Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 -30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя). від Виконавчий комітет Гребінківської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-10-13-003957-a
Id Tender a867bbebab0d4a0cb53f6c4ca5005557
План UA-P-2023-10-13-001129-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 13.11.2023 11:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
50 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
250 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.10.2023 11:08 до 23.10.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.10.2023 11:08
до 20.10.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.10.2023 11:08
до 20.10.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.10.2023 13:57
до 06.11.2023 09:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.10.2023 09:45
до 12.11.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.11.2023 09:27
до 13.11.2023 11:31
Період уточнень
з 13.10.2023 11:08 до 20.10.2023 00:00
Період оскарження
з 13.10.2023 11:08 до 20.10.2023 00:00
Період кваліфікації
з 23.10.2023 13:57 до 06.11.2023 09:27
Період кваліфікації
з 23.10.2023 13:57 до 06.11.2023 09:27
Основні параметри
Код ДК 021:2015 -30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
50 000 грн.
Код ДК 021:2015 -30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя).
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 -30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя).
Очікувана вартість
50 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
250,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.10.2023 13:22
Закінчення аукціону
23.10.2023 13:57
Позиція : №1 240 (пачка)
Папір А-4: щільність- 80 г/м.кв; кількість аркушів -500; білизна, CIE- не менше 150%; колір білий.
Опис предмета закупівлі
Папір А-4: щільність- 80 г/м.кв; кількість аркушів -500; білизна, CIE- не менше 150%; колір білий.
Код ДК 021:2015
30197630-1 - Папір для друку
Кількість
240
Одиниця виміру
пачка
Адреса постачання
37400, Україна, Полтавська область, Гребінка, провулок Олексія Припутня, б.1
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Позиція : №2 36 (пачка)
Скоби для степлера № 24/6/1000 шт.
Опис предмета закупівлі
Скоби для степлера № 24/6/1000 шт.
Код ДК 021:2015
30197110-0 - Скоби
Кількість
36
Одиниця виміру
пачка
Адреса постачання
37400, Україна, Полтавська область, Гребінка, пров. Олексія Припутня,б.1
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Позиція : №3 40 (пачка)
Скріпка заокруглена 28мм/100 шт
Опис предмета закупівлі
Скріпка заокруглена 28мм/100 шт
Код ДК 021:2015
30197220-4 - Канцелярські скріпки
Кількість
40
Одиниця виміру
пачка
Адреса постачання
37400, Україна, Полтавська область, Гребінка, пров. Олексія Припутня,б.1
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Позиція : №4 80 (штуки)
Папка на зав’язках А4 картонна
Опис предмета закупівлі
Папка на зав’язках А4 картонна
Код ДК 021:2015
30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Кількість
80
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
37400, Україна, Полтавська область, Гребінка, пров. Олексія Припутня,б.1
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Позиція : №5 50 (штуки)
Папка без зав’язок А4 картонна
Опис предмета закупівлі
Папка без зав’язок А4 картонна
Код ДК 021:2015
30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
37400, Україна, Полтавська область, Гребінка, пров. Олексія Припутня,б.1
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Позиція : №6 100 (штуки)
Папка-швидкозшивач для документів А4 картонна з металевим механізмом зшивання
Опис предмета закупівлі
Папка-швидкозшивач для документів А4 картонна з металевим механізмом зшивання
Код ДК 021:2015
30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
37400, Україна, Полтавська область, Гребінка, пров. Олексія Припутня,б.1
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Позиція : №7 5 (штуки)
Папка на кнопці А-4
Опис предмета закупівлі
Папка на кнопці А-4
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
37400, Україна, Полтавська область, Гребінка, пров. Олексія Припутня,б.1
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Позиція : №8 22 (пачка)
Файл глянцевий А4, 30мкм, 100 штук
Опис предмета закупівлі
Файл глянцевий А4, 30мкм, 100 штук
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
22
Одиниця виміру
пачка
Адреса постачання
37400, Україна, Полтавська область, Гребінка, пров. Олексія Припутня,б.1
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Позиція : №9 2 (пачка)
Ручка масляна кулькова 10 км синя 12 шт пачка
Опис предмета закупівлі
Ручка масляна кулькова 10 км синя 12 шт пачка
Код ДК 021:2015
30192121-5 - Кулькові ручки
Кількість
2
Одиниця виміру
пачка
Адреса постачання
37400, Україна, Полтавська область, Гребінка, пров. Олексія Припутня,б.1
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Позиція : №10 2 (пачка)
Ручка кулькова автоматична синя 40 шт. пачка
Опис предмета закупівлі
Ручка кулькова автоматична синя 40 шт. пачка
Код ДК 021:2015
30192121-5 - Кулькові ручки
Кількість
2
Одиниця виміру
пачка
Адреса постачання
37400, Україна, Полтавська область, Гребінка, пров. Олексія Припутня,б.1
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Позиція : №11 20 (штуки)
Ручка кулькова автоматична чорна
Опис предмета закупівлі
Ручка кулькова автоматична чорна
Код ДК 021:2015
30192121-5 - Кулькові ручки
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
37400, Україна, Полтавська область, Гребінка, пров. Олексія Припутня,б.1
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Позиція : №12 25 (штуки)
Олівець графітний
Опис предмета закупівлі
Олівець графітний
Код ДК 021:2015
30192130-1 - Олівці
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
37400, Україна, Полтавська область, Гребінка, пров. Олексія Припутня,б.1
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Позиція : №13 1 (штуки)
Степлер пластиковий скоба№24
Опис предмета закупівлі
Степлер пластиковий скоба№24
Код ДК 021:2015
30197320-5 - Степлери
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
37400, Україна, Полтавська область, Гребінка, пров. Олексія Припутня,б.1
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Позиція : №14 1 (штуки)
Антистеплер
Опис предмета закупівлі
Антистеплер
Код ДК 021:2015
30197321-2 - Антистеплери
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
37400, Україна, Полтавська область, Гребінка, пров. Олексія Припутня,б.1
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Позиція : №15 17 (пачка)
Закладки пластикові з клейким шаром, кількість кольорів 5 шт.
Опис предмета закупівлі
Закладки пластикові з клейким шаром, кількість кольорів 5 шт.
Код ДК 021:2015
30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Кількість
17
Одиниця виміру
пачка
Адреса постачання
37400, Україна, Полтавська область, Гребінка, пров. Олексія Припутня,б.1
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Позиція : №16 26 (пачка)
Папір для нотаток, білий, кількість аркушів 300 шт.
Опис предмета закупівлі
Папір для нотаток, білий, кількість аркушів 300 шт.
Код ДК 021:2015
30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Кількість
26
Одиниця виміру
пачка
Адреса постачання
37400, Україна, Полтавська область, Гребінка, пров. Олексія Припутня,б.1
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Позиція : №17 10 (пачка)
Папір для нотаток з клейкою смужкою, кількість аркушів 100 шт.
Опис предмета закупівлі
Папір для нотаток з клейкою смужкою, кількість аркушів 100 шт.
Код ДК 021:2015
30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Кількість
10
Одиниця виміру
пачка
Адреса постачання
37400, Україна, Полтавська область, Гребінка, пров. Олексія Припутня,б.1
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Позиція : №18 10 (штуки)
Гумка з абразивною частиною
Опис предмета закупівлі
Гумка з абразивною частиною
Код ДК 021:2015
30197400-0 - Канцелярські губки
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
37400, Україна, Полтавська область, Гребінка, пров. Олексія Припутня,б.1
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Позиція : №19 30 (штуки)
Коректор стрічковий
Опис предмета закупівлі
Коректор стрічковий
Код ДК 021:2015
30192910-3 - Корегувальна плівка чи стрічка
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
37400, Україна, Полтавська область, Гребінка, пров. Олексія Припутня,б.1
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Позиція : №20 10 (штуки)
Папка з притиском А4 пластикова , товщина 700 мкм
Опис предмета закупівлі
Папка з притиском А4 пластикова , товщина 700 мкм
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
37400, Україна, Полтавська область, Гребінка, пров. Олексія Припутня,б.1
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Позиція : №21 1 (штуки)
Вертикальний лоток металевий на 3 відділення, збірний
Опис предмета закупівлі
Вертикальний лоток металевий на 3 відділення, збірний
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
37400, Україна, Полтавська область, Гребінка, пров. Олексія Припутня,б.1
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Позиція : №22 11 (штуки)
Календар квартальний настінний на 3 пружини 2024 рік
Опис предмета закупівлі
Календар квартальний настінний на 3 пружини 2024 рік
Код ДК 021:2015
30199792-8 - Календарі
Кількість
11
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
37400, Україна, Полтавська область, Гребінка, пров. Олексія Припутня,б.1
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"
Пропозиція:
36 491.7 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Пропозиція:
36 492 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
Пропозиція:
41 030.22 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ХРИПКО ЯНА ВСЕВОЛОДІВНА"
Пропозиція:
35 855.5 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.10.2023 13:22
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.10.2023 11:10
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ніколаєнко Інна Сергіївна
Електронна пошта
Телефон
380664476979
Сайт:
http://hrebinka.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04057406
Назва (англійською мовою)
Vikonavchii komitet Grebinkivskoyi miskoyi radi
Повна назва
Виконавчий комітет Гребінківської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Vikonavchii komitet Grebinkivskoyi miskoyi radi
Поштовий індекс
37400
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Гребінка
Адреса
провулок Олексія Припутня, б.1
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021:2015 -30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя).
Період вимог/скарг з 30.10.2023 09:45 по 05.11.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
30.10.2023 09:44
-
30.10.2023 09:43
documentType.award.awardNotice
23.10.2023 13:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2023 11:08
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2023 11:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію, що підтверджує відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям- відповідно до Додатку 1 тендерної документації, а саме наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Довідка, складена в довільній формі, що повинна містити інформацію про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням номеру та дати укладення виконаного аналогічного договору, предмету цього договору, ціни цього договору (загальної вартості договору), строку дії договору, обсягу постачання товару; назви та адреси замовника за договором, його коду згідно з ЄДРПОУ, посади, П.І.Б. (без скорочень) і номеру телефону контактної особи цього замовника та інформації про виконання учасником зобов'язань за цим договором (виконано у повному обсязі). Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати засвідчену підписом копію виконаного в повному обсязі аналогічного договору, зазначеного ним у довідці та листа-відгуку від замовника про належне виконання учасником цього аналогічного договору, з обов’язковим наведенням предмету договору, номеру та дати його укладення. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника Примітки: Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена». 2. «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати заповнену форму довідки щодо відомостей про учасника згідно Додатку 4 тендерної документації.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: 1. довідку, складену у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації, а саме: назва контрагента, адреса, телефон, предмет договору, вартість договору, період виконання по договору. В даній довідці не зазначено номер і дату договору, предмет договору зазначен не повністю, не зазначено обсяг постачання товару, не зазначено код ЄДРПОУ замовника за договором, посада, ПІБ (без скорочення) та інформації про виконання учасником зобов’язань за цим договором (виконано в повному обсязі). Надано копію аналогічного договору та лист-відгук від замовника про належне виконання учасником цього договору. В данному листі зазначено не вірно номер договору та предмет договору; 2. заповнену форму довідки щодо відомостей про учасника згідно Додатку 4 тендерної документації, з неповною інформацією стосовно документів підтверджуючий правомочність учасника, а саме, не зазначено номер і дату документа. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. довідку, складену у довільній формі, що повинна містити інформацію про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням номеру та дати укладення виконаного аналогічного договору, предмету цього договору, ціни цього договору (загальної вартості договору), строку дії договору, обсягу постачання товару; назви та адреси замовника за договором, його коду згідно з ЄДРПОУ, посади, П.І.Б. (без скорочень) і номеру телефону контактної особи цього замовника та інформації про виконання учасником зобов'язань за цим договором (виконано у повному обсязі). Лист – відгук від замовника про належне виконання учасником цього аналогічного договору, з обов’язковим наведенням предмету договору, номеру та дати його укладення; 2. заповнену форму довідки щодо відомостей про учасника згідно Додатку 4 тендерної документації із зазначенням даної інформації.
Створено
26.10.2023 09:00
Надати до
27.10.2023 09:00
Період вимог/скарг з 02.11.2023 09:49 по 08.11.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
02.11.2023 09:48
-
02.11.2023 09:47
documentType.award.awardNotice
30.10.2023 09:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2023 11:08
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2023 11:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію, що підтверджує відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям- відповідно до Додатку 1 тендерної документації, а саме наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати лист-відгук від замовника про належне виконання учасником цього аналогічного договору, з обов’язковим наведенням предмету договору, номеру та дати його укладення. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: 1. Лист-відгук від замовника про належне виконання учасником цього договору. В данному листі зазначено не вірно предмет договору згідно данного аналогічного договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Лист – відгук від замовника про належне виконання учасником цього аналогічного договору, з обов’язковим наведенням предмету договору, згідно данного аналогічного договору.
Створено
31.10.2023 13:19
Надати до
01.11.2023 13:19
Період вимог/скарг з 06.11.2023 09:27 по 12.11.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.11.2023 09:27
Довідка НАЗК
06.11.2023 09:26
-
06.11.2023 09:25
documentType.award.awardNotice
02.11.2023 09:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2023 11:08
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2023 11:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію, що підтверджує відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям- відповідно до Додатку 1 тендерної документації, а саме наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Довідка, складена в довільній формі, що повинна містити інформацію про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням номеру та дати укладення виконаного аналогічного договору, предмету цього договору, ціни цього договору (загальної вартості договору), строку дії договору, обсягу постачання товару; назви та адреси замовника за договором, його коду згідно з ЄДРПОУ, посади, П.І.Б. (без скорочень) і номеру телефону контактної особи цього замовника та інформації про виконання учасником зобов'язань за цим договором (виконано у повному обсязі). 2. «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати заповнену форму довідки щодо відомостей про учасника згідно Додатку 4 тендерної документації.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: 1. довідку, складену у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації, а саме: номер та дату укладення аналогічного договору, предмет договору та строк поставки товару за договором, найменування, код ЄДРПОУ, адреса, прізвище, ім’я по батькові керівника замовника, сума договору. В даній довідці не зазначено обсяг постачання товару, номер телефону контактної особи цього замовника та інформації про виконання учасником зобов’язань за цим договором (виконано в повному обсязі); 2. заповнену форму довідки щодо відомостей про учасника згідно Додатку 4 тендерної документації, де не зазначено скорочене найменування учасника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. довідку, складену у довільній формі, що повинна містити інформацію про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням обсягу постачання товару; номеру телефону контактної особи цього замовника та інформації про виконання учасником зобов'язань за цим договором (виконано у повному обсязі). 2. заповнену форму довідки щодо відомостей про учасника згідно Додатку 4 тендерної документації із зазначенням скороченого найменування учасника.
Створено
03.11.2023 09:16
Надати до
04.11.2023 09:16
Договір
UA-2023-10-13-003957-a-a1
Підписаний і діє
Номер
450
36 492 грн.
30 410 грн.
З ПДВ
Підписано
13.11.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
240 (пачка)
Папір А-4: щільність- 80 г/м.кв; кількість аркушів -500; білизна, CIE- не менше 150%; колір білий.
Номенклатура
Папір А-4: щільність- 80 г/м.кв; кількість аркушів -500; білизна, CIE- не менше 150%; колір білий.
Кількість
240
Одиниця виміру
пачка
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.
Номенклатура
36 (пачка)
Скоби для степлера № 24/6/1000 шт.
Номенклатура
Скоби для степлера № 24/6/1000 шт.
Кількість
36
Одиниця виміру
пачка
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.
Номенклатура
40 (пачка)
Скріпка заокруглена 28мм/100 шт
Номенклатура
Скріпка заокруглена 28мм/100 шт
Кількість
40
Одиниця виміру
пачка
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.
Номенклатура
80 (штуки)
Папка на зав’язках А4 картонна
Номенклатура
Папка на зав’язках А4 картонна
Кількість
80
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Папка без зав’язок А4 картонна
Номенклатура
Папка без зав’язок А4 картонна
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Папка-швидкозшивач для документів А4 картонна з металевим механізмом зшивання
Номенклатура
Папка-швидкозшивач для документів А4 картонна з металевим механізмом зшивання
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Папка на кнопці А-4
Номенклатура
Папка на кнопці А-4
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.
Номенклатура
22 (пачка)
Файл глянцевий А4, 30мкм, 100 штук
Номенклатура
Файл глянцевий А4, 30мкм, 100 штук
Кількість
22
Одиниця виміру
пачка
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.
Номенклатура
2 (пачка)
Ручка масляна кулькова 10 км синя 12 шт пачка
Номенклатура
Ручка масляна кулькова 10 км синя 12 шт пачка
Кількість
2
Одиниця виміру
пачка
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.
Номенклатура
2 (пачка)
Ручка кулькова автоматична синя 40 шт. пачка
Номенклатура
Ручка кулькова автоматична синя 40 шт. пачка
Кількість
2
Одиниця виміру
пачка
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.
Номенклатура
20 (штуки)
Ручка кулькова автоматична чорна
Номенклатура
Ручка кулькова автоматична чорна
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.
Номенклатура
25 (штуки)
Олівець графітний
Номенклатура
Олівець графітний
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Степлер пластиковий скоба№24
Номенклатура
Степлер пластиковий скоба№24
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Антистеплер
Номенклатура
Антистеплер
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.
Номенклатура
17 (пачка)
Закладки пластикові з клейким шаром, кількість кольорів 5 шт.
Номенклатура
Закладки пластикові з клейким шаром, кількість кольорів 5 шт.
Кількість
17
Одиниця виміру
пачка
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.
Номенклатура
26 (пачка)
Папір для нотаток, білий, кількість аркушів 300 шт.
Номенклатура
Папір для нотаток, білий, кількість аркушів 300 шт.
Кількість
26
Одиниця виміру
пачка
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.
Номенклатура
10 (пачка)
Папір для нотаток з клейкою смужкою, кількість аркушів 100 шт.
Номенклатура
Папір для нотаток з клейкою смужкою, кількість аркушів 100 шт.
Кількість
10
Одиниця виміру
пачка
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Гумка з абразивною частиною
Номенклатура
Гумка з абразивною частиною
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.
Номенклатура
30 (штуки)
Коректор стрічковий
Номенклатура
Коректор стрічковий
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Папка з притиском А4 пластикова , товщина 700 мкм
Номенклатура
Папка з притиском А4 пластикова , товщина 700 мкм
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Вертикальний лоток металевий на 3 відділення, збірний
Номенклатура
Вертикальний лоток металевий на 3 відділення, збірний
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.
Номенклатура
11 (штуки)
Календар квартальний настінний на 3 пружини 2024 рік
Номенклатура
Календар квартальний настінний на 3 пружини 2024 рік
Кількість
11
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Повна назва
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39417349

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.11.2023 11:30
-
13.11.2023 11:30
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
50 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.10.2023 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Гребінківської міської ради
Контактний телефон:
380664476979
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
50 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.10.2023 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Гребінківської міської ради
Контактний телефон:
380664476979
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності