Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт будівлі дитячого садка «Лісова казка» за адресою: вул. Танкістів, 54а,смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії російської федерації)» Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-10-10-011368-a
Id Tender 4abbd7c8332e4d23a5291dee4735b8b6
План UA-P-2023-10-10-005941-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 13.11.2023 11:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
86 014 519 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
860 145.19 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.10.2023 15:37 до 18.10.2023 16:00
Завершено
Період уточнень
з 10.10.2023 15:37
до 15.10.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.10.2023 15:37
до 15.10.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.10.2023 15:28
до 26.10.2023 16:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.10.2023 16:35
до 01.11.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.10.2023 16:35
до 13.11.2023 11:44
Період уточнень
з 10.10.2023 15:37 до 15.10.2023 00:00
Період оскарження
з 10.10.2023 15:37 до 15.10.2023 00:00
Період кваліфікації
з 19.10.2023 15:28 до 26.10.2023 16:35
Період кваліфікації
з 19.10.2023 15:28 до 26.10.2023 16:35
Основні параметри
«Капітальний ремонт будівлі дитячого садка «Лісова казка» за адресою: вул. Танкістів, 54а,смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії російської федерації)» Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
86 014 519 грн.
«Капітальний ремонт будівлі дитячого садка «Лісова казка» за адресою: вул. Танкістів, 54а,смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії російської федерації)» Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт будівлі дитячого садка «Лісова казка» за адресою: вул. Танкістів, 54а,смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії російської федерації)» Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Примітки
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
Очікувана вартість
86 014 519 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
860145,19
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
430 070
Аукціон
Cтарт аукціону
19.10.2023 15:05
Закінчення аукціону
19.10.2023 15:28
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт будівлі дитячого садка «Лісова казка» за адресою: вул. Танкістів, 54а,смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії російської федерації)» Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від річної вартості, встановленої договором відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців протягом поточного бюджетного періоду. Розмір оплати – 30%.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття їх замовником, або поетапно проміжними платежами в міру їх надання та надходження бюджетних коштів. Розрахунки за виконані роботи буде здійснюватися на підставі довідки, підписаної уповноваженими представниками сторін в межах фінансування Замовника протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу виконаних робіт в Державній казначейській служби . Розмір оплати – 70%.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"
Пропозиція:
83 434 082.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДВЕНДОР"
Пропозиція:
79 266 089.51 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.10.2023 15:05
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.10.2023 15:37
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Велігорська Оксана
Електронна пошта
Телефон
380462651260
Замовник
ЄДРПОУ
25901106
Назва (англійською мовою)
Service for restoration and development of infrastructure in Chernihiv oblast
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області
Повна назва (англійською мовою)
Service for restoration and development of infrastructure in Chernihiv oblast
Поштовий індекс
14005
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Чернігів
Адреса
ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 17
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт будівлі дитячого садка «Лісова казка» за адресою: вул. Танкістів, 54а,смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії російської федерації)» Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 26.10.2023 16:35 по 01.11.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.10.2023 16:35
Довідка НАЗК
26.10.2023 16:35
-
26.10.2023 16:35
documentType.award.awardNotice
19.10.2023 15:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2023 15:34
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2023 15:34
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно проведеного розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації на Закупівлю та вимогам до предмету закупівлі, встановлено наступне. 1. Щодо документального підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Додатком 1 до тендерної документації передбачено такий кваліфікаційний критерій, як «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)». На підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції надається: 1) Довідка про виконання Учасником аналогічного договору за формою, наведеною у Таблиці 2. 2) Скан-копія(ю) договору(ів) з усіма додатками, що наведений(ні) в довідці (Таблиця 2). Аналогічним вважається договір (ри), укладений(ні) протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції , капітального ремонту чи реставрації будівель (згідно з визначенням діючої редакції ДК 018) , при цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об?єкта будівництва за предметом закупівлі, а саме СС2 і більше. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта за аналогічним договором (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ/ДІАМ чи сертифікат готовності об’єкту до експлуатації). Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) має складати не менше 40% від очікуваної вартості предмета закупівлі. При цьому, учасники для підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційному критерію можуть надавати незавершені договори (договори, що виконуються), але тільки в сумі фактичного виконання. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно різними договорами. 3) Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним(и) договором(ами), зазначеними у довідці (Таблиця 2). У складі тендерної пропозиції учасника було надано довідку від 16.10.2023 року №09 про наявність документального підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (файл: «11. Довідка аналогічні договори.pdf»), згідно якої Учасником надано інформацію щодо виконання двох аналогічних договорів, а саме: Договір № 04/02-М від 4 лютого 2021 року; Договір № 135/08-21 від 13 серпня 2021 року. У складі тендерної пропозиції учасником надано скан-копію договору № 135/08-21 від 13 серпня 2021 року не в повному обсязі (відсутня частина додаткових угод до договору). Учасником надано довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) по договору № 135/08-21 від 13 серпня 2021 року, якими не підтверджено суму виконання аналогічного договору, яка зазначена Учасником у довідці від 16.10.2023 року №09, відповідно Учасником не виконано вимогу тендерної документації, зокрема «Суми виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) має складати не менше 40% від очікуваної вартості предмета закупівлі.» Крім того, Учасником належним чином не підтверджено клас наслідків (відповідальності) об’єкта за договором № 135/08-21 від 13 серпня 2021 року, який повинен бути не нижче класу наслідків об?єкта будівництва за предметом закупівлі, а саме СС2 і більше. В свою чергу зазначене вище є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 2. Щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Додатком 1 до тендерної документації передбачено такий кваліфікаційний критерій, як «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати, зокрема інформаційну довідку з інформацією про ключові посади працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю (інженерно-технічні працівники). У складі тендерної пропозиції учасника було надано довідку від 16.10.2023 року №07 про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (файл: «8. Довідка ІТП.pdf»), в графі «Наявність сертифікату (за наявності)» Учасником зазначена інформація щодо кваліфікаційних сертифікатів Інженера-проектувальника, Інженера з охорони праці (будівництво), Інженер проєктувальник у частині кошторисної документації. Однак Учасник у складі тендерної пропозиції не на всіх працівників, які займають вищезазначені посади, надано копії кваліфікаційних сертифікатів, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Крім того, у складі тендерної пропозиції містяться скан-копії документів щодо Інженера проєктувальника у частині кошторисної документації, а саме кваліфікаційних сертифікатів та диплом про закінчення останнім вищого навчального закладу. Однак в зазначених документах фігурують різні прізвища особи, яка буде залучена до виконання робіт, в свою чергу учасником не надано підтверджуючих документів, які б свідчили про зміну прізвища Інженера проєктувальника у частині кошторисної документації, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Створено
24.10.2023 16:37
Надати до
25.10.2023 16:37
Договір
UA-2023-10-10-011368-a-b1
Підписаний і діє
Номер
23191
79 266 089.51 грн.
66 055 074.59 грн.
З ПДВ
Підписано
09.11.2023
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт будівлі дитячого садка «Лісова казка» за адресою: вул. Танкістів, 54а,смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії російської федерації)» Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
«Капітальний ремонт будівлі дитячого садка «Лісова казка» за адресою: вул. Танкістів, 54а,смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії російської федерації)» Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДВЕНДОР"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДВЕНДОР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41286491

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.11.2023 11:44
-
13.11.2023 11:43
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-12-12-000026
Дата створення проекту
12.12.2023 18:00
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
12.12.2023 18:17
Дата публікації висновку про результати
05.01.2024 17:25
Дата завершення усунення порушень
20.01.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
03.01.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 323-37-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 345-94-83
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.12.2023 № 63-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2023-10-10-011368-a 10.10.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
12.12.2023 00:00
Документи рішення
12.12.2023 18:17
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 02 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель, в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи 10.10.2023 № 300, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДВЕНДОР» (далі – ТОВ «БУДВЕНДОР»), вимогу про усунення невідповідностей до 25 жовтня 2023 16:37 ТОВ «БУДВЕНДОР», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 26.10.2023, протокольне рішення уповноваженої особи із закупівель від 26.10.2023 № 330 щодо визначення переможцем ТОВ «БУДВЕНДОР», договір про закупівлю робіт від 09.11.2023 № 23191, укладений Замовником з ТОВ «БУДВЕНДОР» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 13.11.2023, додаткові угоди від 09.11.2023 № 1, від 14.11.2023 № 2, від 15.12.2023 № 3, від 21.12.2023 № 4 до Договору, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 19.12.2023 та 26.12.2023. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. Положеннями абзацу першого пункту 3 Особливостей передбачено, що замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей. У ході моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником при складанні тендерної документації не враховано норми Особливостей. Так, пунктом 3 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено: «Відповідно до статті 29 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, про що учасником надається лист згода у складі тендерної пропозиції». Слід зазначити, що відповідно до пункту 42 Особливостей передбачено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації, не зазначено посилання на норми пункту 42 Особливостей, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей. Пунктом 5.5 розділу IV «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено, що однією з умов відхилення тендерної пропозиції є не надання переможцем процедури закупівлі копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону. Проте, підпунктом третім пункту 44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Отже, при визначенні умов відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, Замовником зазначено вимоги, які не передбачені чинним законодавством, чим порушено абзац перший частини третьої статті 22 Закону та абзац перший пункту 28 Особливостей. Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. Окрім цього, згідно з нормами пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. При цьому, в пункті 6.4 розділу 6 «Результати тендеру та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовником зазначено наступне : «Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктом 17 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, Особливостей», чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей. Пунктом 8 частини другої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. У пункті 6.4 «Істотні умови, що обов`язково включаються до договору про закупівлю» розділу VI «Результати тендеру та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовником наведено вичерпний перелік підстав для внесення змін до істотних умов договору про закупівлю відповідно до вимог пункту 19 Особливостей. Відповідно до частини 1 статті 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов’язковими відповідно до актів цивільного законодавства. В даному випадку законодавством встановлено у пункті 19 Особливостей вичерпний перелік підстав для зміни істотних умов договору та які повинні бути включені до проєкту договору у складі тендерної документації Замовника. Так, пунктом 19 Особливостей передбачено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку «на добу наперед», що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону. Проте, у підпункті 18.3 пункту 18 проєкту договору про закупівлю робіт (додаток 4 до тендерної документації) Замовником зазначено, що істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадків: - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника; - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі; - продовження строку дії Договору та/або строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі; - погодження зміни ціни в Договорі в бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт); - зміни ціни в Договорі у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування. Через те, що відсутній вичерпний перелік підстав для внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у проєкті договору про закупівлю робіт, що є додатком 4 до тендерної документації Замовника, тендерна документація складена з порушенням вимог пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Згідно з умовами п. 3.2. «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. На підтвердження наявності забезпечення тендерної пропозиції, ТОВ «Будвендор» надано банківську гарантію № 115970/Т-1730 від 18.10.2023. Проте, на порушення вказаної вимоги тендерної документації, пункт 3 та пункт 4 наданої гарантії не відповідає вимогам, встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 та вимогам пункту 3.2. тендерної документації Замовника. Отже, враховуючи вищезазначене, Замовником в порушення вимог абзацу четвертого підпункту 1 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДВЕНДОР» як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації Замовника, натомість укладено Замовником з ТОВ «БУДВЕНДОР» Договір про закупівлю робіт від 09.11.2023 № 23191.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду Замовником тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення абзацу четвертого підпункту 1 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель, в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Дата висновку
02.01.2024 00:00
Дата публікації
05.01.2024 17:25
Документи висновку
05.01.2024 17:25
-
Оскарження в суді
Служба відновлення має намір оскаржити вищевказаний Висновок до адміністративного суду, як того вимагає п.10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі
Дата публікації
12.01.2024 17:22
Інформація про відкриття провадження
07.02.2024
Справа №620/1229/24
Документи оскарження в суді
08.02.2024 10:23
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
1. Щодо відсутності вичерпного переліку підстав для внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у проєкті договору про закупівлю робіт, що є додатком 4 до тендерної документації Замовника. На стор. 5 Висновку органом державного фінансового контролю зазначається наступне: «Через те, що відсутній вичерпний перелік підстав для внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у проєкті договору про закупівлю робіт, що є додатком 4 до тендерної документації Замовника, тендерна документація складена з порушенням вимог пункту 28 Особливостей». Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, користуючись своїм правом, визначеним п. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» звернулась до Управління Північного офісу Держаудитслужби у Черніівській області за роз’ясненням щодо змісту Висновку, зокрема щодо питання: «чи мав змогу Замовник, на думку органу державного фінансового контролю, включити до проєкту договору підстави для зміни істотних умов Договору, які не мають жодного відношення до предмету закупівлі?». Однак, відповідь на вказане питання відсутня у інформації щодо відповіді на звернення щодо висновку, яка оприлюднена на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-10-011368-a. У свою чергу зазначаємо, що пунктом 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) передбачено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема: 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону; 9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку. Слід зазначити, що пунктом 19 Особливостей встановлена імперативна норма, якою визначено перелік випадків зміни істотних умов договору про закупівлю. Водночас, вказана норма не містить обов’язку застосування кожного випадку, визначеного в ній, під час виконання договору про закупівлю. Крім того, жодним нормативно-правовим актом, у тому числі у сфері публічних закупівель, не встановлено обв’язку включати у тендерну документацію усі випадки встановлені пунктом 19 Особливостей, навіть ті, що не мають відношення до виконання відповідного договору. Враховуючи наведене вище та беручи до уваги специфіку предмету закупівлі відповідної процедури закупівлі, яким є «Капітальний ремонт будівлі дитячого садка «Лісова казка» за адресою: вул. Танкістів, 54а,смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії російської федерації)» Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», вказані вище випадки зміни істотних умов договору не можуть бути застосовані Замовником. 2. Щодо твердження органу державного фінансового контролю про порушення вимог встановлених абзацами першого, шостого, сьомого, восьмого пункту 3 «Форми забезпечення тендерної пропозиції» затвердженої наказом № 2628 та вимоги пункту 3.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. На стор. 4 Констатуючої частини Висновку органом державного фінансового контролю здійснюється твердження, що надана Учасником ТОВ «Будвендор» банківська гарантія № 115970/Т-1730 від 18.10.2023 на підтвердження забезпечення тендерної пропозиції на порушення вимоги тендерної документації, пункт 3 та пункт 4 не відповідають вимогам, встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 та вимогам пункту 3.2. тендерної документації Замовника Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, користуючись своїм правом, визначеним п. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» звернулась до Управління Північного офісу Держаудитслужби у Чернігівській області за роз’ясненням щодо змісту Висновку, зокрема щодо наступних фактів: конкретизації опису порушення із зазначенням юридичних фактів, які саме положення пунктів 3 та 4 наданої гарантії не відповідають вимогам тендерної документації та надання роз`яснень, які саме обов`язкові вимоги до гарантії були не виконані Учасником, та які правові підстави були у Замовника для відхилення тендерної пропозиції Учасника, за умови наявності тендерного забезпечення у вигляді банківської гарантії № 115970/Т-1730?». З отриманої відповіді, яка оприлюднена на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-10-011368-a слідує, що претензії органу державного фінансового контролю стосуються виключно щодо нібито порушення абзаців першого, шостого, сьомого, восьмого пункту 3 «Форми забезпечення тендерної пропозиції» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, в абзацах першому, п’ятому, шостому, сьомому пункту 3 наданої банківської гарантії № 115970/Т-1730 від 18.10.2023. Таким чином, Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Чернігівській області, фактично на стадії надання роз’яснень встановлено, що порушення пункту 4 наданої банківської гарантії ними зафіксовано безпідставно, оскільки у роз’ясненнях про нього не згадується взагалі, що вказує на дефект форми Констатуючої частини Висновку, в якому порушення зафіксовано щодо двох пунктів, 3 та 4, у зв’язку з чим подальшому аналізу підлягають тільки розбіжності, конкретизовані контролюючим органом у своїй відповіді. Варіант Гарантії Варіант форми Пояснення щодо відмінностей - за цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів з дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога); -за цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). У варіанті наданої гарантії відсутнє визначення банківських днів, оскільки в Україні з 01.04.2023 запроваджено ІSO 20022, і як наслідок, НБУ запустив четверту версію системи електронних платежів СЕП-4, тому в Україні скасовано поняття "банківський день". -непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; -непідписання принципалом, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі, договору про закупівлю; У варіанті наданої гарантії зазначена дефініція «учасник», у варіанті затвердженої форми «принципал», що є повністю ідентичним за своєю юридичною суттю з огляду на нижче наведене. -ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією -ненадання принципалом, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; У варіанті наданої гарантії зазначена дефініція «переможець процедури закупівлі», у варіанті затвердженої форми «принципал, який став переможцем закупівлі», що також є ідентичним за своєю суттю. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. У варіанті наданої гарантії зазначено «переможцем процедури», у варіанті затвердженої форми «принципалом», що також є ідентичним за своєю суттю. Відповідно до підпункту 13) пункту 3 Постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» надано визначення терміну «принципал», зокрема: «принципал (аплікант, наказодавець) - особа, зазначена в гарантії як така, яка має зобов'язання за базовими відносинами, що забезпечуються такою гарантією.» У свою чергу, відповідно до підпунктів1) та 2) пункту 4 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» 2 У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, зазначається інформація… далі по тексту Таким чином, у даному випадку дефініції «принципал», «учасник процедури закупівлі» та «переможець процедури закупівлі» є ідентичними. Окремо звертаємо увагу органу державного фінансового контролю на той факт, що відповіді на питання щодо надання роз`яснень, які саме обов`язкові вимоги до гарантії були не виконані Учасником, та які правові підстави були у Замовника для відхилення тендерної пропозиції Учасника, за умови наявності тендерного забезпечення у вигляді банківської гарантії № 115970/Т-1730, контролюючий орган не надав, у зв'язку з чим вважаємо вказані претензії до наданої гарантії №115970/Т-1730 не обгрунтованими.
Дата публікації
12.01.2024 17:16
Документи інформації про усунення порушення
12.01.2024 17:16
-
12.01.2024 17:20
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт з «Капітального ремонту будівлі дитячого садка «Лісова казка» за адресою: вул. Танкістів, 54а, смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії російської федерації, Коригування)», код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 86 014 519,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-10-011368-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 3. Надати інформацію та підтверджуючі документи щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю від 09.11.2023 № 23191. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
15.12.2023 16:14
Орган перевірки
21.12.2023 00:00
Документи повідомлення
15.12.2023 16:16
-
Відповідь
Щодо запиту про надання пояснень по моніторингу закупівлі UA-2023-10-10-011368-a
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту: Щодо першого питання викладеного у запиті Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області повідомляє, що очікувана вартість предмета закупівлі, технічні і якісні характеристики предмету закупівлі визначено у відповідності до розробленої, згідно Настанови з визначення вартості будівництва, яка затверджена Наказом від 01.11.2021 №281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" (зі змінами) та затвердженої в установленому порядку проектної документації, яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт. Затверджена проектна документація є складовою тендерної документації, яка розміщена в електронній системі закупівель, а саме файли: 10 жовтня 2023 15:36 Затверджена проектна документація Ч.1.rar 10 жовтня 2023 15:36 Затверджена проектна документація Ч.2.rar 10 жовтня 2023 15:35 Затверджена проектна документація Ч.3.rar Розмір бюджетного призначення на 2023 рік прийнято у відповідності до Постанови КМУ від 25 липня 2023 р. № 770 «Про виділення коштів з ліквідації наслідків збройної агресії» Щодо другого питання викладеного у запиті Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що в свою чергу зазначаються відповідно до вимог Закону. Посилання на сайт : https://ch.restoration.gov.ua/diialnist/56478/58025.html Щодо третього питання викладеного у запиті Щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю від 09.11.2023 № 23191, повідомляємо, що станом на 19.12.2023 року приймання виконаних робіт та оплати за виконані роботи не проводились.»
Рішеня
19.12.2023 16:15
Замовник
Документи повідомлення
19.12.2023 16:15
-
19.12.2023 16:16
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт з «Капітального ремонту будівлі дитячого садка «Лісова казка» за адресою: вул. Танкістів, 54а, смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії російської федерації, Коригування)», код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 86 014 519,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-10-011368-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. Згідно з вимогами пункту першого додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі - техніка), що визначається відповідно до відомостей потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво та ремонт, які є складовою проекту організації будівництва (Додаток Е ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.05.2016 № 115) із зазначенням її кількості та найменування. Замовником зазначено, що ця довідка повинна відображати устаткування, машини, механізми тощо, їх кількість, що має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі. Разом з тим, на виконання вимог розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, ТОВ «БУДВЕНДОР» надано підсумкову відомість ресурсів, розділом ІІ «Будівельні машини і механізми» якої передбачено перелік механізмів для виконання робіт згідно предмету закупівлі, вартість яких обрахована та включена до розрахунку договірної ціни. Проте, довідка ТОВ «БУДВЕНДОР» про наявність механізмів, обладнання та устаткування від 16.10.2023 № 06 не містять всього переліку техніки, або їх еквіваленту, який передбачено підсумковою відомістю ресурсів, а саме відсутні: Агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500 м3/год; Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт (працює від пересувної електростанції); Бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.]; Бульдозери, потужність 79 кВт [108 к.с.]; Електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град.С (працює від пересувної електростанції); Заливальник швів на базі автомобіля; Компресори пересувні з електродвигуном, тиск 600 кПа [6 ат], продуктивність 0,5 м3/хв.; Котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу, маса 25 т; Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т; Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т; Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16 т; Кран переносний, вантажопідйомність 1 т; Крани-трубоукладальники для труб діаметром до 400 мм, вантажопідйомність 6, 3 т; Машини бурильно-кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5 м; Монтажна машина для виконання робіт при прокладанні та монтажі кабеля на базі автомобіля; Підіймачі гідравлічні, висота підйому 10 м. Надати пояснення на підставі чого у підсумковій відомості ресурсів, що включена до розрахунку договірної ціни до договору про закупівлю робіт від 09.11.2023 № 23191, передбачено техніку, інформація про яку відсутня у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДВЕНДОР», при цьому поточну ціну за вищевказану техніку враховано у цінову пропозицію (договірну ціну) ТОВ «БУДВЕНДОР». Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
21.12.2023 17:31
Орган перевірки
27.12.2023 00:00
Документи повідомлення
21.12.2023 17:32
-
Відповідь
Щодо запиту про надання пояснень по моніторингу закупівлі UA-2023-10-10-011368-a
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту: Відповідно до пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник у складі тендерної пропозиції довідку, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі - техніка), що визначається відповідно до відомостей потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво та ремонт, які є складовою проекту організації будівництва (Додаток Е ДБН А.3.1-5:2016 “Організація будівельного виробництва”, затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.05.2016 № 115) із зазначенням її кількості та найменування. У довідці відображається належність обладнання (власного, залученого або субпідрядної організації), яке залучається до виконання робіт. У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання. Також, відповідно до таблиці «ІНФОРМАЦІЯ про наявність механізмів, обладнання та устаткування» Додатку № 1 до тендерної документації у колонці 2 зазначено мінімальний перелік необхідної техніки, відповідно до вимог Замовника, а саме: Автомобілі бортові вантажопідйомністю 5 т – 2 одиниці; Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т – 2 одиниці; Електростанції пересувні – 1 одиниця; Агрегати зварювальні пересувні з дизельним двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А – 2 одиниці; Установка для зварювання ручного дугового – 2 одиниці; Компресори пересувні – 1 одиниця; Екскаватори одноковшеві – 1 одиниця; Автогрейдери середнього типу – 1 одиниця; Віброущільнювачі [віброплити] – 1 одиниця; Машини свердлильні електричні – 3 одиниці; Міксер електричний, об'єм 4 м3 – 2 одиниці; На виконання вищезазначеного, у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДВЕНДОР» надано інформацію про наявність механізмів, обладнання та устаткування № 06 від 16.10.2023 року, де зазначено про наявність: Автомобілі бортові вантажопідйомністю 5 т, DAIMLER – 2 одиниці; Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т, DAIMLER – 2 одиниці; Електростанції пересувні, KALEJEN – 1 одиниця; Агрегати зварювальні пересувні з дизельним двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А, MIG – 2 одиниці; Установка для зварювання ручного дугового, CariMig – 2 одиниці; Компресори пересувні, Airpress – 1 одиниця; Екскаватори одноковшеві, HITACHI 210 – 1 одиниця; Автогрейдери середнього типу, XCMG – 1 одиниця; Віброущільнювачі [віброплити], Скиф ВП-120 – 1 одиниця; Машини свердлильні електричні, JET – 3 одиниці; Міксер електричний, об'єм 4 м3, Stark – 2 одиниці. Вищезазначене свідчить, що ТОВ «БУДВЕНДОР» виконано пункт 1 Додатку № 1 до тендерної документації в повному обсязі та належним чином, а саме підтверджено наявність мінімального переліку необхідної техніки, як встановлено у тендерній документації. Водночас, слід зазначити, що тендерна документація не містить вимоги щодо відповідності переліку техніки, яка зазначена у наданій учасником підсумковій відомості ресурсів переліку техніки, яка зазначена довідці, як підтвердження кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Дане твердження також підтверджується судовою практикою Касаційного адміністративного суду Верховного Суду, а саме Постанови від 16 листопада 2022 року, справа № 420/25720/21, провадження № К/990/20738/22.»
Рішеня
26.12.2023 15:42
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Щодо висновку моніторингу закупівлі UA-2023-10-10-011368-a
«Керуючись абзацом 1 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», про надання роз`яснень по змісту Висновку: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області (надалі Служба відновлення) після ознайомлення з Висновком про результати моніторингу закупівлі UA-2023-10-10-011368-а, затвердженим заступником начальника управління – начальником відділу Перинською В. О. 5 січня 2024 року (надалі Висновок), зазначає про наступне. На стор. 5 Висновку органом державного фінансового контролю зазначається наступне: «Через те, що відсутній вичерпний перелік підстав для внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у проєкті договору про закупівлю робіт, що є додатком 4 до тендерної документації Замовника, тендерна документація складена з порушенням вимог пункту 28 Особливостей.»,а також зазначено про те, що: «Згідно з умовами п. 3.2. «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. На підтвердження наявності забезпечення тендерної пропозиції, ТОВ «Будвендор» надано банківську гарантію № 115970/Т-1730 від 18.10.2023. Проте, на порушення вказаної вимоги тендерної документації, пункт 3 та пункт 4 наданої гарантії не відповідає вимогам, встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 та вимогам пункту 3.2. тендерної документації Замовника». У свою чергу зазначаємо, що пунктом 19 Особливостей передбачено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема: 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону; 9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку. Ураховуючи специфіку предмету закупівлі відповідної процедури закупівлі, яким є «Капітальний ремонт будівлі дитячого садка «Лісова казка» за адресою: вул. Танкістів, 54а,смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії російської федерації)» Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», вказані вище випадки зміни істотних умов договору не можуть бути застосовані Замовником. Також, слід зазначити, що Учасником було надано банківську гарантію № 115970/Т-1730 від 18.10.2023 з прописаними в ній пунктами 3 та 4 згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 та з урахуванням діючого законодавства на дату її оформлення. Водночас, з урахуванням того, що істотні умови наданої банківської гарантії відповідали вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, визначених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628, відповідно до п. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до органу державного фінансового контролю за роз`ясненням щодо змісту Висновку в частині: 1) чи мав змогу Замовник, на думку органу державного фінансового контролю, включити до проєкту Договору підстави для зміни істотних умов Договору, які не мають жодного відношення до предмету закупівлі? 2) конкретизації опису порушення із зазначенням юридичних фактів, які саме положення пунктів 3 та 4 наданої гарантії не відповідають вимогам тендерної документації; 3) надання роз`яснень, які саме обов`язкові вимоги до гарантії були не виконані Учасником, та які правові підстави були у Замовника для відхилення тендерної пропозиції Учасника, за умови наявності тендерного забезпечення у вигляді банківської гарантії № 115970/Т-1730?»
Висновку
10.01.2024 12:48
Замовник
Документи повідомлення
10.01.2024 12:48
-
10.01.2024 12:49
-
Запит
Роз’яснення змісту висновку
Щодо роз’яснення змісту висновку здійсненого моніторингу процедури закупівлі UA-2023-10-10-011368-a, повідомляємо наступне. Пунктом 8 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація повинна містити проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. У пункті 6.4 «Істотні умови, що обов`язково включаються до договору про закупівлю» розділу VI «Результати тендеру та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовником наведено вичерпний перелік підстав для внесення змін до істотних умов договору про закупівлю відповідно до вимог пункту 19 Особливостей. Відповідно до частини 1 статті 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов’язковими відповідно до актів цивільного законодавства. В даному випадку законодавством встановлено у пункті 19 Особливостей вичерпний перелік підстав для зміни істотних умов договору та які повинні бути включені до проєкту договору у складі тендерної документації Замовника. Так, пунктом 19 Особливостей (у редакції чинній на момент проведення процедури закупівлі) передбачено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку «на добу наперед», що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону. Проте, у підпункті 18.3 пункту 18 проєкту договору про закупівлю робіт (додаток 4 до тендерної документації) Замовником зазначено, що істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадків: - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника; - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі; - продовження строку дії Договору та/або строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі; - погодження зміни ціни в Договорі в бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт); - зміни ціни в Договорі у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування. Через те, що відсутній вичерпний перелік підстав для внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у проєкті договору про закупівлю робіт, що є додатком 4 до тендерної документації Замовника, тендерна документація складена з порушенням вимог пункту 28 Особливостей. Згідно з умовами пункту 3.2. «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. На підтвердження наявності забезпечення тендерної пропозиції, ТОВ «Будвендор» надано банківську гарантію № 115970/Т-1730 від 18.10.2023. Слід зазначити, що відповідно до абзаців першого, шостого, сьомого, восьмого пункту 3 «Форми забезпечення тендерної пропозиції» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 (далі – наказ № 2628) передбачено вимоги: - за цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога); - непідписання принципалом, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі, договору про закупівлю; - ненадання принципалом, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; - ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Проте, в порушення абзаців першого, шостого, сьомого, восьмого пункту 3 «Форми забезпечення тендерної пропозиції» затвердженої наказом № 2628, в абзацах першому, п’ятому, шостому, сьомому пункту 3 наданої банківської гарантії № 115970/Т-1730 від 18.10.2023 зазначено: - за цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів з дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога); - непідписання договору про закупівлю учасником який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Оосбливостей чим порушено вимоги встановлені абзаців першого, шостого, сьомого, восьмого пункту 3 «Форми забезпечення тендерної пропозиції» затвердженої наказом № 2628 та вимоги пункту 3.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Отже, враховуючи вищезазначене, Замовником в порушення вимог абзацу четвертого підпункту 1 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДВЕНДОР» як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації Замовника, натомість укладено Замовником з ТОВ «БУДВЕНДОР» Договір про закупівлю робіт від 09.11.2023 № 23191.
Висновку
11.01.2024 14:42
Орган перевірки
Документи повідомлення
11.01.2024 14:46
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
86 014 519 грн.
Період подання пропозицій
до 18.10.2023 16:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області
Контактний телефон:
380462651260
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
86 014 519 грн.
Період подання пропозицій
до 18.10.2023 16:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області
Контактний телефон:
380462651260
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності