006/77291 від 18.10.2023 в яких відсутня інформація: «про не виявлення Національним банком України інформації щодо споріднених осіб страховика, місцем реєстрації та/або місцезнаходженням яких є держава-агресор». 10. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Вимога пп. 1.3. Розділу І Додатку 2 до ТД 2. Вимога пп. 2.1. Розділу І Додатку 2 до ТД 3. Вимога пп. 2.2. Розділу І Додатку 2 до ТД 4. Вимога пп. 2.3. Розділу І Додатку 2 до ТД 5. Вимога пп. 2.4. Розділу І Додатку 2 до ТД 6. Вимога пп. 3.1. Розділу І Додатку 2 до ТД 7. Вимога пп. 3.2. Розділу І Додатку 2 до ТД 8. Вимога пп. 3.4. Розділу І Додатку 2 до ТД 9. Вимога пп. 3.5. Розділу І Додатку 2 до ТД 10. Вимога пп. 4.1. Розділу І Додатку 2 до ТД 11. Вимога пп. 4.3. Розділу І Додатку 2 до ТД Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пп. 1.3. Розділу І Додатку 2 до ТД Надати Документ підтверджуючий повне виконання договору аналогічного предмету закупівлі, наданого згідно пп. 1.2. цього Додатку та на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 1.1. цього Додатку, а саме: видаткова(-і) накладна(-і) або акт(и) виконання або лист-відгук***). 2. Відповідно до пп. 2.1. Розділу І Додатку 2 до ТД Надати Довідку складену в довільній формі) про наявність в учасника або асистуючої компанії* обладнання та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватись при виконанні умов договору, із обов’язковим зазначенням інформації, а саме: наявність безкоштовної телефонної лінії по Україні 0-800. 3. Відповідно до пп. 2.2. Розділу І Додатку 2 до ТД Надати Довідку (складена в довільній формі), що підтверджує можливість надання медичних послуг у всіх обласних центрах України (окрім тимчасово окупованих територій), із зазначенням кількості медичних установ (медичних закладів та аптек), з якими є договірні відносини (вказати по кожному обласному центру). 4. Відповідно до пп. 2.3. Розділу І Додатку 2 до ТД Надати Довідку (складена в довільній формі) з повним переліком медичних закладів, із зазначенням їх місця розташування та категорії (державні/відомчі ЛПЗ, приватні ЛПЗ низької та середньої цінової категорії, приватні ЛПЗ середньої та високої цінової категорії, брендові приватні клініки), з якими в учасника торгів укладені договори, та які, у подальшому, будуть зазначені у додатку до договора, як максимально орієнтовний, але не вичерпний перелік медичних закладів, документ складений за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, завірений печаткою (у сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) або електронний документ з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України "Про електронні довірчі послуги". 5. Відповідно до пп. 2.4. Розділу І Додатку 2 до ТД Надати Довідку (складена в довільній формі) у якій учасник підтверджує, що запропонований ним клас клінік відповідає вимогам замовника, зазначеним у Додатку 3 до тендерної документації. У випадку використання учасником іншого кодування класу клінік учасник обов’язково повинен надати у довільній формі матрицю відповідності клінік. При цьому рівень клінік, запропонований учасником має бути не нижче зазначеного у Додатку 3 до тендерної документації. 6. Відповідно до пп. 3.1. Розділу І Додатку 2 до ТД Надати Довідку (складену в довільній формі) про наявність в учасника або асистуючої компанії мінімум двох лікарів-координаторів (вища медична освіта), не менше п'яти працівників відповідної кваліфікації (середня медична освіта та/або фармацевтична освіта), які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору (із зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові, посади, досвіду роботи на зазначеній посаді, освіти). 7. Відповідно до пп. 3.2. Розділу І Додатку 2 до ТД Надати Довідку (складену в довільній формі) про надання згоди (підтвердження) на закріплення мінімум одного лікаря-координатора (довіреного лікаря) з вищою медичною освітою за замовником (із зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові, посади, досвіду роботи на зазначеній посаді, освіти). 8. Відповідно до пп. 3.4. Розділу І Додатку 2 до ТД Надати Копії трудових книжок осіб зазначених у довідках, що вимагаються відповідно до пп. 3.1. і 3.2. 9. Відповідно до пп. 3.5. Розділу І Додатку 2 до ТД Надати Довідку про залучення субпідрядників/співвиконавців (складена за Формою № 1/01 цього Додатку) з інформацією про кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця. Примітка: • у разі залучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для надання окремих видів або обсягів послуг надати документи оформлені згідно з вимогами Форми № 1/01 цього додатку. 10. Відповідно до пп. 4.1. Розділу І Додатку 2 до ТД Надати Документ на підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції (протокол та/або виписка та/або витяг з протоколу зборів (засідань тощо) засновників та/або довіреність (доручення) та/або наказ тощо); у разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення та/або протокол та/або дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції. У випадку надання довіреності – довіреність повинна містити право на підпис документів, що входять до складу тендерної пропозиції. 11. Відповідно до пп. 4.3. Розділу І Додатку 2 до ТД Надати Довідку або лист з QR кодом, підписаний з використанням системи електронного документообігу Національного банку України) видана(ий)(і) в поточному 2023 році, Національним Банком України із зазначенням інформації про: про не виявлення Національним банком України інформації щодо споріднених осіб страховика, місцем реєстрації та/або місцезнаходженням яких є держава-агресор