Закупівля Код ДК 021:2015 - 45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій
( Послуга з поточного ремонту приміщення *** м. Кривий Ріг ***: заміна пошкоджених вікон та
дверей)
від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 3283.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 21.10.2023 01:00до 26.10.2023 01:00
Завершено
Період уточнень
з 17.10.2023 17:48
до 21.10.2023 01:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.10.2023 01:01
до 27.10.2023 10:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.10.2023 10:18
до 01.11.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.10.2023 10:18
до 20.11.2023 19:00
Період уточнень
з
17.10.2023 17:48
до
21.10.2023 01:00
Період кваліфікації
з
26.10.2023 01:01
до
27.10.2023 10:18
Період кваліфікації
з
26.10.2023 01:01
до
27.10.2023 10:18
Основні параметри
Позиції
Умови оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Код ДК 021:2015 - 45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій
( Послуга з поточного ремонту приміщення *** м. Кривий Ріг ***: заміна пошкоджених вікон та
дверей)
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
(Послуга з поточного ремонту приміщення *** м. Кривий Ріг ***: заміна пошкоджених вікон та дверей )
Код ДК 021:2015
45421100-5 -
Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.12.2023 02:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані послуги Замовник здійснює за умови отримання цільового бюджетного фінансування та наявності коштів на рахунку, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання акту Сторонами. Акти виконаних послуг готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк, що не перевищує 5 днів з моменту надання послуг в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК або іншому програмному комплексі, сумісному з АВК-5).