Закупівля ДК 021:2015: 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Самоскид) (ДК 021:2015: 34134200-7 Самоскиди) від СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
61145, Україна, Харківська область, Харків, вул. Мирна, 11-Б
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
7
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Покупцем на підставі видаткової накладної протягом семи банківських днів з моменту надходження коштів за Товар на поточний рахунок Покупця в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови розрахунків виключають пред’явлення штрафних санкцій щодо оплати поставленого товару.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.10.2023 15:37
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.10.2023 15:37
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.10.2023 15:37
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.10.2023 15:37
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.10.2023 15:37
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.10.2023 15:37
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.10.2023 15:37
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.10.2023 15:37
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.10.2023 15:37
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Визнати такою, що відповідає вимогам тендерної документації та містить всі необхідні документи, передбачені тендерною документацією і відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; є такою, строк дії якої не закінчився та такою, що викладена мовою, що вимагається тендерною документацією тендерну пропозицію учасника цих відкритих торгів з особливостями – Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕК-ТРАНС», а цей учасник відповідає кваліфікаційному критерію, встановленому у відповідності до статті 16 Закону та відповідно до вимог тендерної документації відсутні підстави, встановлені у пункті 47 Особливостей. 2. Визнати учасником-переможцем у відкритих торгах з особливостями на закупівлю: ДК 021:2015: 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Самоскид) (ДК 021:2015: 34134200-7 Самоскиди) - Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕК-ТРАНС». 3. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю: ДК 021:2015: 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Самоскид) (ДК 021:2015: 34134200-7 Самоскиди) з Товариством з обмеженою відповідальністю «ТЕК-ТРАНС», а також відповідно до статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей оприлюднити в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом, Законом та Особливостями повідомлення про намір укласти договір. Інформація про переможця процедури закупівлі із зазначенням його найменування та місцезнаходження направляється переможцю процедури закупівлі та іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. 4. Укласти Договір про закупівлю з переможцем Товариством з обмеженою відповідальністю «ТЕК-ТРАНС», не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.11.2023
№ 256
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 22.11.2023 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.11.2023 № 256
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2023-10-12-011792-a 12.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам Закону; повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕК-ТРАНС» (далі – ТОВ «ТЕК-ТРАНС»); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 25.10.2023 №97; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 01.11.2023 №103; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю выд 09.11.2023 №11/09; пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Зокрема, згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Одночасно, у частині першій статті 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики (які можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг), у частині п’ятій ціє ж статті Закону вказано, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Також, згідно з абзацом першим частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
За нормами пункту 3 Особливостей №1178 під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
У абзацах четвертому та шостому пункту 3 Особливостей №1178 (абзац п'ятий пункту 3 виключено на підставі Постанови КМУ №952 від 01.09.2023) визначено, що положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не застосовуються замовниками у разі здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача.
Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як самоскиди.
Одночасно, за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Окрім того, згідно з вимогами пункту 6-1 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Порядок №861).
Зокрема, згідно з вимогами пункту 13-1 Порядку №861 замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності, а учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності.
Однак, моніторингом встановлено, що у тендерній документації Замовника за досліджуваною закупівлею на порушення пункту 13-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 та, відповідно, пункту 3 частини другої статті 22, частини першої статті 23 Закону та пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, замовник не визначив в тендерній документації вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено ідентифікаційний номер (VIN) колісного транспортного засобу з його міжнародним ідентифікаційним кодом (WMI) виробника колісного транспортного засобу в Україні та місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні.
Досліджувана закупівля (предмет закупівлі) не підпадає під дію положень Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України та не здійснювалася для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача.
Таким чином, з урахуванням того, що вартість предмета закупівлі за досліджуваною процедурою закупівлі перевищує 200 тис. гривень та не перевищує пороги, встановлені відповідними міжнародними угодами України, закупівля за досліджуваною процедурою повинна здійснюватись виключно якщо ступінь локалізації виробництва вищевказаного товару дорівнює чи перевищує 15 відсотків у 2023 році. Здійснення закупівлі робіт, виконання яких передбачає набуття Замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, без урахування особливостей щодо локалізації, призведе до порушення вимог пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та пункту 3 Особливостей №1178.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовнику направлено через електронну систему закупівель запит щодо порушення пункту 13-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 з необхідністю надання інформації та документів, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь),
При цьому, Замовник в своєму поясненні поряд з іншим зазначив: «…Таким чином, підтвердження учасником процедури закупівлі інформації щодо включення товарів до Переліку є фактично підтвердженням наявності у виробника цих товарів сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності, оскільки обов’язковою умовою для включення товарів до Переліку є наявність у виробників цих товарів вищевказаних документів.
Крім того на підтвердження наданих відповідних документів Замовником було здійснено запит в поряду п. 42 Особливостей до виробника самоскидів і отримано підтверджуючі документи.».
Однак, станом на дату завершення моніторингу Замовник в порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель здійснений до виробника самоскидів запит та отриману відповідь.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 13-1 Порядку №861 та, відповідно, пункту 3 частини другої статті 22, частини першої статті 23 Закону та пунктів 3 та 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕК-ТРАНС»); своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам Закону – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-10-12-011792-a від 18 грудня 2023 року Північно-Східного офісу Держаудитслужби було здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених Північно-Східним офісом Держаудитслужби порушень у подальшому шляхом притягнення до відповідальності Уповноваженої особи СКП «Харківзеленбуд» ХМР.
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Самоскид) (ДК 021:2015: 34134200-7 Самоскиди)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-12-011792-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому на порушення пункту 13-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861, замовник не визначив в тендерній документації вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено ідентифікаційний номер (VIN) колісного транспортного засобу з його міжнародним ідентифікаційним кодом (WMI) виробника колісного транспортного засобу в Україні та місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено ідентифікаційний номер (VIN) колісного транспортного засобу з його міжнародним ідентифікаційним кодом (WMI) виробника колісного транспортного засобу в Україні та місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні.
3. Яким чином Замовник перевірив відповідність тендерної пропозиції учасника/переможця процедури закупівлі вимогам щодо ступеня локалізації відповідно до пункту 13-2 Постанови Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення стосовно процедури закупівлі: ДК 021:2015: 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Самоскид) (ДК 021:2015: 34134200-7 Самоскиди) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2023-10-12-011792-a).
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: ДК 021:2015: 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Самоскид) (ДК 021:2015: 34134200-7 Самоскиди) згідно поставлених питань у запиті Північно-Східного офісу Держаудитслужби у порядку черговості.
1. Відповідно до положень пункту 1.4. Статуту СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ХАРКІВЗЕЛЕНБУД» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Статут), СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВЗЕЛЕНБУД» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі за змістом Статуту, -Підприємство) у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Харківської міської ради, розпорядженнями Харківського міського голови, іншими нормативними актами і цим Статутом.
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВЗЕЛЕНБУД» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ діє у відповідності до чинного законодавства України. Згідно зі Статутом метою діяльності Підприємства є забезпечення потреб з утримання, обслуговування, благоустрою, ремонту та створення нових об’єктів зеленого господарства на умовах, що визначені Харківською міською радою та її виконавчих органів, та/або отримання прибутку на конкурентних ринках товарів, робіт та послуг у сферах, віднесених до предмету діяльності Підприємства, на умовах, визначених Підприємством самостійно, де всі економічні ризики щодо результатів такої діяльності несе само Підприємство.
Відповідно до положень пункту 1.2. Статуту Засновником Підприємства є Харківська міська рада, власником майна Підприємства є територіальна громада м. Харкова в особі Харківської міської ради. Відповідні відомості містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (доступ до якого є вільним за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result), в якому зокрема, містяться наступні відомості про організаційно-правову форму Підприємства: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО.
Щодо визначення Замовником технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі пояснюємо наступне. У відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», із змінами, Замовником – СКП «Харківзеленбуд» ХМР на першому етапі було визначено потребу у товарі: Згідно з пунктом 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України СКП «Харківзеленбуд» ХМР/Замовник є одержувачем бюджетних коштів: суб’єкт господарювання, який не має статусу бюджетної установи, уповноважений головним розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету, у випадках розподілу бюджетних асигнувань за відповідними рішеннями Харківської міської ради.
Відповідно до Паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2023 рік для СКП «Харківзеленбуд» ХМР виділено кошти Фонду ліквідації наслідків збройної агресії для придбання спеціального транспорту, в т.ч.: самоскиди – 2 шт., автокрани – 3 шт., автовежі – 5 шт. з урахуванням строку постачання товару до 31.12.2023 року. Даним документом визначено і орієнтовну вартість одиниці.
На другому етапі було сформовано та визначено опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, для чого було залучено головного механіка Фірсанова Олександра Анатолійовича (на підставі службової записки, копія якої додається).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18 лютого 2020 року № 275 зі змінами. З цією метою було направлено письмовий запит цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам (постачальникам) товару якими підтверджено ступінь локалізації товару, що є предметом закупівлі: великовантажні мототранспортні засоби (копія запиту цінових пропозицій додається).
Замовником було отримано відповіді на запит цінових пропозицій від трьох постачальників (виробників) (копії додаються).
Замовником було визначено очікувану вартість предмета закупівлі як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних за всю кількість товару. Середньоарифметичне значення очікуваної вартості предмета закупівлі за розрахунком складає: 12 040 100,00 грн. з ПДВ.
2. Щодо виконання пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861, повідомляємо наступне.
Замовником в пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації Товар поставляється згідно з технічною специфікацією, наведеною у Додатку № 1 до тендерної документації.
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена описом предмета закупівлі у відповідності до вимог замовника, наведених у Додатку № 1 до тендерної документації та іншими документами, передбаченими тендерною документацією та Додатками до неї. Учасник може додати інші документи на свій власний розсуд. Тендерна пропозиція, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до п. 43 Особливостей відхиляється відповідно відповідно до абз. 1 п.п.2 п. 44 Особливостей.
Замовник здійснює закупівлю товарів, робіт та послуг (в разі якщо надання послуг/робіт передбачає набуття у власність товарів), визначених підпунктом 2 пункту 61 Розділу X Прикінцеві та перехідні положення Закону України "Про публічні закупівлі", виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує встановлені законодавством норми (на момент подання тендерної пропозиції). При цьому ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Вимога щодо локалізації не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі", а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України. Виробник товару несе персональну відповідальність за зміст, достовірність, актуальність, повноту та коректність інформації, яка подається ним при наданні інформації щодо застосування/не застосування вимоги щодо локалізації виробництва. Згідно з пунктом 29-1 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" ступінь локалізації виробництва - це показник місцевої складової у питомій вазі вартості сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, що є предметом закупівлі.
Законом тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення процедур закупівлі, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень:
1) замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує:
у 2023 році - 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, за формулою:
СЛ = (1 - (МВ+ІВ) / С) х 100%,
де СЛ - ступінь локалізації виробництва;
MB - митна вартість сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових, імпортованих на митну територію України виробником для виробництва товару, що є предметом закупівлі, гривень;
IB - вартість імпортних сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових, придбаних окремо та/або у складі продукції для виробництва товару, що є предметом закупівлі, у постачальника - резидента України, без урахування податку на додану вартість, гривень;
С - собівартість товару, що є предметом закупівлі, гривень. Перелік товарів з підтвердженим ступенем локалізації оприлюднюється на вебпорталі та офіційному веб-сайті Мінекономіки.
Сформований перелік товарів з підтвердженим ступенем локалізації є автоматичним підтвердженням Мінекономіки ступеня локалізації.
Для підтвердження відповідного ступеню локалізації Учаснику необхідно надати у складі пропозиції інформацію про наявність запропонованого товару в переліку із обов’язковим зазначенням відповідним ступенем локалізації, який формує та веде Уповноважений орган та вказати безпосередньо посилання на відповідний товар оприлюднений на веб-порталі.
Виключення, за якими на товар, який пропонується Учасником, не поширюються вимоги, передбачені пунктом 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону та Постанови 861, та підтверджується від Учасника для застосування таких виключень:
-лист-обгрунтування з посиланням на норми Угоди про державні закупівлі, або положення про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України;
-сертифікат про походження товару країни, з якою Україна уклала відповідний договір, або країни, що є учасником вказаної Угоди про державні закупівлі.
Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) або еквівалент, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката на систему управління якістю учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) або еквівалент, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності.
З огляду на вищевикладені вимоги тендерної документації вважаємо за необхідне зазначити наступне.
Постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (з наступними змінами) було затверджено зокрема Порядок підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів.
Так, саме Порядок підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів встановлює механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі».
При цьому, слід звернути увагу, що відповідно до п. 4 вищевказаного Порядку ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі (далі – ступінь локалізації), підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації (далі – перелік), на підставі поданої виробником товару заявки про включення товару до переліку за формою згідно з додатком 1, калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) за формою згідно з додатком 2 та підтвердження здійснення на території України виробництва не менше одного з елементів товару (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або використання вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів, виготовлених на території України.
Також, відповідно до п. 5 вищевказаного Порядку до переліку включаються товари, які відповідають ступеню локалізації, визначеному у підпункті 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», або ступеню локалізації, передбаченому додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі», в разі коли:
наявна конструкторсько-технологічна документація та/або зареєстровано право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі;
на території України виробляється не менше одного з елементів таких товарів (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або для виробництва використовуються вузли, агрегати, деталі і комплектувальні вироби, виготовлені на території України;
виробники товарів здійснюють їх гарантійне і післягарантійне обслуговування;
виробники товарів мають сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності;
виробники колісних транспортних засобів мають сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено ідентифікаційний номер (VIN) колісного транспортного засобу з його міжнародним ідентифікаційним кодом (WMI) виробника колісного транспортного засобу в Україні та місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні.
З вищевикладеного чітко вбачається, що обов’язковою умовою для включення товарів до Переліку є наявність у виробників цих товарів сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності.
Таким чином, товар включається до Переліку тільки після підтвердження виробником товару всіх вимог, передбачених у п. 5 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів.
При цьому, як зазначалося вище, у Тендерній документації Замовником (п. 6 розділу ІІІ тендерної документації) зокрема зазначено, що Замовник здiйснює закупiвлю товарів, робiт та послуг (в разi якщо надання послуг/робiт передбачає набутгя у власнiсть товарів), зизначених пiдпунктом 2 пункту 6-1 Роздiлу Х Прикiнцевi та Перехiднi положення Закону України «Про публiчнi закупiвлi», виключно якщо їх ступінь локалiзацii виробництва дорiвнює чи перевищує встановленi законодавством норми (на момент подання тендерної пропозицiї). При цьому ступiнь локалiзацiї виробництва визначається самостiйно виробником товару, що є предметом закупівлі, та пiдтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабiнетом Miністрів України.
Сформований перелiк Toварів з пiдтвердженим ступенем локалiзацiї є автоматичним пiдтвердженням Мiнекономiки ступеня локалiзацiї. Для пiдтвердження вiдповiдного ступеню локалiзацiї Учаснику необхідно надати у складi пропозицii iнформацiю про наявнiсть запропонованого товару в перелiку iз обов'язковим зазначенням вiдповiдним ступенем локалiзацiї, який формує та веде Уповноважений орган та вказати безпосередньо посилання на вiдповiдний товар оприлюднений на веб-порталi.
Таким чином, підтвердження учасником процедури закупівлі інформації щодо включення товарів до Переліку є фактично підтвердженням наявності у виробника цих товарів сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності, оскільки обов’язковою умовою для включення товарів до Переліку є наявність у виробників цих товарів вищевказаних документів.
Крім того на підтвердження наданих відповідних документів Замовником було здійснено запит в поряду п. 42 Особливостей до виробника самоскидів і отримано підтверджуючі документи.
З урахуванням вищевикладеного, Замовником повністю дотримуються вимоги п. 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 5 та пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації, зокрема і при перевірці тендерних пропозицій учасників на факт підтвердження відповідності вимогам законодавства щодо підтвердження ступеня локалізації.
3. Щодо перевірки відповідності тендерної пропозиції учасника/переможця процедури закупівлі вимогам щодо ступеня локалізації повідомляємо наступне.
Як зазначалося у пункті 2 даних пояснень, замовником в пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації зазначив вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифікату системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу повинен подати у складі тендерної пропозиції копію сертифікату на систему управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності.
На виконання вказаної вимоги Замовника, Товариством з обмеженою відповідальністю «ТЕК-ТРАНС» в складі своєї тендерної пропозиції було надано копію сертифікату на систему управління якістю (зареєстрований у Реєстрі Органу з сертифікації «16» листопада 2020 р. № СУЯ.109-20 Дійсний до «15» листопада 2023 р.), яким посвідчено, що система управління якістю стосовно: Надання послуг технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів, торгівлі автомобілями та легковими автотранспортними засобами, торгівлі іншими автотранспортними засобами, роздрібної торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів, коди ДКПП 45.11, 45.19, 45.20, 45.32, напрямок галузі економіки № 29, які надаються Товариством з обмеженою відповідальністю «ТЕК-ТРАНС», згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».
Таким чином, Товариством з обмеженою відповідальністю «ТЕК-ТРАНС» зокрема виконано вимоги Замовника, визначені у пункті 6 розділу ІІІ Тендерної документації, що безпосередньо стосувались питання підтвердження ступеня локалізації.
Поряд з цим, Учасником також підтверджено відповідність вимогам законодавства щодо підтвердження ступеня локалізації (з урахуванням викладеної позиції Замовника у п. 2 даних пояснень), у зв’язку з чим окремо наводимо документи, надані в складі тендерної пропозиції на підтвердження ступеня локалізації:
- опис предмету закупівлі з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за вих. № 622/1 від 17.10.2023;
- сертифікат на систему управління якістю (зареєстрований у Реєстрі Органу з сертифікації «16» листопада 2020 р. № СУЯ.109-20 Дійсний до «15» листопада 2023 р.);
- довідка про ступінь локалізації товару від 17.10.2023 № 621/1, в якому зазначено назву локалізованого товару: Вантажний ВКК Спецмаш МКД-15-15, назву виробника: ТОВ «ВКК «СПЕЦМАШ»», ступінь локалізації: 18,03%; ID товару: 1ccfc827c35f402095c37dd531c68a5a, а також надано відповідне посилання на локалізований товар, оприлюднений на веб-порталі.
- сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження незавершеного колісного транспортного засобу.
Таким чином, все вищевикладене в сукупності (пункт 2 та пункт 3 даних пояснень) підтверджує, що учасником - Товариством з обмеженою відповідальністю «ТЕК-ТРАНС дотримано вимог щодо підтвердження ступеня локалізації у вищевказаній закупівлі, зокрема вимог п. 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 5 та пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації.
Додатки:
- службова записка;
- відповіді на запит цінових пропозицій від трьох постачальників (виробників);
- опис предмету закупівлі з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за вих. № 622/1 від 17.10.2023;
- сертифікат на систему управління якістю (зареєстрований у Реєстрі Органу з сертифікації «16» листопада 2020 р. № СУЯ.109-20 Дійсний до «15» листопада 2023 р.);
- довідка про ступінь локалізації товару від 17.10.2023 № 621/1.
- сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження незавершеного колісного транспортного засобу.
Уповноважена особа,
заступник директора СКП «Харківзеленбуд» ХМР Володимир ОСИПОВ
If you want that your inquiry will be considerable, publish in Word instead of scanned PDF. Respect other party.
Повідомляємо, що документи по даній закупівлі завантажені на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а також не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовник самостійно та безоплатно оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю. Оскільки Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями не визначено в якому форматі Замовник зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованому електронному майданчику оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію та додатки до неї, Замовником було розміщено дані документи у форматі «.pdf.» (з метою розміщення документів у їх паперовому вигляді з підписом і печаткою). В системі електронних публічних торгів допустимі для розміщення такі формати файлів: .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png, та ін. Враховуючи вищевикладене, зазначаємо, що завантажена замовником інформація, відповідає усим вимогам чинного законодавства та в електронній системі перебуває в публічному доступі. Додатково зазначаємо, формат файлу може бути змінено Вами самостійно за допомогою відповідного конвертеру з формату «.pdf.» у формат «Word».
Також звертаємо Вашу увагу на те, що завантажені замовником в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій є придатними для зчитування (файли з розширенням «..pdf.»), зміст та вигляд даних документів відповідає оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовлено такі скан-копії.
Організація, що планує подати пропозицію на поставку самоскидів вартістю більше 5 мільйонів гривень кожний, відповідно і здійснити поставку та обслуговування самоскидів, має бути достатньо компетентна щоб не копіювати дані з тендерної документації, а формувати свою тендерну пропозицію виконуючи вимоги, встановлені Замовником в тендерній документації.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
12 040 100
грн.
Період подання пропозицій
до
20.10.2023 00:00
Замовник:
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ