Показати схожі тендери

Закупівля Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові DN700 – DN1000) від Акціонерне товариство "Укртрансгаз".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-10-27-012240-a
Id Tender e556a96a7dec4ea09788c0346a86a670
План UA-P-2023-10-09-000942-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 18.01.2024 14:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
115 154 319.5 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 151 543 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.10.2023 16:38 до 20.11.2023 14:00
Завершено
Період уточнень
з 27.10.2023 16:38
до 17.11.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.10.2023 16:38
до 17.11.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.11.2023 12:40
до 15.12.2023 15:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.12.2023 15:38
до 21.12.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.12.2023 15:38
до 18.01.2024 14:34
Період уточнень
з 27.10.2023 16:38 до 17.11.2023 00:00
Період оскарження
з 27.10.2023 16:38 до 17.11.2023 00:00
Період кваліфікації
з 23.11.2023 12:40 до 15.12.2023 15:38
Період кваліфікації
з 23.11.2023 12:40 до 15.12.2023 15:38
Основні параметри
Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові DN700 – DN1000)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
115 154 319.5 грн.
Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові DN700 – DN1000)
Назва предмета закупівлі
Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові DN700 – DN1000)
Очікувана вартість
115 154 319.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1151543,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
3 450 000
Аукціон
Cтарт аукціону
23.11.2023 12:10
Закінчення аукціону
23.11.2023 12:40
Позиції закупівлі 8
Позиція : №1 4 (штуки)
Кран кульовий (Тип 1) Dn700 Pn64 НУ ПГП (42131260-6)
Опис предмета закупівлі
Кран кульовий (Тип 1) Dn700 Pn64 НУ ПГП (42131260-6)
Код ДК 021:2015
42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Позиція : №2 7 (штуки)
Кран кульовий (Тип 2) Dn700 Pn 100 НУ ПГП (42131260-6)
Опис предмета закупівлі
Кран кульовий (Тип 2) Dn700 Pn 100 НУ ПГП (42131260-6)
Код ДК 021:2015
42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Позиція : №3 2 (штуки)
Кран кульовий (Тип 3) Dn700 Pn100 ПУ ПГП (42131260-6)
Опис предмета закупівлі
Кран кульовий (Тип 3) Dn700 Pn100 ПУ ПГП (42131260-6)
Код ДК 021:2015
42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Позиція : №4 6 (штуки)
Кран кульовий (Тип 4) Dn700 Pn100 НУ ПГП (42131260-6)
Опис предмета закупівлі
Кран кульовий (Тип 4) Dn700 Pn100 НУ ПГП (42131260-6)
Код ДК 021:2015
42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Кран кульовий (Тип 5) Dn700 Pn100 ПУ ПГП (42131260-6)
Опис предмета закупівлі
Кран кульовий (Тип 5) Dn700 Pn100 ПУ ПГП (42131260-6)
Код ДК 021:2015
42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Позиція : №6 1 (штуки)
Кран кульовий (Тип 6) Dn1000 Pn100 ПУ ПГП (42131260-6)
Опис предмета закупівлі
Кран кульовий (Тип 6) Dn1000 Pn100 ПУ ПГП (42131260-6)
Код ДК 021:2015
42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Позиція : №7 6 (штуки)
Кран кульовий (Тип 7) Dn1000 Pn 100 НУ ПГП (42131260-6)
Опис предмета закупівлі
Кран кульовий (Тип 7) Dn1000 Pn 100 НУ ПГП (42131260-6)
Код ДК 021:2015
42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Позиція : №8 2 (штуки)
Кран кульовий (Тип 8) Dn1000 Pn100 ПУ ПГП (42131260-6)
Опис предмета закупівлі
Кран кульовий (Тип 8) Dn1000 Pn100 ПУ ПГП (42131260-6)
Код ДК 021:2015
42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 390 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно п. 4.1 проекту договору
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
VOREX LLC
Пропозиція:
106 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МІК"
Пропозиція:
98 499 999.25 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД НАФТОГАЗОВОГО ОБЛАДНАННЯ"
Пропозиція:
105 900 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.11.2023 12:10
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
15.11.2023 10:34
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Плеса Тетяна Петрівна
Електронна пошта
Телефон
380444612227
Сайт:
http://utg.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019801
Повна назва
Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Поштовий індекс
01021
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1
Кваліфікація
Лот № 1 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові DN700 – DN1000)
Період вимог/скарг з 15.12.2023 15:38 по 21.12.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Розглянута пропозиція учасника ТОВ "МІК" (код ЄДРПОУ 30105738), яка визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, відповідає умовам тендерної документації. Підстав для відхилення тендерної пропозиції не встановлено.
Документи кваліфікації
15.12.2023 15:38
Довідка НАЗК
15.12.2023 15:38
-
23.11.2023 12:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2023 16:38
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2023 16:38
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано: - Сканкопію/-ї договору/-ів про виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів; - Сканкопію/-ї відгука/-ів від підприємства/-в (замовника/-ів), для якого/-их виконувався/-лись аналогічний/-ні за предметом закупівлі договір/-ори та/або сканкопії інших документів, які підтверджують виконання договору (частково/повністю). 2. Учасник у складі тендерної пропозиції надав документ «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» (файл - тд_23_233_додаток_1_технічні вимоги н.р. фінал.xlsx.p7s (1).zip), в якому у пункті 13 по позиції «Кран кульовий (Тип 4) / Ball valve (Type 4) Dn700 Pn100 НУ ПГП» зазначив не повну інформацію, а саме: «контроль заготовок і зварних швів відбувається I309ості до ІSO 14313:2007, ISO 14313:2007/Cor 1:2009, IDT», проте замовником вимагалося: - контроль заготовок і зварних швів відбувається радіографічним або ультразвуковим і капілярним методами у відповідності до ДСТУ ISO 14313:2010 або ІSO 14313:2007, ISO 14313:2007/Cor 1:2009, IDT Тобто, учасником не вказано інформацію щодо методу контролю заготовок і зварних швів. ІІ. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Підпункти 2.1.1. та 2.1.2 пункту 2.1 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації: 2.1. Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1.1. Сканкопія/-ї договору/-ів** про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. 2.1.2. Сканкопія/-ї відгука/-ів від підприємства/-в (замовника/-ів), для якого/-их виконувався/-лись аналогічний/-ні* за предметом закупівлі договір/-ори** та/або сканкопії інших документів, які підтверджують виконання договору (частково/повністю). В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканкопія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 2.1.1. * Під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку кранів кульових діаметром від DN500. ** Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі надання більш ніж однієї сканкопії аналогічного договору належним виконанням підпункту 2.1.2. є надання відгуку та/або сканкопії інших документів хоча б по одному договору який наданий на виконання вимог підпункту 2.1.1. 2. 1. Підпункт 1.1 пункту 1 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації: 1. Інформація, що підтверджує відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі: 1.1. Сканована копія документа, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі за формою, яку наведено у Додатку І до тендерної документації. 2. Пункт 13 позиції «Кран кульовий (Тип 4) / Ball valve (Type 4) Dn700 Pn100 НУ ПГП» Додатку І до тендерної документації: - п.13 «Вимоги до матеріалу та технології виготовлення»: - контроль заготовок і зварних швів відбувається радіографічним або ультразвуковим і капілярним методами у відповідності до ДСТУ ISO 14313:2010 або ІSO 14313:2007, ISO 14313:2007/Cor 1:2009, IDT. ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати відкориговану інформацію відповідно до вимог підпунктів 2.1.1 та 2.1.2 пункту 2.1 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації 2. Надати відкориговану інформацію відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації
Створено
05.12.2023 09:58
Надати до
06.12.2023 09:58
Договір
UA-2023-10-27-012240-a-a1
Підписаний і діє
Номер
2401000043
118 199 999.1 грн.
98 499 999.25 грн.
З ПДВ
Підписано
18.01.2024
Строк дії договору з
18.01.2024
по
31.05.2025
Номенклатура
4 (штуки)
Кран кульовий (Тип 1) Dn700 Pn64 НУ ПГП (42131260-6)
Номенклатура
Кран кульовий (Тип 1) Dn700 Pn64 НУ ПГП (42131260-6)
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.
Номенклатура
7 (штуки)
Кран кульовий (Тип 2) Dn700 Pn 100 НУ ПГП (42131260-6)
Номенклатура
Кран кульовий (Тип 2) Dn700 Pn 100 НУ ПГП (42131260-6)
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Кран кульовий (Тип 3) Dn700 Pn100 ПУ ПГП (42131260-6)
Номенклатура
Кран кульовий (Тип 3) Dn700 Pn100 ПУ ПГП (42131260-6)
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Кран кульовий (Тип 4) Dn700 Pn100 НУ ПГП (42131260-6)
Номенклатура
Кран кульовий (Тип 4) Dn700 Pn100 НУ ПГП (42131260-6)
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Кран кульовий (Тип 5) Dn700 Pn100 ПУ ПГП (42131260-6)
Номенклатура
Кран кульовий (Тип 5) Dn700 Pn100 ПУ ПГП (42131260-6)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Кран кульовий (Тип 6) Dn1000 Pn100 ПУ ПГП (42131260-6)
Номенклатура
Кран кульовий (Тип 6) Dn1000 Pn100 ПУ ПГП (42131260-6)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Кран кульовий (Тип 7) Dn1000 Pn 100 НУ ПГП (42131260-6)
Номенклатура
Кран кульовий (Тип 7) Dn1000 Pn 100 НУ ПГП (42131260-6)
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Кран кульовий (Тип 8) Dn1000 Pn100 ПУ ПГП (42131260-6)
Номенклатура
Кран кульовий (Тип 8) Dn1000 Pn100 ПУ ПГП (42131260-6)
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "МІК"
Повна назва
ТОВ "МІК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30105738

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.01.2024 14:34
-
18.01.2024 14:28
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-01-11-000150
Дата створення проекту
11.01.2024 16:44
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
12.01.2024 10:18
Дата публікації висновку про результати
26.01.2024 16:41
Дата завершення усунення порушень
01.02.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
03.02.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 271-80-98
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.01.2024 № 4 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 18 грудня 2023 року № 369-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 21 UA-2023-10-27-012240-a 27.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.01.2024 00:00
Документи рішення
12.01.2024 10:18
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укртрансгаз» на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 15.11.2023 № 23/ТО/233-зм-3), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МІК» (далі – ТОВ «МІК»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.11.2023 № 23/ТО/233-пр, від 15.12.2023 № 23/ТО/233-н-1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 15.12.2023, договір про закупівлю товарів від 18.01.2024 № 2401000043 на суму 118 199 999,10 грн з ПДВ, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 20.11.2023 № 18541-р/пк-пз, від 05.01.2024 № 336-р/пк-пз, пояснення та документи Замовника надані 17.01.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МІК», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
26.01.2024 00:00
Дата публікації
26.01.2024 16:41
Документи висновку
26.01.2024 16:41
-
Повідомлення
Запит
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі арматури трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові DN700 – DN1000) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-27-012240-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та розрахунків з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
15.01.2024 17:16
Орган перевірки
19.01.2024 00:00
Документи повідомлення
15.01.2024 17:17
-
Відповідь
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 15.01.2024
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 15.01.2024 по предмету закупівлі «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові DN700 – DN1000)» номер оголошення UA-2023-10-27-012240-a повідомляємо таке: 1. Щодо питання про отримання інформації та розрахунків з підтвердними документами на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено на підставі внутрішніх розпорядчих документів Товариства з питань закупівель з урахуванням наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом використання декількох із методів визначення очікуваної вартості, передбачених вказаними вище документами, - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом ринкових консультацій; - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом дослідження аналогічного досвіду. Метод ринкових консультацій – це метод дослідження ринку, спрямований на отримання інформації щодо актуальних цін постачальників/підрядників та рівня конкуренції, а саме з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку. Повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі визначалась на підставі комерційних пропозицій, які були отримані від виробників кранів кульових BREDA, Bhola Engineers Pvt та постачальників VOREX, BRAVO, ТОВ ЕТНА-ІНДАСТРІ. Для розрахунку також були враховані договори минулих років а саме: договір №4600006544 від 12.09.2022 (оголошення UA-2022-02-04-010999-b) та договір №2106000030 від 10.06.2021 (оголошення UA-2020-12-31-000416-b). Розмір витрат сформовано відповідно до програми ремонтів АТ «Укртрансгаз». Повідомляємо, що технічні вимоги та якісні характеристики сформовано на підставі дефектних відомостей відповідно до потреби виробничих програм а також норм аварійного запасу для підземних сховищ газу Товариства. Водночас повідомляємо, що розрахунок витрат, визначення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості регламентуються внутрішніми розпорядчими документами Товариства, що в умовах дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» не можуть бути оприлюднені у публічних джерелах інформації.
Рішеня
17.01.2024 17:27
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
115 154 319.5 грн.
Період подання пропозицій
до 20.11.2023 14:00
Замовник:
Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Контактний телефон:
380444612227
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
115 154 319.5 грн.
Період подання пропозицій
до 20.11.2023 14:00
Замовник:
Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Контактний телефон:
380444612227
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності