Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт частини приміщень (другого поверху) адміністративної будівлі по вул. Львівській, 120 в смт. Великий Любінь, Львівського району Львівської області (Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) від Великолюбінська селищна рада Львівського району Львівської області.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2023-10-27-010476-a
Id Tender f61b8f5d1c234aada66b78d52a4c3e68
План UA-P-2023-10-27-003438-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 27.10.2023 15:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 138 624 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
Капітальний ремонт частини приміщень (другого поверху) адміністративної будівлі по вул. Львівській, 120 в смт. Великий Любінь, Львівського району Львівської області (Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт частини приміщень (другого поверху) адміністративної будівлі по вул. Львівській, 120 в смт. Великий Любінь, Львівського району Львівської області
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
81555, Україна, Львівська область, смт. Великий Любінь, Львівський район, вул. Львівська, 120
Дата постачання по
31.12.2023 15:26
Документи закупівлі
27.10.2023 15:44
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Хома Віра Андріївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380672675041
Замовник
ЄДРПОУ
04373057
Повна назва
Великолюбінська селищна рада Львівського району Львівської області
Поштовий індекс
81555
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Великий Любінь
Адреса
вул. Львівська, 74
Кваліфікація
Договір
UA-2023-10-27-010476-a-a1
Підписаний і діє
Номер
1/АБ
1 138 624 грн.
1 138 624 грн.
Без ПДВ
Підписано
27.10.2023
Строк дії договору з
27.10.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт частини приміщень (другого поверху) адміністративної будівлі по вул. Львівській, 120 в смт. Великий Любінь, Львівського району Львівської області
Номенклатура
Капітальний ремонт частини приміщень (другого поверху) адміністративної будівлі по вул. Львівській, 120 в смт. Великий Любінь, Львівського району Львівської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ДМИТРАСЕВИЧ ГРИГОРІЙ МИРОСЛАВОВИЧ
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2490210258

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-12-20-000004
Дата створення проекту
20.12.2023 09:57
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.12.2023 11:25
Дата публікації висновку про результати
12.01.2024 09:10
Дата завершення усунення порушень
27.01.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
12.01.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
19.12.2023 № 227 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/13979-2023 від 04.12.2023 та №003100-18/14492-2023 від 13.12.2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби Від 19.12.2023 № 227 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2023-10-27-010476-a 27.10.2023 Великолюбінська селищна рада Львівського району Львівської області Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.12.2023 00:00
Документи рішення
21.12.2023 11:25
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності підстав для проведення закупівлі без використання електронної системи, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, в тому числі його відповідності вимогам законодавства, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Великолюбінська селищна рада Львівського району Львівської області (далі - Замовник) на 2023 рік, у тому числі UA-P-2023-10-27-003438-c, оголошення про проведення процедури закупівлі, протокол розкриття, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 09.01.2024 через електронну систему закупівель - у тому числі Договір від 27.10.2023 № 1/АБ, експертний звіт, кошторисний розрахунок, запити та комерційні пропозиції. Пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ № 668 від 01.08.2005 (із змінами) (далі Постанова № 668), та частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України передбачено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Частиною 3 статті 875 Цивільного кодексу України визначено, що до договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом. Відповідно до норм п. 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житловокомунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (далі Порядок № 45), та розділу 3 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» будівництво включає нове будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів будівництва. Згідно п. 1 Порядку від 16.05.2011 № 45, п. 1.2 розділу І Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі Настанова № 281), об’єкт будівництва - будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та/або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. При цьому відповідно до пункту 5 Постанови № 668, гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) – є істотною умовою договору. Також нормами цього пункту закріплено тотожність понять «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «строк експлуатації об'єкта будівництва» для договорів будівельного підряду. Водночас, відповідно до пункту 9.1. розділу 9. «Гарантії» укладеного Договору від 27.10.2023 № 1/АБ з ФОП ДМИТРАСЕВИЧ ГРИГОРІЙ МИРОСЛАВОВИЧ «Гарантійний термін експлуатації 1 рік». Таким чином, гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить менше десяти років від дня його прийняття замовником, що не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві № 668.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено, що при укладанні Договору від 27.10.2023 № 1/АБ не враховано норми частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови № 668. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, наявності підстав для проведення закупівлі без використання електронної системи, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922 - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушення шляхом приведення пункту 9.1. Договору від 27.10.2023 № 1/АБ у відповідність з вимогами частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови № 668 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
11.01.2024 00:00
Дата публікації
12.01.2024 09:10
Документи висновку
12.01.2024 09:10
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку Східного офісу Держаудитслужби від 12.01.2024 року №UA-M-2023-12-20-000004 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-10-27-010476-a за предметом: «Капітальний ремонт частини приміщень (другого поверху) адміністративної будівлі по вул. Львівській, 120 в смт. Великий Любінь, Львівського району Львівської області» (Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), Великолюбінською селищною радою укладено додаткову угоду № 2 до Договору №1/АБ від 27 жовтня 2023 року та приведено пункт 9.1. Договору у відповідність з вимогами частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови № 668 з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України. Вказану додаткову угоду оприлюднено в електронній системі закупівель, у порядку, передбаченому чинним законодавством у сфері публічних закупівель. Крім того, з метою недопущення в подальшому будь-яких неточностей та/або протиріч з викладеного питання, Замовником проведено відповідні роз’яснювальні роботи, в тому числі і звернуто увагу на стилістику викладення положень проєктів договорів в подальшій роботі. З огляду на вищевикладене, Замовником повністю та у визначений Висновком спосіб та термін виконано зобов’язання Держаудитслужби та оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію, що свідчить про вжиття відповідних заходів.
Дата публікації
19.01.2024 14:32
Документи інформації про усунення порушення
19.01.2024 14:40
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення унуто
Результат
Усунуто
Дата публікації
24.01.2024 10:25
Інформація про результати по порушеннях
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщень (другого поверху) адміністративної будівлі по вул. Львівській, 120 в смт. Великий Любінь, Львівського району Львівської області (Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-27-010476-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. До пояснення просимо долучити розрахунки з підтвердними документами (документацію, аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення), експертні звіти, тощо. Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження відповідно до яких саме підстав, передбачених пунктом 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (у редакції станом на дату початку проведення закупівель), Вами прийнято рішення про укладення договору про закупівлю без застосування процедури відкритих торгів. 3. Просимо пояснити, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих виконавців робіт та вибрано саме ФОП ДМИТРАСЕВИЧ ГРИГОРІЙ МИРОСЛАВОВИЧ (ІНН 2490210258)? До пояснення просимо додати (оприлюднити) інформацію щодо укладеного договору з додатками до нього, а також проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектний акт, експертні звіти, тощо). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
04.01.2024 17:41
Орган перевірки
10.01.2024 00:00
Документи повідомлення
04.01.2024 17:42
-
Відповідь
Пояснення на моніторинг
У межах проведення органом державного фінансового контролю моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту частини приміщень (другого поверху) адміністративної будівлі по вул. Львівській, 120 в смт. Великий Любінь, Львівського району Львівської області (Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-27-010476-a) Великолюбінська селищна рада надає інформацію про наступне. Щодо першого питання Вашого запиту інформуємо, що розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі відповідає розрахунку видатків місцевого бюджету на 2023 рік (спеціальний фонд) за ТПКВКМБ 0110150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад» на КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів». Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, відповідно до вимог чинних будівельних стандартів. Враховуючи позитивний експертний звіт щодо розгляду проектно-кошторисної документації № 2487/23Є від 16 жовтня 2023 року та зведений кошторисний розрахунок в межах розподілених асигнувань за рахунок коштів місцевого бюджету була визначена очікувана вартість закупівлі. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи наявну потребу та в рамках виділених коштів була запланована та проведена закупівля робіт з капітального ремонту частини приміщень (другого поверху) адміністративної будівлі по вул. Львівській, 120 в смт. Великий Любінь, Львівського району Львівської області (Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація). З метою визначення вартості майбутнього ремонту Замовник звернувся до наступних підрядників, що здійснюють будівельні роботи, а саме: ФОП Міга О.С., ТзОВ АК «Трудові ресурси» та ФОП Дмитрасевич Г.М., в результаті чого Замовник отримав наступні пропозиції (копії додаються): -ФОП Міга О.С.- 1 631 930,00 грн., -ТзОВ АК «Трудові ресурси» - 1 448 997,60 грн., -ФОП Дмитрасевич Г.М. – 1 138 624,00 грн. На підтвердження вищенаведеного надаємо наступні документи: Рішення №1795 від 30 червня 2023 року «Про надання дозволу на виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень (другого поверху) адміністративної будівлі по вул. Львівській, 120 в смт. Великий Любінь, Львівського району Львівської області»; зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, дефектний акт, експертний звіт (позитивний), комерційні пропозиції від трьох підрядників щодо виконання таких робіт. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов’язує Замовника розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на своєму офіційному веб-сайті. Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, у пункті 4 та підпункті 1 постанови № 710 рекомендовано органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Закупівля UA-2023-10-27-010476-a здійсненна без використання електронної системи закупівель не відноситься до конкурентної та переговорної процедури, у зв’язку з чим обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайту не було розміщене. Щодо другого питання Вашого запиту з приводу інформації та її документального підтвердження відповідно до яких підстав передбачених пунктом 13 Особливостей прийнято рішення про укладення договору про закупівлю без застосування процедури відкритих торгів, повідомляємо, що Договір № 1/АБ від 27.10.2023 року укладено відповідно до п.11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), а саме «Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель». Звертаємо Вашу увагу що кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва з урахуванням будівельних робіт, кошторисного прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат будівельних робіт складає 1 174 907, 00 грн. Вартісні межі для здійснення закупівлі робіт з капітального ремонту, які визначені в пункті 11 Особливостей є окремо визначеними та становлять 1,5 млн. грн. Сума закупівлі по договору № 1/АБ складає 1 138 624, 00 грн., тобто є меншою, ніж 1,5 млн. гривень. Отже, виходячи з вищевикладеного замовником не було порушено норми чинного законодавства. Щодо третього питання Вашого запиту, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт та вибрано саме ФОП ДМИТРАСЕВИЧ ГРИГОРІЙ МИРОСЛАВОВИЧ (ідентифікаційний код 2490210258) повідомляємо наступне. Оцінку можливих потенційних виконавців робіт здійснено за критерієм - Ціна. Отримавши комерційні пропозиції від трьох підрядників, що спеціалізуються у сфері будівництва щодо виконання таких робіт та отримавши листи у відповідь на запит комерційної пропозиції, було прийнято рішення укласти договір із підрядником, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію. Щодо третього питання Вашого запиту, надаємо укладений договір № 1/АБ з усіма невід’ємними частинами (додатками) до нього, а також проектно-кошторисну документацію. Щодо питання нерозміщення в електронній системі закупівель договору, укладеного за результатами закупівлі, пояснюємо, що Договір від 1/АБ від 27.10.2023 року, укладений між Великолюбінською селищною радою та ФОП ДМИТРАСЕВИЧ ГРИГОРІЙ МИРОСЛАВОВИЧ, укладено відповідно до п. 11 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». На виконання вимог положень вказаних Особливостей здійснення публічних закупівель, замовником було оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, при цьому звертаємо увагу, що в даному випадку для Замовників не передбачено обов’язку здійснювати публікацію самого договору. (Звіт додається). Уповноважена особа Замовника Віра ХОМА
Рішеня
09.01.2024 17:26
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 138 624 грн.
Замовник:
Великолюбінська селищна рада Львівського району Львівської області
Контактний телефон:
+380672675041
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 138 624 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Великолюбінська селищна рада Львівського району Львівської області
Контактний телефон:
+380672675041
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності