Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015:15130000-8 М'ясопродукти (Ковбаса варена, сардельки) від КЗ ЛОР "Созанський психоневрологічний інтернат".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-10-20-004100-a
Id Tender eafc54ec2bc44edb98f710d07be1245d
План UA-P-2023-10-20-001228-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 13.11.2023 11:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
50 640 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
253.2 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.10.2023 10:55 до 28.10.2023 09:00
Завершено
Період уточнень
з 20.10.2023 10:55
до 25.10.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.10.2023 10:55
до 25.10.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.10.2023 11:57
до 06.11.2023 11:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.11.2023 12:08
до 12.11.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.11.2023 11:32
до 13.11.2023 11:10
Період уточнень
з 20.10.2023 10:55 до 25.10.2023 00:00
Період оскарження
з 20.10.2023 10:55 до 25.10.2023 00:00
Період кваліфікації
з 30.10.2023 11:57 до 06.11.2023 11:32
Період кваліфікації
з 30.10.2023 11:57 до 06.11.2023 11:32
Основні параметри
Код ДК 021:2015:15130000-8 М'ясопродукти (Ковбаса варена, сардельки)
Місцезнаходження: Україна, Львівська область, село Созань, 82081, вул. Зелена,77; Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
50 640 грн.
Ковбаса варена, сардельки
Назва предмета закупівлі
Ковбаса варена, сардельки
Примітки
Закупівля товарів
Очікувана вартість
50 640 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
253,2
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.10.2023 11:34
Закінчення аукціону
30.10.2023 11:57
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 200 (кілограми)
Ковбаса варена
Опис предмета закупівлі
Ковбаса варена
Код ДК 021:2015
15131130-5 - Ковбаси
Кількість
200
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
82081, Україна, Львівська область, Самбірський район, с.Созань, вул. Зелена,77
Дата постачання по
31.12.2023 11:00
Позиція : №2 80 (кілограми)
Сардельки
Опис предмета закупівлі
Сардельки
Код ДК 021:2015
15131600-1 - Вироби з яловичини і телятини
Кількість
80
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
82081, Україна, Львівська область, Самбірський район, с.Созань, вул. Зелена,77
Дата постачання по
31.12.2023 11:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Закупівля товарів
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-виробнича компанія "ГАММА СЕРВІС"
Пропозиція:
50 637.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГОРЯНКА"
Пропозиція:
41 475.6 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.10.2023 11:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бучковський Андрій Романович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380979291232
Факс
+380323865747
Замовник
ЄДРПОУ
03188949
Повна назва
КЗ ЛОР "Созанський психоневрологічний інтернат"
Поштовий індекс
82081
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
село Созань
Адреса
вул. Зелена,77
Кваліфікація
Лот № 1 Ковбаса варена, сардельки
Період вимог/скарг з 03.11.2023 12:08 по 09.11.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені зам-ом після розкриття тп невідпов. в інф-ції та/або док-х, що под. ним у складі своєї тп, та/або змінив пз під час випр-ння виявлених зам. нев-ей, протягом 24г. з моменту розм. зам. в есз пов-ння з вимогою про усунення таких нев-ей;
Зміст
Учасник не виконав вимоги про усунення невідповідностей.
Документи кваліфікації
03.11.2023 12:08
-
03.11.2023 12:07
Повідомлення про рішення
30.10.2023 11:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2023 10:55
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2023 10:55
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учасник. Розглянувши Вашу тендерну пропозицію, було встановлено певні невідповідності, а саме: Згідно Додатку №2 до тендерної документації (Інформація та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі») для підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей надати наступні документи: «Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі»; в складі тендерної документації не надано інші документи, а саме: 1. Статут або Положення (діюча редакція) (для юридичних осіб). 2. Виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців 3. Відомість ЄДРПОУ (для юридичних осіб). 4. Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для учасників - платників ПДВ) або копія витягу з реєстру платників єдиного податку. 7. Лист – згода учасника в довільній формі на виконання умов договору з додатком Проекту договору на закупівлі. 9. Оригінал або копії сертифікатів на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів, видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсні на момент подання пропозиції: - ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT. ISO 9001:2015, IDT); - ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT); - ДСТУISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). 10. Копія документу, що засвідчує державну реєстрацію потужностей оператора ринку щодо виробництва, зберігання, реалізації, транспортування харчових продуктів. 11. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товарів, визначених у технічних вимогах (технічній специфікації), із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування відповідним майном, з обов’язковим зазначенням інформації про наявність спеціалізованого транспорту для поставки товару з вказанням марки, моделі авто. 12. Документи, що підтверджують проведення робіт із санітарної обробки спеціалізованого транспортного засобу в кількості не менше 2-ох одиниць (усіх ТЗ, якими буде здійснюватися поставка товару під час виконання договору, надати договір санітарної обробки з графіком, довідку (акт, інший документ) про санітарну обробку транспортних засобів, проведену спеціалізованим підприємством щодекадно протягом останніх 6-и місяців, що передують даті подання пропозиції 13. Надати договір із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції, дезінсекції, дезодорації складського приміщення з відповідними документами, а саме акт/довідку про проведення дезінфекції, дезінсекції, дезодорації складського приміщення видані протягом останніх 6-х календарних місяців з періодичністю щомісяця,що передують даті подання пропозиції. В разі орендованих потужностей, Учасник в складі тендерної пропозиції надає право установчі документи користування даними потужностями. 14. Надати інформацію про змиви автотранспортних засобів в кількості до поданих автотранспортних засобів (протокол та/або експертний висновок має містити інформацію про результати щодо відсутності бактерії групи кишкової палички (БГКП) та патогенні мікроорганізми, в. т. ч. сальмонели). 15.Оригінали або копії довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів водія та експедитора відповідно до поданих автотранспортних засобів (не менше 2 (двох)). 16. Сертифікат виданий працівникам щодо гігієнічних вимог згідно принципів HACCP на підприємстві (водій, експедитор). 17. Договір з акредитованою лабораторією на дослідження харчових продуктів, що дійсний на весь період поставки продукції. 18. На підтвердження наявності в учасника потужностей, необхідних для виробництва та/або зберігання товару, що є предметом закупівлі, учасник повинен надати акт обстеження потужності Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба), складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти затверджений Наказом Міністерства економіки України від 21 січня 2022. 19. Учасником надається акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP виданого поточного року. Просимо сунути дані невідповідності шляхом завантаження документів, що передбачені Додатком №2 до тендерної документації (Інформація та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі») для підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей).
Створено
01.11.2023 17:23
Надати до
02.11.2023 17:23
Період вимог/скарг з 06.11.2023 11:32 по 12.11.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.11.2023 11:32
Довідка НАЗК
06.11.2023 11:31
-
06.11.2023 11:30
Повідомлення про рішення
03.11.2023 12:08
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-10-20-004100-a-a1
Підписаний і діє
Номер
81
50 637.6 грн.
42 198 грн.
З ПДВ
Підписано
13.11.2023
Строк дії договору з
13.11.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
200 (кілограми)
Ковбаса варена
Номенклатура
Ковбаса варена
Кількість
200
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
202.5
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.
Номенклатура
80 (кілограми)
Сардельки
Номенклатура
Сардельки
Кількість
80
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
126.72
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-виробнича компанія "ГАММА СЕРВІС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-виробнича компанія "ГАММА СЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43839672

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.11.2023 11:10
-
13.11.2023 11:07
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
50 640 грн.
Період подання пропозицій
до 28.10.2023 09:00
Замовник:
КЗ ЛОР "Созанський психоневрологічний інтернат"
Контактний телефон:
+380979291232
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
50 640 грн.
Період подання пропозицій
до 28.10.2023 09:00
Замовник:
КЗ ЛОР "Созанський психоневрологічний інтернат"
Контактний телефон:
+380979291232
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності