Показати схожі тендери

Закупівля Паливна деревина від Комунальний заклад "База спеціального медичного постачання".

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2023-10-03-008198-a
План UA-P-2023-10-03-004159-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.10.2023 15:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
400 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
Паливна деревина
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Паливна деревина
Код ДК 021:2015
03413000-8 - Паливна деревина
Кількість
210
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
22500, Україна, Вінницька область, м. Липовець, вул. Пирогова, 38
Дата постачання по
31.10.2023 14:26
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Паливна деревина
Документи закупівлі
03.10.2023 15:40
-
03.10.2023 14:22
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олійник Ольга Тарасівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380963262443
Замовник
ЄДРПОУ
00180315
Повна назва
Комунальний заклад "База спеціального медичного постачання"
Поштовий індекс
21036
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
місто Вінниця
Адреса
вулиця Писарева, 23
Кваліфікація
Договір
UA-2023-10-03-008198-a-b1
Підписаний і діє
Номер
29
399 000 грн.
332 500 грн.
З ПДВ
Підписано
02.10.2023
Строк дії договору з
02.10.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
210 (метри кубічні)
Паливна деревина
Номенклатура
Паливна деревина
Кількість
210
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 жовтня 2023 р.
Документи договору
03.10.2023 14:56
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-11-06-000100
Дата створення проекту
06.11.2023 16:59
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
06.11.2023 18:08
Дата публікації висновку про результати
27.11.2023 17:12
Дата завершення усунення порушень
12.12.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
28.11.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919605
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Вінниця
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.11.2023 №82-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 06.11.2023 №82-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 16. UA-2023-10-03-008198-a, 03.10.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.11.2023 00:00
Документи рішення
06.11.2023 18:08
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план на 2023 рік (UA-P-2023-10-03-004159-a) Комунального закладу «База спеціального медичного постачання» (далі - Замовник), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 03 жовтня 2023 року, договір від 02 жовтня 2023 року №29 (далі – Договір) та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 14 листопада 2023 року через електронну систему закупівель. Згідно з пунктом 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Постанова №1178) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178. У пункті 13 Постанови №1178 визначено виключний перелік підстав, за яких придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. грн, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару. Моніторингом установлено, що Замовником здійснено закупівлю паливної деревини твердих порід (ID: UA-2023-10-03-008198-a), очікуваною вартістю 400000,00 грн, шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) про надання пояснень, зокрема інформації та її документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, Замовником зазначено, що відповідно до умов договору від 25 липня 2023 року №3 постачальник ФОП «Віхарєвою Лейла Сейядівна» повідомила Замовника про неспроможність виконання нею взятих на себе договірних зобов'язань та запропонувала достроково розірвати вказаний договір за взаємною згодою сторін. Зважаючи на вищезазначені обставини між Замовником та ФОП «Віхарєвою Лейлою Сейядівною» укладено договір від 07 вересня 2023 року про дострокове розірвання укладеного між сторонами договору про постачання товару від 25 липня 2023 року №3. Таким чином, за результатами проведення процедури закупівлі (UA-2023-06-16-004817-а) Замовник через незалежні від нього обставини (причини) не зміг здійснити закупівлю товару паливної деревини у кількості 210,00 м. куб. Враховуючи незабезпеченість паливною деревиною в умовах очікуваного стрімкого наближення холодів (початок опалювального сезону), відповідно до підпункту 4 пункту 13 Постанови №1178, Уповноваженою особою КЗ «БСМП» було прийняте рішення (протокол від 18 вересня 2023 року №19) про закупівлю паливної деревини (тверда порода) за прямим договором, у зв'язку з виникненням об'єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням процедури відкритих торгів. Згідно з нормами підпункту 4 пункту 13 Постанови №1178 придбання замовниками товарів, вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Водночас, відповідно до інформації опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-16-004817-a, договір від 25 липня 2023 року, яким визначено строк поставки паливної деревини твердих порід – до 31 серпня 2023 року, розірвано сторонами 07 вересня 2023 року (договір від 07 вересня 2023 року). Слід також зазначити, що вказаний договір достроково розірвано сторонами за їх взаємною згодою. Також, у пункті 2.1 договору від 07 вересня 2023 року вказано, що станом на момент (дату) розірвання за взаємною згодою сторони не мають претензій одна до іншої за договором від 25 липня 2023 року №3 про постачання товару, а інші його умови визнають такими, що припиняються (втрачають чинність) 07 вересня 2023 року. Крім того, зазвичай в Україні опалювальний період стартує з 15 жовтня. Зокрема, відповідно до інформації на офіційному вебсайті Вінницької міської ради (https://https://www.vmr.gov.ua/16-zhovtnia-u-vinnytsi-startuie-opaliuvalnyi-sezon/) зазначено, що опалювальний сезон на 2023-2024 роки у Вінницькій громаді розпочався з 16 жовтня 2023 року. Виходячи із вищевикладеного, Замовником документально не підтверджено виникненням об’єктивних обставин, що унеможливили дотримання ним строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу в період між розірванням договору від 25 липня 2023 року №3 (07 вересня 2023 року) та початком опалювального сезону на 2023-2024 роки (16 жовтня 2023 року). Отже, Замовником проведено закупівлю шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів з порушенням вимог підпункту 4 пункту 13 Постанови №1178. Відповідно до пункту 13 Постанови №1178 у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Однак, Замовником під час оприлюднення звіту про укладання договору без електронної системи закупівель та Договору не оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Постанови №1178. Таким чином, Замовник під час публікації інформації про закупівлю порушив вимоги пункту 13 Постанови №1178 в частині неоприлюднення в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до підпункту 4 пункту 13 Постанови №1178. Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження під час моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. При цьому, пояснення на запит Управління Замовником надано з недотриманням терміну, визначеного вимогами частини п’ятої статті 8 Закону. За даними пошуково-аналітичної системи (https://spending.gov.ua/new/transactions/search?page=1) фінансові зобов’язання за даним договором від 02 жовтня 2023 року №29 виконано в повному обсязі, а саме Замовником 13 жовтня 2023 року, на підставі накладної від 09 жовтня 2023 року №688, здійснено розрахунки із ДП «Погребищенський Райагроліс» у відповідності до умов Договору.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання наявності підстав та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів встановлено порушення вимог підпункту 4 пункту 13 Постанови №1178. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 13 Постанови №1178. За результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
27.11.2023 00:00
Дата публікації
27.11.2023 17:12
Документи висновку
27.11.2023 17:12
-
Притягнення до адміністративної відповідальності
ID об'єкту протоколу
75a5e20b0d1b467cad5662e5c8a4ece7
Номер протоколу
02/001/2024ПР
Дата опублікування протоколу
08.01.2024 12:12 08.01.2024 12:12
Інформація про відкриття провадження
13.02.2024
127/2162/24
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
Про вжиття заходів реагування, у зв'язку з виявленими органом державного фінансового контролю ознак порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель згідно інформації, оприлюднення в електронній системі закупівель
Дата публікації
01.12.2023 15:20
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит на надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі паливної деревини (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-10-03-008198-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі? 2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. 3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для постачання саме ТОВ ДП «Погребищенський Райагроліс», з яким укладений договір від 02 жовтня 2023 року №29 без використання електронної системи закупівель? Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
07.11.2023 14:26
Орган перевірки
11.11.2023 00:00
Документи повідомлення
07.11.2023 14:27
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Інформація по запиту до моніторингу «Паливна деревина» (UA-2023-10-03-008198-a) За результатами проведення процедури тендерної закупівлі (ідентифікатор (номер) закупівлі UA-2023-05-19-004143-а; предмет закупівлі – Паливна деревина (тверда порода), код національного класифікатора України ДК 021:2015 «034133000-8 Паливна деревина)) за процедурою відкритих торгів (з особливостями), через систему закупівель «Prozorro», Замовником (Комунальним закладом «База спеціального медичного постачання») були відхилені тендерні пропозиції всіх учасників , згідно пункту 1 .2 частини 1 статті 31 Закону України « Про публічні закупівлі» За результатами проведення процедури тендерної закупівлі (ідентифікатор (номер) закупівлі UA-2023-06-16-004817-а; предмет закупівлі – Паливна деревина (тверда порода), код національного класифікатора України ДК 021:2015 «034133000-8 Паливна деревина)) за процедурою відкритих торгів (з особливостями), через систему закупівель «Prozorro», у якій приймали участь 2 (два) учасники : ФОП Макарук Олексій Вікторович ( ІПН – 3181400211) та ФОП Віхарєва Лейла Сейядівна (ІПН – 3110901222). Переможцем торгів було визнано ФОП Макарука Олексія Вікторовича. Згідно оприлюдненого в системі закупівель «Prozorro», листа № UA-2023-06-16-004817-а від 11.07.2023 р. Переможець процедури закупівлі - ФОП Макарук Олексій Вікторович відмовився від підписання (укладення) договору про закупівлю , внаслідок чого його тендерну пропозицію 12.07.2023 року Замовником ( КЗ «БСМП») було відхилено на підставі пункту 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та частини 3 пункту 44 Особливостей (затв. постановою КМ України № 1178 від 12.10.2022 р., з подальшими змінами). Відповідно, переможцем вказаної процедури тендерної закупівлі визнано наступного учасника - ФОП Віхарєву Лейлу Сейядівну про що Уповноваженою особою Замовника ( КЗ «БСМП») 19.07.2023 р. через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднене повідомлення про намір укласти договір про закупівлю із Переможцем ФОП – Віхарєвою Лейлою Сейядівною в порядку, передбаченому ст.ст.10,33 Закону України «Про публічні закупівлі». 25 липня 2023 року між Комунальним закладом «База спеціального медичного постачання» ( «Замовник») та ФОП – Віхарєвою Лейлою Сейядівною («Постачальник») укладено Договір про постачання товару № 3 згідно з умовами якого, Постачальник ( ФОП - Віхарєва) зобов»язалась у строк до 31 серпня 2023 року передати (поставити) Покупцю (КЗ «БСМП») за місцезнаходженням відповідних відокремлених структурних підрозділів Покупця Товар (Паливна деревина твердих порід «код ДК 021:2015 03413000-8 «Паливна деревина») належної якості у загальній кількості 210 ,00 м. куб. (двісті десять кубічних метрів) загальною вартістю 346 290, 00 грн. без ПДВ, а Покупець здійснити розрахунки за товар на умовах відтермінування (відстрочки) платежу протягом 30-ти банківських днів, з дня поставки ( передачі) товару. Відповідно до умов Договору № 3 від 25.07.2023 р. на електронну адресу Постачальника (ФОП –Віхарєва Л.С.) Замовником (КЗ БСМП») була направлена заявка (вих.. № 217 від 31.08.2023 р.) на постачання Товару. Але відповідь на зазначену заявку , своїм листом № 01/02 від 06.09.2023 р. Постачальник (ФОП –Віхарєва Л.С.) повідомила Замовника (КЗ «БСМП») про неспроможність виконання нею (Постачальником) взятих на себе договірних зобов»язань ( умов Договору №3 від 25.07.2023 р.) та запропонувала достроково розірвати вказаний Договір за взаємною згодою сторін. Зважаючи на вищезазначені обставини та відповідно до вимог чинного законодавства (ст. 188 ГК України , ст.ст. 651 ч.1; 654 ЦК України) , 07 вересня 2023 року між Комунальним закладом «База спеціального медичного постачання» та ФОП – Віхарєвою Лейлою Сейядівною укладено Договір про дострокове розірвання 07.09.2023 р. укладеного між сторонами Договору про постачання товару № 3 від 25.07.2023 року. Таким чином, за результатами проведення процедури тендерної закупівлі (ідентифікатор (номер) закупівлі UA-2023-06-16-004817-а); за процедурою відкритих торгів (з особливостями), через систему закупівель «Prozorro», Комунальний заклад «База спеціального медичного постачання» ( «Замовник») , із незалежних від КЗ «БСМП» обставин (причин) не зміг здійснити закупівлю Товару (Паливна деревина твердих порід «код ДК 021:2015 03413000-8 «Паливна деревина») у кількості 210 ,00 м. куб. (двісті десять кубічних метрів) . Але потреба у необхідності закупівлі паливної деревини у вищезазначеній кількості для КЗ «БСМП» не відпала. Враховуючи незабезпеченість паливною деревиною в умовах очікуваного стрімкого наближення холодів ( початок опалювального сезону), , відповідно до пункту 13 підпункту 4 Особливостей, Уповноваженою особою КЗ»БСМП» було прийняте рішення (протокол № 19 від 18 вересня 2023 року) про закупівлю Паливної деревини (тверда порода) за прямим договором, у зв»язку з виникненням об»єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням процедури відкритих торгів. 02 жовтня 2023 року між КЗ «БСМП» (Замовник) та ДП «Погребищенський Райагроліс» Вінницького обласного комунального спеціалізованого лісогосподарського підприємства «Віноблагроліс» (Постачальник ) було укладено Договір № 29 про постачання товару , згідно з умовами якого Постачальник зобов»язався до 31.10.2023 р. поставити Замовнику товар - Паливна деревина (тверда порода), код національного класифікатора України ДК 021:2015 «03413000-8 Паливна деревина)) у загальній кількості 210 м. куб. загальною вартістю 399 000, 00 грн. ( у т.ч. ПДВ 66 500, 70 грн.).
Рішеня
14.11.2023 14:05
Замовник
Документи повідомлення
14.11.2023 14:43
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
400 000 грн.
Замовник:
Комунальний заклад "База спеціального медичного постачання"
Контактний телефон:
+380963262443
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
400 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Комунальний заклад "База спеціального медичного постачання"
Контактний телефон:
+380963262443
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності