Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Капецитабін 150 мг, Капецитабін 500 мг) від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-10-18-016347-a
Id Tender 2b4afcdbcc5f4c27873093bc8f9cacbc
План UA-P-2023-10-18-007861-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 20.11.2023 17:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
14 474 638 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
72 373.19 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.10.2023 21:56 до 26.10.2023 10:00
Завершено
Період уточнень
з 18.10.2023 21:56
до 23.10.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.10.2023 21:56
до 23.10.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.10.2023 14:10
до 01.11.2023 15:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.11.2023 15:20
до 07.11.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.11.2023 15:20
до 20.11.2023 17:51
Період уточнень
з 18.10.2023 21:56 до 23.10.2023 00:00
Період оскарження
з 18.10.2023 21:56 до 23.10.2023 00:00
Період кваліфікації
з 27.10.2023 14:10 до 01.11.2023 15:20
Період кваліфікації
з 27.10.2023 14:10 до 01.11.2023 15:20
Основні параметри
ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Капецитабін 150 мг, Капецитабін 500 мг)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
14 474 638 грн.
ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Капецитабін 150 мг, Капецитабін 500 мг)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Капецитабін 150 мг, Капецитабін 500 мг)
Очікувана вартість
14 474 638 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
72373,19
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.10.2023 13:35
Закінчення аукціону
27.10.2023 14:10
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 270 425 (Одиниця)
Капецитабін 150 мг
Опис предмета закупівлі
Капецитабін 150 мг
Код ДК 021:2015
33652100-6 - Антинеопластичні засоби
Код МНН
capecitabine Capecitabine
Кількість
270 425
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.07.2024 00:00
Позиція : №2 1 603 900 (Одиниця)
Капецитабін 500 мг
Опис предмета закупівлі
Капецитабін 500 мг
Код ДК 021:2015
33652100-6 - Антинеопластичні засоби
Код МНН
capecitabine Capecitabine
Кількість
1 603 900
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
28.06.2024 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Продукції за цим Договором здійснюється ЗАМОВНИКОМ на умовах попередньої оплати з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Попередня оплата за цим Договором здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії та за умови дотримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ вимог, визначених п.п. 3.6.-3.10. Договору.
Реєстр пропозицій
Учасник:
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
Пропозиція:
10 927 571 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДОЙЧ-ФАРМ"
Пропозиція:
11 310 760 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Accord Healthcare Polska Sp. z o.o.
Пропозиція:
10 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
Пропозиція:
15 673 366.75 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.10.2023 13:35
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Артур Шавалєєв
Електронна пошта
Телефон
+380671344281
Сайт:
https://medzakupivli.com/uk/
Замовник
ЄДРПОУ
42574629
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Грушевського, буд. 7
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Капецитабін 150 мг, Капецитабін 500 мг)
Період вимог/скарг з 01.11.2023 15:20 по 07.11.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Договір
UA-2023-10-18-016347-a-b1
Підписаний і діє
Номер
09/580-11/2023
9 987 513 грн.
9 987 513 грн.
Без ПДВ
Підписано
15.11.2023
Строк дії договору з
15.11.2023
по
30.08.2024
Номенклатура
270 425 (Одиниця)
Капецитабін 150 мг
Номенклатура
Капецитабін 150 мг
Кількість
270 425
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 липня 2024 р.
Код МНН
capecitabine Capecitabine
Номенклатура
1 603 900 (Одиниця)
Капецитабін 500 мг
Номенклатура
Капецитабін 500 мг
Кількість
1 603 900
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 червня 2024 р.
Код МНН
capecitabine Capecitabine

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Accord Healthcare Polska Sp. z o.o.
Повна назва
Accord Healthcare Polska Sp. z o.o.
Місцезнаходження
Республіка Польща
Реєстр
PL-KRS
Код ЄДРПОУ
142248997

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-11-30-000008
Дата створення проекту
30.11.2023 10:15
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
30.11.2023 12:15
Дата публікації висновку про результати
22.12.2023 15:00
Дата завершення усунення порушень
06.01.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
22.12.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.11.2023 № 345 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 36 UA-2023-10-18-016347-a 18.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.11.2023 00:00
Документи рішення
30.11.2023 12:15
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Медичні закупівлі України» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.10.2023 № 1836, тендерну пропозицію Accord Healthcare Polska Sp. z o.o., протокол про визначення переможця від 01.11.2023 № 1910, повідомлення про намір укласти договір від 01.11.2023, договір від 15.11.2023 № 09/580-11/2023 на суму 9 987 513,00 грн без ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 08.12.2023 та 15.12.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до умов пункту 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу 3 тендерної документації Замовник зазначив, що Учасник має право, зокрема: «погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо таке забезпечення вимагається замовником), шляхом надання такого погодження у вигляді відповідного документа в письмовому (на адресу замовника) та/або електронному (через ЕСЗ або на електронну пошту, зазначену в п.1 зведеної інформації) вигляді». Таким чином, у тендерній документації Замовник установив вимогу щодо надання документів, визначених у пункті 4 розділу 3 тендерної документації у паперовому вигляді, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону, якою визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі. Постановою Касаційного адміністративного суду Верховного Суду України від 02.03.2023 у справі 640/26603/21 (далі – Постанова) суд виснував, що публічна закупівля здійснюється поетапно, завершальним етапом якого є укладення та виконання договору. Враховуючи те, що принцип прозорості повинен застосовуватись на усіх етапах закупівель, а електронна система закупівель забезпечує, зокрема обмін інформацією і документами саме в електронному вигляді, виключним способом взаємодії між учасниками закупівлі та Замовником є електронна система закупівель. Окрім цього, в цій же Постанові наголошено, що дана правова норма стосується як учасників так і переможця/ів торгів.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції Accord Healthcare Polska Sp. z o.o., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів
Дата висновку
21.12.2023 00:00
Дата публікації
22.12.2023 15:00
Документи висновку
22.12.2023 15:00
-
Оскарження в суді
За результатами проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Капецитабін 150 мг, Капецитабін 500 мг)» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-18-016347-a), оголошеної ДП «Медзакупівлі України», Державною аудиторською службою України встановлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» у частині складання тендерної документації. ДП "Медзакупівлі України" не погоджується з даним висновком, тому звернулося за захистом своїх прав, свобод та інтересів до Київського окружного адміністративного суду 27.12.2023.
Дата публікації
28.12.2023 10:12
Інформація про відкриття провадження
14.05.2024
320/18248/24
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
Аргументовані заперечення до висновку Держаудитслужби за результатами моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Капецитабін 150 мг, Капецитабін 500 мг)» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-18-016347-a) За результатами проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Капецитабін 150 мг, Капецитабін 500 мг)» (ID: UA-2023-10-18-016347-a) (далі – Процедура закупівлі), оголошеної ДП «Медзакупівлі України» (далі – Замовник), Державною аудиторською службою України встановлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у частині складання тендерної документації. Замовник не погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-10-18-016347-a від 22.12.2023 (далі – Висновок) та надає наступні аргументовані заперечення до Висновку. Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Під час проведення закупівель Замовник керується Законом з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Згідно з пунктом 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, який у разі необхідності може бути продовжений. До закінчення зазначеного строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: – відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; – погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції. Звертаємо увагу, що Закон не встановлює конкретних вимог до способу, методу, форми тощо подання замовником учаснику вимоги про продовження строку дії тендерної пропозиції. Крім того, електронна система закупівель взагалі не містить технічного функціоналу для замовника, що дозволяє йому із застосуванням електронного майданчика направити учасникам вимогу про продовження строку дії тендерних пропозицій. Тому така вимога може бути направлена або у паперовому вигляді (поштою), або у вигляді електронного документа (електронною поштою) тощо. Водночас учасники мають можливість на власний розсуд направляти відповідь на вимогу замовника на електронну пошту чи на адресу замовника, оскільки на етапі кваліфікації в учасників процедури закупівлі також відсутня технічна можливість завантажувати будь-які документи, крім виправлення невідповідностей протягом 24 годин на відповідну вимогу замовника. Слід зазначити, що Міністерство економіки України відповідно до Закону є Уповноваженим органом, одним з основних завдань якого є надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель. Так, у запиті замовник АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» від 02.10.2023 № 661/2023 (режим доступу: https://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=796a46b3-92c4-4fe4-bd9d-bb92b9d01c7e&lang=uk-UA) щодо пункту 31 Особливостей (продовження строку дії тендерної пропозиції) просить надати роз'яснення, у який спосіб замовник може звернутися до учасників з вимогою про продовження строку дії їх тендерних пропозицій, у який спосіб учасник може надати відповідь на звернення замовника про продовження строку дії тендерної пропозиції, а також у який спосіб учасник може з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції? Чи може така вимога, відповідь на таку вимогу та окреме звернення учасника щодо продовження строку дії тендерної пропозиції бути направлена у паперовому вигляді поштою або у вигляді електронного документа електронною поштою, оскільки відсутня технічна можливість надати відповідь на вимогу замовника щодо продовження строку дії тендерної пропозиції через електронну систему закупівель, а також відсутня технічна можливість учаснику з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції в електронній системі закупівель. У своїй відповіді на зазначений запит Мінекономіки повідомляє, що наказом Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель визначено інформаційно-телекомунікаційну систему «PROZORRO» за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua, а відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу є державне підприємство «ПРОЗОРРО» (далі – ДП «ПРОЗОРРО»). Тому, з питань технічної реалізації вимог законодавства слід звертатися до адміністратора системи ДП «ПРОЗОРРО». Таким чином, Мінекономіки підтверджує технічну неможливість для замовників та учасників здійснювати комунікацію в частині питань, що стосуються продовження строку дії тендерної пропозиції, через електронну систему закупівель. У свою чергу, ДП «Медзакупівлі України» також звернулось до технічної підтримки Support Zakupivli.pro www.my.zakupivli.pro (майданчик, яким користується Замовник під час проведення закупівель) щодо пункту 31 Особливостей з метою отримання роз'яснень чи реалізований на майданчику технічний функціонал для замовника в частині направлення вимоги щодо продовження строку дії тендерної пропозиції через електронну систему закупівель, а також можливість постачальника надати відповідь або з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції в електронній системі закупівель. На поставлене питання була отримана відповідь (додаються у вигляді знімків екрану), що у замовника/ постачальника відсутній такий технічний функціонал та можливості завантажувати документи не буде до моменту визначення учасника переможцем. Також було повідомлено, що Замовник може скористатись функціоналом на виправлення невідповідностей протягом 24 годин або постачальник може завантажити ці документи разом з документами переможця, що суперечить пункту 31 Особливостей та Закону. Також, учасник не має можливості з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це замовникові через електронну систему закупівель, незважаючи на те, що це прямо передбачено пунктом 31 Особливостей, оскільки такий технічний функціонал не реалізований в електронній системі закупівель. Таким чином, у даному випадку ні Замовник, ні учасник не має технічної можливості вчинити будь-які дії через електронну систему закупівель, щоб виконати норми пункту 31 Особливостей, оскільки електронна система закупівель не передбачає відповідного функціоналу. Також окремо звертаємо увагу, що під час проведення Процедури закупівлі Замовник взагалі не використовував норми пункту 31 Особливостей, тобто не вимагав від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій, а отже учасники Процедури закупівлі не надавали Замовнику жодної інформації в письмовому та/або електронному вигляді поза межами електронної системи закупівель та не надавали Замовнику будь-яких документів в письмовому (на адресу Замовника) та/або електронному вигляді, зокрема, на електронну пошту Замовнику. Частиною восьмою статті 12 Закону передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. З формулювання даної частини статті слідує, що вона стосується подання учасниками інформації саме «під час проведення процедури закупівлі», а замовникам заборонено вимагати від учасників у паперовому вигляді ту інформацію, яка була подана учасниками «під час проведення процедури закупівлі». Як було зазначено вище, Замовник під час проведення Процедури закупівлі не використовував норми пункту 31 Особливостей, тобто не вимагав від учасників процедури закупівлі продовження строку дії їх тендерних пропозицій, а отже учасники під час проведення Процедури закупівлі не подавали Замовнику інформації стосовно подовження або відмови від подовження строку дії тендерних пропозицій, оскільки Замовник не звертався до учасників з такою вимогою, відповідно, тендерна документація не містила вимог до учасників подавати таку інформацію під час проведення Процедури закупівлі. Таким чином, встановлення Замовником у складі тендерної документації вимоги щодо документів, які можуть бути надані на вимогу Замовника стосовно подовження строку дії тендерних пропозицій, жодним чином не порушує норм частини восьмої статті 12 Закону, оскільки Замовник під час проведення Процедури закупівлі не використовував норми пункту 31 Особливостей, тобто не вимагав від учасників процедури закупівлі продовження строку дії їх тендерних пропозицій, а отже учасники під час проведення Процедури закупівлі не подавали Замовнику інформації стосовно подовження або відмови від подовження строку дії тендерних пропозицій. Підтвердження позиції Замовника також відображено, зокрема, у рішенні Хмельницького окружного адміністративного суду у справі за № 560/7225/20, де суд, зокрема, встановив, що на стадії подання тендерних пропозицій позивач не вимагав від учасників надання ними будь-яких документів у паперовому вигляді, тоді як документи, подані після кінцевого строку подання пропозицій, не можуть вважатись документами тендерної пропозиції учасника: «Статтею 30 Закону № 922, яка регулює порядок проведення електронного аукціону, не передбачене надання учасником одночасно з пониженням ціни предмета закупівлі в електронній формі розрахунків та інших документів, які підтверджують її складові, необхідні для перевірки замовником під час укладання договору про закупівлю. Оскільки договір про закупівлю укладається в письмовій формі, то, відповідно, і договірна ціна та розрахунки, які її обґрунтовують, як невід`ємна частина договору, також повинні надаватись переможцем закупівлі в паперовій формі. Відтак, умова замовника щодо надання переможцем торгів договірної ціни та розрахунків, які її підтверджують у письмовій формі, не суперечить статті 22 Закону № 922 та не порушує приписи ч. 8 статті 12 Закону № 922. Відповідач не надав суду докази подання переможцем закупівлі під час аукціону розрахунків та інших документів, які підтверджують складові запропонованої ним ціни предмету закупівлі, визнаної найнижчою. Судом встановлено, що на стадії подання тендерних пропозицій позивач не вимагав від учасників надання ними будь-яких документів у паперовому вигляді, тоді як документи, подані після кінцевого строку подання пропозицій, не можуть вважатись документами тендерної пропозиції учасника. Зважаючи на це, застосування відповідачем під час моніторингу закупівлі ч. 8 статті 12 Закону № 922 для оцінки тендерної документації позивача є безпідставним. Також суд встановив, що зазначивши у висновку про необхідність усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель шляхом недопущення таких порушень в подальшому та оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або документів, що свідчать про усунення порушення законодавства (вжиття таких заходів) протягом п`яти робочих днів, відповідач не конкретизував, які саме заходи повинен вжити позивач, а також спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень у майбутньому. Суд звертає увагу на те, що під час моніторингу вказаної процедури закупівлі відповідачем не було встановлено будь-яких порушень, які спричинили конкретні негативні наслідки для бюджету. Висновок не містить відомостей стосовно неефективного, незаконного, нецільового використання бюджетних коштів, не встановлені обставини, що свідчать про зловживання учасників торгів та порушення інтересів сторін правочину. Встановлені відповідачем обставини не пов'язані із порушенням Замовником принципів забезпечення ефективних та прозорих закупівель, засад конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, заходів запобігання проявам корупції у цій сфері або недобросовісної конкуренції». Зважаючи на викладене вище, відсутнє обмеження конкуренції даною вимогою, крім того вона не призводить до дискримінації учасників, оскільки направлена виключно на можливість реалізації прав замовника та учасників, що закріплені в пункті 31 Особливостей та Законі. Враховуючи викладене, Замовником дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, при цьому висновок Державної аудиторської служби України щодо наявності порушення є невірним, ймовірно, через помилкове тлумачення законодавства та умов тендерної документації. Наголошуємо на тому, що закупівля лікарських засобів, медичних виробів та медичного обладнання у воєнний час є надзвичайно важливою та критично необхідною для забезпечення медичної допомоги пацієнтам, військовим, пораненим та цивільним особам, сприяє забезпеченню належної медичної допомоги населенню, а також при цьому забезпечує оптимальне використання фінансових ресурсів. У статті 3 Конституції України вказано, що людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю, у статті 27, що «обов’язок держави – захищати життя людини. Враховуючи пріоритетність завдань, спрямованих на порятунок життя та збереження здоров’я людей, гостро стоїть питання забезпечення поставок лікарських засобів, медичних виробів та медичного обладнання. Основними завданнями Держаудитслужби є, зокрема, здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів (Положення про Державну аудиторську службу України, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 р. № 43). Отже, втручатися органу державного фінансового контролю в публічні закупівлі доцільно у разі, якщо виявлене порушення має негативний вплив для бюджету. Відповідно до статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси. З огляду на зазначене, ДП «Медзакупівлі України» має намір звернутися до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів, що порушені Державною аудиторською службою України. Варто зазначити, що за результатами численних моніторингів процедур закупівель ДП «Медзакупівлі України» в попередні періоди в частині інформації, зазначеної у пункті 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу 3 тендерної документації, порушень Державною аудиторською службою України не виявлено. Цей факт може свідчити про упереджене суб’єктивне ставлення до конкретної Процедури закупівлі, або ж невірне трактування законодавства та умов тендерної документації.
Дата публікації
26.12.2023 17:05
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Капецитабін 150 мг, Капецитабін 500 мг)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-18-016347-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію з документальним підтвердженням виконання Аккорд Хелскеа Полска СП. З. О.О. умов пункту 3.6 договору про закупівлю від 15.11.2023 № 09/580-11/2023 в частині надання банківської гарантії забезпечення повернення попередньої оплати. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
05.12.2023 14:48
Орган перевірки
09.12.2023 00:00
Документи повідомлення
05.12.2023 14:49
-
Відповідь
Пояснення (інформація та документи)
Державне підприємство «Медичні закупівлі України» (далі відповідно – ДП «Медзакупівлі України», Замовник) висловлює повагу та повідомляє. На запит Державної аудиторської служби України від 05.12.2023 про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Капецитабін 150 мг, Капецитабін 500 мг)» (далі – Процедура закупівлі) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-18-016347-a) надаємо пояснення (інформацію та документи). 1. Процедури закупівель лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, в тому числі зазначена Процедура закупівлі, проводяться ДП «Медзакупівлі України» на виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я у встановленому чинними нормативно-правовими актами порядку за доведеними з боку Міністерства охорони здоров’я України (далі – МОЗ України) предметами закупівель (номенклатурними позиціями), кількісними та якісними характеристиками до предметів закупівель та в рамках доведених з боку МОЗ України бюджетних асигнувань. Так, відповідно до пункту 2 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2011 р. № 298 (зі змінами та доповненнями) (далі – Порядок) (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/298-2011-%D0%BF#Text), головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем програм є МОЗ України. Одержувачем бюджетних коштів є ДП «Медзакупівлі України», що належить до сфери управління МОЗ України і одержує кошти на виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я в частині доведеного до нього переліку напрямів профілактики, діагностики та лікування протягом відповідного бюджетного періоду. Відповідно до пункту 33 Порядку, у редакції, яка діяла на момент проведення Процедури закупівлі, ДП «Медзакупівлі України», як одержувач бюджетних коштів, в період воєнного стану не погоджує з МОЗ України технічні, якісні та інші характеристики лікарських засобів, що є предметом закупівлі. Постановою Кабінету Міністрів України від 07.03.2022 № 216 (зі змінами та доповненнями) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/216-2022-%D0%BF#n14) затверджено Перелік лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються на виконання відповідних угод (договорів), укладених особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я. Наказом МОЗ України від 13.01.2023 № 76 до ДП «Медзакупівлі України» (режим доступу: https://moz.gov.ua/article/ministry-mandates/nakaz-moz-ukraini-vid-13012023--76-pro-dovedennja-do-derzhavnogo-pidpriemstva-medichni-zakupivli-ukraini-pereliku-naprjamiv-profilaktiki-diagnostiki-ta-likuvannja-2023-roku) доведено перелік напрямів профілактики, діагностики та лікування до закупівлі у 2023 році, включаючи напрям «Хіміотерапевтичні препарати, радіофармпрепарати та препарати супроводу для лікування онкологічних хворих». Наказом МОЗ України від 21.02.2023 р. № 352 (зі змінами) (режим доступу: https://moz.gov.ua/article/ministry-mandates/nakaz-moz-ukraini-vid-21022023--352-pro-zatverdzhennja-zvedenih-pokaznikiv-100--potrebi-u-likarskih-zasobah-medichnih-virobah-ta-dopomizhnih-zasobah-do-nih-scho-zakupovuvatimutsja-derzhavnim-pidpriemstvom) затверджено зведені показники 100% потреби у лікарських засобах, медичних виробах та допоміжних засобах до них, що закуповуватимуться ДП «Медзакупівлі України» за напрямом використання бюджетних коштів у 2023 році за бюджетною програмою КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру». Наказом МОЗ України від 13.10.2023 р. № 1795 (режим доступу: https://moz.gov.ua/article/ministry-mandates/nakaz-moz-ukraini-vid-13102023--1795-pro-zatverdzhennja-zmin-do-zvedenih-pokaznikiv-100--potrebi-u-likarskih-zasobah-medichnih-virobah-ta-dopomizhnih-zasobah-do-nih-scho-zakupovuvatimutsja-derzhavnim-pidpriemstvom-medichni-zakupivli-ukraini) затверджено зміни до зведених показників 100% потреби у лікарських засобах, медичних виробах та допоміжних засобах до них, що закуповуватимуться ДП «Медзакупівлі України» за напрямом використання бюджетних коштів у 2023 році за бюджетною програмою КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру». Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до бюджетної програми КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» в межах виконання заходів за напрямом «Хіміотерапевтичні препарати, радіофармпрепарати та препарати супроводу для лікування онкологічних хворих», затвердженої головним розпорядником бюджетних коштів наказом МОЗ України від 17.02.2023 № 329 (копія наказу додається) та затвердженого Паспорту бюджетної програми на 2023 рік (копія паспорту додається). Очікувана вартість предмета закупівлі встановлена відповідно та в рамках бюджетної програми КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» в межах виконання заходів за напрямом «Хіміотерапевтичні препарати, радіофармпрепарати та препарати супроводу для лікування онкологічних хворих». Визначення очікуваної вартості здійснено шляхом збору комерційних пропозицій потенційних учасників ринку в системі SAP Ariba, що регламентовано наказом ДП «Медзакупівлі України» від 14.07.2022 № 385-ОД «Про введення в дослідну експлуатацію SAP Ariba» (додається) та відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом ДП «Медзакупівлі України» від 13.07.2022 № 383-ОД (додається), методом визначення найбільш економічно вигідної цінової пропозиції. Під час попередніх ринкових консультацій, що відбувалися шляхом запиту до потенційних учасників ринку в системі SAP Ariba, отримано три комерційні пропозиції (значення отриманих цінових пропозицій на предмет закупівлі додаються у вигляді зображень екрану зазначеної системи), які прийнято до розрахунку очікуваної вартості Процедури закупівлі (довідка із зведеною інформацією додається). Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 07.03.2022 № 216 (зі змінами та доповненнями) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/216-2022-%D0%BF#n14). Також надаємо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (режим доступу: https://medzakupivli.com/uk/postachalnikam/publicprocurementtz/34129-ua-2023-10-18-016347-a). 2. За результатами проведення відкритих торгів відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Капецитабін 150 мг, Капецитабін 500 мг)» укладено Договір про закупівлю № 09/580-11/2023 від 15.11.2023 (далі – Договір) з переможцем Процедури закупівлі – «Accord Healthcare Polska Sp. z o.o.». Щодо виконання пункту 3.6 Договору «Accord Healthcare Polska Sp. z o.o.» надано оригінал банківської гарантії забезпечення повернення попередньої оплати (Гарантія забезпечення повернення попередньої оплати № APGUK1030041 від 24.11.2023 додається).
Рішеня
08.12.2023 17:47
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі фармацевтичної продукції (Капецитабін 150 мг, Капецитабін 500 мг) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-18-016347-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень щодо невідповідності суми Банківської гарантії авансового платежу за договором від 06.06.2023 № 09/235-06/2023 з Accord Healthcare Polska Sp. z o.o (далі - Договір) та суми Договору, враховуючи що згідно з умовами пункту 3.6 Договору «сума Банківської гарантії забезпечення повернення попередньої оплати повинна дорівнювати сумі такої попередньої оплати або її еквіваленту в умовних одиницях, що зазначені у Специфікації (Додаток № 1) за відповідний календарний рік.» Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
12.12.2023 10:12
Орган перевірки
16.12.2023 00:00
Документи повідомлення
12.12.2023 10:13
-
Відповідь
Пояснення (інформація та документи)
Державне підприємство «Медичні закупівлі України» (далі – ДП «Медзакупівлі України», Замовник) висловлює повагу та повідомляє. На запит Державної аудиторської служби України від 12.12.2023 про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Капецитабін 150 мг, Капецитабін 500 мг)» (далі – Процедура закупівлі) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-18-016347-a) надаємо пояснення (інформацію та документи). За результатами проведення відкритих торгів відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Капецитабін 150 мг, Капецитабін 500 мг)» укладено Договір про закупівлю № 09/580-11/2023 від 15.11.2023 (далі – Договір) з переможцем Процедури закупівлі – «Accord Healthcare Polska Sp. z o.o.». Відповідно до пункту 3.6. ПОСТАЧАЛЬНИК протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати укладення цього Договору зобов’язаний надати ЗАМОВНИКУ забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії, наданої обслуговуючим банком ПОСТАЧАЛЬНИКА, вказаним у розділі 16 цього Договору, при цьому сума Банківської гарантії забезпечення повернення попередньої оплати повинна дорівнювати сумі такої попередньої оплати або її еквіваленту в умовних одиницях, що зазначені у Специфікації (Додаток № 1) за замовлений Товар на відповідний календарний рік. Наданий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ оригінал безвідкличної і безумовної Банківської гарантії забезпечення повернення попередньої оплати повинен бути виконаний у формі автентичного повідомлення системою SWIFT та/або на паперовому носії з урахуванням примірної форми згідно з Додатком 4 до Договору. Згідно до пп. 3.1.3 п. 3.1 Договору еквівалент загальної ціни Договору в умовних одиницях згідно з курсом продажу умовних одиниць на міжбанківському валютному ринку України станом на банківський день, що передує даті укладення цього Договору, складає 253 807,11 євро (двісті п'ятдесят три тисячі вісімсот сім євро 11 євроцентів). На виконання пункту 3.6 Договору «Accord Healthcare Polska Sp. z o.o.» надано оригінал банківської гарантії забезпечення повернення попередньої оплати Гарантія забезпечення повернення попередньої оплати № APGUK1030041 від 24.11.2023 (далі – Гарантія) у розмірі, що покриває суму авансового платежу та становить 253 807,11 євро (Двісті п'ятдесят три тисячі вісімсот сім євро 11 євроцентів). Сума еквівалента розраховувалась згідно курсу продажу валюти євро на міжбанківському валютному ринку України станом на банківський день, що передував даті укладення Договору, а саме 14 листопада 2023 року, який становив 39.3508 грн. Станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель цієї відповіді на запит Державної аудиторської служби України Замовником авансовий платіж за даним Договором ще не здійснювався. Договір від 06.06.2023 № 09/235-06/2023, про який йде мова у запиті Державної аудиторської служби України від 12.12.2023 про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Капецитабін 150 мг, Капецитабін 500 мг)» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-18-016347-a), укладено за результатами проведення іншої процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Гемцитабін 200 мг, Гемцитабін 1000 мг)» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-07-010737-a) з переможцем процедури закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ». Відповідь на пояснення, інформація та документи, що зазначені в поясненні, які обґрунтовують позицію Замовника, надано в рамках закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Капецитабін 150 мг, Капецитабін 500 мг)» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-18-016347-a), в межах якої здійснюється моніторинг та отриманий зазначений вище запит.
Рішеня
15.12.2023 13:18
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
14 474 638 грн.
Період подання пропозицій
до 26.10.2023 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380671344281
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
14 474 638 грн.
Період подання пропозицій
до 26.10.2023 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380671344281
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності