Звернення:
За тендером : Код ДК 021:2015: 38520000-6 Сканери (ручна рентгенівська доглядова система зворотнього розсіювання та модульна детекторна панель).
Тема:
Зміни до Додатку № 2
Зміст:
Шановний Замовник, уважно вивчивши умови Тендерної документації (далі - ТД) з метою забезпечення проведення відкритих торгів з особливостями звертаємося до Вас з наступним проханням. У зв?язку з військовою агресіює росіі проти України та введеним воєнного станом в Україні, ряд виробників-нерезидентів змінили правила роботи та мають обмеження щодо підготовки та видачі листів авторизації, тощо. Тому просимо вилучити наступні вимог:
- Виробники Товару повинні мати на території України сертифікований(і) сервісний(і) центр(и) гарантійного та післягарантійного обслуговування. На підтвердження цього Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозицій документ/копія документу від виробника обладнання/офіційного представника про надання учаснику процедури закупівлі відповідного статусу (дилер/партнер/інший статус) та підтвердження гарантійних зобов’язань на товар, що пропонується із зазначенням номеру закупівлі у системі Prozorro та найменування Замовника.
- У випадку, якщо Учасник не є виробником запропонованого товару, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати авторизаційний лист від виробника/офіційного імпортера/дилера, виданий на ім’я Учасника, у якому виробник/офіційний імпортер/дилер надає право Учаснику представляти його інтереси в процедурі закупівлі та у разі визначення Учасника переможцем - здійснити поставку запропонованого товару Замовнику в необхідній кількості та якості із обов’язковим зазначенням Замовника торгів та номеру закупівлі в системі Prozorro.
Адже ці вимоги ніяк не впливає на якість та строки поставки Товару, та виконання гарантійних зобов’язань.
Натомість, пропонуємо Вам передбачити надання довідки від Учасника в довільній формі з інформацією щодо наявності власного або залученого сервісного центру на території України, а також довідку в довільній формі від учасника щодо підтвердження здійснення поставки запропонованого товару в необхідній кількості та якості та підтвердження гарантійних зобов’язань на Товар.
Дата оприлюднення звернення:
30.10.2023 15:13
Шановний учаснику! Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначають інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Пунктом 33 частини 1 статті 1 Закону визначено, що технічна специфікація до предмета закупівлі – встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Якість продукції – це сукупність властивостей продукції, які обумовлюють її придатність задовольнити певні потреби відповідно до призначення.
Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 1 Закону України «Про захист прав споживачів» належна якість товару, роботи або послуги – властивість продукції, яка відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції у нормативно-правових актах, та умовам договору із споживачем
Відповідно до вимог статті 6 Закону України «Про захист прав споживачів» виробник (виконавець) зобов'язаний забезпечити використання продукції за призначенням протягом строку її служби, передбаченого нормативно-правовим актом або встановленого ним за домовленістю із споживачем, а в разі відсутності такого строку – протягом десяти років.
Виробник (виконавець) зобов'язаний забезпечити технічне обслуговування та гарантійний ремонт продукції, а також її випуск і поставку для підприємств, що здійснюють технічне обслуговування та ремонт, у необхідному обсязі та асортименті запасних частин протягом усього строку її виробництва, а після зняття з виробництва – протягом строку служби, в разі відсутності такого строку – протягом десяти років.
Замовником вимагається підтвердження можливості проведення на території України сертифікованого сервісного гарантійного та післягарантійного обслуговування товару. У зв?язку з військовою агресією російської федерації проти України та введеним воєнного станом в Україні, здійснення такого обслуговування та території України є актуальним для Замовника, оскільки він вимагає менше часу (відсутність логістичної складової щодо пересилання товару з-за кордон), що у свою чергу зменшує час простою товару (часу не використання товару під час виконання спеціальних вибухотехнічних робіт).
Замовником вимагається надання в складі тендерної пропозицій документ/копії документу від виробника обладнання/офіційного представника про надання учаснику процедури закупівлі відповідного статусу (дилер/партнер/інший статус) та підтвердження гарантійних зобов’язань на товар, що пропонується. Ця вимога обумовлена можливістю здійснення гарантійного та післягарантійного обслуговування товару.
Щодо надання у складі пропозиції авторизаційного листа, він вимагається Замовником з метою захисту прав та законних інтересів Замовника для забезпечення придбання товару, що пройшов митний контроль у порядку, передбаченому чинним законодавством України (у т.ч. з обов’язковою сплатою податків, зборів, обов’язкових платежів тощо), для забезпечення закупівлі товару, якість якого відповідає технічним характеристикам встановленим виробником товару, що в подальшому забезпечить виконання гарантійних зобов’язань виробником (у відповідності до статті 7 Закону України «Про захист прав споживачів»), та можливість надання послуг сервісного обслуговування за рахунок виробника за адресою використання придбаного товару впродовж терміну гарантії та післягарантійного обслуговування.
Дата оприлюднення відповіді:
02.11.2023 16:56