Зміст
Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами та доповненнями), філія "Кременчуцька ГЕС" ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЮРІЯ", код ЄДРПОУ 00447853 (далі – Учасник), з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко (спецхарчування) для філії "Кременчуцька ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго") (закупівля №: UA-2023-10-23-001605-a).
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
1. Пункт 1.1 Таблиці №2 Розділу 2 Додатку №1 до тендерної документації;
2. Пункт 1.1 Таблиці №3 Розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації;
3. Пункт 1.4 Таблиці №3 Розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації;
4. Пункт 1.1 Таблиці №4 Розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації;
5. Пункт 1.3 Таблиці №4 Розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації.
Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника:
У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні:
1. лист учасника довільної форми щодо перебування/не перебування в обставинах, зазначених у абзаці чотирнадцятому пункті 47 Особливостей;
2. лист учасника довільної форми, де обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту або останніх змін до Статуту у новій редакції) або копія документу «Опис документів, шо надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» із зазначенням відповідного коду доступу;
3. лист-згода керівника учасника процедури закупівлі та лист(и)-згода(и) представника(ів) учасника процедури закупівлі (згідно пункту 1.3. Таблиці №3) щодо обробки персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» згідно форми, наведеної у пункті 1.4. Таблиці №3;
4. довідка складена у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про те, що товар, який планується до постачання Учасником процедури закупівлі відповідає державним стандартам (ДСТУ), що діють на території України, відповідно до технічних вимог замовника та екологічним і санітарно-гігієнічним нормам згідно законодавства України;
5. копія сертифіката виробника товару на систему управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) стосовно виробництва, зберігання, торгівлі та транспортування молока коров’ячого питного на відповідність вимогам ДСТУ ISO 22000; виданого органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
Завантажити через електронну систему закупівель:
1. лист учасника довільної форми щодо перебування/не перебування в обставинах, зазначених у абзаці чотирнадцятому пункті 47 Особливостей;
2. лист учасника довільної форми, де обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту або останніх змін до Статуту у новій редакції) або копія документу «Опис документів, шо надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» із зазначенням відповідного коду доступу;
3. лист-згоду керівника учасника процедури закупівлі та лист(и)-згода(и) представника(ів) учасника процедури закупівлі (згідно пункту 1.3. Таблиці №3) щодо обробки персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» згідно форми, наведеної у пункті 1.4. Таблиці №3;
4. довідку складена у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про те, що товар, який планується до постачання Учасником процедури закупівлі відповідає державним стандартам (ДСТУ), що діють на території України, відповідно до технічних вимог замовника та екологічним і санітарно-гігієнічним нормам згідно законодавства України;
5. копію сертифіката виробника товару на систему управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) стосовно виробництва, зберігання, торгівлі та транспортування молока коров’ячого питного на відповідність вимогам ДСТУ ISO 22000; виданого органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.