Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція залізничного вокзалу та привокзальної площі в м. Тростянець, Охтирського району, Сумської області. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” ( ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель ) від СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-10-24-015252-a
Id Tender 34a9900ed8bb423485999ac12297e4f8
План UA-P-2023-10-24-005552-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 27.11.2023 16:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
138 321 774 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 383 217.74 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.10.2023 17:22 до 01.11.2023 17:00
Завершено
Період уточнень
з 24.10.2023 17:22
до 29.10.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.10.2023 17:22
до 29.10.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.11.2023 16:02
до 09.11.2023 17:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.11.2023 17:27
до 15.11.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.11.2023 17:27
до 27.11.2023 16:44
Період уточнень
з 24.10.2023 17:22 до 29.10.2023 00:00
Період оскарження
з 24.10.2023 17:22 до 29.10.2023 00:00
Період кваліфікації
з 02.11.2023 16:02 до 09.11.2023 17:27
Період кваліфікації
з 02.11.2023 16:02 до 09.11.2023 17:27
Основні параметри
Реконструкція залізничного вокзалу та привокзальної площі в м. Тростянець, Охтирського району, Сумської області. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” ( ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель )
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
138 321 774 грн.
Реконструкція залізничного вокзалу та привокзальної площі в м. Тростянець, Охтирського району, Сумської області. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” ( ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель )
Назва предмета закупівлі
Реконструкція залізничного вокзалу та привокзальної площі в м. Тростянець, Охтирського району, Сумської області. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” ( ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель )
Примітки
Реконструкція залізничного вокзалу та привокзальної площі в м. Тростянець, Охтирського району, Сумської області. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” ( ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель )
Очікувана вартість
138 321 774 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1383217,74
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
691 608.87
Аукціон
Cтарт аукціону
02.11.2023 15:27
Закінчення аукціону
02.11.2023 16:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція залізничного вокзалу та привокзальної площі в м. Тростянець, Охтирського району, Сумської області. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” ( ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель )
Код ДК 021:2015
45210000-2 - Будівництво будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Оплата Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт за укрупненими показниками вартості (форми № КБ-2в (УПВ)) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання. Грошові кошти перераховуються в Національній валюті України. Взаєморозрахунки за виконані роботи провадяться відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» за укрупненими показниками вартості робіт на підставі виконаних обсягів робіт та їх вартості, визначеної в договірній ціні
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. При цьому періодичність перерахування попередньої оплати може бути не частіше один раз на місяць при відсутності непогашеної дебіторської заборгованості у Підрядника. Використана попередня оплата погашається на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт за укрупненими показниками вартості» (форми № КБ-2в (УПВ))», підписаних уповноваженими представниками сторін або в іншій спосіб, визначений головним розпорядником коштів. Попередня оплата здійснюється на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості робіт, виходячи з лімітів за КЕКВ 3210 (наказ Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України №Н-361/08-02 від 29.08.2023 року), але у будь-якому разі попередня оплата повертається/відпрацьовується не пізніше 28 грудня поточного бюджетного року.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
Пропозиція:
117 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО"
Пропозиція:
128 999 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «АТМОСФЕРА ІНЖИНІРИНГ СІСТЕМЗ»
Пропозиція:
129 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ»
Пропозиція:
116 999 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.11.2023 15:27
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.10.2023 17:22
Оголошення про проведення закупівлі
24.10.2023 17:22
-
24.10.2023 17:22
-
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
24.10.2023 17:22
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
24.10.2023 17:22
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
24.10.2023 17:22
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ніколаєнко Ольга Василівна
Електронна пошта
Телефон
0542700479
Замовник
ЄДРПОУ
24014538
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
40002
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
м. Суми, вул. Роменська, 79/2
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція залізничного вокзалу та привокзальної площі в м. Тростянець, Охтирського району, Сумської області. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” ( ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель )
Період вимог/скарг з 09.11.2023 17:27 по 15.11.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1.Визначити КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» #44033480 переможцем Закупівлі. 2.Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» #44033480. 3.Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» #44033480, в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
09.11.2023 17:28
Довідка НАЗК
09.11.2023 17:27
-
06.11.2023 13:03
-
02.11.2023 16:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2023 17:22
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2023 17:22
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно Додатку 1 Тендерної документації для підтвердження Кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати Інформацію про наявність механізмів, обладнання та устаткування, в графі 4 якої зазначається тип /марка/ модель/одиниця виміру продуктивності (тн., м3,к.с., кВт, інше ) у відповідності до гр.2. На підтвердження цього критерію, учасник надав Інформацію про наявність обладнання від 30 жовтня 2023 р. № 30/10-2, в рядку 3 ( гр. 4) якої зазначив для автобетонозмішувачів одиницю виміру продуктивності 100 т/ час та вантажопідйомність кг на відмінність від зазначеної в гр.2 – місткості м3. Для підтвердження кваліфікаційного критерію та усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, Інформацію про наявність механізмів, обладнання та устаткування у відповідності до вимог тендерної документації, а саме для автобетонозмішувачів вказати одиницю виміру місткість м3. 2. Відповідно Додатку 1 Тендерної документації для підтвердження кваліфікаційний критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» замовником встановлена вимога , що мінімальна кількість працівників загально-будівельних професій, яких повинен залучити учасник, у кількості не менше 30 осіб. На виконання вказаної вимоги Учасник надав довідку про кваліфікацію і досвід працівників робітничих професій, які будуть залучені до виконання від 30.10.2023 р. № 30/10-4, в якій зазначив лише 29 працівників. Для підтвердження кваліфікаційного критерію та усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, довідку про кваліфікацію і досвід працівників робітничих професій, які будуть залучені до виконання у відповідності до вимог тендерної документації. 3. Відповідно Додатку 2 Тендерної документації Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 (крім абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. На виконання даної вимоги тендерної документації учасник надає Гарантійний лист від 30 жовтня 2023 р. № 30/10-1/5 про відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей щодо учасника Консорціуму «БДК» Товариства з обмеженою відповідальністю «Технобудконструкція». В п.1 та абз.14 цього листа допущені описки ( помилки) в назві учасника Консорціуму «БДК». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями виправлений документ що підтверджує відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей щодо учасника Консорціуму «БДК» Товариства з обмеженою відповідальністю «Технобудконструкція». 4. Відповідно п.5 Додатку 7 Тендерної документації Учасник процедури закупівлі подає Довідку щодо відсутності підстави відхилення тендерної пропозиції. На виконання даної вимоги тендерної документації учасник надав довідку від 30 жовтня 2023 р. № 30/10-11 в якій зазначив невірний пункт Особливостей, а саме 41 замість 44. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями виправлений документ що відповідає вимогам тендерної документації.
Створено
08.11.2023 17:01
Надати до
09.11.2023 17:01
Договір
UA-2023-10-24-015252-a-c1
Підписаний і діє
Номер
19РС-2023
116 999 999 грн.
97 499 999.17 грн.
З ПДВ
Підписано
24.11.2023
Строк дії договору з
24.11.2023
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція залізничного вокзалу та привокзальної площі в м. Тростянець, Охтирського району, Сумської області. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” ( ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель )
Номенклатура
Реконструкція залізничного вокзалу та привокзальної площі в м. Тростянець, Охтирського району, Сумської області. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” ( ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель )
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 листопада 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ»
Повна назва
КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44033480

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.11.2023 16:44
-
27.11.2023 16:38
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-12-26-000027
Дата створення проекту
26.12.2023 14:30
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
27.12.2023 10:51
Дата публікації висновку про результати
15.01.2024 16:55
Дата завершення усунення порушень
19.01.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
18.01.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 736-28-57
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 763-07-81
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.12.2023 № 56-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 26.12.2023 №56-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-10-24-015252-a 24.10.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.12.2023 00:00
Документи рішення
27.12.2023 10:51
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 19.09.2023 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області (далі – Замовник, Служба) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.10.2023 (протокол № 24.10), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 02.11.2023, тендерну пропозицію Консорціуму «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ», вимогу про усунення невідповідностей до 09.11.2023, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 06.11.2023 № 06.11, від 09.11.2023 № 09.11, повідомлення про намір укласти договір від 09.11.2023, договір від 24.11.2023 № 10РС-2023, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 29.12.2023 та від 05.01.2024.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
.
Дата висновку
15.01.2024 00:00
Дата публікації
15.01.2024 16:55
Документи висновку
15.01.2024 16:55
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Реконструкція залізничного вокзалу та привокзальної площі в м. Тростянець, Охтирського району, Сумської області. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” ( ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель )» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-24-015252-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Просимо надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
27.12.2023 11:49
Орган перевірки
02.01.2024 00:00
Документи повідомлення
27.12.2023 11:50
-
Відповідь
Про надання пояснень у процедурі закупівлі UA-2023-10-24-015252-a
Відповідно до наказу УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 26.12.2023 №56-3 Вами здійснюється моніторинг закупівлі: Реконструкція залізничного вокзалу та привокзальної площі в м. Тростянець, Охтирського району, Сумської області. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель) ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2023-10-24-015252-a 27.12.2023 року УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ сформовано запит про надання пояснень, відповідно до якого Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області зобов’язано надати пояснення, інформацію та документи через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. З порушених у запиті питань повідомляю наступне. 1. Очікувану вартість по об’єкту: Реконструкція залізничного вокзалу та привокзальної площі в м. Тростянець, Охтирського району, Сумської області визначена згідно зведеного кошторисного розрахунку вартостi будiвництва відповідно до проектної документації «Реконструкція залізничного вокзалу та привокзальної площі в м. Тростянець, Охтирського району, Сумської області». Коригування розробленою ТОВ «ТЕРРА ПРОДЖЕКТ» за затвердженою Державним Агентством відновлення та розвитку інфраструктури України Наказом №469/07-01/01.2 від 06.11.2023р. та КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва”. Технічні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідно до проектної документації «Реконструкція залізничного вокзалу та привокзальної площі в м. Тростянець, Охтирського району, Сумської області». Коригування та у відомості обсягів робіт і підсумковій відомості ресурсів з цінами. Якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектної документації «Реконструкція залізничного вокзалу та привокзальної площі в м. Тростянець, Охтирського району, Сумської області». Коригування та з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів. Учасник має гарантувати якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість експлуатації об’єкта реконструкції протягом гарантійного строку. Разом з тим, наголошуємо, що Замовником під час оголошення процедури закупівлі в електронній системі закупівель додатково до тендерної документації оприлюднено проектно-кошторисну документацію, технічне завдання та експертний звіт: Том 16_П_ПОБ, ПВР з цінами, Відомість обсягів вокзал, Том 1_ЗПЗ_+ Том 2_ГП_01.06+, Том 22 Тростянець СКЗ 03.05.2023, Том 21_Тр-12_01_2023- П-Р-ЗШ+ Том 13-ЗВК+ Том 11_П_СЗ_01.05.2023+ ТОМ 10 Тростянець БЗ+, Том 3_АР_01.06++, Том 17_Тр-12_01_2023-П-Р-ЕЕ+, Том 20_Тр-12_01_2023-П-Р-РЧЕ_02.05.23+, Том 19_ЗН.ОП+, Том 18_Тр-12_01_2023-П-Р-ІТЗ_01.05.23+, Том 15_Тр-12_01_2023-П-Р-ОВНС+ Том 9 СПДЗ_Тростянець,_стадія_П+_, ТОМ 8 Тростянець СПЗ 01.06.2023 (1) (5), Том 7 TP-12_01_2023-П-Р-ЕТР+ ТОМ 5_ОВ_експ + ТОМ 6_ВК_експ+, Том 4. TP-12_01_2023-П-Р-КР+ 11 ЗД вокзал з нульовими цінами Том 12-ЕП_03.05.23++ Експертний звіт. Коригування Розмір бюджетного призначення був визначений відповідно до Постанови КМУ від 04.08.2023 р. № 823 «Про виділення коштів із фонду ліквідації наслідків збройної агресії на реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації». 2.На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Службою відновлення у Сумській області у визначених законодавством строках на сторінці власного веб-сайту: https://su.restoration.gov.ua/ було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Реконструкція залізничного вокзалу та привокзальної площі в м. Тростянець, Охтирського району, Сумської області. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель). Відповідне посилання надається: https://su.restoration.gov.ua/diialnist/56472/57736.html
Рішеня
29.12.2023 16:17
Замовник
Документи повідомлення
29.12.2023 16:17
-
29.12.2023 16:17
-
29.12.2023 16:17
-
29.12.2023 16:17
-
29.12.2023 16:17
-
-
29.12.2023 16:18
-
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Реконструкція залізничного вокзалу та привокзальної площі в м. Тростянець, Охтирського району, Сумської області. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» ( ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель )» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-24-015252-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Під час моніторингу встановлено, що відповідно до Технічної специфікації (Додаток № 3 до тендерної документації) при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі передбачено, зокрема, виконання робіт з установлення насосів, монтаж насосних агрегатів та трансформаторних підстанцій. У Відомості обсягів робіт Технічної специфікації (Додаток № 3 до тендерної документації) включено установлення: самовсмоктуючих насосних станцій Jet WJ 201 Wilo; дренажних насосів Grundfos Unilift KP 350-A2; насосів відцентрових з електродвигуном, маса агрегату до 0,1 т; циркуляційних насосів Q=3.7 м3/год, H=5,4 м.в од.ст. Nел.=0,12 кВт; змішувального вузла з циркуляційним насосом D-UPM, монтаж насосних агрегатів лопатевих відцентрованих одноступінчастих, багатоступінчастих об'ємних, вихрових, поршневих, приводних, роторних на загальних фундаментних плитах або моноблочних, маса 0,17 т та встановлення трансформаторних підстанцій (2хБКТП-630/10/0,4кВ). Договірною ціною, що є додатком № 1 до договору про закупівлю робіт від 24.11.2023 № 19РС-2023, укладеного з переможцем торгів, передбачено установлення самовсмоктуючих насосних станцій Jet WJ 201 Wilo (2 шт); дренажних насосів Grundfos Unilift KP 350-A2 (2 шт); насосів відцентрових з електродвигуном, маса агрегату до 0,1 т (2 шт); циркуляційних насосів Q=3.7 м3/год, H=5,4 м.вод.ст. Nел.=0,12 кВт (2 шт); змішувального вузла з циркуляційним насосом D-UPM (1 шт), монтаж насосних агрегатів лопатевих відцентрованих одноступінчастих, багатоступінчастих об'ємних, вихрових, поршневих, приводних, роторних на загальних фундаментних плитах або моноблочних, маса 0,17 т (6 шт) та встановлення трансформаторних підстанцій (2хБКТП-630/10/0,4кВ) (2 шт). Відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 19.09.2023 (далі – Особливості) під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті. При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; підіймачі рідин; відцентрові насоси; трансформатори; трансформатори напруги; вимірювальні трансформатори; трансформатори живлення. Відповідно до підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення з наступних питань: 1. Надати обґрунтування щодо відсутності у тендерній документації вимог про підтвердження учасниками ступеня локалізації товару, встановлення якого передбачено Технічною специфікацією (Додаток № 3 до тендерної документації). 2. Надати документальне підтвердження щодо відповідності запропонованого учасником Консорціум «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» вище зазначеного обладнання, що буде установлюватися при виконанні ним робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі, вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України). Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
02.01.2024 16:23
Орган перевірки
06.01.2024 00:00
Документи повідомлення
02.01.2024 16:23
-
Відповідь
Про надання пояснень у процедурі закупівлі UA-2023-10-24-015252-a
Відповідно до наказу УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 26.12.2023 №56-3 Вами здійснюється моніторинг закупівлі: Реконструкція залізничного вокзалу та привокзальної площі в м. Тростянець, Охтирського району, Сумської області. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель) ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2023-10-24-015252-a 02.01.2024 року УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ сформовано запит про надання пояснень, відповідно до якого Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області зобов’язано надати пояснення, з наступних питань: 1. Надати обґрунтування щодо відсутності у тендерній документації вимог про підтвердження учасниками ступеня локалізації товару, встановлення якого передбачено Технічною специфікацією (Додаток № 3 до тендерної документації). 2. Надати документальне підтвердження щодо відповідності запропонованого учасником Консорціум «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» вище зазначеного обладнання, що буде установлюватися при виконанні ним робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі, вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України). З порушених у запиті питань повідомляємо наступне. Вимогами пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості) під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Згідно з вимогами п. 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а згідно підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. Тобто, вищевказаною нормою визначено обов’язок для застосовування локалізації при здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі». Поняття «локалізація» необхідно розглядати в розрізі дефініції замовника. Відтак, виходячи з визначення замовника в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» змовниками є суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону. Отже, Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Сумській області (далі – Служба) є замовником в розумінні Закону. Функції замовника робіт Службі передано власником об?єкту - АТ «Укрзалізниця», яка є замовником будівництва в силу Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». П.п. 4 ч.1 ст. 1 цього Закону передбачено, що замовник будівництва (далі - замовник) - фізична чи юридична особа, яка має у власності чи користуванні одну чи декілька земельних ділянок або у власності чи управлінні будівлю/споруду і має намір щодо виконання підготовчих та/або будівельних робіт. У разі виконання підготовчих/будівельних робіт щодо багатоквартирного будинку замовником будівництва може бути об’єднання співвласників багатоквартирного будинку або управитель багатоквартирного будинку чи житлово-будівельний (житловий) кооператив, який здійснюватиме утримання такого будинку на підставі рішення (договору) співвласників багатоквартирного будинку. Зазначене узгоджується з відомостями з реєстру прав власності на нерухоме майно та технічного паспорту, власником об’єктів яких є АТ «Укрзалізниця» та його відокремлені структурні підрозділи. Виходячи з вищевикладеного, слід зазначити, що Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Сумській області при закупівлі робіт: Реконструкція залізничного вокзалу та привокзальної площі в м. Тростянець, Охтирського району, Сумської області. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель) ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2023-10-24-015252-a, наділена лише функціями Замовника у розумінні ст.1 та ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», та не є власником об?єкту чи замовником будівництва (не має у власності чи користуванні земельної ділянки або у власності чи управлінні будівлі/споруди і не має намір щодо виконання підготовчих та/або будівельних робіт). Оскільки «локалізований» товар не набуватиметься Службою у власність, то відповідно локалізація не застосовується.
Рішеня
05.01.2024 16:40
Замовник
Документи повідомлення
05.01.2024 16:40
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
138 321 774 грн.
Період подання пропозицій
до 01.11.2023 17:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
0542700479
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
138 321 774 грн.
Період подання пропозицій
до 01.11.2023 17:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
0542700479
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності