Показати схожі тендери

Закупівля послуги з поточного ремонту (поточний ремонт) нежитлових приміщень - Об’єкт №3 від Військова частина А7044.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-10-26-014505-a
Id Tender 58839be506dc4afea5d5669cef29be90
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 20.11.2023 12:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
368 097.47 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 361.95 грн. (2,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.10.2023 17:36 до 03.11.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.10.2023 17:36
до 31.10.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.10.2023 17:36
до 31.10.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.11.2023 00:01
до 08.11.2023 20:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.11.2023 20:29
до 14.11.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.11.2023 20:29
до 20.11.2023 12:04
Період уточнень
з 26.10.2023 17:36 до 31.10.2023 00:00
Період оскарження
з 26.10.2023 17:36 до 31.10.2023 00:00
Період кваліфікації
з 03.11.2023 00:01 до 08.11.2023 20:29
Період кваліфікації
з 03.11.2023 00:01 до 08.11.2023 20:29
Основні параметри
послуги з поточного ремонту (поточний ремонт) нежитлових приміщень - Об’єкт №3
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
368 097.47 грн.
послуги з поточного ремонту (поточний ремонт) нежитлових приміщень - Об’єкт №3
Назва предмета закупівлі
послуги з поточного ремонту (поточний ремонт) нежитлових приміщень - Об’єкт №3
Очікувана вартість
368 097.47 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7361,95
2,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
11 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги з поточного ремонту (поточний ремонт) нежитлових приміщень - Об’єкт №3
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
23.12.2023 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Замовником здійснюються у національній грошовій одиниці України в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів протягом 7 (семи) робочих днів з дати підписання Актів
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГАРАНТБУДПРОМ"
Пропозиція:
367 740 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.10.2023 17:45
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Розиєва
Електронна пошта
Телефон
+380997891720
Замовник
ЄДРПОУ
26623715
Повна назва
Військова частина А7044
Поштовий індекс
36008
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Полтава
Адреса
Полтава
Кваліфікація
Лот № 1 послуги з поточного ремонту (поточний ремонт) нежитлових приміщень - Об’єкт №3
Період вимог/скарг з 08.11.2023 20:29 по 14.11.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.11.2023 20:29
Довідка НАЗК
08.11.2023 20:29
-
03.11.2023 01:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.10.2023 17:36
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.10.2023 17:36
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції надано форму "пропозиція" (за встановленою формою у Додатку 6 Документації), в якій учасником не зазначено інформації у Таблиці 1 (в комірках "Відомості про керівництво" (керівник, бухгалтер та уповноважена особа учасника) про тел., e-mail за кожною позицією окремо; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 Розділу III Документації разом із вимогами надання інформації за формою, що установлена у додатку 6 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 6, в якій обов’язково зазначається інформація у Таблиці 1 (в комірках "Відомості про керівництво" (керівник, бухгалтер та уповноважена особа учасника) про тел., e-mail за кожною позицією окремо. 2. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг, що є предметом договору, із зазначенням зокрема типу та приналежності, учасником зазначено інформацію про наявність автомобіля бортового вантажопідйомністю не менше 5 т, спеціалізований вантажний – спеціалізований бортовий УРАЛ 43202, який використовується на умовах договору №5-т від 14.07.2021 року. Натомість у договорі №5-т від 14.07.2021 року та його додатках не зазначено інформації про спеціалізований бортовий УРАЛ 43202. Учасником не надано документ, який підтверджує право користування спеціалізованим вантажним - спеціалізованим бортовим УРАЛ 43202; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.2 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Необхідно надати копію документа, яким встановлено наявність діючих прав власності (або оренди або іншого користування) об’єкта рухомого майна матеріально-технічної бази або технології(й), що необхідні для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом вкладеного договору. На дану умову учасник зобов’язаний надати підтвердження наявності прав користування щонайменше в кількості об’єктів матеріально-технічної бази, що визначена у підпункті 1.2.1 розділу, що будуть використовуватись на об’єкті, на якому здійснюватиметься надання послуги. Дані об’єкти матеріально-технічної бази зазначаються з найменуванням кожного об'єкту рухомого об'єкта, як це зазначається у документах, що підтверджують право власності (або користування) та, додатково, типу такого об’єкту (у разі якщо тип, марка або модель визначається у документах про право власності (або користування)), що повинен достовірно підтвердити відповідність умові, визначеній у п.1.1 таблиці 1 розділу I додатку 1 Документації. Необхідно надати документ, який підтверджує право користування спеціалізованим вантажним - спеціалізованим бортовим УРАЛ 43202. 3. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції не надано копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, яким встановлено первинне право власності особи, яка має безпосереднє право розпоряджатись таким майном, в т.ч. надавати у користування на правах оренди (або лізингу, надання послуг, т.ін.) іншій особі такий(і) об’єкт(и) рухомого майна. При цьому, учасником у складі тендерної пропозицїі надано лист-пояснення про виконання вимог тендерної документації на думку учасника. Умовами тендерної документації не вимагалось надання пояснень щодо неможливості виконання вимог кваліфікаційних критеріїв, що визначені у додатку 1 Документації; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.2.2 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (автогідропідіймач, який залучається учасником для надання послуги згідно до умов договору №5-т від 14.07.2021 року, який укладено між учасником та МПП "Протон") або інший документ, яким встановлено первинне право власності особи, яка має безпосереднє право розпоряджатись таким майном. 4. Виявлені невідповідності: в довідці із зведеними даними про персонал учасника №312 від 02.11.2023 року зазначені інформація про досвід роботи в учасника Гордієнко Олександра Валентиновича не відповідає дійсності (відносно наказу про прийняття на роботу №35 від 18.08.2021 року та повідомлення про прийняття працівника на роботу); Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації разом із вимогами викладеними у п.4 Розділу V Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати довідку, із зведеними даними про персонал учасника та залучених спеціалістів учасника та/або об’єднання учасників із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами даної закупівлі. Така інформація повинна достовірно відображати повністю П.І.П., посади, рівень освіти (згідно до Національної рамки кваліфікації), досвід роботи в учасника та умови працевлаштування (або наявність відповідних зобов’язань перед учасником). Інформація, яка зазначається учасником на виконання вимоги за даним пунктом про наявність працівників, повинна відповідати інформації, зазначеній у документах, згідно до яких прийняті на відповідну посаду працівники (спеціалісти) (або згідно до яких укладені з працівниками (спеціалістами)). Інформація, яка надається у вигляді зведених даних повинна відображати інформацію про усіх працівників та залучених спеціалістів учасника, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами даної закупівлі. Усі документи та інформація, що надається учасником у складі пропозиції повинна бути актуальною та достовірною на момент подання тендерної пропозиції. 5. Виявлені невідповідності: в довідці із зведеними даними про персонал учасника №312 від 02.11.2023 року інформація про посаду Яцько Олександра Дмитровича зазначена не у відповідності до наказу №23 від 01.11.2023 року; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації разом із вимогами викладеними у п.4 Розділу V Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати довідку, із зведеними даними про персонал учасника та залучених спеціалістів учасника та/або об’єднання учасників із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами даної закупівлі. Така інформація повинна достовірно відображати повністю П.І.П., посади, рівень освіти (згідно до Національної рамки кваліфікації), досвід роботи в учасника та умови працевлаштування (або наявність відповідних зобов’язань перед учасником). Інформація, яка зазначається учасником на виконання вимоги за даним пунктом про наявність працівників, повинна відповідати інформації, зазначеній у документах, згідно до яких прийняті на відповідну посаду працівники (спеціалісти) (або згідно до яких укладені з працівниками (спеціалістами)). Усі документи та інформація, що надається учасником у складі пропозиції повинна бути актуальною та достовірною на момент подання тендерної пропозиції. 6. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції надано довідку із зведеними даними та інформацією до документів на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів №314 від 02.11.2023 року, в якій учасником не зазначено посилання на звіти про виконання договорів про закупівлю, відносно виконаних договорів, що надаються учасником на виконання вимоги п.3.2 Розділу I Додатку 1 тендерної документації; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.3.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати довідку із посиланням(и) в мережі Інтернет на сторінки, що відображають інформацію із оприлюдненими річними планами та договорами, що укладено із такими замовниками та посиланнями на звіти про виконання договорів про закупівлю, відносно виконаних договорів, що надаються учасником на виконання вимоги п.3.2 Розділу I Додатку 1 тендерної документації. 7. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції надано копію протоколу №4-23 загальних зборів учасників ТОВ "ГАРАНТБУДПРОМ" щодо делегування прав Куцеволу Олександру Анатолійовичу, в якому не визначено суми зобов’язань, які можуть бути взяті такою особою; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.2 Таблиці 1 Розділу I Додатку 3 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати розпорядчий документ суб’єкта господарювання з інформацією про делегування прав уповноваженої особи (Куцевол О.А.) щодо представлення інтересів та/або підписання тендерної(их) пропозиції(й) та/або договору(ів) про закупівлю під час проведення процедури публічних та/або державних закупівель із обов’язковим визначенням обмежень відносно суми зобов’язань, які можуть бути взяті такою особою. 8. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції не надано копію розпорядчого документу МПП "Протон" з інформацією про делегування прав уповноваженої особи щодо представлення інтересів та/або підписання тендерної(их) пропозиції(й) та/або договору(ів) про закупівлю під час проведення процедури публічних та/або державних закупівель із обов’язковим визначенням обмежень відносно суми зобов’язань, які можуть бути взяті Головатим М.О.; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.2 Таблиці 1 Розділу I Додатку 3 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати розпорядчий документ суб’єкта господарювання з інформацією про делегування прав уповноваженої особи щодо представлення інтересів та/або підписання тендерної(их) пропозиції(й) та/або договору(ів) про закупівлю під час проведення процедури публічних та/або державних закупівель із обов’язковим визначенням обмежень відносно суми зобов’язань, які можуть бути взяті Головатим М.О. 9. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції надано договір про наміри №1/11 від 01.11.2021 року, укладений між учасником та МПП "Протон", щодо послуг субпідрядника/співвиконавця в обсягах до 10 відсотків від вартості кожного укладеного Замовником договору про закупівлю при виконанні замовником робіт підвищеної небезпеки з предмету "послуги з поточного ремонту (поточний ремонт) нежитлових приміщень – Об’єкт №1; Об’єкт №2; Об’єкт №3. Такий договір не міг бути укладеним раніше ніж було оголошено дану закупівлю, так як учасник та суб’єкт, якого учасник планує залучати у якості субпідрядника/співвиконавця не могли знати про таку потребу станом на 01.11.2021 року; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.7 Розділу III Документації разом із вимогами викладеними у п.4 Розділу V Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Необхідно надати договір про наміри, що укладений між учасником та субпідрядником та/або співвиконавця, якщо учасник має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Дата укладання такого правочину не повинна бути раніше дати оголошення даної закупівлі. Усі документи та інформація, що надається учасником у складі пропозиції повинна бути актуальною та достовірною на момент подання тендерної пропозиції.
Створено
07.11.2023 18:13
Надати до
08.11.2023 18:13
Договір
UA-2023-10-26-014505-a-a1
Підписаний і діє
Номер
48
367 740 грн.
367 740 грн.
Без ПДВ
Підписано
20.11.2023
Строк дії договору з
20.11.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
1 (послуга)
послуги з поточного ремонту (поточний ремонт) нежитлових приміщень - Об’єкт №3
Номенклатура
послуги з поточного ремонту (поточний ремонт) нежитлових приміщень - Об’єкт №3
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 23 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ГАРАНТБУДПРОМ"
Повна назва
ТОВ "ГАРАНТБУДПРОМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40466567

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.11.2023 12:04
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
368 097.47 грн.
Період подання пропозицій
до 03.11.2023 00:00
Замовник:
Військова частина А7044
Контактний телефон:
+380997891720
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
368 097.47 грн.
Період подання пропозицій
до 03.11.2023 00:00
Замовник:
Військова частина А7044
Контактний телефон:
+380997891720
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності