Показати схожі тендери

Закупівля «ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Богуна в с.Зубра Львівського району Львівської області)» від СОЛОНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-10-03-012747-a
Id Tender a4b0135cbdd94a3a8c113e582bfe0923
План UA-P-2023-10-03-007069-a link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 06.11.2023 00:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 500 248 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
27 501.24 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.10.2023 17:47 до 11.10.2023 01:00
Завершено
Період уточнень
з 03.10.2023 17:47
до 08.10.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.10.2023 17:47
до 08.10.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.10.2023 01:00
до 31.10.2023 16:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.10.2023 22:29
до 06.11.2023 00:00
wait
Підписання договору
з 31.10.2023 16:41
-
Період уточнень
з 03.10.2023 17:47 до 08.10.2023 00:00
Період оскарження
з 03.10.2023 17:47 до 08.10.2023 00:00
Період кваліфікації
з 11.10.2023 01:00 до 31.10.2023 16:41
Період кваліфікації
з 11.10.2023 01:00 до 31.10.2023 16:41
Основні параметри
«ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Богуна в с.Зубра Львівського району Львівської області)»
Кількість: 1 робота, обсяг згідно ТС.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
5 500 248 грн.
«ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Богуна в с.Зубра Львівського району Львівської області)»
Назва предмета закупівлі
«ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Богуна в с.Зубра Львівського району Львівської області)»
Очікувана вартість
5 500 248 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
27501,24
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Богуна в с.Зубра Львівського району Львівської області)»
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
81135, Україна, Львівська область, с. Зубра, вул. Богуна
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту.
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСПОДОР"
Пропозиція:
5 449 938 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.10.2023 17:48
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Петро Чобіт
Електронна пошта
Телефон
+380322271695
Замовник
ЄДРПОУ
04369699
Повна назва
СОЛОНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
81131
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
с. Солонка
Адреса
вул. Центральна, 3
Кваліфікація
Лот № 1 «ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Богуна в с.Зубра Львівського району Львівської області)»
Період вимог/скарг з 17.10.2023 22:29 по 23.10.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.10.2023 22:30
Довідка НАЗК
17.10.2023 22:29
-
17.10.2023 22:28
Звіт про оцінку
11.10.2023 01:00
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 31.10.2023 16:41 по 06.11.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
31.10.2023 16:41
-
Звіт про оцінку
31.10.2023 15:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2023 17:47
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2023 17:47
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-10-31-000009
Дата створення проекту
31.10.2023 16:50
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
31.10.2023 17:59
Дата публікації висновку про результати
10.11.2023 15:20
Дата завершення усунення порушень
25.11.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
22.11.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 31.10.2023 №281 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 31.10.2023 №281. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-10-03-012747-a, 03.10.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
31.10.2023 00:00
Документи рішення
31.10.2023 17:59
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 10 листопада 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Солонківської сільської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-10-03-007069-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 17.10.2023 щодо кваліфікації пропозиції учасника ТОВ «ЕКСПОДОР»; тендерну пропозицію ТОВ «ЕКСПОДОР»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 31.10.2023 щодо відхилення тендерної пропозиції переможця тендеру; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону №2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. Проведеним моніторингом встановлено, що за умовами тендерної документації Замовника (Додаток №1, Розділ №1) на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою таблиці А (наведена у Додатку №1 до тендерної документації), у якій необхідно вказати, зокрема, виробника / марку та термін експлуатації транспортного засобу, обладнання, устаткування та у разі, якщо автомобільна техніка (на автомобільному ходу) орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, тощо - надати копії технічних паспортів/свідоцтв про реєстрацію; копії договорів (з усіма додатками) оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану автомобільну техніку (на автомобільному ходу) та лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, тощо), щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт/надання послуг учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі. Учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» у складі тендерної пропозиції надано Довідку (№09/10/23-001 від 09.10.2023) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій (позиція 1.8) вказано про наявність в учасника спеціального вантажного автопідйомника (автогідропідіймач) відповідно до договору оренди №03/05/23-1 із зазначенням виробника – Російська Федерація, марки – MAN та терміну експлуатації – 32 роки. Водночас, ТОВ «ЕКСПОДОР» у складі тендерної пропозиції надано скан-копію договору оренди №03/05/23-1 від 03.05.2023 щодо оренди спеціального вантажного автопідйомника ЗИЛ 133ГЯ, свідоцтва про реєстрацію (СХМ 715194) на спеціальний вантажний автопідйомник ЗИЛ 133ГЯ (ВО 5419 АЕ) та відповідний лист-підтвердження орендодавця (ФОП Волинська І.М.), у якому міститься інформація про спеціальний вантажний автопідйомник ЗИЛ 133ГЯ. Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником, за наявності невідповідностей у документах, що подані учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією (щодо наявності в учасника спеціального вантажного автопідйомника (автогідропідіймача)), не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У наданому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, що відповідно до пункту 3.2. Розділу 3 тендерної документації, згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Також, у поясненні Замовника вказано, що зроблена учасником помилка під час оформлення тексту документа, що не впливає на ціну тендерної пропозиції та не призводить до її спотворення, зазначення невірної марки є формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічною помилкою та опискою. Слід зазначити, що відповідно до норм пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Виключний перелік формальних помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок». Зокрема, до вищевказаного Переліку формальних помилок віднесено наступну формальну помилку: помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Аналогічного змісту формальна помилка наведена у пункті 3.2 Розділу 3 тендерної документації Замовника. Водночас, наведена учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» у Довідці №09/10/23-001 від 09.10.2023 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази інформація стосується підтвердження учасником його відповідності кваліфікаційному критерію, а вказана у позиції 1.8 такої довідки інформація (що буде використовуватись для виконання робіт за предметом закупівлі) не є комп'ютерною коректурою, заміною літер чи їх переставленням місцями, тощо, а визначає марку техніки, а отже не є формальною помилкою. З врахуванням вищенаведеного, Замовником за наявності невідповідностей у документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕКСПОДОР» (щодо наявності в учасника спеціального вантажного автопідйомника (автогідропідіймача)), не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушено вимоги пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. Відповідно до вимог Розділу №2 Додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за наведеною у Додатку №1 тендерної документації формою таблиці Б) та для підтвердження інформації про наявність працівників, вказаних в таблиці Б, учасник повинен надати трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б. Також, у Розділі №2 Додатку №1 до тендерної документації вказано, що кваліфікація спеціаліста(ів), що відповідатиме(-уть) за охорону праці (не менше одного) підтверджується учасником додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціалістів з охорони праці. Крім того, учасник додатково надає: підтвердження перевірки знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях як мінімум одним працівником учасника (надаються чинні посвідчення, які підтверджують кваліфікацію у сфері цивільного захисту)( не менше 1). Проведеним моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» надано Довідку (№09/10/23-004 від 09.10.2023) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій наведено перелік працівників учасника, зокрема, вказано про наявність в учасника інженера з охорони праці Стабінскаса П.І. (сумісник). Також, учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» надано наказ №7-0000000089 від 10.06.2021 про прийняття на роботу Стабінскаса П.І. на посаду інженера з охорони праці за сумісництвом. Водночас, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСПОДОР» міститься витяг з протоколу №73-20 від 07.04.2020 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці за результатами проходження навчання із загального курсу з охорони праці Стабінскасом П.І. як директором ТОВ «ЕКОДОРСЕРВІС», посвідчення №73-15/20 про проходження навчання і перевірки знань законодавчих актів із загального курсу з охорони праці, видане Стабінскасу П.І. як директору ТОВ «ЕКОДОРСЕРВІС», а також посвідчення ЛВС №008-401 про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту, видане Стабінскасу П.І. як директору ТОВ «Українська санітарно-ветеринарна компанія». Проте, відповідно до статті 13 Закону України від 14.10.1992 №2694-XII «Про охорону праці» роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці, а відповідно до статті 15 зазначеного Закону – на підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. За нормами п. 1.6. НПАОП 0.00-4.35-04 «Типове положення про службу охорони праці» передбачено, що навчання та перевірка знань з питань охорони праці працівників служби охорони праці проводиться в установленому законодавством порядку під час прийняття на роботу та періодично один раз на три роки. Такі ж вимоги по проведенню навчання та перевірки знань з питань охорони праці встановлюють пп. 3.1, 3.11, 5.1, п. 5 Додатка 3 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за №231/10511, далі – Типове положення №15). А згідно з пунктом 3.16 цього Положення, не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці. Також, у пункті 5.6. Типового положення №15 позачергове навчання і перевірка знань посадових осіб, а також фахівців з питань охорони праці проводяться при переведенні працівника на іншу роботу або призначенні його на іншу посаду, що потребує додаткових знань з питань охорони праці. Порядок проведення навчання щодо дій у надзвичайних ситуаціях затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 №444 (далі – Порядок №444). Відповідно до пункту 2 Порядку №444 навчання щодо дій у надзвичайних ситуаціях працюючого населення здійснюється за місцем роботи, а відповідно до пункту 6 цього Порядку – навчання працюючого населення здійснюється безпосередньо на підприємстві, в установі та організації згідно з програмами підготовки працівників до дій у надзвичайних ситуаціях, а також під час проведення спеціальних об’єктових навчань і тренувань з питань цивільного захисту. У пункті 7 Порядку №444 визначено, що програми підготовки працівників до дій у надзвичайних ситуаціях розробляються і затверджуються підприємствами, установами, організаціями на підставі програм та організаційно-методичних вказівок з підготовки населення до дій у надзвичайних ситуаціях, що розробляються і затверджуються ДСНС, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування. Крім того, відповідно до пункту 16 Порядку №444, особи у разі прийняття на роботу та працівники щороку за місцем роботи проходять інструктаж з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях. Однак, подані учасником у складі тендерної пропозиції документи не підтверджують проходження навчання, інструктажу і перевірку знань з питань охорони праці, а також проходження перевірки знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях Стабінскаса П.І. як працівника ТОВ «ЕКСПОДОР». Також, щодо інших працівників учасника, які зазначені у Довідці №09/10/23-004 від 09.10.2023 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, документів встановленого законодавством взірця (чинних посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці та з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» у складі тендерної пропозиції не надано. З врахуванням вищенаведеного, ТОВ «ЕКСПОДОР» не дотримано вимог Розділу №2 Додатку №1 до тендерної документації Замовника щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Проте, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕКСПОДОР» за результатами її розгляду, а визначено вказаного учасника переможцем тендеру (протокольне рішення уповноваженої особи від 17.10.2023 щодо кваліфікації пропозиції учасника) та опубліковано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з вказаним переможцем. Слід зазначити, що на дату опублікування повідомлення про початок моніторингу досліджуваної процедури закупівлі Замовником тендерну пропозицію переможця ТОВ «ЕКСПОДОР» відхилено (протокольне рішення уповноваженої особи від 31.10.2023) на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178 (переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю). Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації, станом на дату завершення моніторингу процедура закупівлі UA-2023-10-03-012747-a відмінена.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕКСПОДОР» та визначення його переможцем тендеру встановлено порушення вимог пункту 3, пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178 – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Відповідно до опублікованої в електронній системі закупівель інформації, станом на дату завершення моніторингу процедура закупівлі UA-2023-10-03-012747-a відмінена.
Дата висновку
10.11.2023 00:00
Дата публікації
10.11.2023 15:20
Документи висновку
10.11.2023 15:20
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
У відповідь на ваш висновок про результати моніторингу закупівлі повідомляємо наступне: Щодо частини першої висновку: Учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» у складі тендерної пропозиції надано Довідку (№09/10/23-001 від 09.10.2023) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій (позиція 1.8) вказано про наявність в учасника спеціального вантажного автопідйомника (автогідропідіймач) відповідно до договору оренди №03/05/23-1 із зазначенням виробника – Російська Федерація, марки – MAN та терміну експлуатації – 32 роки. Водночас, учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» у складі тендерної пропозиції надано скан-копію договору оренди №03/05/23-1 від 03.05.2023 щодо оренди спеціального вантажного автопідйомника ЗИЛ 133ГЯ, свідоцтва про реєстрацію (СХМ 715194) на спеціальний вантажний автопідйомник ЗИЛ 133ГЯ (ВО 5419 АЕ) та відповідний лист-підтвердження орендодавця (ФОП Волинська І.М.), у якому міститься інформація про спеціальний вантажний автопідйомник ЗИЛ 133ГЯ. Відповідно до п. 3.2.Розділу 3 Тендерної документації, згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення. Окрім того, Зважаючи н те, що учасником вірно зазначено найменування транспортного засобу в довідці про обладнання та матеріально-технічну базу, також на вимогу Додатку№1 до Тендерної документації Учасником в складі пропозиції надано Лист-підтвердження ФОП Волинська І.М. в якому зазначено про те, що Орендодавець не заперечує щодо залучення спеціального вантажного автопідйомника ЗИЛ 133ГЯ до виконання робіт саме до даної закупівлі. Відтак, зазначення невірної марки є Формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічною помилкою та опискою. Окрім того, повідомляємо про те, що згідно п. 51. Постанови КМУ №1178: Відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі: 1) відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями; Станом на сьогодні закупівля є відміненою електронною системою закупівель. Окрім того, згідно постанови про скасування судового рішення і ухвалення нового (ст. 317КАС)" від 07.11.2022 Справа: 380/24377/21, провадження: А/857/10674/22 Суд: "Восьмий апеляційний адміністративний суд", дата набрання законної сили: 07.11.2022 (Далі – постанова суду). Згідно рішення суду , визначено, що визначальним для прийняття будь-якого рішення є саме певна інформація, а не матеріальний носій на якому така інформація зафіксована. Очевидним є те, що Солонківська сільська рада, відхиливши тендерну пропозицію учасника з підстав, що запитувана інформацію відсутня в одному документі, але повністю відображена в іншому документі, що поданий у складі тендерної пропозиції учасника, діятиме не у відповідності до принципів, передбачених частиною другою статті 2 КАС України, а саме що рішення повинні бути прийняті: 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); Щодо частини другої висновку: Відповідно до вимог Розділу №2 Додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за наведеною у Додатку №1 тендерної документації формою таблиці Б) та для підтвердження інформації про наявність працівників, вказаних в таблиці Б, учасник повинен надати трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б. Також, у Розділі №2 Додатку №1 до тендерної документації вказано, що кваліфікація спеціаліста(ів), що відповідатиме(-уть) за охорону праці (не менше одного) підтверджується учасником додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/ витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціалістів з охорони праці. Крім того, учасник додатково надає: підтвердження перевірки знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях як мінімум одним працівником учасника (надаються чинні посвідчення, які підтверджують кваліфікацію у сфері цивільного захисту) ( не менше 1). У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСПОДОР» міститься витяг з протоколу №73-20 від 07.04.2020 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці за результатами проходження навчання із загального курсу з охорони праці Стабінскасом П.І. як директором ТОВ «ЕКОДОРСЕРВІС», посвідчення №73-15/20 про проходження навчання і перевірки знань законодавчих актів із загального курсу з охорони праці, видане Стабінскасу П.І. як директору ТОВ «ЕКОДОРСЕРВІС», а також посвідчення ЛВС №008-401 про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту, видане Стабінскасу П.І. як директору ТОВ «Українська санітарно-ветеринарна компанія». Згідно із п. 5.6 Типового положення позачергове навчання і перевірка знань посадових осіб, а також фахівців з питань охорони праці проводяться при переведенні працівника на іншу роботу або призначенні його на іншу посаду, що потребує додаткових знань з питань охорони праці. Вданому випадку переведення працівника на іншу роботу або призначенні його на іншу посаду не потребує жодних додаткових знань з питань охорони праці в тому числі і в у сфері цивільного захисту. Дана позиція підтверджуєть ся постановою про скасування судового рішення і ухвалення нового (ст. 317КАС)" від 07.11.2022 Справа: 380/24377/21, провадження: А/857/10674/22 Суд: "Восьмий апеляційний адміністративний суд", дата набрання законної сили: 07.11.2022 (додаємо в складі даної інформації) (Далі – постанова суду). Відтак, відсутні підстави для застосування до правовідносин п. 5.6 Типового положення. Аналогічний висновок викладений у постанові Касаційного адміністративного суду Верховного Суду від 25 листопада 2021 року у справі № 520/5530/19. (https://reyestr.court.gov.ua/Review/101404444.) Відповідно до приписів статті 15 Закону України «Про охорону праці», на підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. Згідно штатного розпису наданого Учасником в складі Тендерної пропозиції, в Учасника наявні всього 19 працівників. Відтак, згідно приписів статті 15 Закону України «Про охорону праці» функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. Відтак Тендерна пропозиція учасника відповідала вимогам Тендерної документації та чинного законодавства, а в замовника не було підстав надавати учаснику 24 години на усунення невідповідностей чи відхиляти Тендерну пропозицію. Окрім того,на дату опублікування повідомлення про початок моніторингу досліджуваної процедури закупівлі Замовником тендерну пропозицію переможця ТОВ «ЕКСПОДОР» відхилено (протокольне рішення уповноваженої особи від 31.10.2023) на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178 (переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю). Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації, станом на дату завершення моніторингу процедура закупівлі UA-2023-10-03-012747-a відмінена. Просимо прийняти наведені аргументовані заперечення до уваги. З повагою!
Дата публікації
17.11.2023 14:15
Документи інформації про усунення порушення
17.11.2023 16:36
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
тендер відмінено
Результат
Усунуто
Дата публікації
09.10.2024 18:09
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) : так
Документи інформації про усунення порушення
09.10.2024 18:09
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2023-10-03-012747-a, яка проводиться Солонківською сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження) ? 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Під час моніторингу встановлено, що Замовником 31.10.2023 відхилено тендерну пропозицію переможця тендеру ТОВ «ЕКСПОДОР» з посиланням у протоколі уповноваженої особи від 31.10.2023 на надходження від переможця листа про відмову від укладання договору. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 3. Надати до моніторингу лист переможця тендеру, про який зазначено у протоколі уповноваженої особи Замовника від 31.10.2023. Також під час моніторингу встановлено, що за умовами тендерної документації Замовника (Додаток №1, Розділ №1) на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою таблиці А (наведена у Додатку №1 до тендерної документації), у якій необхідно вказати, зокрема, виробника / марку та термін експлуатації транспортного засобу, обладнання, устаткування та у разі, якщо автомобільна техніка (на автомобільному ходу) орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, тощо - надати копії технічних паспортів/свідоцтв про реєстрацію; копії договорів (з усіма додатками) оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану автомобільну техніку (на автомобільному ходу) та лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, тощо), щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт/надання послуг учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі. Учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» у складі тендерної пропозиції надано Довідку (№09/10/23-001 від 09.10.2023) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій (позиція 1.8) вказано про наявність в учасника спеціального вантажного автопідйомника (автогідропідіймач) відповідно до договору оренди №03/05/23-1 із зазначенням виробника – Російська Федерація, марки – MAN та терміну експлуатації – 32 роки. Водночас, учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» у складі тендерної пропозиції надано скан-копію договору оренди №03/05/23-1 від 03.05.2023 щодо оренди спеціального вантажного автопідйомника ЗИЛ 133ГЯ, свідоцтва про реєстрацію (СХМ 715194) на спеціальний вантажний автопідйомник ЗИЛ 133ГЯ (ВО 5419 АЕ) та відповідний лист-підтвердження орендодавця (ФОП Волинська І.М.), у якому міститься інформація про спеціальний вантажний автопідйомник ЗИЛ 133ГЯ. Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 4. Пояснити причини нерозміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією (щодо марки спеціального вантажного автопідйомника) в електронній системі закупівель. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
01.11.2023 14:14
Орган перевірки
07.11.2023 00:00
Документи повідомлення
01.11.2023 14:14
-
Відповідь
відповідь на запит
Доброго дня 1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Богуна в с.Зубра Львівського району Львівської області», виконаній відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, та інших нормативних документів. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству. Робочий проект пройшов експертизу, в результаті якої було отримано позитивний Експертний звіт. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені у проекті «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Богуна в с.Зубра Львівського району Львівської області». Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено з урахуванням будівельних норм і та із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації на «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Богуна в с.Зубра Львівського району Львівської області». При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. 2. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://solonkivska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-jogo-ochikuvanoi-vartosti-konkurentnoi-proceduri-zakupivli-17-17-55-03-11-2021/ 3. Надаємо лист переможця тендеру, про який зазначено у протоколі уповноваженої особи Замовника від 31.10.2023. 4. Щодо нерозміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» у тендерній пропозиції повідомляємо наступне: Учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» у складі тендерної пропозиції надано Довідку (№09/10/23-001 від 09.10.2023) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій (позиція 1.8) вказано про наявність в учасника спеціального вантажного автопідйомника (автогідропідіймач) відповідно до договору оренди №03/05/23-1 із зазначенням виробника – Російська Федерація, марки – MAN та терміну експлуатації – 32 роки. Водночас, учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» у складі тендерної пропозиції надано скан-копію договору оренди №03/05/23-1 від 03.05.2023 щодо оренди спеціального вантажного автопідйомника ЗИЛ 133ГЯ, свідоцтва про реєстрацію (СХМ 715194) на спеціальний вантажний автопідйомник ЗИЛ 133ГЯ (ВО 5419 АЕ) та відповідний лист-підтвердження орендодавця (ФОП Волинська І.М.), у якому міститься інформація про спеціальний вантажний автопідйомник ЗИЛ 133ГЯ. Відповідно до п. 3.2.Розділу 3 Тендерної документації, згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення. Окрім того, Зважаючи н те, що учасником вірно зазначено найменування транспортного засобу в довідці про обладнання та матеріально-технічну базу, також на вимогу Додатку№1 до Тендерної документації Учасником в складі пропозиції надано Лист-підтвердження ФОП Волинська І.М. в якому зазначено про те, що Орендодавець не заперечує щодо залучення спеціального вантажного автопідйомника ЗИЛ 133ГЯ до виконання робіт саме до даної закупівлі. Відтак, зазначення невірної марки є Формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічною помилкою та опискою. Окрім того, повідомляємо про те, що згідно п. 51. Постанови КМУ №1178: Відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі: 1) відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями; Станом на сьогодні закупівля є відміненою електронною системою закупівель.
Рішеня
06.11.2023 18:08
Замовник
Торги не відбулися
Очікувана вартість
5 500 248 грн.
Період подання пропозицій
до 11.10.2023 01:00
Замовник:
СОЛОНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380322271695
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
5 500 248 грн.
Період подання пропозицій
до 11.10.2023 01:00
Замовник:
СОЛОНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380322271695
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності