Показати схожі тендери

Закупівля "Капітальний ремонт даху нежитлового приміщення площею 840,8 м.кв. по вул. Проскурівській, 66 у м. Хмельницькому та проведення експертизи для підготовки до опалювального сезону та заходи з енергозбереження(коригування)"(код ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від ХМЕЛЬНИЦЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА "АВАНГАРД".

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2023-10-09-002943-a
Id Tender dac7f2355ff549aea36b5dd00c9a3b9d
План UA-P-2023-10-09-001022-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 09.10.2023 10:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 599 171.6 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Основні параметри
"Капітальний ремонт даху нежитлового приміщення площею 840,8 м.кв. по вул. Проскурівській, 66 у м. Хмельницькому та проведення експертизи для підготовки до опалювального сезону та заходи з енергозбереження(коригування)"(код ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (роботи)
"Капітальний ремонт даху нежитлового приміщення площею 840,8 м.кв. по вул. Проскурівській, 66 у м. Хмельницькому та проведення експертизи для підготовки до опалювального сезону та заходи з енергозбереження(коригування)"(код ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Опис предмета закупівлі
"Капітальний ремонт даху нежитлового приміщення площею 840,8 м.кв. по вул. Проскурівській, 66 у м. Хмельницькому та проведення експертизи для підготовки до опалювального сезону та заходи з енергозбереження(коригування)"(код ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Проскурівська,66
Дата постачання з
09.10.2023 00:00
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Позиція : №2 1 (роботи)
"Капітальний ремонт даху нежитлового приміщення площею 840,8 м.кв. по вул. Проскурівській, 66 у м. Хмельницькому та проведення експертизи для підготовки до опалювального сезону та заходи з енергозбереження(коригування)"(код ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Опис предмета закупівлі
"Капітальний ремонт даху нежитлового приміщення площею 840,8 м.кв. по вул. Проскурівській, 66 у м. Хмельницькому та проведення експертизи для підготовки до опалювального сезону та заходи з енергозбереження(коригування)"(код ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Проскурівська,66
Дата постачання з
01.01.2024 00:00
Дата постачання по
31.03.2024 00:00
Документи закупівлі
09.10.2023 10:52
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Катерина Семенова
Електронна пошта
Телефон
+380974306589
Замовник
ЄДРПОУ
26294849
Повна назва
ХМЕЛЬНИЦЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА "АВАНГАРД"
Поштовий індекс
29000
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
місто Хмельницький
Адреса
вул. Проскурівська, будинок 66
Кваліфікація
Договір
UA-2023-10-09-002943-a-b1
Підписаний і діє
Номер
56
4 599 171.6 грн.
3 832 643 грн.
З ПДВ
Підписано
09.10.2023
Строк дії договору з
09.10.2023
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
"Капітальний ремонт даху нежитлового приміщення площею 840,8 м.кв. по вул. Проскурівській, 66 у м. Хмельницькому та проведення експертизи для підготовки до опалювального сезону та заходи з енергозбереження(коригування)"(код ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Номенклатура
"Капітальний ремонт даху нежитлового приміщення площею 840,8 м.кв. по вул. Проскурівській, 66 у м. Хмельницькому та проведення експертизи для підготовки до опалювального сезону та заходи з енергозбереження(коригування)"(код ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
2 949 528
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.
Номенклатура
1 (роботи)
"Капітальний ремонт даху нежитлового приміщення площею 840,8 м.кв. по вул. Проскурівській, 66 у м. Хмельницькому та проведення експертизи для підготовки до опалювального сезону та заходи з енергозбереження(коригування)"(код ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Номенклатура
"Капітальний ремонт даху нежитлового приміщення площею 840,8 м.кв. по вул. Проскурівській, 66 у м. Хмельницькому та проведення експертизи для підготовки до опалювального сезону та заходи з енергозбереження(коригування)"(код ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
1 649 643.6
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 березня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39120927

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-10-16-000052
Дата створення проекту
16.10.2023 16:35
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
16.10.2023 17:05
Дата публікації висновку про результати
26.10.2023 10:25
Дата завершення усунення порушень
01.11.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
07.11.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 265-15-33
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.10.2023 № 57-з Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 16.10.2023 № 57-з Витяг з переліку закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 1 UA-2023-10-09-002943-a 09.10.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.10.2023 00:00
Документи рішення
16.10.2023 17:05
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав застосування закупівлі без використання електронної системи та обґрунтування здійснення такої закупівлі, оприлюднення договору про закупівлю, повноти відображення інформації в звіті про договір про закупівлю укладений без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Хмельницької дитячо-юнацької спортивної школи "АВАНГАРД" (далі – Замовник), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 09.10.2023, обґрунтування застосування замовником підстави для здійснення закупівлі, договір про закупівлю робіт від 09.10.2023 № 56, пояснення (інформацію, документи) від 20.10.2023, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав застосування закупівлі без використання електронної системи та обґрунтування здійснення такої закупівлі, оприлюднення договору про закупівлю, повноти відображення інформації в звіті про договір про закупівлю укладений без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
25.10.2023 00:00
Дата публікації
26.10.2023 10:25
Документи висновку
26.10.2023 10:25
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-09-002943-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Зокрема, надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, фінансовий план, дефектні акти, експертні звіти, листування з учасниками ринку (запити, запрошення до обговорення, цінові пропозиції) тощо). 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, визначено переможцем та вибрано для їх виконання саме товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "ГАЛЕОН"? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
17.10.2023 12:12
Орган перевірки
21.10.2023 00:00
Документи повідомлення
17.10.2023 12:13
-
Відповідь
На виконання Запиту Західного офісу Держаудитслужби (Хмельницька обл.) від 17 жовтня 2023 року надання пояснення
17 жовтня 2023 року в електронній системі закупівель замовнику надійшов запит на отримання пояснення (інформації та документів) на підставі яких нами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Зокрема, надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, фінансовий план, дефектні акти, експертні звіти, листування з учасниками ринку (запити, запрошення до обговорення, цінові пропозиції) тощо). 1. ХМЕЛЬНИЦЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА "АВАНГАРД" повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів на день оголошення закупівлі. Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, прийнятої наказом Наказ Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві») та з врахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із застосуванням вищевказаного порядку та з урахуванням результатів експертизи (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації (EX01:6281-0151-0234-2536 реєстраційний номер № Т1350-ОБ від 20 вересня 2023 р. виданий ТОВ “УК ЕКСПЕРТИЗА”). Згідно з нормами законодавства, будівельні роботи виконуються на підставі розробленої та затвердженої проєктної документації, яка пройшла експертизу. Проєктна документація – затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, організаційні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Так, по робочому проєкту «Капітальний ремонт даху нежитлового приміщення площею 840,8 м. кв. по вул. Проскурівській, 66 у м. Хмельницькому та проведення експертизи для підготовки до опалювального сезону та заходи з енергозбереження» (коригування), по якому й проводилась закупівля на виконання робіт, була розроблена проєктна документація, що отримала позитивний експертний звіт ТОВ “УК ЕКСПЕРТИЗА” № Т1350-ОБ від 20 вересня 2023 р.. (копії додаються). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі грунтуються на проєктній документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт даху нежитлового приміщення площею 840,8 м. кв. по вул. Проскурівській, 66 у м. Хмельницькому та проведення експертизи для підготовки до опалювального сезону та заходи з енергозбереження» (коригування). Визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі було здійснено Замовником відповідно до пунктів 22, 27 частини першої ст. 1 та п. 1 ст. 3 Закону, абзацу 2 п. 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», та даними зведеної кошторисної документації за робочим проектом ««Капітальний ремонт даху нежитлового приміщення площею 840,8 м. кв. по вул. Проскурівській, 66 у м. Хмельницькому та проведення експертизи для підготовки до опалювального сезону та заходи з енергозбереження» (коригування), затвердженої наказом від 25.09.2023р. №94 Хмельницької дитячо-юнацької спортивної школи «Авангард» (додається). Враховуючи затверджений позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт даху нежитлового приміщення площею 840,8 м. кв. по вул. Проскурівській, 66 у м. Хмельницькому та проведення експертизи для підготовки до опалювального сезону та заходи з енергозбереження» (коригування) та з урахуванням зазначених норм та документів замовником була визначена очікувана вартість будівництва щодо Закупівлі у розмірі 4703,059 тис. грн, що містить весь обсяг будівельних робіт з урахуванням ПДВ, що включені до проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт даху нежитлового приміщення площею 840,8 м. кв. по вул. Проскурівській, 66 у м. Хмельницькому та проведення експертизи для підготовки до опалювального сезону та заходи з енергозбереження» (коригування). Щодо розміру бюджетного призначення, повідомляємо, згідно довідки про зміни до кошторису на 2023 рік №21 від 03.08.2023 року Хмельницької дитячо-юнацької спортивної школи «Авангард» були внесені зміни до довідки про зміни до плану спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) на 2023 (додається). В зв’язку з тим, що будівля ДЮСШ «Авангард» збудована в 1957 році і в ній жодного разу не проводився капітальний ремонт у Замовника виникла нагальна необхiднiсть проведення капiтального ремонту даху нежитлового примiшення площею 840,8 м.кв. по вул. Проскурiвськiй, 66 у м, Хмельницькому та проведення експертизи для пiдготовки до опалювального сезону та заходи з енергозбереження (коригування) до настання холодного ociнньо-зимового перiоду. Виконання робіт по демонтажу (її повному зніманню) покрівлі та його ремонт потрібно провести у стислі строки за сприятливих погодних умов та без зриву основної функції та діяльності спортивної школи, відповідно Статуту Хмельницької ДЮСШ «Авангард», - забезпечення розвитку здібностей вихованців в обраному виді спорту, що в установленому порядку визнані в Україні, створює необхідні умови для гармонійного виховання, фізичного розвитку, повноцінного оздоровлення, змістовного відпочинку і дозвілля дітей та молоді, самореалізації, набуття навичок здорового способу життя, підготовки спортсменів до резервного спорту. Відповідно п.2.3 Статуту Хмельницької ДЮСШ «Авангард» навчальний рік в ДЮСШ починається з 1 вересня. Враховуючи, що навчально-тренувальні заняття в ДЮСШ вже розпочались роботи по ремонту покрівлі змусять призупинити тренування в основній будівлі та перенести навчально-тренувальні заняття на певний період в інші непристосовані приміщення, через відсутність інших власних спортивних споруд, що суттєво вплине на якість освітнього процесу або його зупинення та зрив. Враховуючи обмежений час до настання холодного осiнньо-зимового перiоду, у Замовника вiдсутня можливiсть проведення цiєї закупiвлi у строки, встановленi особливостями. У зв'язку з виділенням бюджетних коштів 02.08.2023 року, коригування даного проекту та отримання позитивногого експертного звiту вiдбулось лише 21 вересня 202З року, що також пiдтверджує наявнiсть нагальної потреби в закупiвлi «Капітальний ремонт даху нежитлового приміщення площею 840,8 м. кв. по вул. Проскурівській, 66 у м. Хмельницькому та проведення експертизи для підготовки до опалювального сезону та заходи з енергозбереження» (коригування). Водночас, як передбачено чинним законодавством, пiд час здiйснення закупiвель замовники повиннi дотримуватися принципiв здiйснення публiчних закупiвель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективностi закупiвлi, якнайшвидшого забезпечення наявноi потреби Замовника в умовах воснного стану замовник прийняв рiшення щодо здiйснення Закупiвлi без застосування вiдкритих торгiв та/або електронного каталогу для закупiвлi товару та застосування пiд час здiйснення Закупiвлi, як виняток" пiдпункту 4 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів та послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робiт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здiйснюватися без застосування вiдкритих торгiв та/або електронного каталогу для закупiвлi товару в разi, коли icнyє нагальна потреба у здiйсненнi закупiвлi у зв'язку з виникненням об'єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупiвлi iз застосуваннямям вiдкритих торгiв та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально пiдтверджена замовником, i укладення договору. з огляду на викладене рiшення щодо проведення закупiвлi вiдповiдає чинному законодавству. За результатами закупiвлi, здiйсненої вiдповiдно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електроннiй системi закупiвель звiт про договiр про закупiвлю, укладений без використання електронної системи закупiвель, вiдповiдно до пункту З-8 роздiлу Х Закону. Разом iз звiтом про договiр про закупiвлю, укладений без використання електронної системи закупiвель, замовник оприлюднює в електроннiй системi закупiвель договiр про закупiвлю та додатки до нього, а також обrрунтування пiдстави для здiйснення замовником закупiвлi вiдповiдно до пункту 1З Особливостей. 2. Оцінку можливих потенційних виконавців робіт здійснено за критерієм ЦІНА. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №36 від 05.10.2023 року разом із порівняльною таблицею комерційних пропозицій додається.
Рішеня
20.10.2023 17:22
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 599 171.6 грн.
Замовник:
ХМЕЛЬНИЦЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА "АВАНГАРД"
Контактний телефон:
+380974306589
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 599 171.6 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ХМЕЛЬНИЦЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА "АВАНГАРД"
Контактний телефон:
+380974306589
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності